Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Sattuukohan kenelläkään olla linkkiä siihen vanhaan videoon, missä K:lla oli ne keltaiset housut eikä paitaa ja pyöritteli...hmm...persikkaa siellä häkissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin heittäytyä hurjaksi ja manifestoida Krisiltä meikit levinneen kuvan. Voi kun olisi nätti.
Sama sulle. Kirjoita aiheesta pohtivammin, niin en poistele.
Kirjallisuuskriitikoille on ihan omat kokoontumisajonsa.
Aina Alapeukku siis haluaa, että me pohditaan filosofisesti Janin yksityishenkilöä. No eiköhän siitäkin aiheesta yksi 900 sivua pitkä kirjallisuuden Bestseller saada tarvittaessa aikaiseksi.
Lasketaan tämän kunniaksi pari matikan tehtävää.
Joo Janin kanssa ehdottomasti. Olisikos se trigonometriaa vai potenssilaskuja? 🤔
Onkohan Janilla vielä kauheasti kokemusta potenssi ongelmista?
Tässä se ei varmaan oo kovin hyvä opettaja kun ei se tajua ollenkaan miten potenssin suhteen voisi olla mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa siihen, onko J menossa Sloveniaan vai Italiaan vaiko minnekään, niin vaikka B:llä on taatusti paljon läheisiä ihmisiä tukenaan, ei kukaan heistä ole kokenut samanlaista äkkisyvää isojen yleisöjen eteen ja kansainväliseen julkisuuteen kuin hän ja J. Eli sen takia voisi ajatella, että ymmärtävät hyvin toisiaan ja pystyvät tarjoamaan vertaistukea paremmin kuin joku lapsuuden kaveri, jonka elämä on pysynyt täysin ennallaan. Siihen faktaan lisättynä se hulluttelu ja rentous, mikä heillä yhdessä on, niin varmasti olisi enemmän hyvää tekevä kuin kuormittava vierailu B:lle. Hyvin kasuaalisti olivat Suomessakin, tuskin J:lle pitäisi mitään nähtävyyskierroksia tai hienoja illallisia alkaa järjestää, ei tässä tilanteessa tai muulloinkaan. Olen alkanut uskoa, että J:n mutkattomuus ja suoranainen inhorealismi on B:lle todella helpottavaa ja virkistävää.
Kuin omia ajatuksiaan olisi lukenut. Juuri tästä syystä minäkin pidän näitä erityisen tärkeinä toisilleen juuri nyt ja toivon, että pystyvät olemaan yhteyksissä kielimuurista ja välimatkasta huolimatta. Se on aika lailla sama millainen se heidän suhteensa laatu on kaikkine sävyineen, mutta ainakin hyviä ystäviä, kukaties nyt tai joskus jotain enemmänkin.
Ainalla on mennyt tunteisiin myös se, että jostakin muusta kuin hänestä on tulossa Krisin, Janin ja Nacen vaimo. Jure ei nähtävästi liikuta Ainaa, vaikka Jure on kyllä ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aito Tunne sama henkilö kuin Aina Alapeukku? Vai voiko täällä olla jopa kaksi ankeuttajaa?
Oonkohan minä tuo Aito Tunne, kun en usko K n suuriin tunteisiin tai Slovenian matkaan. Tiedoksi kaikille, että en ole koskaan poistattanut toisten kommentteja, omiani kyllä joskus. Luulen, että meitä samasta aiheesta kirjoittaneita on useita.
Uskoitteko te epäilijät Bojanin tulevan kesäkuussa Suomeen vai oletteko niitäkin, jotka epäilitte sitäkin? Onko jotain siis muuttunut vai onko teidän lasinne aina puoliksi tyhjä?
Mä olin kesäkuussa varma siitä, että B tulee tänne. Nyt en ole enää lainkaan varma siitä että Jere matkustaisi Sloveniaan, vaikkei siellä edes olisi tulvia. Ilman tulvia olisin ollut 50/50 fiiliksissä. Nyt luulen että vierailua, jos siitä on edes puhuttu, siirretään.
Mä pidin sitä kyllä todella mahdollisena. Se oli vähän downer, kun 7.6. ei tullut, mutta silti roikuin toivossa totta kai. silloin yöllä en uskonut sitä tietoa twitteristä, se oli niin epämääräinen. Mutta se liittyi siis vain saapumisen ajankohtaan, ei koko saamiseen sinänsä.
Seuraava, jonka sitten näinkin, oli se Kiinalaisravintola-teksti! Onneksi siinä kuvassa oli suomea, en ois uskonut muuten, että kuva on täältä!
