Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia se Matti jäi muuten Suomenlinnaan? Muistaako joku?
Eikö se vaan kaikessa tohinassa unohdettu sinne kun ilmeni, ettei Bojan olekaan sivistyneellä museokierroksella vaan baarissa tenuamassa?
Välillä täällä on niin kova vauhti päällä että menee lapsi pesuveden mukana tai jää Matti Suomenlinnaan. 🤷🏻
Auta armias, onko se Matti vieläkin siellä?
Eiku se on usutettu jo Ladon kimppuun.
Matti on listalla vielä Suomenlinnassa , mutta lähtee Kärden kanssa Sloveniaan harhauttamaan Ladoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti nyt! Tämä iltako oli tän ketju tuho! Yhdet postaa jatkuvasti samoja mukahauskoja viestejä uudelleen ja uudelleen, sitä mukaa kun toiset poistaa niitä. Eivät kykene tuottamaan itse mitään uutta. Onko tää teistä oikeasti hauskaa? Muutama yrittää puhua asiaa, muutama kiusaa ja toiset tekee pilkkaa sloveeneista tulvan kourissa. En ois uskonu, että näinki pohjalle päästään.
Esim.minun viestini joka meni näin poistettiin
Kaikista komein fanipoika odottaa Kärdeä Sloveniassa.
Mitä pahaa tuossa oli? Pitäisikö täällä yhden tyypin antaa sanella mistä saa puhua?Epäilen että poistatetaan kun onhan nämä tällaiset viestit yliannostuksena ihan helkkarin ärsyttäviä lässynlääviestejä. Myös nuo viestit toisissaan kiinni olevista BK:sta. Anteeksi! Olen pitkän matkan ketjulainen mutta tänään alkaa ärsyttää kaikki. Liiasta shippaamisen/parituksen lukemisesta voi näköjään vihdoin saada yliannostuksen.
Pysykää siellä 2plussalla sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.
Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.
Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.
No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.
Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊
Täällä vielä yksi nelikymppinen tulossa!
Paikalliset kertokaa missä ja monelta tavataan etkoilla niin I'll be there 😀
Vierailija kirjoitti:
Ei K:ta mihinkään pili pali ohjelmaan..
Tai no...eikös ollut semmoinen ohjelma kuin alaston deitti jossain vaiheessa? Ehkä sen voisin katsoa, jos K päätyy sinkuksi jälleen.Niin että vinkki vinkki, kun kumminkin K crew lukee tätä ketjua.
En mä sitä missään Selviytyjissä näe, ja ne samat naamathan niissä kiertääkin. Entiset tai pilipalijulkkikset. Kääryle ei ole kumpaakaan. Mut Tanssii Tähtien kanssa on ihan asiallinen eikä nyt varsinaisesti tosi-tv. Parempi ku ei mihkä hölmöihin lähdekään. Äkkiä menee maine ja kunnia niissä.
En tänään ole ehtinyt seurata kauheesti täällä ,mutta oon miettinyt,miten suuri on Kärtsän suosio..
Missä ikinä se onkin ,kommentoi johonkin ,tai keikkailee jossain ,aina tykkäysmäärät kohoaa ...jopa Lado tjusi tämän ,ja käytti sitä hyväkseen...Bojanin suosio oli suurempaa kuin Jo-n,ja Kärtsän ja Bojanin kohtaamisia odotetaan aivan worldwide...ei varmaan kukaan kuvittele ,että he olisivat pariskunta ,mutta heillä on valtava kemia ,joka välittyi kaikille väkisinkin ,tykkäävät toisistaan mahottomasti ,ja ei ,en usko,että shippailu Bojania ahdistaa yhtään,nauravat koko jutulle.Man crash ,ihastuivat ,ja uskon ,että heillä on joku yhteisproggis,ja Jere menee Sloveniaan lähiikoina ,ja heidän on vähän pakko käydä Itävallassa yhdessä,kun babyseal...udkon ,että heidän välillään on kaikki hyvin ja halaavat pitkään ja hartaasti ,kun tapaavat ,after all ,koko shipistä hyötyjä on nimenomaan JO ,ja kyllähän B jo kauan ennen heidän tapaamistaan opetteli ccc sanoja,koska ymmärsi ,että tämä hyödyttää heitä.Ja ihastui Kärtsään odottamattoman paljon ,ja Kärtsä siihen,ihanaa BK ihanaa ,odotan paljon teidän jälleennäkemiseltä ,ja olen varma,että jaatte meille tapaamisesta ,jos ei reaaliajassa ,paitsi babyseal ,niin jälkikäteen.En hetkeäkään epäile heidän suhteensa aitoutta 💚💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Kolme jo kuollu Sloveniassa maanvylrymissä. Muutama viikko sitte kuoli 4 myrskyssä. Voi tätä meidän maapalloparkaa.
Tais kuolla ukkoseniskuun ne hollantilaiset.
Minun viesti poistettiin. Siinä luki että Nace nauraa Kn ja Bn ns. riidalle, koska tietää totuuden.
Mä kaipaan sitä JO-crew:n videopätkää. Mihin ne sen nyt hukkas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä söpönä fanin kanssa. https://www.tumblr.com/jokaarija/724740975668477952/x-i-would-give-anyt…
Mahtaako K:n koskaan tehdä mieli ns. syödä kuormasta? Nättejä tyttöjä koko ajan ympärillä halailemassa.
