Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60481/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin just videopätkää kun pikkulapsia evakuoitiin päiväkodista. Ne on kuitenkin aamulla vielä saatu sinne ja iltapäivällä vettä oli aikuisten miesten vyötärölle saakka. JAivan järkyttävä tuo vesimassa ja se nopeus millä se on tullut ! Toivon todella että jokeripojat läheisineen ovat turvassa ja myös meidän oma ladySLO.

Vierailija
60482/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen tolloa porukkaa tänä iltana. Täältä lähtee kohta kaikki. Saatteki sitte kolmistaan vuorotellen laittaa nuo samat, ku ette osaa uutta kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60483/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti nyt! Tämä iltako oli tän ketju tuho! Yhdet postaa jatkuvasti samoja mukahauskoja viestejä uudelleen ja uudelleen, sitä mukaa kun toiset poistaa niitä. Eivät kykene tuottamaan itse mitään uutta. Onko tää teistä oikeasti hauskaa? Muutama yrittää puhua asiaa, muutama kiusaa ja toiset tekee pilkkaa sloveeneista tulvan kourissa. En ois uskonu, että näinki pohjalle päästään.

Esim.minun viestini joka meni näin poistettiin

Kaikista komein fanipoika odottaa Kärdeä Sloveniassa.

Mitä pahaa tuossa oli? Pitäisikö täällä yhden tyypin antaa sanella mistä saa puhua?

Epäilen että poistatetaan kun onhan nämä tällaiset viestit yliannostuksena ihan helkkarin ärsyttäviä lässynlääviestejä. Myös nuo viestit toisissaan kiinni olevista BK:sta. Anteeksi! Olen pitkän matkan ketjulainen mutta tänään alkaa ärsyttää kaikki. Liiasta shippaamisen/parituksen lukemisesta voi näköjään vihdoin saada yliannostuksen.

Tuohon on helppo ratkaisu: poistu ketjusta ja tee jotain muuta sen sijaan että roikut täällä ärsyyntymässä.

Niin teenkin, sinällään hyvä katkasta tähän kun tottumuksesta käynyt täällä. Tänään (vasta!) iski tajuntaan että onhan tämä sivutolkulla saman asian jankuttamista kuukaudesta toiseen. Että voi sitä ihminen paremminkin aikansa käyttää.

Kukaanhan ei kiellä sua tarjoilemasta jotain tuoreita aiheita ja näkökulmia meille käsiteltäväksi. Ai niin, mutta kun eihän niitä sullaKAAN ole.

👋

Kaipaamaan jäävät: Ritva-täti ja Anna-Liisa perheineen

Vierailija
60484/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt selkeesti menossa väsytystaktiikka poistelijalla ja tykittäjällä. Mä oon tykittäjän puolella! Go go go!

Vierailija
60485/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nyt tekis niin mieli halata ja paijailla Bojania ja pussata sitä suoraan suulle. Kaikessa rauhassa.

Kummalliset mielihalut sulla👑🔥🌹🔥🔥🔥😄

Vierailija
60486/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan Walker K:sta 💚

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ceaa7983-ec36-474d-82e6-37ea0da3c4d3

Oho K on kyläillyt sen luona ilmeisesti Espoon kodissa😄

Vierailija
60487/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan sitä JO-crew:n videopätkää. Mihin ne sen nyt hukkas?

Täältä löytyy

https://twitter.com/prozivam_mesec/status/1686395940066693120?s=61&t=jM…

Vierailija
60488/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä mieltä lääkärit mahtavat olla K:n tämänhetkisestä älyvapaasta keikkatahdista lonkeroineen, jos kerran Selviytyjiin ei olisi päästetty? En ole katsonut sarjaa, varmasti raskasta fysiikalle, mutta ei tuo nykyinen stressi varmaan mitään hyvää tee perussairaudelle myöskään.

Vierailija
60489/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen tolloa porukkaa tänä iltana. Täältä lähtee kohta kaikki. Saatteki sitte kolmistaan vuorotellen laittaa nuo samat, ku ette osaa uutta kirjoittaa.

Kivaaa! Siitä tuleekin huisin kivaa!!!!

