Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tästä hulluudesta pääsee eroon? Mun pitäis imuroida, pestä pyykkiä, opiskella, laittaa ruokaa. Niin täällä olen ollut aamuviidestä.
Valitettavasti laivalta ei ole edelleenkään ulospääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/luluxa/724300051529285632?source=share
Ihana N tsemppaa B <3
Mä rakastun koko ajan vaan enemmän ja enemmän Naceen. 🥰
Kun koittaa syyskuu, niin tena vaipat ja munabolerot eivät lennäkään Janin ja Bojanin eteen, vaan Nacen.😂
Mua harmittaa ettei ole mahdollisuuksia JOn keikalle, Turku on 300km päässä. Muistan kun luin ekoja juttuja viisuista ja Kn ja Bn kemiasta. Kattelin sitten että mikä bändi tämä JO oikein on. Se oli joku promokuva ja siinä ensin huomion kiinnitti Jan. Huom, yksityishenkilö ei ollut nähtävissä. Seuraavana oli Nace. Bojaniin kiinnitin huomion vasta yhteisvideoiden perusteella, koska se hänen hymynsä on se mihin jää kiinni. Totisena hän "hukkuu massaan", mutta hymyillessään kuin valot menisi koko planeetalla päälle. Ja tällä hetkellä siis Nace on onnistunut kiilaamaan kärkipaikalle. 🥰
Edelleen muistuttaisin, että hän on sitten mun tuleva aviomies. (En ole vielä kertonut asiaa nykyiselle aviomiehelleni, mutta onneksi meidän asunnossa on tilaa.)
Mä oon menossa Krisin kanssa naimisiin. Kimppahäät tulisi halvemmaksi, jos olet kiinnostunut.
Ehdottomasti. Löytyykö palstalta vielä Juren ja Janin tulevat puolisot? Kimppahäitä siis sovitaan täällä. Bojan saa sitten joskus ne kuninkaalliset häät ja ne näytetään telkkarissa.
Sydämeni on jo vienyt yksi Vantaalainen, mutta voin olla kukkaispoika näissä häissä.
- Kukkis
Mä taidan seuraavan Käärijän konsertin jälkeen heittää Kukkiksen vahvoille harteilleni ja kannan hänet kotiini.
Kyllä se sopii! Olispa joku ollut kantamassa viimeksikin.
- Kukkis
Mun luona ei sitten nukuta.
Mitä sä aiot sille tehdä? Pitääkö tässä varautua johonkin? 😅
Pitääkö täältä lähteä henkivartijaksi seuraavalle keikalle mihin Kukkis menee?
Täytyy. Ettei kukaan villiinny liikaa, varsinkaan Kärtsä.
Kyllä se saa villiintyä kans! Lupa myönnetty.
- Kukkis
Mä laitan täällä just makuuhuonetta kuntoon sua varten. Ruusu vai leopardi lakanat, onko väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana N tsemppaa B <3
Kun koittaa syyskuu, niin tena vaipat ja munabolerot eivät lennäkään Janin ja Bojanin eteen, vaan Nacen.😂
Mua harmittaa ettei ole mahdollisuuksia JOn keikalle, Turku on 300km päässä. Muistan kun luin ekoja juttuja viisuista ja Kn ja Bn kemiasta. Kattelin sitten että mikä bändi tämä JO oikein on. Se oli joku promokuva ja siinä ensin huomion kiinnitti Jan. Huom, yksityishenkilö ei ollut nähtävissä. Seuraavana oli Nace. Bojaniin kiinnitin huomion vasta yhteisvideoiden perusteella, koska se hänen hymynsä on se mihin jää kiinni. Totisena hän "hukkuu massaan", mutta hymyillessään kuin valot menisi koko planeetalla päälle. Ja tällä hetkellä siis Nace on onnistunut kiilaamaan kärkipaikalle. 🥰
Edelleen muistuttaisin, että hän on sitten mun tuleva aviomies. (En ole vielä kertonut asiaa nykyiselle aviomiehelleni, mutta onneksi meidän asunnossa on tilaa.)
Mä oon menossa Krisin kanssa naimisiin. Kimppahäät tulisi halvemmaksi, jos olet kiinnostunut.