Ja siis nyt olen erittäin skeptinen, että K menee Sloveniaan koko syksynä. Usko alkoi horjua siinä vaiheessa, kun K ei vaikuttanut enää niin innokkaalta Bojanin suuntaan tämän lähdettyä. Ja joo, tajuan, että se somekin piti hiljentää, mutta kun luulin, että ne ois suunnilleen viittä vaille lovers, niin ajattelin, että K tosiaan ois ärähtänyt myös Bojanin ahdistelijoille tai jotain vastaavaa... Ei sen puute tietenkään ollut selkeä merkki mistään, mutta mulle housukuvat sitten kyllä olivat. Eli että K ei ole rakastunut Bojaniin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi kukaan ei jatkanut keskustelua siitä, miten rumasti tai pilkaten K käsittelee monia asioita storyissaan, mutta hän on silti se uniikki lumihiutale, josta ei saa puhua samaan tyyliin. Tajusitteko kenties jotakin?
Ei siinä, senkun käsittelee, mutta pitäisi ihmisillä olla sitten oikeus puhua hänestä samaan tyyliin.
Miten voi ihmisellä mennä noin pahasti tunteisiin persikoilla peitetyt takapuolet?
Nyt me löydettiin se Ainan ongelmien syy; ihmisten takapuolet on Ainan mielestä suuri synti.
Ei oo helppoo Ainalla, kaikki menee aina ihan perseelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ainalla on mennyt tunteisiin myös se, että jostakin muusta kuin hänestä on tulossa Krisin, Janin ja Nacen vaimo. Jure ei nähtävästi liikuta Ainaa, vaikka Jure on kyllä ihana.
Kohta lähtee Jure viestitkin, usko pois.😂
Vierailija kirjoitti:
Kris on ihana
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris on ihana
Kris on v itun ihana.
T. Se, joka eilen ilmoitti hänet aviomiehekseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aito Tunne sama henkilö kuin Aina Alapeukku? Vai voiko täällä olla jopa kaksi ankeuttajaa?
Oonkohan minä tuo Aito Tunne, kun en usko K n suuriin tunteisiin tai Slovenian matkaan. Tiedoksi kaikille, että en ole koskaan poistattanut toisten kommentteja, omiani kyllä joskus. Luulen, että meitä samasta aiheesta kirjoittaneita on useita.
Uskoitteko te epäilijät Bojanin tulevan kesäkuussa Suomeen vai oletteko niitäkin, jotka epäilitte sitäkin? Onko jotain siis muuttunut vai onko teidän lasinne aina puoliksi tyhjä?
Mä olin kesäkuussa varma siitä, että B tulee tänne. Nyt en ole enää lainkaan varma siitä että Jere matkustaisi Sloveniaan, vaikkei siellä edes olisi tulvia. Ilman tulvia olisin ollut 50/50 fiiliksissä. Nyt luulen että vierailua, jos siitä on edes puhuttu, siirretään.
Kyllä mä uskoin ja se Tavastia oli todennäköinen kun Jokereilla ei keikkoja silloin ja se oli paikkana Jerelle niin iso juttu silloin. Lisäksi viisut oli juuri olleet ja heidän bromance aika tuore juttu. Nyt en oikein näe samanlaista syytä miksi menisi Sloveniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo katsoneet bojanin tatuointihaastattelun toisen osan?
En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta puhuuko hän tuossa jostain ahdistuskohtauksen kokemisesta?Minä ymmärsin ainakin niin, kun hän sanoi että "nuorempana oli yliluonnollisten asioiden kanssa todella vaikeaa", että hänellä olisi ollut oikein jotain pahempia pelkotiloja. Voi toista, herkkä tyyppi on selvästi ja ahdistukseen taipuvainen.
Tarkoitin sitä kohtaa jossa hän kertoo kuinka yhtäkkiä onnellisuuden tilasta vajosi johonkin, kuvaili kokemusta kuin kävelisi kuplan sisällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin sitä kyllä todella mahdollisena. Se oli vähän downer, kun 7.6. ei tullut, mutta silti roikuin toivossa totta kai. silloin yöllä en uskonut sitä tietoa twitteristä, se oli niin epämääräinen. Mutta se liittyi siis vain saapumisen ajankohtaan, ei koko saamiseen sinänsä.
Seuraava, jonka sitten näinkin, oli se Kiinalaisravintola-teksti! Onneksi siinä kuvassa oli suomea, en ois uskonut muuten, että kuva on täältä!
