Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61041/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun nyt kerran tapetilla on munien koot, niin pakko sanoa että parhainta s e k s i ä olen saanut pienikokoisemmilta kuin isoilta. Isot luottaa jostain syystä kokoonsa. Pienet taas osaa käyttää sitä. Sori Jan. 🤷🏻

Vierailija
61042/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut siis tiedättekö te kuin nopeasti Italiasta pääsee Sloveniaan? Ja eikös ne JOn pojatki kokoajan hyppää siellä Italiassa. Mutta joo, en sen kummemmin tahdo ottaa kantaa kenenkään menemisiin, kunhan sanon vaan että taas osalla porukkaa alkaa tuo homma mennä täällä vähän huolestuttavaksi.

Siinähän ne vierekkäin on. Venetsiasta tai triestestä tietysti nopeasti, jostain roomasta kestää pitkään. Vähän sama ku miettisi kuinka pian päösee suomesta ruotsiin ja vaihtoehtoina olisi tornio ja lappeenranta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61043/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin voin ottaa Juren. Musta se ainoo jossa on edes unssin verran rockia tossa orkesterissa.

Kaikki taisi mennä jo.

Vierailija
61044/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun nyt kerran tapetilla on munien koot, niin pakko sanoa että parhainta s e k s i ä olen saanut pienikokoisemmilta kuin isoilta. Isot luottaa jostain syystä kokoonsa. Pienet taas osaa käyttää sitä. Sori Jan. 🤷🏻

Miks toi emoji on mies, piti olla nainen 😂

Vierailija
61045/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viestini, jossa lievää K kritiikkiä, katosi sitten nopeasti näköjään.

Vierailija
61046/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tästä hulluudesta pääsee eroon? Mun pitäis imuroida, pestä pyykkiä, opiskella, laittaa ruokaa. Niin täällä olen ollut aamuviidestä.

Aikamoista omistautumista tulla paikalle jo pari tuntia ennen palstan aukeamista.

Varmaan pyrkii eturiviin!

😂

Vierailija
61047/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana K & Nace hali, vaikka epäselvänä onkin 💚

Sori linkki vielä

https://www.tumblr.com/korvessa/724809514757619712/the-worlds-blurriest…

Mitä B tekee tuossa takana? Yrittää napata kiinni K?

Viittoo Nacelle, että tänne se K.

Jure viittoo ensin ja sitten B. Näyttäis vähän siltä, kun kumpikin taputtaa K:ta takapuolelle...

Onko Jokereilla ollut siis kiihkeä tappelu Kärtsän pikku pepusta?

Vierailija
61048/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/luluxa/724300051529285632?source=share

Ihana N tsemppaa B <3

Mä rakastun koko ajan vaan enemmän ja enemmän Naceen. 🥰

Kun koittaa syyskuu, niin tena vaipat ja munabolerot eivät lennäkään Janin ja Bojanin eteen, vaan Nacen.😂

Mua harmittaa ettei ole mahdollisuuksia JOn keikalle, Turku on 300km päässä. Muistan kun luin ekoja juttuja viisuista ja Kn ja Bn kemiasta. Kattelin sitten että mikä bändi tämä JO oikein on. Se oli joku promokuva ja siinä ensin huomion kiinnitti Jan. Huom, yksityishenkilö ei ollut nähtävissä. Seuraavana oli Nace. Bojaniin kiinnitin huomion vasta yhteisvideoiden perusteella, koska se hänen hymynsä on se mihin jää kiinni. Totisena hän "hukkuu massaan", mutta hymyillessään kuin valot menisi koko planeetalla päälle. Ja tällä hetkellä siis Nace on onnistunut kiilaamaan kärkipaikalle. 🥰

Edelleen muistuttaisin, että hän on sitten mun tuleva aviomies. (En ole vielä kertonut asiaa nykyiselle aviomiehelleni, mutta onneksi meidän asunnossa on tilaa.)

Mä oon menossa Krisin kanssa naimisiin. Kimppahäät tulisi halvemmaksi, jos olet kiinnostunut.

Ehdottomasti. Löytyykö palstalta vielä Juren ja Janin tulevat puolisot? Kimppahäitä siis sovitaan täällä. Bojan saa sitten joskus ne kuninkaalliset häät ja ne näytetään telkkarissa.

Sydämeni on jo vienyt yksi Vantaalainen, mutta voin olla kukkaispoika näissä häissä.

- Kukkis

Mä taidan seuraavan Käärijän konsertin jälkeen heittää Kukkiksen vahvoille harteilleni ja kannan hänet kotiini.

Kyllä se sopii! Olispa joku ollut kantamassa viimeksikin.

- Kukkis

Vierailija
61049/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt lähtee taas hätäseen viestit. Mode vois vetää pienet iltapäivätumut, jos tulisit vähän rennommaksi.

Vierailija
61050/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas lähti Martinia koskeva viesti. Te ette siis halua hyväksyä totuutta, että Martin on Bojanin läheisin ystävä, ei K. Siitähän tässä on kyse, koska viestit poistuu

Ei, vaan viestit poistuu, koska ihmiset nyt hermostuu Martinin jokaikisestä maininnasta, koska Martin on sanonut, ettei pidä shippauksesta. Ihmiset ei ymmärrä eroa, ja siksi kaikki lähtee.

Enpä usko, että johtuu tuosta!

