Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, vissiin on joku pissannut tosiaan taas jonku aamumuroihin. Vai onko jollain pikkunälkä ja kinkut tippunu palaneen paahtoleivän päältä?
Mutta meidän pitäis kyllä nyt vähän ruveta miettiin noita manifestointeja kun K on niin kiltti taas ollu että toteuttaa kaiken. 🤔 Onkohan siinä taas se ettei se osaa sanoa ei? Nään tässä mahdollisuuksia 🤤😇 eikun siis piti sanoa että ehkä meidän pitää vähän rajoittaa, vaikka se tuntuisikin pahalta. 😢
Ja tän päivän jälkeen pitkä tauko, oliko? Mitä me sit tehdään? 😓 Viekkarit iskee taas varmasti. 🥴
Olen samaa mieltä, että nyt tarkkana manifestoinnin kanssa, kun näin kerran toiveemme toteutuu 😂
Minä voisin manifestoida Kn tänne mun viereen sänkyyn pötkötteleen. Tai Jn, kumpi vaan käy. Ai ei onnistu? Höh, pitää keksiä joku muu. 🤔
Minä manifestoin myös K:n sänkyyni, mutta me ei pötkötellä...
Ei onnistu se on minun sängyssä pohtimassa.
t. B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi kukaan ei jatkanut keskustelua siitä, miten rumasti tai pilkaten K käsittelee monia asioita storyissaan, mutta hän on silti se uniikki lumihiutale, josta ei saa puhua samaan tyyliin. Tajusitteko kenties jotakin?
Ei siinä, senkun käsittelee, mutta pitäisi ihmisillä olla sitten oikeus puhua hänestä samaan tyyliin.
Miten voi ihmisellä mennä noin pahasti tunteisiin persikoilla peitetyt takapuolet?
Nyt me löydettiin se Ainan ongelmien syy; ihmisten takapuolet on Ainan mielestä suuri synti.
Mua huvitti siinä tatskahaastattelussa se kohta missä Bojan kertoi nuorisosta joka tulee kertomaan kuinka heidän vanhemmat tykkää kuunnella Joker Outia (nuoret usein myös mainitsevat etteivät itse kuuntele 😀). Tuli mieleen se käärijän kertomus siitä kuinka lasten vanhemmat lähestyvät häntä ilmoittamalla kuinka heidän lapsi rakastaa Käärijää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi kukaan ei jatkanut keskustelua siitä, miten rumasti tai pilkaten K käsittelee monia asioita storyissaan, mutta hän on silti se uniikki lumihiutale, josta ei saa puhua samaan tyyliin. Tajusitteko kenties jotakin?
Ei siinä, senkun käsittelee, mutta pitäisi ihmisillä olla sitten oikeus puhua hänestä samaan tyyliin.
Miten voi ihmisellä mennä noin pahasti tunteisiin persikoilla peitetyt takapuolet?
Ei ne menneet tunteisiin. Pidän niitä vain lapsellisena ja joku oli, että "vähemmän ne oli "pahat" kuin (ilmeisesti?) oikeasti paljas takapuoli, siis oikeasti...? Mun mielestä aikuiset postaa pääsääntöisesti ihan tosissaan otettuja kuvia ja sisältöä, eri asia, jos lapsille tekee sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin jännä juttu? 🙄 Jos oikein pinnistät kahdella aivosolullasi niin etköhän sä keksi vielä vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin heittäytyä hurjaksi ja manifestoida Krisiltä meikit levinneen kuvan. Voi kun olisi nätti.
Sama sulle. Kirjoita aiheesta pohtivammin, niin en poistele.
Kirjallisuuskriitikoille on ihan omat kokoontumisajonsa.
Aina Alapeukku siis haluaa, että me pohditaan filosofisesti Janin yksityishenkilöä. No eiköhän siitäkin aiheesta yksi 900 sivua pitkä kirjallisuuden Bestseller saada tarvittaessa aikaiseksi.
Lasketaan tämän kunniaksi pari matikan tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseisellä tyypillä menee takapuolet aina tunteisiin.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aito Tunne sama henkilö kuin Aina Alapeukku? Vai voiko täällä olla jopa kaksi ankeuttajaa?
