Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Itse mietin myös Aleksi Nurmea aka Allua, joka on tuntenut Jeren noin kymmenen vuotta ja tuottanut Käärijän biisit mukaan lukien CCC:n. Hänkin ansaitsisi kutsun.
Itse arvostan ettei K tuo kumppaniaan julkisuuteen. Jos K:lla ja B:llä on vaikeaa julkisuuden kanssa niin välttämättä täysin tavisihminen ei halua asettaa itseään julkisuuden paineelle. Jokainen tietenkin tekee valintansa, mutta jotenkin luulen että K haluaa pitää asiat pois eikä saavu linnaan tyttöystävänsä kanssa.
Itse asiassa minusta on jopa outoa kun yhteen aikaan täällä kerrottiin ties mitä syitä, miksi nimellä saa puhua. Eihän Seiskakaan ole paljastanut edes ex-pääministerin uuden miesystävän nimeä vaikka kaikkien speksien mukaan enemmän julkisuuden henkilö kuin K:n tyttöystävä ikinä.
Kyllä sinne muutkin julkkikset on ottanut ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin myös Aleksi Nurmea aka Allua, joka on tuntenut Jeren noin kymmenen vuotta ja tuottanut Käärijän biisit mukaan lukien CCC:n. Hänkin ansaitsisi kutsun.
Häntä mietin just K:n seuralaisena, jos ei saa omaa kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muita, jotka ei usko koko K:n kumppanin olemassaoloon? Luulen, että on vaan ystävä tai työntekijä, oikea suhde on B:n kanssa tai ne on B:n kanssa vähintään friends with benefits
Kyllä hän on gf tietenkin. B on kaveri, vaikka muuta haluaisinkin kovasti uskoa
Käärijän ensiviikon aikataulu
Pe 11.8. Aura Fest Turku Eka esiintyjä klo 14
Pe 11.8. Jalasjärvi Aukusti-viikko klo 23
La 12.8. Simerock Rovaniemi Eka esiintyjä klo 13
Myöhemmin Kuumaa klo 16.45 😊
Sitten tauko ja seuraava keikka 18.8. 😊
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mielenkiintoista nähdä, kenet K tosiaan vie linnan juhliin. Kutsusta ei liene epäilystäkään. Juhliin on lopulta enää muutama kk periaatteessa, joten onko siinä vaiheessa valmis lopulta "paljastamaan" itsensä, luonnollista tietysti olis ottaa tyttöystävä mukaan. Toisaalta se voi lähteä sinne Miken tai Jessen kanssa myös.
Uskokaa jo, että kutsut lähetetään nimellä itse kutsutulle ja hänen puolisolleen, jos sellainen on.
Ei voi siis ihan hatusta vetämällä päättää kenen kanssa sinne menee, jos tulee kutsutuksi.
Voi jeesus sentään teidän kanssa, nyt on linnanjuhlakutsukin kirkossa kuulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mielenkiintoista nähdä, kenet K tosiaan vie linnan juhliin. Kutsusta ei liene epäilystäkään. Juhliin on lopulta enää muutama kk periaatteessa, joten onko siinä vaiheessa valmis lopulta "paljastamaan" itsensä, luonnollista tietysti olis ottaa tyttöystävä mukaan. Toisaalta se voi lähteä sinne Miken tai Jessen kanssa myös.
Uskokaa jo, että kutsut lähetetään nimellä itse kutsutulle ja hänen puolisolleen, jos sellainen on.
Ei voi siis ihan hatusta vetämällä päättää kenen kanssa sinne menee, jos tulee kutsutuksi.
Rasmuksen Lauri toi mukanaan Siiri Nordinin ja he ei todellakaan olleet pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muita, jotka ei usko koko K:n kumppanin olemassaoloon? Luulen, että on vaan ystävä tai työntekijä, oikea suhde on B:n kanssa tai ne on B:n kanssa vähintään friends with benefits
Delusions! Näin heidät ruissisa ja aika onnellisilta näyttivät ja läheisiltä
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus sentään teidän kanssa, nyt on linnanjuhlakutsukin kirkossa kuulutettu.
Mitä vaan voi tapahtua ennen ko.juhlaa.
Voihan sitä kertoa olevansa parisuhteessa ilman että tuo kumppaniaan julkisuuteen. Mutta hänen päätöksensä ja aina voi haaveilla B:n ja K:n suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että nuo homofoobikot, jotka myös naittavat Kärtsää väkisin jollekin ns. tyttikselle perustavat oman ketjun asialleen. Vihapuhe sieltäkin tosin ilmiannetaan, mutta silti.
Eikö olisi mukavampaa näin? Tämä ketjuhan on Käärijän ja Bojanin fiilistelyyn.
Rasittavia nämä sun provot. Ihan elämän realiteetit voi kaikki myöntää itselleen ilman, että tarttee joka suuntaan vängätä asioita.
No mutta eikö olisi kivaa jos teillä olisi oma ketju, jossa voisitte täysin keskittyä niihin kröhöm elämän realiteetteihin?!?! Ei tarvitsisi yhtään vängätäkään.
Milloin linnan juhliin kutsuttujen nimet ilmoitetaan? Jännää nähdä saako K kutsun, toivon että saa.
Että pysty vakuuttamaan ja en usko K:n kumppaniksi tuota naishenkilöä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne muutkin julkkikset on ottanut ystäviä
Virallisen etiketin mukaan juhliin saa ottaa vain avo/aviopuolison. Kutsua lähettäessä selvitetään asuuko kyseinen henkilö avoliitossa. Muuten saa kutsun vain itselleen. Mutta ilmeisesti kihlapareissakin on poikkeus. Sekä veteraanit tai muuten jos tarvitsee avustajan mukaan. Voihan sitä aina ottaa mutta rikkoo etikettiä pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä voi tulla keikkojakin siihen ajankohtaan, itse tietysti päättää ottaako keikan vai linnanjuhlat.
Vierailija kirjoitti:
Milloin linnan juhliin kutsuttujen nimet ilmoitetaan? Jännää nähdä saako K kutsun, toivon että saa.
Ihan varmasti saa kutsun. Käärijä oli meille henkinen voittaja. Lordikin sai kutsun mutta ei mennyt, koska olisi pitänyt tulla ilman maskeja. Kuten kaikki menestyneet olympia mitalistit yleensä saa aina kutsuja linnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä voi tulla keikkojakin siihen ajankohtaan, itse tietysti päättää ottaako keikan vai linnanjuhlat.
Ei kai itsenäisyyspäivänä juuri kellään keikkoja ole.
Hmm..ainesta perheriitaan tuossakin. Jos gf haluaisi mennä, mutta K haluaisi jatkaa peittelyä.
Otti sitten mukaan kenet tahansa, niin haluan nähdä hänet puvussa ja tukka taakse kammattuna. 🥵