Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/luluxa/724300051529285632?source=share
Ihana N tsemppaa B <3
Mä rakastun koko ajan vaan enemmän ja enemmän Naceen. 🥰
Kun koittaa syyskuu, niin tena vaipat ja munabolerot eivät lennäkään Janin ja Bojanin eteen, vaan Nacen.😂
Mua harmittaa ettei ole mahdollisuuksia JOn keikalle, Turku on 300km päässä. Muistan kun luin ekoja juttuja viisuista ja Kn ja Bn kemiasta. Kattelin sitten että mikä bändi tämä JO oikein on. Se oli joku promokuva ja siinä ensin huomion kiinnitti Jan. Huom, yksityishenkilö ei ollut nähtävissä. Seuraavana oli Nace. Bojaniin kiinnitin huomion vasta yhteisvideoiden perusteella, koska se hänen hymynsä on se mihin jää kiinni. Totisena hän "hukkuu massaan", mutta hymyillessään kuin valot menisi koko planeetalla päälle. Ja tällä hetkellä siis Nace on onnistunut kiilaamaan kärkipaikalle. 🥰
Edelleen muistuttaisin, että hän on sitten mun tuleva aviomies. (En ole vielä kertonut asiaa nykyiselle aviomiehelleni, mutta onneksi meidän asunnossa on tilaa.)
Mä oon menossa Krisin kanssa naimisiin. Kimppahäät tulisi halvemmaksi, jos olet kiinnostunut.
Ehdottomasti. Löytyykö palstalta vielä Juren ja Janin tulevat puolisot? Kimppahäitä siis sovitaan täällä. Bojan saa sitten joskus ne kuninkaalliset häät ja ne näytetään telkkarissa.
Sydämeni on jo vienyt yksi Vantaalainen, mutta voin olla kukkaispoika näissä häissä.
- Kukkis
Minä menen Janin kanssa. Mikä teema meidän yhteishäissä olisi ?
Sillan pysyttäminen Suomesta Sloveniaan.
Is it just me, vai onko Urheilujätkä Kärtsän korvamatoisin biisi. Aina kun katson jonkin klipin siitä, niin se pyörii päässä loppupäivän.
Siis miten tästä hulluudesta pääsee eroon? Mun pitäis imuroida, pestä pyykkiä, opiskella, laittaa ruokaa. Niin täällä olen ollut aamuviidestä.
No mut siis tiedättekö te kuin nopeasti Italiasta pääsee Sloveniaan? Ja eikös ne JOn pojatki kokoajan hyppää siellä Italiassa. Mutta joo, en sen kummemmin tahdo ottaa kantaa kenenkään menemisiin, kunhan sanon vaan että taas osalla porukkaa alkaa tuo homma mennä täällä vähän huolestuttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tästä hulluudesta pääsee eroon? Mun pitäis imuroida, pestä pyykkiä, opiskella, laittaa ruokaa. Niin täällä olen ollut aamuviidestä.
Aikamoista omistautumista tulla paikalle jo pari tuntia ennen palstan aukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana K & Nace hali, vaikka epäselvänä onkin 💚
Sori linkki vielä
https://www.tumblr.com/korvessa/724809514757619712/the-worlds-blurriest…
Mitä B tekee tuossa takana? Yrittää napata kiinni K?
Viittoo Nacelle, että tänne se K.
Jure viittoo ensin ja sitten B. Näyttäis vähän siltä, kun kumpikin taputtaa K:ta takapuolelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista omistautumista tulla paikalle jo pari tuntia ennen palstan aukeamista.
Varmaan pyrkii eturiviin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana N tsemppaa B <3
Kun koittaa syyskuu, niin tena vaipat ja munabolerot eivät lennäkään Janin ja Bojanin eteen, vaan Nacen.😂
Mua harmittaa ettei ole mahdollisuuksia JOn keikalle, Turku on 300km päässä. Muistan kun luin ekoja juttuja viisuista ja Kn ja Bn kemiasta. Kattelin sitten että mikä bändi tämä JO oikein on. Se oli joku promokuva ja siinä ensin huomion kiinnitti Jan. Huom, yksityishenkilö ei ollut nähtävissä. Seuraavana oli Nace. Bojaniin kiinnitin huomion vasta yhteisvideoiden perusteella, koska se hänen hymynsä on se mihin jää kiinni. Totisena hän "hukkuu massaan", mutta hymyillessään kuin valot menisi koko planeetalla päälle. Ja tällä hetkellä siis Nace on onnistunut kiilaamaan kärkipaikalle. 🥰
Edelleen muistuttaisin, että hän on sitten mun tuleva aviomies. (En ole vielä kertonut asiaa nykyiselle aviomiehelleni, mutta onneksi meidän asunnossa on tilaa.)
Mä oon menossa Krisin kanssa naimisiin. Kimppahäät tulisi halvemmaksi, jos olet kiinnostunut.