Ehdottomasti. Löytyykö palstalta vielä Juren ja Janin tulevat puolisot? Kimppahäitä siis sovitaan täällä. Bojan saa sitten joskus ne kuninkaalliset häät ja ne näytetään telkkarissa.
Sydämeni on jo vienyt yksi Vantaalainen, mutta voin olla kukkaispoika näissä häissä.
- Kukkis
Mä taidan seuraavan Käärijän konsertin jälkeen heittää Kukkiksen vahvoille harteilleni ja kannan hänet kotiini.
- Kukkis
- Kukkis
Mä laitan täällä just makuuhuonetta kuntoon sua varten. Ruusu vai leopardi lakanat, onko väliä?
Ne, missä on mukavempi nukkua.
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
No eipä se varmaan kaksinen osa oo tolla K:n puolisolla tässä pyörityksessä. Tuskin niillä mitään normiarkea on. Koko ajan oltava menossa, ja toisaalta mihinkään ei voi suunnittelematta mennä yhdessä. Roolikin vastaa varmaan enemmän huoltajaa kuin puolisoa. Tärkeä elementti artistien elämissä kuitenkin nuo puolisot, niin moni puhunut siitä tyhjyyden tunteesta mikä tulee keikan jälkeen, ja jos ei oo kotona ketään edes kehen tukeutua. Että suon heille Italian reissunsa kyllä, jos sellainen on tekeillä.
Otan aikaa kuinka nopeasti tää poistuu.. 😅
Milloin tämä Italian reissu on hypoteettisesti tapahtumassa, onko syyskuussa, kun K:lla on vähä väljempää keikkakalenterissa? Silloin olisi ainakin vielä lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
No kun nyt kerran tapetilla on munien koot, niin pakko sanoa että parhainta s e k s i ä olen saanut pienikokoisemmilta kuin isoilta. Isot luottaa jostain syystä kokoonsa. Pienet taas osaa käyttää sitä. Sori Jan. 🤷🏻
Vahva sama. Ne jotka ajattelee, että niillä on pienehkö on opetelleet käytyämään käsiä ja kieltä ihan eri levelille kuin isommat.
Vierailija kirjoitti:
No eipä se varmaan kaksinen osa oo tolla K:n puolisolla tässä pyörityksessä. Tuskin niillä mitään normiarkea on. Koko ajan oltava menossa, ja toisaalta mihinkään ei voi suunnittelematta mennä yhdessä. Roolikin vastaa varmaan enemmän huoltajaa kuin puolisoa. Tärkeä elementti artistien elämissä kuitenkin nuo puolisot, niin moni puhunut siitä tyhjyyden tunteesta mikä tulee keikan jälkeen, ja jos ei oo kotona ketään edes kehen tukeutua. Että suon heille Italian reissunsa kyllä, jos sellainen on tekeillä.
Oon ihan samaa mieltä, ei oo helppo paikka hänelle. Suhde on melko tuore, ja vaikka normaalisti samassa ajassa olosuhteet varmaan vakiintuu, heillä on ainakin puolet ajasta mennyt viisupyörityksessä. Siinä on mennyt paljon aikaa niin että eivät ole ehtineet kauheasti keskenään olla. Sit heti perään järjetön julkisuus ja mieletön määrä ihalijoita ympäri maailmaa. Ja sit vielä nämä shippaukset. Vaikka siis olisi kuinka varma puolisonsa suuntautumisesta ja rakkaudesta, ei se nyt varmaan aina kivaakaan ole, että se oma kulta julkisuudessa aina vaan yhdistetään johonkin toiseen. Vaikka onkin nyt mies kyseessä . Ja vaikkei haluaisi sitä julkisuutta itselleen niin saattaa se silti nyppiä koska kai nyt kuka hyvänsä haluaisi ihan itse tulla liitetyksi puolisoonsa.
Näkee, että täällä on paikalla vain ihmisiä, joklla ei ole elämää, koska vaikka shipin aiheet on kaluttu loppuun, keksitään lapsellista paskaa jolla on löyhä yhteys aiheeseen.
Miksi tämä oli poistettu ja muut mini ficit saa jäädä? Ei taas mitään järkeä tässä poistelussa.
Pitääkö summonoida se eilinen kebab soturi palstalle ?
K : Did you see that fan art where you were in my arms ?
B : No I don't think so.
Nace from background : Jere he is lying he has it as his phone background.