Tosin olen ymmärtänyt, että hänellä on kova vartiointi ympärillä.Sitä entiedä, mut on se varmaan kivaa vaihtelua päästä vähän nätimpääkin fania välillä halaan... 🙊😆
Luulen, että hailevat kaikkia faneja ihan tasapuolisesti ja ulkonäkö ei vaikuta mihinkään.Terveisin, kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kolme jo kuollu Sloveniassa maanvylrymissä. Muutama viikko sitte kuoli 4 myrskyssä. Voi tätä meidän maapalloparkaa.
Tuo on kamalaa ja nuo kamalat helteet Espanjaa myöden. Itse seuraan instassa Zelenskya ja seuraan Ukrainan sotaa. Tuntuu pahalta kun ei itse voi tehdä mitään.
Tämä palsta on pakopaikka ja nyt joku tyranni poistelija pilaa tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Four people died as a result of a storm that hit several Balkan countries on Wednesday afternoon.
Two people have died in Zagreb, Croatia, one in Bled, Slovenia, and one in Brcko, Bosnia-Herzegovina.
In Bosnia it was reported that 20 people sought medical help, while in Zagreb it was reported that eight people were injured.
Vulgaari Kärsä. Listalle ku olis jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää tuo nimimerkillä kirjoittava rauhaa. Jos häiritsee niin älkää lukeko sen kommentteja, niin teen itse kaikkien ei-kiinnostavien kohdalla.
Se kiusaa muita palstalaisia ja siksi sen kommentit poistuu asiattomina. Lisäksi se valehtelee. Valheet paljastetaan ja kiusaaminen estetään.
Minä en ole kiusannut palstalaisia. Ketä, milloin, missä? Sinulla pitää olla jotain väitteesi tueksi. Toki olen viimeisissä postauksissa sanonut tuolle yhdelle trollille takaisin, aiheesta.
Sen sijaan minua on yrittänyt kiusata ainakin yksi trolli, joka on ottanut minut seurantaansa <- todella outoa, koska hän ei koskaan edes kommentoi mitään keskustelussa esillä olevaa. Hän kommentoi ainoastaan haukkuen minua, ihan aiheen vierestä.
Aikuiset ihmiset eivät osaa ohittaa viestejä
jotka eivät kiinnosta heitä. Todella kummallista. Minä ohitan viestit, joista en ole kiinnostunut.Minä en valehtele. Sinä ilmoitat edellä 'valheet paljastetaan' - ole hyvä ja aloita paljastamaan!
Lopeta kiusaaminen, jota tuossa viestissäsi teet väittämällä minun valehdelleen. Sinun pitäisi tietysti myös osoittaa, mitkä viestini ovat olleet asiattomia, mutta et voi, kun olet / olette poistaneet viestini.Yritä ohittaa myös tämä joka sulle vastailee. Sillä siitä pääsee.
Eiköhän ne oo yks ja sama tyyppi.
Se Jaarittelijan ikiliikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti nyt! Tämä iltako oli tän ketju tuho! Yhdet postaa jatkuvasti samoja mukahauskoja viestejä uudelleen ja uudelleen, sitä mukaa kun toiset poistaa niitä. Eivät kykene tuottamaan itse mitään uutta. Onko tää teistä oikeasti hauskaa? Muutama yrittää puhua asiaa, muutama kiusaa ja toiset tekee pilkkaa sloveeneista tulvan kourissa. En ois uskonu, että näinki pohjalle päästään.
Esim.minun viestini joka meni näin poistettiin
Kaikista komein fanipoika odottaa Kärdeä Sloveniassa.
Mitä pahaa tuossa oli? Pitäisikö täällä yhden tyypin antaa sanella mistä saa puhua?Epäilen että poistatetaan kun onhan nämä tällaiset viestit yliannostuksena ihan helkkarin ärsyttäviä lässynlääviestejä. Myös nuo viestit toisissaan kiinni olevista BK:sta. Anteeksi! Olen pitkän matkan ketjulainen mutta tänään alkaa ärsyttää kaikki. Liiasta shippaamisen/parituksen lukemisesta voi näköjään vihdoin saada yliannostuksen.
Tuohon on helppo ratkaisu: poistu ketjusta ja tee jotain muuta sen sijaan että roikut täällä ärsyyntymässä.
Just nyt tekis niin mieli halata ja paijailla Bojania ja pussata sitä suoraan suulle. Kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Four people died as a result of a storm that hit several Balkan countries on Wednesday afternoon.
Two people have died in Zagreb, Croatia, one in Bled, Slovenia, and one in Brcko, Bosnia-Herzegovina.
In Bosnia it was reported that 20 people sought medical help, while in Zagreb it was reported that eight people were injured.
Two men from the Netherlands died, possibly after being hit by lightning, Slovenian press agency STA reported.
https://www.reuters.com/world/europe/floods-hit-slovenia-forcing-evacua…
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.
Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.
Ihana se Harryn reaktio. Stylesin keikoilla taitaa käydäkin myös vanhempia ladyja.
Vierailija kirjoitti:
Just nyt tekis niin mieli halata ja paijailla Bojania ja pussata sitä suoraan suulle. Kaikessa rauhassa.
Jonon perälle vaan.