Ehdottomasti. Löytyykö palstalta vielä Juren ja Janin tulevat puolisot? Kimppahäitä siis sovitaan täällä. Bojan saa sitten joskus ne kuninkaalliset häät ja ne näytetään telkkarissa.
Saako eka käden ylös nostanut Janin? 🙋 Olinko minä se onnekas?
Onnea! Sitten vielä Jure olisi tarjolla.
Jure mulle <3
Jure olis vielä hotimpi, jos hiukset olis taaksepäin 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana N tsemppaa B <3
Toivottavasti paikat kestää 😂
🤣🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS selviää et K lähtee keikkatauolla gf kanssa italiaan, niin aion hypätä pelastusveneeseen ja soudan tältä shipiltä rantaan😑
No vähästäpä sun vene horjuu.
Ei tuo vähäistä ole. Kunnon myrsky tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Käärijän stoorissa ollut pitkän nahkatakin kanssa poseeraus....uuuuh!
J: Did N show you a picture from his Instagram where i was wearing a leather jacket?
B: No
J: Bojan.. Did you steal N´s phone?
B: Yes
Nää mini-ficcit on niin huippuja! Kiitos kirjoittajalle!
Ja niitä minäkin jaksan lukea.😂 Ao3:n ficcit on joskus vähän pitkäveteisiä, koska usein vasta lopussa alkaa tapahtua, jos edes silloinkaan.
Kannataa lukea ne tägit vai mitä ne on missä kerrotaan tapahtuuko mitään vaiko ei ja yleensä vielä että minkälaista toimintaa on luvassa. Ei mene turhaa aikaa sellaisiin mistä ei ole kiinnostunut.
Niihin voi luottaa?
Joo mielestäni. Jos siinä on jotain non-graphic niin joudut itse miettimään mitä siellä jossain välissä touhutaan ja jos on sitä ja tätä touhua niin kyllä niissä on mielestäni aina ollut. Ja jos ei ole mitään seksiin viittavaa niin en ole kyllä edes vaivautunut sitten avaamaan että en tiedä voiko siellä olla jotain ylläritoimintaa kuitenkin.
Ei toi minusta oikein vastannut kysymykseen. . . mut, never mind
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun nukahdin illalla ysin maissa, niin kerkesin selata illan viestit aamulla ennen palstan avautumista. 😂 Joo tiedän, hoidon tarpeessa olen... 🙈
Minimunasta tulee mieleen vain se härski ficci, jossa alussa Bojan improilee kitaralla kaikkea pelleilyä, ja yksi säe kertoo siitä, miten Kärtsällä on pieni muna, ja joutuu lopuksi anelemaan anteeksi vitsiään. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana N tsemppaa B <3
Onnea! Sitten vielä Jure olisi tarjolla.
Jure mulle <3
Jure olis vielä hotimpi, jos hiukset olis taaksepäin 🥵
Niin olisi. Hän saa toki olla just sellainen kuin haluaa, mutta hän on aika kuuman näköinen siinä kuvassa, missä hänellä on hiukset taakse kammattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muakin vaivaa? Sain tästä kommentista ihan hirveän hepulin!
Samaistuinko mä vähän? 🥺 Siis herään välillä klo 5 (vaikkei tarttis) ja aika pitkiä on ne tunnit ennen kuin palsta aukeaa
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana K & Nace hali, vaikka epäselvänä onkin 💚
Sori linkki vielä
https://www.tumblr.com/korvessa/724809514757619712/the-worlds-blurriest…
Mitä B tekee tuossa takana? Yrittää napata kiinni K?
Viittoo Nacelle, että tänne se K.
Jure viittoo ensin ja sitten B. Näyttäis vähän siltä, kun kumpikin taputtaa K:ta takapuolelle...
Eli Nace ja Jure shippas jo silloin vai oliko Kääryleestä kisa ja B vei K::n sydämen 😂
Mäkin voin ottaa Juren. Musta se ainoo jossa on edes unssin verran rockia tossa orkesterissa.
Jaahas, joko Bn romahdus ja JOn keikkojen perumiset on saatu käsiteltyä kun ollaan päästy taas Kn läheisten dissaamiseen?
Aamulla täällä oli paljon kivempi tunnelma, ei ois vissiin kannattanu käydä poissa välillä.
T: yks feat. Käärijän wannabe-hinkkaajista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana N tsemppaa B <3
Sydämeni on jo vienyt yksi Vantaalainen, mutta voin olla kukkaispoika näissä häissä.
- Kukkis
Mä taidan seuraavan Käärijän konsertin jälkeen heittää Kukkiksen vahvoille harteilleni ja kannan hänet kotiini.
Joo mielestäni. Jos siinä on jotain non-graphic niin joudut itse miettimään mitä siellä jossain välissä touhutaan ja jos on sitä ja tätä touhua niin kyllä niissä on mielestäni aina ollut. Ja jos ei ole mitään seksiin viittavaa niin en ole kyllä edes vaivautunut sitten avaamaan että en tiedä voiko siellä olla jotain ylläritoimintaa kuitenkin.