Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän sopisi loistavasti noiden kommenttiensa kanssa tänne av:lle. Samanlainen pervo möläyttelijä, kuin meistäkin moni on.😂 Juu ja pervo möläyttelijä päätyy varmaan listalle.🤭
Mää luulen että se on jo täällä. Lyö vaan vettä myllyyn aina välillä. 😂
Kunhan muistaa säästää kännykkä aikaansa B:llekin, eikös niin Jerpsukka?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän sopisi loistavasti noiden kommenttiensa kanssa tänne av:lle. Samanlainen pervo möläyttelijä, kuin meistäkin moni on.😂 Juu ja pervo möläyttelijä päätyy varmaan listalle.🤭
Mää luulen että se on jo täällä. Lyö vaan vettä myllyyn aina välillä. 😂
Välillä kyllä pelottaa oikeasti. Niin suoraan meidän rukouksiin välillä vastataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä. Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.
Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!
Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅
Tää oli loistava.
Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅
Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀
Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.
Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.
Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kn eilistä räjäytyskuvaa ole muualla kuin hänen IG:ssä?
Kyllä se nopeasti levisi Tumblriin ja Twitteriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä. Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.
Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅
Vaikka olen jostain sen jutuista täälläkin valittanut niin tuo oli kyllä ihan hauska. Ja onhan se ihan suomeksikin joskus sanonut että "ja kaikki krvät huutaa" eli ei mitenkään erityisesti sitä ulkomaalaista dissannut.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli loistava.
Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀
Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.
Lokakuun Tullikamarin pakkahuone tulee varmaan olemaan aika kova!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/Wwwerewolf1/status/1684293465088073731?t=sJx5DppSfc…
Onks toi oikeesti Jere?
Ei ole. On vaan hiukset samantyyppiset.
Oon jossain kyllä nähnyt oikean Jeren laskuvideon, jossa vetää reilillä suksilla. Missähän se oli? Jos löydän niin linkkaan. Kyllä se osaa.
Jere on hottis muutenkin, mutta jos se oikeasti vielä laskeekin noin niin sen kuumuus kyllä nousi mun silmissä 100%. Ja laita linkki, jos löydät!
No eihän se tossa ekassa ole. On vaan löytynyt kyseinen video missä liian saman näköinen tyyppi, niin eihän sitä oo voinut jättää hyödyntämättä. Epäilen että olis tossa reilipätkässäkään, äkkiäkös noi haalarit vaihtuu.
Ainakin se itse julkaisi juuri tuon tarinan, kun oli Rukalla keikalla 25.3.23. Muistan tuon.
Onko tuo Rukalta, ite en oo siellä käyny. Päällisin puolin Käärijältä kyllä näyttää
Minusta se näyttää kuin olisi jollain tekoälyllä tehty tai kasvot liitetty siihen tai jotain. Sopivasti vielä blurraa kasvojen kohdalta kun tulee lähelle.
Millä kaikilla nimillä K:ta on nyt kutsuttu?
Kärde
Kärtsy
Kääryle
Kärppy
Jerpsukka
Nuo muistan nyt eiliseltä ja tältä päivältä. On varmasti runsaasti lisääkin. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Eikös se oma äiti tainnut kutsua häntä Jerppu-nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin puhelimessa.
Aamun paras! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin puhelimessa.
Ei sulla sattuis olemaan Bojanin numeroa, niin voisin pyytää, kröhm, sen kuvan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli loistava.
Lokakuun Tullikamarin pakkahuone tulee varmaan olemaan aika kova!
Oon vähän haaveillut tästä, mutta on ikärajaton.
Vierailija kirjoitti:
Kärde
Kärtsy
Kääryle
Kärppy
Jerpsukka
Nuo muistan nyt eiliseltä ja tältä päivältä. On varmasti runsaasti lisääkin. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Eikös se oma äiti tainnut kutsua häntä Jerppu-nimellä?
Kärtsä
Vierailija kirjoitti:
Kärde
Kärtsy
Kääryle
Kärppy
Jerpsukka
Jerppa, Jertsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin puhelimessa.
Tuli mieleen se K:n vastaus Kuumaalle "Mun makuuhuoneessa" 😄
Vierailija kirjoitti:
Kärde
Kärtsy
Kääryle
Kärppy
Jerpsukka
Kärtsä, Kärtsäri, Kääry. Monille faneille pelkkä "Kä", mutta ehkä se on enemmän fandom-ilmaus kuin lempinimi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Jokerit tekisivät coverin mistä vaan biisistä (mutta ei CCC), niin minkä toivoisit sen olevan?
Tämä. On kyllä vähän rockimpaa genreä, mitä pojat soittavat, mutta sehän mun toive just olisikin :) Lisäksi sanoista ois pikkuisen muutettava noi she:t vaikka J:ksi 💗
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687729986638090240?s=46&t=oq…
En tiedä mistä tässä on kyse, mutta jos kyse on Jokereiden keikasta Sarajevossa 17.8. niin totta kai se on peruttu kun Jere ei pääse tällä viikolla Sloveniaan tulvien vuoksi ja matka on täytynyt siirtää seuraavalle viikolle
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jan ja Mark olleet jossain bileissä, varmaan muutkin, mut vaikea sanoa videon perusteella. Näyttää samalta mestalta mistä B laittoi joskus peilipallostoryn.
https://instagram.com/stories/mark_pirc/3162253597314489550?igshid=MTc4…
Kertokaa vielä, kuka tää Mark on? Tiedän, nolo ja hirvittävä aukko sivistyksessä!
Oli muuten hauska hahmo. Taisi voittaa sen yhden kauden? Se haastattelu Käärijästä, missä se huonosti englantia puhuva espanjalainen saa Käärijän tulemaan melkein kaapista ulos.😂