Vierailija
61051/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistelija taas vauhdissa kun sivut hyppii. Kohta tulee tykitystä jos lähtee tärkeitä viestejä.

Mulla on muuten välilehdellä auki tuo hinkkausviesti jos joku sitä hermostuu ja poistaa niin saanpahan takaisin vaikka ne ei ole mun kirjoittamia.

Vierailija
61052/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijä jakanut superfanin kanssa otetun kuvan

Vierailija
61053/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin voin ottaa Juren. Musta se ainoo jossa on edes unssin verran rockia tossa orkesterissa.

Kaikki taisi mennä jo.

Nähtävästi joku intoutui tämän kaiken keskellä varaamaan jo Kukkiksenkin itselleen.😂

Vierailija
61054/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki taisi mennä jo.

Jono, YV.

Vierailija
61055/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, joko Bn romahdus ja JOn keikkojen perumiset on saatu käsiteltyä kun ollaan päästy taas Kn läheisten dissaamiseen?

Aamulla täällä oli paljon kivempi tunnelma, ei ois vissiin kannattanu käydä poissa välillä.

T: yks feat. Käärijän wannabe-hinkkaajista

B:llä on kyllä liikkeet valmiina siihen hinkkaukseen

https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724540993135935488/if-thick-thig…

Vierailija
61056/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki taisi mennä jo.

Nähtävästi joku intoutui tämän kaiken keskellä varaamaan jo Kukkiksenkin itselleen.😂

Ja se suostuu 😂 Ties kenen mukaan nyt lupautui.

Vierailija
61057/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/luluxa/724300051529285632?source=share

Ihana N tsemppaa B <3

Mä rakastun koko ajan vaan enemmän ja enemmän Naceen. 🥰

Kun koittaa syyskuu, niin tena vaipat ja munabolerot eivät lennäkään Janin ja Bojanin eteen, vaan Nacen.😂

Mua harmittaa ettei ole mahdollisuuksia JOn keikalle, Turku on 300km päässä. Muistan kun luin ekoja juttuja viisuista ja Kn ja Bn kemiasta. Kattelin sitten että mikä bändi tämä JO oikein on. Se oli joku promokuva ja siinä ensin huomion kiinnitti Jan. Huom, yksityishenkilö ei ollut nähtävissä. Seuraavana oli Nace. Bojaniin kiinnitin huomion vasta yhteisvideoiden perusteella, koska se hänen hymynsä on se mihin jää kiinni. Totisena hän "hukkuu massaan", mutta hymyillessään kuin valot menisi koko planeetalla päälle. Ja tällä hetkellä siis Nace on onnistunut kiilaamaan kärkipaikalle. 🥰

Edelleen muistuttaisin, että hän on sitten mun tuleva aviomies. (En ole vielä kertonut asiaa nykyiselle aviomiehelleni, mutta onneksi meidän asunnossa on tilaa.)

Mä oon menossa Krisin kanssa naimisiin. Kimppahäät tulisi halvemmaksi, jos olet kiinnostunut.

Ehdottomasti. Löytyykö palstalta vielä Juren ja Janin tulevat puolisot? Kimppahäitä siis sovitaan täällä. Bojan saa sitten joskus ne kuninkaalliset häät ja ne näytetään telkkarissa.

Sydämeni on jo vienyt yksi Vantaalainen, mutta voin olla kukkaispoika näissä häissä.

- Kukkis

Mä taidan seuraavan Käärijän konsertin jälkeen heittää Kukkiksen vahvoille harteilleni ja kannan hänet kotiini.

Kyllä se sopii! Olispa joku ollut kantamassa viimeksikin.

- Kukkis

Mun luona ei sitten nukuta.

Vierailija
61058/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin tähän

B: Baby you look so hot.. promise there is no Johannes there.

K : Babe you are my only one. Remember keep me ?

B : Oh god I can't wait to see you.

K : Yes...one room,one bed like in Liverpool.

B : You tease you drive me crazy.

Vierailija
61059/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki taisi mennä jo.

Epätoivojono.

Vierailija
61060/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeren lähipiiri on aika avoimesti esillä somessa, keikoilla ja lehtiinkin on monia heitä kuvineen ja nimineen haastateltu. Parisuhteen haluaa pitää salassa, mutta gf pyörii silti keikoilla mm. myyjänä ja kuvaajana ja K tägäsi häntä aiemmin stooreihin. Ymmärrän täysin huolen yksityisyydestä, mutta jos haluaa pitää lähipiirinsä pois tästä, niin heidät kannattaisi oikeasti pitää enemmän piilossa ja pois Käärijä-hommista. Tai sitten lähipiiri ei tosiaan ole samoilla linjoilla.

Ihmettelin myös sitä että gf oli vilkutellut seiskan kuvaajalle jollain alkukesän keikalla. No, seiska on seiska toki, mutta mietin silti että miksi se on sitten näkyvästi kuvattavissa ilman vilkuttelujakaan, jos kuitenkin on tarkoitus pysyä julkisuuden ulottumattomissa.

No näitten perusteella on vielä naurettavampaa ajatella, että bojan ei seuraisi sitä somessa ihan vaan suojelemisen takia 😂😂😂 Tyyppi itse poseeraa jollekin paparazzille mutta sit yks eteläeurooppalainen laulaja ei varmuuden vuoksi voi näkyä sen instassa

Ketju on lukittu.