Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61881/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Kris vähän niin kuin tän bändin Miranda?  Sex and the Citystä

😆

Vierailija
61882/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Aito Tunne sama henkilö kuin Aina Alapeukku? Vai voiko täällä olla jopa kaksi ankeuttajaa?

Oonkohan minä tuo Aito Tunne, kun en usko K n suuriin tunteisiin tai Slovenian matkaan. Tiedoksi kaikille, että en ole koskaan poistattanut toisten kommentteja, omiani kyllä joskus. Luulen, että meitä samasta aiheesta kirjoittaneita on useita.

Uskoitteko te epäilijät Bojanin tulevan kesäkuussa Suomeen vai oletteko niitäkin, jotka epäilitte sitäkin? Onko jotain siis muuttunut vai onko teidän lasinne aina puoliksi tyhjä?

Mä olin kesäkuussa varma siitä, että B tulee tänne. Nyt en ole enää lainkaan varma siitä että Jere matkustaisi Sloveniaan, vaikkei siellä edes olisi tulvia. Ilman tulvia olisin ollut 50/50 fiiliksissä. Nyt luulen että vierailua, jos siitä on edes puhuttu, siirretään.

Kyllä mä uskoin ja se Tavastia oli todennäköinen kun Jokereilla ei keikkoja silloin ja se oli paikkana Jerelle niin iso juttu silloin. Lisäksi viisut oli juuri olleet ja heidän bromance aika tuore juttu. Nyt en oikein näe samanlaista syytä miksi menisi Sloveniaan.

Juuri näin. Lisäksi on pakko miettiä, että Bojan oli niin ihastunut Käärijään, että sen oli ikään kuin pakko tulla. Tosin pidän myös mahdollisena, että oli ihastunut Käärijään ihmisenä, ei kumppani- tai romanssimielessä. Ja siis samalla oli utelias käymään K:n kotimaassa, Suomi oli alkanut varmaan tuntua jotenkin ihanalta ja kiinnostavalta maalta.

Itse asiassa toivoisin, että Bojan asettuisi joskus asumaan Suomeen. Kun on haaveillut asuvansa ulkomailla. Espanjaa en suosittele, liian kuumaa ja alkeellista. Mutta pidän tätä toki erittäin epätodennäköisenä. 

Mutta jos se vaikka katsoisi, miten Suomessa elettiin korona-aikana vs joku epsanja. 

Mutta Käärijä ei pidä ainakaan mitään kiirettä käydä Sloveniassa. 

Mitä mieltä muuten, koittiko K kepillä jäätä siinä ig-dinner-videossa, että lähtisikö Bojan hänen kanssaan joskus Thaimaahan? Eli jos paikka olisi sellainen, minne K itsekin haluaa, voisi mielellään ottaa Bojanin matkaseuraksi. 

Mitä siinä Thaimaasta puhuttiin? Huh, luulin että osaisin nää jo ulkoa mutta näköjään on kuitenkin sumeita kohtia 😁

Etsivät ravintolaa. 

K: Can we go to Thailand?

B: -

K: No, I mean, can we go to eat Thai restaurant

tjsp

Eli Bojan ei vastaa, mutta ryhtyy sitten tuon K:n ravintolakommentin perään  kertomaan, että bändi on lähdössä Thaimaahan ison konserttinsa jälkeen lokakuussa. K on ihan että Really?!! Ja sit kohta: "Me lähdetään Thaikkuihin pojan kanssa" :D

Olennaista tossa on et B kysyy haluaako J tulla mukaan. J vastaa of course ja sitten sanoo seuraajille et lähtevät bojan kaa thaikkuihin.

Kysyykö? Oon yrittänyt kuunnella, mutta en ole niin sitä kuullut, että vois olla varma. Siis K sanoo johonkin of course, mutta... toiveajattelussa tietenkin siihen, että haluatko tulla mukaan. Ihmettelen, ettei B ala siitä sitten intoilla edes läpällä yhtään sen enempää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61883/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Aito Tunne sama henkilö kuin Aina Alapeukku? Vai voiko täällä olla jopa kaksi ankeuttajaa?

Oonkohan minä tuo Aito Tunne, kun en usko K n suuriin tunteisiin tai Slovenian matkaan. Tiedoksi kaikille, että en ole koskaan poistattanut toisten kommentteja, omiani kyllä joskus. Luulen, että meitä samasta aiheesta kirjoittaneita on useita.

Uskoitteko te epäilijät Bojanin tulevan kesäkuussa Suomeen vai oletteko niitäkin, jotka epäilitte sitäkin? Onko jotain siis muuttunut vai onko teidän lasinne aina puoliksi tyhjä?

