Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60421/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti nyt! Tämä iltako oli tän ketju tuho! Yhdet postaa jatkuvasti samoja mukahauskoja viestejä uudelleen ja uudelleen, sitä mukaa kun toiset poistaa niitä. Eivät kykene tuottamaan itse mitään uutta. Onko tää teistä oikeasti hauskaa? Muutama yrittää puhua asiaa, muutama kiusaa ja toiset tekee pilkkaa sloveeneista tulvan kourissa. En ois uskonu, että näinki pohjalle päästään.

Esim.minun viestini joka meni näin poistettiin

Kaikista komein fanipoika odottaa Kärdeä Sloveniassa.

Mitä pahaa tuossa oli? Pitäisikö täällä yhden tyypin antaa sanella mistä saa puhua?

Ihana viesti oli. Multa poistettiin myös, kun kirjoitin että Slovenian studion parvella K ja B voi käpertyä toistensa kainaloon, kun pitävät taukoa musan teosta.

Vierailija
60422/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan myös se lil nas x tahdittama miestä seinälle. Nykyisin tykkään muuten tuostakin kappaleesta kun sitä on nyt kröhöm tullut kuunneltua.

https://www.tiktok.com/@ppo9a9/video/7261975225338793248

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60423/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää tuo nimimerkillä kirjoittava rauhaa. Jos häiritsee niin älkää lukeko sen kommentteja, niin teen itse kaikkien ei-kiinnostavien kohdalla.

Se kiusaa muita palstalaisia ja siksi sen kommentit poistuu asiattomina. Lisäksi se valehtelee. Valheet paljastetaan ja kiusaaminen estetään.

Minä en ole kiusannut palstalaisia. Ketä, milloin, missä? Sinulla pitää olla jotain väitteesi tueksi. Toki olen viimeisissä postauksissa sanonut tuolle yhdelle trollille takaisin, aiheesta.

Sen sijaan minua on yrittänyt kiusata ainakin yksi trolli, joka on ottanut minut seurantaansa <- todella outoa, koska hän ei koskaan edes kommentoi mitään keskustelussa esillä olevaa. Hän kommentoi ainoastaan haukkuen minua, ihan aiheen vierestä.

Aikuiset ihmiset eivät osaa ohittaa viestejä

jotka eivät kiinnosta heitä. Todella kummallista. Minä ohitan viestit, joista en ole kiinnostunut.

Minä en valehtele. Sinä ilmoitat edellä 'valheet paljastetaan' - ole hyvä ja aloita paljastamaan!

Lopeta kiusaaminen, jota tuossa viestissäsi teet väittämällä minun valehdelleen. Sinun pitäisi tietysti myös osoittaa, mitkä viestini ovat olleet asiattomia, mutta et voi, kun olet / olette poistaneet viestini.

Oikeasti, jospa sinäkin lopettaisit ruokkimasta trollia. Innostuu vaan lisää kun koko ajan vastailet sille.

Vierailija
60424/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan Walker K:sta 💚

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ceaa7983-ec36-474d-82e6-37ea0da3c4d3

Kaikki rakastavat ihanaa Kärtsää!

Vierailija
60425/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa Kärppyli jossain tosi-tv- ohjelmassa. Vaikka just Tanssii Tähtien kanssa!

Hänen persoonansa kyllä valloittaisi tuollaisessa ohjelmassa kansan 💚🥰

Muuten hyvä idea, mutta on pitkä tuotanto jos siinä on loppuun asti. Menis hyvää keikka-aikaa hukkaan.

Vierailija
60426/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa Kärppyli jossain tosi-tv- ohjelmassa. Vaikka just Tanssii Tähtien kanssa!

Varmaan meneekin kun meininki vähän rauhottuu. Melkein Mensassahan se on ollut. Niiltä on tullu uusintoja nyt pitkin kesää, oon koittanu kärttää tulisko Kärden jaksoa kans mut ei oo pistäny silmään. Viime talvena tuli (siis ennen UMK julkistusta ja saatto olla jopa viime vuoden puolella) ja mua harmittaa kun en sen kummemmin kiinnittäny Kärtsään huomiota, mietin vaan että ompa nätti poika, jolla on outo nimi. 😂

Vierailija
60427/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti nyt! Tämä iltako oli tän ketju tuho! Yhdet postaa jatkuvasti samoja mukahauskoja viestejä uudelleen ja uudelleen, sitä mukaa kun toiset poistaa niitä. Eivät kykene tuottamaan itse mitään uutta. Onko tää teistä oikeasti hauskaa? Muutama yrittää puhua asiaa, muutama kiusaa ja toiset tekee pilkkaa sloveeneista tulvan kourissa. En ois uskonu, että näinki pohjalle päästään.

Huonoja päiviä on nähty ennenkin, mutta onhan tää ollu pahin pohjanoteeraus tähän mennessä.

Aaltoliikettä mitä täällä ollut aiemminkin. Kyllä tästä vielä päästään tyynemmille vesille.

