Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jos Jokerit tekisivät coverin mistä vaan biisistä (mutta ei CCC), niin minkä toivoisit sen olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin voisin vähän hinkata tota feat. Käärijää.
Te pilaatte Käärijän maineen näillä typerillä jutuillanne ja vihjailuilla.
Ei varmasti ole tullut mieleenkään, kuinka paljon tästäkin ketjusta on häipynyt ihmisiä ja syytä voi vaan miettiä.
Täältä on porukkaa kaikonnut, kun kukaan ei jaksa jatkuvaa trollausta ja viestien poistoa. Ja osa varmaan myös kyllästyi K:n ja B:n shippaukseen, kun kävi ilmi, että ovat vain kavereita. Nuo Käärijän hinkkaus jne hauskat jutut on se mikä ainakin minut pitää täällä palstaa lukemassa.
Alun alkaenkin lähes 300 palstalaista oli sitä mieltä, ettei koko fiilistely- eli shippausketjua olisi tarvinnut edes perustaa. Toki yli 400 oli ketjun kannalla. Mutta nykyään taitaa olla jäljellä parhaimmillaankin ehkä kymmenkunta innokasta.
Mm. äänestyksiin tulevista peukuista päättelisin, et kyllä täällä käy edelleen useampi kymmenen ihmistä, ainakin 30-40, enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Toki wanhoina hyvinä aikoina kävijöitä oli tuplasti enemmän, mut osa heistä on varmaan siirtynyt kokonaan toiselle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos Jokerit tekisivät coverin mistä vaan biisistä (mutta ei CCC), niin minkä toivoisit sen olevan?
Beatlesin "With a Little Help From my Friends". Se on vähän renkutus, mutta senkin pystyy vetämään tunteella.
Vierailija kirjoitti:
22 pistepirkon Birdie.
Ja haluan että Jure sirkuttaa ne puoli minuuttia linnunlaulua sinne biisin keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Bon Jovi - You Give Love a Bad Name. Nahkahousut ja kostopaita Bojanilla päällä.
Tänään mun eka K keikka ja eka agenttipäivä Siltakemmakoilla 😊 Jänskättää! Raportoin päivän mittaan. Klo 16 maissa menossa paikan päälle ja K esiintyy klo 22.
Ihanaa päivää kaikille! 😊
T. Agentti Saimaannorppa 🦭
Vierailija kirjoitti:
Sex on the phone. Heillä on jo videota varten kuvattuna materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Joo koko viikon kestävä Käärijän hinkkaus listalle.
Miten helvetissä mulle tuli niin kuuma. Ehkä vaihdevuodet, kun eihän se voi tuosta ajatuksesta johtua vai voiko?
Vierailija kirjoitti:
Tänään mun eka K keikka ja eka agenttipäivä Siltakemmakoilla 😊 Jänskättää! Raportoin päivän mittaan. Klo 16 maissa menossa paikan päälle ja K esiintyy klo 22.
Ihanaa päivää kaikille! 😊
T. Agentti Saimaannorppa 🦭
Kiitos ja huippuiltaa sulle! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole tullut mieleenkään, kuinka paljon tästäkin ketjusta on häipynyt ihmisiä ja syytä voi vaan miettiä.
Täältä on porukkaa kaikonnut, kun kukaan ei jaksa jatkuvaa trollausta ja viestien poistoa. Ja osa varmaan myös kyllästyi K:n ja B:n shippaukseen, kun kävi ilmi, että ovat vain kavereita. Nuo Käärijän hinkkaus jne hauskat jutut on se mikä ainakin minut pitää täällä palstaa lukemassa.
Alun alkaenkin lähes 300 palstalaista oli sitä mieltä, ettei koko fiilistely- eli shippausketjua olisi tarvinnut edes perustaa. Toki yli 400 oli ketjun kannalla. Mutta nykyään taitaa olla jäljellä parhaimmillaankin ehkä kymmenkunta innokasta.
Mm. äänestyksiin tulevista peukuista päättelisin, et kyllä täällä käy edelleen useampi kymmenen ihmistä, ainakin 30-40, enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Toki wanhoina hyvinä aikoina kävijöitä oli tuplasti enemmän, mut osa heistä on varmaan siirtynyt kokonaan toiselle palstalle.