Mä olin kesäkuussa varma siitä, että B tulee tänne. Nyt en ole enää lainkaan varma siitä että Jere matkustaisi Sloveniaan, vaikkei siellä edes olisi tulvia. Ilman tulvia olisin ollut 50/50 fiiliksissä. Nyt luulen että vierailua, jos siitä on edes puhuttu, siirretään.

Kyllä mä uskoin ja se Tavastia oli todennäköinen kun Jokereilla ei keikkoja silloin ja se oli paikkana Jerelle niin iso juttu silloin. Lisäksi viisut oli juuri olleet ja heidän bromance aika tuore juttu. Nyt en oikein näe samanlaista syytä miksi menisi Sloveniaan.

Juuri näin. Lisäksi on pakko miettiä, että Bojan oli niin ihastunut Käärijään, että sen oli ikään kuin pakko tulla. Tosin pidän myös mahdollisena, että oli ihastunut Käärijään ihmisenä, ei kumppani- tai romanssimielessä. Ja siis samalla oli utelias käymään K:n kotimaassa, Suomi oli alkanut varmaan tuntua jotenkin ihanalta ja kiinnostavalta maalta.

Itse asiassa toivoisin, että Bojan asettuisi joskus asumaan Suomeen. Kun on haaveillut asuvansa ulkomailla. Espanjaa en suosittele, liian kuumaa ja alkeellista. Mutta pidän tätä toki erittäin epätodennäköisenä. 

Mutta jos se vaikka katsoisi, miten Suomessa elettiin korona-aikana vs joku epsanja. 

Mitä mieltä muuten, koittiko K kepillä jäätä siinä ig-dinner-videossa, että lähtisikö Bojan hänen kanssaan joskus Thaimaahan? Eli jos paikka olisi sellainen, minne K itsekin haluaa, voisi mielellään ottaa Bojanin matkaseuraksi. 

Espanja alkeellinen ? Missähän maailmassa sinä oikein elät. Ei ole kuule Espanja alkeellinen jos vertaa vaikka Sloveniaan. Oletko koskaan matkustanut Suomesta mihinkään. Nämä sinun kirjoituksesi on umpi kaheleita 🤣

No vertasinkin SUOMEEN, jossa elän. JA olen asunut Saksassa, Briteissä ja isäni asui 25 vuotta talvisin Espanjassa, niin että on sentään jotain tietoa kyllä.

Täytyy sanoa, että Espanjassa esim kaikki seksuaalivähemmistöjen asiat on kyllä aika huonolla tasolla edelleen, ja varsinkin suhtautuminen heihin. Paljon viharikoksia.

Ei ole ainoa maa noissa asioissa. Itse vähemmistön edustajana en pidä Espanjaa pahimpana maana. Olen saanut aika paljon pahempaa kohtelua esim. Briteissä jonka pitäisi olla paljon edistyksellisempi. Ei pidä yleistää.

Vierailija
61884/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris is krisgustin.. 🤢 ..eiku

Viestin sanoma on ruma mut oivallus nauratti.

Vierailija
61885/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukku, jos shippaat

Alapeukku, jos oikeasti uskot näiden välillä olevan enemmän kuin ystävyyttä

En kumpaakaan, mutta

Yläpeukku, jos olet täällä Jokereiden takia

Alapeukku, jos olet täällä Käärijän takia

Aika yllättävä tulos! Täällä ei siis kukaan enää shippaa! Suurin osa on täällä joko Jokereiden tai Käärijän takia, mutta yllättävän moni uskoo näiden välillä olevan enemmän.

Vierailija
61886/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on täällä ketjussa ihan liikaa ajastaan mielestään? Siis ihan vakavasti puhuen? Itse haluaisin eroon, mutta ei se nyt vaan onnistu :/

Olen ihan liikaa, seriously: Peukku ylös

Ei, tämä määrä on just ihan sopiva: Peukku alas

Vierailija
61887/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😆

Keitä ne loput on? 

Jan: Samantha

Nace: Charlotte?

Bojan: Carrie

Jure: Stanford :D

Vierailija
61888/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😆

Löytyyköhän twitteristä vielä lankaa Joker out as sex and the city characters ?

Vierailija
61889/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja K on tietysti Mr. Big 🤭

Vierailija
61890/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuukohan kenelläkään olla linkkiä siihen vanhaan videoon, missä K:lla oli ne keltaiset housut eikä paitaa ja pyöritteli...hmm...persikkaa siellä häkissä?

Tämä olis ihana nähdä taas ja ehkä ottaa talteen tai siis ystävä haluaa ottaa sen talteen.

Vierailija
61891/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO ryhmähäät. Listalle?

Petyn kyllä, jos en ees tulevista häistäni saa puhua.

Mulla on teams yhteys taas Sloveniaan. Just suunnitellaan ryhmähäitä Rekon kanssa.