T. Shippilaivan kapteeni N

Ei taida enää onnistua. Jäävuoreen on osuttu ja puolet on jo veden alla. Tätä ei taida pelastaa edes se eeppisin ja legendaarisin ovi-viesti! Käykääpä etsimässä se, viimeinen oljenkortemme.

Höpsis. Monta päivää oli jo rauhallista. Nyt on vaan pikkuinen katarakti osunut reitillemme.

Vierailija
60428/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim.minun viestini joka meni näin poistettiin

Kaikista komein fanipoika odottaa Kärdeä Sloveniassa.

Mitä pahaa tuossa oli? Pitäisikö täällä yhden tyypin antaa sanella mistä saa puhua?

Epäilen että poistatetaan kun onhan nämä tällaiset viestit yliannostuksena ihan helkkarin ärsyttäviä lässynlääviestejä. Myös nuo viestit toisissaan kiinni olevista BK:sta. Anteeksi! Olen pitkän matkan ketjulainen mutta tänään alkaa ärsyttää kaikki. Liiasta shippaamisen/parituksen lukemisesta voi näköjään vihdoin saada yliannostuksen.

Vierailija
60429/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.

Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.

No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.

Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊

Vierailija
60430/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää tuo nimimerkillä kirjoittava rauhaa. Jos häiritsee niin älkää lukeko sen kommentteja, niin teen itse kaikkien ei-kiinnostavien kohdalla.

Se kiusaa muita palstalaisia ja siksi sen kommentit poistuu asiattomina. Lisäksi se valehtelee. Valheet paljastetaan ja kiusaaminen estetään.

Minä en ole kiusannut palstalaisia. Ketä, milloin, missä? Sinulla pitää olla jotain väitteesi tueksi. Toki olen viimeisissä postauksissa sanonut tuolle yhdelle trollille takaisin, aiheesta.

Sen sijaan minua on yrittänyt kiusata ainakin yksi trolli, joka on ottanut minut seurantaansa <- todella outoa, koska hän ei koskaan edes kommentoi mitään keskustelussa esillä olevaa. Hän kommentoi ainoastaan haukkuen minua, ihan aiheen vierestä.

jotka eivät kiinnosta heitä. Todella kummallista. Minä ohitan viestit, joista en ole kiinnostunut.

Minä en valehtele. Sinä ilmoitat edellä 'valheet paljastetaan' - ole hyvä ja aloita paljastamaan!

Lopeta kiusaaminen, jota tuossa viestissäsi teet väittämällä minun valehdelleen. Sinun pitäisi tietysti myös osoittaa, mitkä viestini ovat olleet asiattomia, mutta et voi, kun olet / olette poistaneet viestini.

Yritä ohittaa myös tämä joka sulle vastailee. Sillä siitä pääsee.

Vierailija
60431/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei listan pitäjä tulepa sinäkin joukkoon tummaan niin saadaan lisää äksöniä.

Vierailija
60432/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä ohittaa myös tämä joka sulle vastailee. Sillä siitä pääsee.

Eiköhän ne oo yks ja sama tyyppi.

Vierailija
60433/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on ttk:ssa tällä kaudella, joku sitä kyseli.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-tanssii-tahtien-kanssa-t…

Vierailija
60434/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan nähdä mitä täällä on kirjoitettu sillä välin kun olin poissa. Laittakaa vaikka sata kertaa jos poistuvat.

Vierailija
60435/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei K:ta mihinkään pili pali ohjelmaan..

Tai no...eikös ollut semmoinen ohjelma kuin alaston deitti jossain vaiheessa? Ehkä sen voisin katsoa, jos K päätyy sinkuksi jälleen.

Niin että vinkki vinkki, kun kumminkin K crew lukee tätä ketjua.

Vierailija
60436/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.

Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.

No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.

Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊

Täällä vielä yksi nelikymppinen tulossa!

Vierailija
60437/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai no...eikös ollut semmoinen ohjelma kuin alaston deitti jossain vaiheessa? Ehkä sen voisin katsoa, jos K päätyy sinkuksi jälleen.

Mielummin filmaa oman Euroopan kiertueen TV ohjelmaks.

Vierailija
60438/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia se Matti jäi muuten Suomenlinnaan? Muistaako joku?

Eikö se vaan kaikessa tohinassa unohdettu sinne kun ilmeni, ettei Bojan olekaan sivistyneellä museokierroksella vaan baarissa tenuamassa?

Välillä täällä on niin kova vauhti päällä että menee lapsi pesuveden mukana tai jää Matti Suomenlinnaan. 🤷🏻

Auta armias, onko se Matti vieläkin siellä?

Eiku se on usutettu jo Ladon kimppuun.

Vierailija
60439/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein Mensa, jep jos joku sattus jotenkin bongaan Kääryle-jakson, infois tänne. Mäkin sitä kaipailen.

Vierailija
60440/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin filmaa oman Euroopan kiertueen TV ohjelmaks.

Olis kyllä kiva jos Kärtsän Euroopan kiertueesta tulis samanlainen dokkari kuin Jokereiden UK kiertueesta.

Ketju on lukittu.