Kesälomakin on toiminut monella katkaisuhoitona. Itse tosin lipesin takaisin vaikka en pariin viikkoon ehtinytkään palstalle. Osalle se tietysti mahdollistaa kokopäivätoimisen rietastelun täällä, mikä onkin ihanteellinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/Wwwerewolf1/status/1684293465088073731?t=sJx5DppSfc…
Onks toi oikeesti Jere?
Ei ole. On vaan hiukset samantyyppiset.
Oon jossain kyllä nähnyt oikean Jeren laskuvideon, jossa vetää reilillä suksilla. Missähän se oli? Jos löydän niin linkkaan. Kyllä se osaa.
Jere on hottis muutenkin, mutta jos se oikeasti vielä laskeekin noin niin sen kuumuus kyllä nousi mun silmissä 100%. Ja laita linkki, jos löydät!
No eihän se tossa ekassa ole. On vaan löytynyt kyseinen video missä liian saman näköinen tyyppi, niin eihän sitä oo voinut jättää hyödyntämättä. Epäilen että olis tossa reilipätkässäkään, äkkiäkös noi haalarit vaihtuu.
Ainakin se itse julkaisi juuri tuon tarinan, kun oli Rukalla keikalla 25.3.23. Muistan tuon.
Onko tuo Rukalta, ite en oo siellä käyny. Päällisin puolin Käärijältä kyllä näyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jutut oli paljon hauskempia ja söpömpiä vielä joskus kuukausi sitten, mut ehkä poistelu tappoi sen keskustelun.
Niinpä, eilenkin laittoi mitä vaan ihanaa ja kilttiä poikiin liittyvää ei edes mitään roisia, niin kaikki poistettiin. Toivottavasti tänään ei. Ei vissiin kukaan ole tuota Luluxan ihanaa fanitaidetta poistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/Wwwerewolf1/status/1684293465088073731?t=sJx5DppSfc…
Onks toi oikeesti Jere?
Ei ole. On vaan hiukset samantyyppiset.
Oon jossain kyllä nähnyt oikean Jeren laskuvideon, jossa vetää reilillä suksilla. Missähän se oli? Jos löydän niin linkkaan. Kyllä se osaa.
Jere on hottis muutenkin, mutta jos se oikeasti vielä laskeekin noin niin sen kuumuus kyllä nousi mun silmissä 100%. Ja laita linkki, jos löydät!
No eihän se tossa ekassa ole. On vaan löytynyt kyseinen video missä liian saman näköinen tyyppi, niin eihän sitä oo voinut jättää hyödyntämättä. Epäilen että olis tossa reilipätkässäkään, äkkiäkös noi haalarit vaihtuu.
Ainakin se itse julkaisi juuri tuon tarinan, kun oli Rukalla keikalla 25.3.23. Muistan tuon.
Onko tuo Rukalta, ite en oo siellä käyny. Päällisin puolin Käärijältä kyllä näyttää
Toi eka lasketteluvideo ei näytä olevan Suomessa, olisin sanonut että jossain ulkomailla olisi kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä versio "Somewhere Over the Rainbowsta"
Vierailija kirjoitti:
Vanhana Kent-fanina (vieläkö te muut ootte täällä?) haluaisin kuulla Bojanin laulavan ruotsiksi. I stället för ljud olisi aika hyvä: fyll min mun med din...
Kylläpä nyt alkaa tuntua, että keväästä on jo aikaa, kun miettii, etten ollut kuullut koko Käärijästä mitään ennen UMKta ja vasta hieman ennen vappua koin herätyksen. Koko koululaisten loma on mennyt kyllä seuratessa näitä kuvioita. Nyt täytyis jotenkin vierottautua, mutta paluuta ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä versio "Somewhere Over the Rainbowsta"
Jos Kuumaa sai K:n liikuttumaan, muttei itkemään. Niin jos B tämän laulais, niin veikkaan, että kyllä K:lta pari kyyneltä vierähtäis.
Jeren kommentti kertoo Twitter-tyypeille et tietää millainen meno siellä on. Ja voi olla et Jere on myös kuullut näistä Bojaniin kohdistuneista twiiteistä, en tiedä.
K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä. Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.
Hyvä tarkennus! Eli koko viikon kestävä feat Käärijän hinkkaus listalle.