Oonkohan minä tuo Aito Tunne, kun en usko K n suuriin tunteisiin tai Slovenian matkaan. Tiedoksi kaikille, että en ole koskaan poistattanut toisten kommentteja, omiani kyllä joskus. Luulen, että meitä samasta aiheesta kirjoittaneita on useita.
Uskoitteko te epäilijät Bojanin tulevan kesäkuussa Suomeen vai oletteko niitäkin, jotka epäilitte sitäkin? Onko jotain siis muuttunut vai onko teidän lasinne aina puoliksi tyhjä?
Mä olin kesäkuussa varma siitä, että B tulee tänne. Nyt en ole enää lainkaan varma siitä että Jere matkustaisi Sloveniaan, vaikkei siellä edes olisi tulvia. Ilman tulvia olisin ollut 50/50 fiiliksissä. Nyt luulen että vierailua, jos siitä on edes puhuttu, siirretään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppanalla on varmaan jotain patoumia asiasta.
Sellainen villi ajatus tuli mieleen, että J oli B:lle niin mullistava kokemus vaikkakin kaverimielessä, mutta jotain niin uutta ja erilaista, että hänessäkin avautui ihan uusia puolia (en viittaa seksuaalisuuteen) ja nyt hänen on ollut vaikea sovittaa niitä omaan elämäänsä Sloveniassa, eikä ole ketään, kenen kanssa niitä toteuttaa. Tavallaan identiteettikriisi. Kukaan ei oikein ymmärrä, vähän naureskellaan ja itse ei ole enää se sama tyyppi kuin ennen. Varmaan Sloveniassakin osataan hölmöillä, mutta ehkä hänellä ei satu olemaan ketään muuta sellaiseen. Ja kaikki tuo siis myös heikentää jaksamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tunteisiin
Sisimpääni matkustan
Joo ja niin
Taakse verhon kurkistan
Tunteisiin
Kivet käännän kyljelleen
En enää jää vain paikoilleen
Eteenpäin mä meen..."😄
Yläpeukku, jos shippaat
Alapeukku, jos oikeasti uskot näiden välillä olevan enemmän kuin ystävyyttä
Minä haluaisin nähdä K:n pepun ihan ilman persikkaefektejä edessä.
No, ehkä sitten kun kohtaamme, kun manifestoinnit käy toteen..😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin heittäytyä hurjaksi ja manifestoida Krisiltä meikit levinneen kuvan. Voi kun olisi nätti.
Aina Alapeukku siis haluaa, että me pohditaan filosofisesti Janin yksityishenkilöä. No eiköhän siitäkin aiheesta yksi 900 sivua pitkä kirjallisuuden Bestseller saada tarvittaessa aikaiseksi.
Joo Janin kanssa ehdottomasti. Olisikos se trigonometriaa vai potenssilaskuja? 🤔
Potenssilaskuja, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Janin kanssa ehdottomasti. Olisikos se trigonometriaa vai potenssilaskuja? 🤔
Onkohan Janilla vielä kauheasti kokemusta potenssi ongelmista?
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ laita linkkejä tumblrista, jotka näkyvät vain kirjautuneille
ÄLÄ laita twitter-linkkejä ollenkaan
ÄLÄ jauha paskaa joka ei palvele kaikkia shippifandomin seuraajia. Ajattele vähän muitakin, äläkä vain omaa itsekästä, keskenkasvuista napaasi
ÄLÄ toivota huomenta ja laittele nauruhymiöitä klo 7 aamulla
ÄLÄ linkitä koko ajan niitä samoja K:n mahakuvia, jotka toistuvat identtisinä kuvista toiseen.
JNE
Onpas täällä tänään ankarat säännöt. Tuttu lista titoineen ja lassekurkineen on vissiin mennyttä maailmaa, nyt on tiukka ÄLÄ-linja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt Kärtsän hikinen ja ihana massu tunteisiin.😍
Mulla on mennyt sen selkä, niska ja hartia tunteisiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Janilla vielä kauheasti kokemusta potenssi ongelmista?
Ei vaan tietysti on kaikki ratkaisut niihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt Kärtsän hikinen ja ihana massu tunteisiin.😍
Minä unelmoin päräyttäväni hikistä massua. Pohdin oikein.
No se on taas tää sama kaveri joka flippas siitä H+K kuvasta.