Vierailija
61892/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanja alkeellinen ? Missähän maailmassa sinä oikein elät. Ei ole kuule Espanja alkeellinen jos vertaa vaikka Sloveniaan. Oletko koskaan matkustanut Suomesta mihinkään. Nämä sinun kirjoituksesi on umpi kaheleita 🤣

No vertasinkin SUOMEEN, jossa elän. JA olen asunut Saksassa, Briteissä ja isäni asui 25 vuotta talvisin Espanjassa, niin että on sentään jotain tietoa kyllä.

Täytyy sanoa, että Espanjassa esim kaikki seksuaalivähemmistöjen asiat on kyllä aika huonolla tasolla edelleen, ja varsinkin suhtautuminen heihin. Paljon viharikoksia.

Ei ole ainoa maa noissa asioissa. Itse vähemmistön edustajana en pidä Espanjaa pahimpana maana. Olen saanut aika paljon pahempaa kohtelua esim. Briteissä jonka pitäisi olla paljon edistyksellisempi. Ei pidä yleistää.

En yleistänyt, tuossa vain puhuttiin asiasta ja ilmaisin mielipiteeni. Oon saanut huonompaa kohtelua asian suhteen kyseisessä maassa, kuin missään muualla.

Vierailija
61894/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆

Keitä ne loput on? 

Nace ja Charlotte ei oikein täsmää.😂

Vierailija
61895/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆

Keitä ne loput on? 

Nace ja Charlotte ei oikein täsmää.😂

Eikä Bojan kyllä oo Carrie.

Vierailija
61896/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO ryhmähäät. Listalle?

Mulla on teams yhteys taas Sloveniaan. Just suunnitellaan ryhmähäitä Rekon kanssa.

Ihana! Minä viime yönä viideltä keskustelin chatissa tulevan aviomieheni Krisin kanssa asiasta.

Vierailija
61897/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä Thaimaasta puhuttiin? Huh, luulin että osaisin nää jo ulkoa mutta näköjään on kuitenkin sumeita kohtia 😁

Etsivät ravintolaa. 

K: Can we go to Thailand?

B: -

K: No, I mean, can we go to eat Thai restaurant

tjsp

Eli Bojan ei vastaa, mutta ryhtyy sitten tuon K:n ravintolakommentin perään  kertomaan, että bändi on lähdössä Thaimaahan ison konserttinsa jälkeen lokakuussa. K on ihan että Really?!! Ja sit kohta: "Me lähdetään Thaikkuihin pojan kanssa" :D

Jes, kiitos! Muisti palautuu pätkittäin mutta tämä piirtyy kyllä nyt elävästi silmien eteen. Ja kyllä, mielestäni tuossa videossa melkein kaikki oli pientä kepillä kokeilua ja flirttailua, molemmin puolin mutta erityisesti kn puolelta.

Vierailija
61898/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO ryhmähäät. Listalle?

Missäs tulevat rouvat aikovat hääyönsä viettää?

Mä menin aivan sekaisin tämän kysymyksen takia.

Vierailija
61899/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO ryhmähäät. Listalle?

Sano Rekolle että haluan Janille punaisen puvun tiukoilla housuilla.

T. Morsian

Minä oon se, joka manifestoi Krisin levinneitä meikkejä aiemmin, joten eiköhän mennä sit Reko sillä lookilla.

T. Aviomies

Vierailija
61900/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univajeista raporttia Siltakemmakoilta 😴 Sain todella hyvän paikan, mistä olen ilonen, ja K oli energinen itsensä, ehkä vähän jo väsähtänyt keikkaputkesta. Miklu kävi Häärijän kanssa pyörähtämällä lavalla polkupyörällä, mikä oli hauskaa. Sivuhuomautuksena että Miklun oma keikka oli aivan mahtava ja hän on ihana 😍 CCC*2 oli huippua ja yleisö oli hienosti mukana. K oli tosi tiukkana että kaikkien pitää mennä kyykkyyn 😀 Tuntuu kuitenkin, että tuo keikka vedettiin niin rutiinilla ettei siitä ole paljon sen enempää kerrottavaa. K roustasi vippejä ja laulettiin hyvää syntymäpäivää jolllekin Sarille, jonka identiteetti jäi epäselväksi kun useat ihmiset nostivat kätensä 😀, 50-v. synttärien johdosta. K ei juurikaan ottanut kontaktia yleisöön esiintyessään, toki lavan ja yleisön välissä oli muutama metri. Nähdäkseni kukaan yleisöstä ei myöskään yrittänyt ottaa kontaktia K:hon, ei antanut lahoja tms. Ei ollut mukana Jesseä eikä tanssijoita 🙁 Keikka kesti alle 45 min.. ja tuntui että se jäi ihan kesken. Ensi kerralla ehdottomasti klubikeikalle.

T. Agentti 🦭

Ketju on lukittu.