Ja siis nyt olen erittäin skeptinen, että K menee Sloveniaan koko syksynä. Usko alkoi horjua siinä vaiheessa, kun K ei vaikuttanut enää niin innokkaalta Bojanin suuntaan tämän lähdettyä. Ja joo, tajuan, että se somekin piti hiljentää, mutta kun luulin, että ne ois suunnilleen viittä vaille lovers, niin ajattelin, että K tosiaan ois ärähtänyt myös Bojanin ahdistelijoille tai jotain vastaavaa... Ei sen puute tietenkään ollut selkeä merkki mistään, mutta mulle housukuvat sitten kyllä olivat. Eli että K ei ole rakastunut Bojaniin :D
Kuinkahan monta kymmentä kertaa oot nyt täällä maininnut että housukuvan jälkeen meni usko? Ihme ettet maininnut aidoista tunteista kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin heittäytyä hurjaksi ja manifestoida Krisiltä meikit levinneen kuvan. Voi kun olisi nätti.
Sama sulle. Kirjoita aiheesta pohtivammin, niin en poistele.
Kirjallisuuskriitikoille on ihan omat kokoontumisajonsa.
Aina Alapeukku siis haluaa, että me pohditaan filosofisesti Janin yksityishenkilöä. No eiköhän siitäkin aiheesta yksi 900 sivua pitkä kirjallisuuden Bestseller saada tarvittaessa aikaiseksi.
No ihan riittää vaikka samanpituinen, kuin Krisistä äsken. Tää on keskustelupalsta, ei mikään "yritän vauhkoontua mahdollisimman kovaan vauhtiin taas, kun aivot puuttuu" -palsta.
En mä jaksa sua. SÄ ET VOI MÄÄRÄTÄ MITÄ JA MITEN JA MISTÄ MUUT SAA TÄÄLLÄ KIRJOITTAA!
No luuleksä, että mun tarttis enää kirjoitella tänne noita ohjeita siitä, mitä toivoisin ja miten ketju ois paljon tasokkaampi lukea ja useammille mukava, jos mä täällä määräisin???????
Ihan aidosti ajattelen että sun olisi varmasti parempi aloittaa uusi ketju jossa heti alkuun määrittelisit täsmällisesti omat toiveesi. Tässä ketjussa on nyt tuhansien sivujen ajan otsikon mukaisesti fiilistelty ja aiotaan fiilistellä jatkossakin. Se ei toimi kovin tiukoissa rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion naida Janin vaikka se menisi kenellä tunteisiin. Sormukset on jo hankittu ja Tavastialla kosin. Mieheltänikään en kysy mitä mieltä on. Saat Aina tuon mun vanhan otan Janista uuden.
Mä eilen varasin papin sinne Tavastian keikalle, niin voidaan pitää siellä ne kimppahäät.
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku, jos shippaat
Alapeukku, jos oikeasti uskot näiden välillä olevan enemmän kuin ystävyyttä
En kumpaakaan, mutta
Yläpeukku, jos olet täällä Jokereiden takia
Alapeukku, jos olet täällä Käärijän takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskoin ja se Tavastia oli todennäköinen kun Jokereilla ei keikkoja silloin ja se oli paikkana Jerelle niin iso juttu silloin. Lisäksi viisut oli juuri olleet ja heidän bromance aika tuore juttu. Nyt en oikein näe samanlaista syytä miksi menisi Sloveniaan.
Juuri näin. Lisäksi on pakko miettiä, että Bojan oli niin ihastunut Käärijään, että sen oli ikään kuin pakko tulla. Tosin pidän myös mahdollisena, että oli ihastunut Käärijään ihmisenä, ei kumppani- tai romanssimielessä. Ja siis samalla oli utelias käymään K:n kotimaassa, Suomi oli alkanut varmaan tuntua jotenkin ihanalta ja kiinnostavalta maalta.
Itse asiassa toivoisin, että Bojan asettuisi joskus asumaan Suomeen. Kun on haaveillut asuvansa ulkomailla. Espanjaa en suosittele, liian kuumaa ja alkeellista. Mutta pidän tätä toki erittäin epätodennäköisenä.
Mutta jos se vaikka katsoisi, miten Suomessa elettiin korona-aikana vs joku epsanja.
Mutta Käärijä ei pidä ainakaan mitään kiirettä käydä Sloveniassa.
Mitä mieltä muuten, koittiko K kepillä jäätä siinä ig-dinner-videossa, että lähtisikö Bojan hänen kanssaan joskus Thaimaahan? Eli jos paikka olisi sellainen, minne K itsekin haluaa, voisi mielellään ottaa Bojanin matkaseuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Jan on ihana
Minä kans aamulla vähän harmittelin että miksi oi miksi siihen on joku persikka pitäny tyrkätä haittaamaan näkyvyyttä.
Mää tarviin sen OnlyFanssin.