Vierailija
60490/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin Heinolaa!!!! Härtsällä hattu! Ja Jesse! Ja kuuma Kärtsä!

https://www.tumblr.com/wednesdayday/724750136425709568/these-are-so-pre…

Vierailija
60491/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On K jotenkin rento ollut viime päivinä. Tietää että jotain hienoa on tapahtumassa eli matka kullan luo Sloveniaan.

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1687206172426981376

Pääsee mouruava kolli vihdoin kehräämään oman Boitsun kainaloon.

Eihän niitä saa sitten irti toisistaan ollenkaan. Eikä kukaan pääse edes yrittämään niitä erilleen, kun Kapteeni Nace ja Perämies Jure ovat vahtivuoroissa 😂

Awww ... juoksevat toistensa syliin lentokentällä ja eivät irrota otettaan hetkeksikään .

Tarvitaan koko JO, että pojat saadaan käänneltyä ja väänneltyä auton takapenkille .

Siellä pojat kasaa niinkuin tetristä tätä pariskuntaa takapenkille. Yksityishenkilö voi toimia tunkkina.

N: Jere let go of Bojan

J: No!

N: Bojan let go of Jere

B: No!

N: Just a few seconds.

J&B: No!

N: Jan help us out

Joku kysyi tätä ketjua.

No niin aletaanpa autoa purkamaan.

Ensin takaovet auki. Jos kohteet ovat liimautuneet toisiinsa yritetään heidät ujuttaa ovesta yhtenä levynä. Jos irroitus on pakko tehdä voi yrittää Janin tunkkia väliin.

B : What was that it hurts ?

J : It was my private person you need to let go of Jere .

B : No

N: Well then we use private person. Jan do something.

Jan vääntää tuhannen sonnin voimalla, mutta eivät irtoa. No sitten viedään levynä.

Pojat olalle ja hissiin autosta. Jan menee portaita koska painoraja tulee yksityishenkilön kohdalla vastaan.

Ja taas mennään.

Nace tukee kaksikkoa hississä joiden huulet ovat liimautuneet toisiinsa. Hissin oven avautuessa Jan odottaa ja taas kaksikko olalle.

Minne tämä pariskunta nyt laitettaisiin pojat miettivät. No sänky varmaan paras paikka, mutta miten näiltä saa ullovaatteet pois.

Rakastavaiset näkevät silmäkulmastaan sängyn ja muuta ei tarvita. Vaatteet lentelevät.

Nace ja Jan poistuvat ja huikkaavat mennessään, nähdään viikon päästä . Liian pian huutaa kaksikko ennenkuin sulavat toistensa syliin.

Missä baby seal on hoidossa?

Kummisetä Nace ja babysitter Jure auttaa :D

Ihana ketju lukea kokonaisuudessaan 😍

Niin on.

Vierailija
60492/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just nyt tekis niin mieli halata ja paijailla Bojania ja pussata sitä suoraan suulle. Kaikessa rauhassa.

Kummalliset mielihalut sulla👑🔥🌹🔥🔥🔥😄

Ai Kärtsällä?

Vierailija
60493/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei K:ta mihinkään pili pali ohjelmaan..

Tai no...eikös ollut semmoinen ohjelma kuin alaston deitti jossain vaiheessa? Ehkä sen voisin katsoa, jos K päätyy sinkuksi jälleen.

Niin että vinkki vinkki, kun kumminkin K crew lukee tätä ketjua.

En mä sitä missään Selviytyjissä näe, ja ne samat naamathan niissä kiertääkin. Entiset tai pilipalijulkkikset. Kääryle ei ole kumpaakaan. Mut Tanssii Tähtien kanssa on ihan asiallinen eikä nyt varsinaisesti tosi-tv. Parempi ku ei mihkä hölmöihin lähdekään. Äkkiä menee maine ja kunnia niissä.

Kyllähän se jo yritti Selviytyjiin mutta lääkärit ei päästäny. 😅

Täh, mistä tälläinen tieto? Ja oliko syy se hänen perussairautensa?

Ei kun Kärtsärin älykkyysosamäärä oli liian alhainen. Ei olis ollut turvallista Selviytyjissä.

Äo sama ku näillä täällä.

Tää laivallinen ei tosiaan Selviytyjiin selviytyis. Kävis Kääryleet elikkäs diskaus kohtalona.