K : Oh my silly baby I have it too.
B : Yes until we can take picture like that when you are here.
K : Soon baby,soon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana N tsemppaa B <3
- Kukkis
- Kukkis
- Kukkis
Ne, missä on mukavempi nukkua.
- Kukkis
Raukka se on menossa vaan nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun nyt kerran tapetilla on munien koot, niin pakko sanoa että parhainta s e k s i ä olen saanut pienikokoisemmilta kuin isoilta. Isot luottaa jostain syystä kokoonsa. Pienet taas osaa käyttää sitä. Sori Jan. 🤷🏻
Vahva sama. Ne jotka ajattelee, että niillä on pienehkö on opetelleet käytyämään käsiä ja kieltä ihan eri levelille kuin isommat.
Mulla päinvastaisia kokemuksia. Pienimunaiset on monesti estoisia, koska ovat ulkoistaneet koko seksin elämästään. Semmonen keskimitta - isommanpuoleinen keskimitta on paras. Eivät luule itsestään vallan liikoja, mutta haluavat oppia lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan aikaa kuinka nopeasti tää poistuu..
Milloin tämä Italian reissu on hypoteettisesti tapahtumassa, onko syyskuussa, kun K:lla on vähä väljempää keikkakalenterissa? Silloin olisi ainakin vielä lämmintä.
Ei kai K n kalenterilla ole väliä, jos Myrtti on sinne menossa.
Pudonnut välillä kyydistä. Mihin perustuu olettamus, että K on myös menossa Italiaan????😬
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä oli poistettu ja muut mini ficit saa jäädä? Ei taas mitään järkeä tässä poistelussa.
Pitääkö summonoida se eilinen kebab soturi palstalle ?K : Did you see that fan art where you were in my arms ?
K : Soon baby,soon.
Otetaans talteen.
Ja mikä ihmeen kebab soturi? Muistelen kyllä että eilen luin jotain tuollaista mutta en ymmärtänyt mistä se lähti. Varmaan joku viesti oli taas lähtenyt välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tästä hulluudesta pääsee eroon? Mun pitäis imuroida, pestä pyykkiä, opiskella, laittaa ruokaa. Niin täällä olen ollut aamuviidestä.
Valitettavasti laivalta ei ole edelleenkään ulospääsyä.
Joo siis tää on ihan kauheeta. Melkein jo pääsin irti. Ois tässä muuta tekemistä täälläkin.
Olen kuin alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mikä housukuva?
K postas kuvan itsestään istumassa silmät kiinni housujen ylin nappi auki ja taustalla soi Nieberin Boyfriend. Oli story. Perään hässimisvitsikuva häärijän kanssa.
Onkos näitä housut auki keikan jälkeen kuvia nyt enää tullut? Sellaista tarvittaisiin K. Vaikka jo tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mikä housukuva?
K postas kuvan itsestään istumassa silmät kiinni housujen ylin nappi auki ja taustalla soi Nieberin Boyfriend. Oli story. Perään hässimisvitsikuva häärijän kanssa.
Ja siis jälkimmäinen on instassa edelleen. Siinäkin oli storyna mukana biisi *sisään ja ulos* Tuiskulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö summonoida se eilinen kebab soturi palstalle ?K : Did you see that fan art where you were in my arms ?
K : Soon baby,soon.Otetaans talteen.
Ja mikä ihmeen kebab soturi? Muistelen kyllä että eilen luin jotain tuollaista mutta en ymmärtänyt mistä se lähti. Varmaan joku viesti oli taas lähtenyt välistä.
Eilinen tykittäjä joka postasi uudestaan kaikki turhaan poistetut viestit tilasi kebabia välillä jaksaakseen 🤣 Meidän kebab soturi.
B muuten sanoo tossa muutama päivä sitten tehdyssä haastattelussa, kun kysytään 7 vuoden suunnitelmia, että hänellä silloin kaksi lasta. Tai ainakin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan aikaa kuinka nopeasti tää poistuu..
Ei kai K n kalenterilla ole väliä, jos Myrtti on sinne menossa.
Pudonnut välillä kyydistä. Mihin perustuu olettamus, että K on myös menossa Italiaan????😬
No ei mihinkään. Täällä vaan taas lähti vähän kiitolaukalle osa porukasta.