Vierailija
60494/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt selkeesti menossa väsytystaktiikka poistelijalla ja tykittäjällä. Mä oon tykittäjän puolella! Go go go!

Meitä tykittäjiä lienee useampi.

Laita yläpeukku jos oot tykittäjä.

Alapeukku jos olet poistelija.

Vierailija
60495/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä mieltä lääkärit mahtavat olla K:n tämänhetkisestä älyvapaasta keikkatahdista lonkeroineen, jos kerran Selviytyjiin ei olisi päästetty? En ole katsonut sarjaa, varmasti raskasta fysiikalle, mutta ei tuo nykyinen stressi varmaan mitään hyvää tee perussairaudelle myöskään.

No harmillisesti lääkäreiltä ei kysytä saako lähtä vetämään kiertuetta. 🤷🏻

Kärtsä on kyllä viime aikoina näyttäny ainaki onnellisimmalta kuin mitä on koko vuonna ollu että eiköhän sillä ihan hyvin mene.

Vierailija
60496/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.

Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.

No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.

Menossa olen. Luulen, että teiniosasto joutuu pitelemään kylttiä "I'm too young to be JO fan", sillä meitä viehättäviä aikuisia alkaa olla suurin osa siellä.

Aivan ihanaa, ja siksi totean  ja muistutan, että paremmin ei voisi käydä.Haluan toki puhua meistä aikuisemmistakin ihmisistä kauniisti, niin kuin näistä teineistä ja siksi totean, että me kaikki olemme viehättäviä ihmisiä ja kauniita, vaikka olemme iältämme mitä tahansa.

Vierailija
60497/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistelija voisi tuoda jotain uutta ketjuun sen sijaan että kaikki aika menee tuohon turhanpäiväiseen poisteluun.

Vierailija
60498/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti nyt! Tämä iltako oli tän ketju tuho! Yhdet postaa jatkuvasti samoja mukahauskoja viestejä uudelleen ja uudelleen, sitä mukaa kun toiset poistaa niitä. Eivät kykene tuottamaan itse mitään uutta. Onko tää teistä oikeasti hauskaa? Muutama yrittää puhua asiaa, muutama kiusaa ja toiset tekee pilkkaa sloveeneista tulvan kourissa. En ois uskonu, että näinki pohjalle päästään.

Esim.minun viestini joka meni näin poistettiin

Kaikista komein fanipoika odottaa Kärdeä Sloveniassa.

Mitä pahaa tuossa oli? Pitäisikö täällä yhden tyypin antaa sanella mistä saa puhua?

Epäilen että poistatetaan kun onhan nämä tällaiset viestit yliannostuksena ihan helkkarin ärsyttäviä lässynlääviestejä. Myös nuo viestit toisissaan kiinni olevista BK:sta. Anteeksi! Olen pitkän matkan ketjulainen mutta tänään alkaa ärsyttää kaikki. Liiasta shippaamisen/parituksen lukemisesta voi näköjään vihdoin saada yliannostuksen.

Eikö silloin kannattaisi lopettaa tämän ketjun lukeminen? Itse luen tätä ketjua lähinnä näiden läppien (joidenkin mielestä nekin on pas**ja) takia, mutta eikö tämä ketju juuri ole olemassa K&B fiilistelyn takia? Jos näitä ns. lässynlässyn juttuja ei halua lukea tai toisena vaihtoehtona hypätä niiden yli, niin silloin on väärässä paikassa. Ei niitä kommentteja voi lähteä vain sen takia poistamaan, että on kyllästynyt ketjun aiheeseen.

Vierailija
60499/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä tykittäjiä lienee useampi.

Laita yläpeukku jos oot tykittäjä.

Alapeukku jos olet poistelija.

Paitsi siinä olen poistelija, kun nimimerkkijaarittelija jotain tänne äheltää. Heti POISTOON!

Muuten tykitän armottomasti.

Vierailija
60500/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lonkeroa putoo ihan juopon tahtia. Ei ihme että pötsi sen kun pullistuu vaan. Järkky näky sen lyhyen nahkarotsin kanssa. Lonkeroröllöjen kantaisä.

Rrrrrakastan Kärden massua 🥵🥵

Ketju on lukittu.