Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60461/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei K:ta mihinkään pili pali ohjelmaan..

Tai no...eikös ollut semmoinen ohjelma kuin alaston deitti jossain vaiheessa? Ehkä sen voisin katsoa, jos K päätyy sinkuksi jälleen.

Niin että vinkki vinkki, kun kumminkin K crew lukee tätä ketjua.

En mä sitä missään Selviytyjissä näe, ja ne samat naamathan niissä kiertääkin. Entiset tai pilipalijulkkikset. Kääryle ei ole kumpaakaan. Mut Tanssii Tähtien kanssa on ihan asiallinen eikä nyt varsinaisesti tosi-tv. Parempi ku ei mihkä hölmöihin lähdekään. Äkkiä menee maine ja kunnia niissä.

Kyllähän se jo yritti Selviytyjiin mutta lääkärit ei päästäny. 😅

Vierailija
60462/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukopliut, että on tänään viestejä poistunut!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60463/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai no...eikös ollut semmoinen ohjelma kuin alaston deitti jossain vaiheessa? Ehkä sen voisin katsoa, jos K päätyy sinkuksi jälleen.

En mä sitä missään Selviytyjissä näe, ja ne samat naamathan niissä kiertääkin. Entiset tai pilipalijulkkikset. Kääryle ei ole kumpaakaan. Mut Tanssii Tähtien kanssa on ihan asiallinen eikä nyt varsinaisesti tosi-tv. Parempi ku ei mihkä hölmöihin lähdekään. Äkkiä menee maine ja kunnia niissä.

Täh, mistä tälläinen tieto? Ja oliko syy se hänen perussairautensa?

Vierailija
60464/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nyt tekis niin mieli halata ja paijailla Bojania ja pussata sitä suoraan suulle. Kaikessa rauhassa.

K:lla taas luppoaikaa keikkabussissa, niin ehtii palstailla.

Vierailija
60465/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä?

Vierailija
60466/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaa sitä yhden viikonlopun mayhemia jonka piti rauhoittua kun maanantaina aikoi mennä töihin mutta siitä ei tainnut olla nyt lääkkeeksi tähän kun yhä jatkuu.

Vierailija
60467/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.

Ihana se Harryn reaktio. Stylesin keikoilla taitaa käydäkin myös vanhempia ladyja.

Ruusurouvahan oli ,mutta onko hän yli kolmikymppinen? Kyllä siellä käy todella paljon vanhempia ja Harry tykkää kaikista faneistaan niinkuin Käärijäkin.

Vierailija
60468/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just nyt tekis niin mieli halata ja paijailla Bojania ja pussata sitä suoraan suulle. Kaikessa rauhassa.

Jonon perälle vaan.

Onneksi voidaan haaveissamme tehdä tätä vaikka yhtäaika!

Apua, siksiköhän sillä onki huono olo, ku me viedään siltä kaikki happi!

Vierailija
60469/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltas varmaan jo 3050 paremmalla puolella jos kaikki illan viestit ois säilyny.

No ainakin poisto toimii. Kun joku tais sitä päivemmällä ihmetellä. (Tuon toimii pitäis olla lainausmerkeissä mutta mun kännykkä ja tää palsta ei tee niiden kanssa yhteistyötä. 😅)

Vierailija
60470/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lla taas luppoaikaa keikkabussissa, niin ehtii palstailla.

On jo ylittänyt kännykkä-aikansa salaa, kun B.lle menee ainakin se 2h48min.

Vierailija
60471/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme jo kuollu Sloveniassa maanvylrymissä. Muutama viikko sitte kuoli 4 myrskyssä. Voi tätä meidän maapalloparkaa.

Ihan hirveää! Ne hollantilaiset oli vissiin patikoimassa. Eikö mitään varoituksia tullut heidän tietoon? Huomasin että ainakin sen festarin, jossa JO piti tänään olla, stooreissa oli varoitus dont go hiking. Itse olin puolassa kesäkuussa ja kesken junamatkan tuli tekstiviestinä englanniksi säävaroitus myrskytuulista ja rankkasateista, lähettäjä oli puolan government security center. Systeemi siellä siis toimi tosi hyvin ja olen miettinyt onko muualla vastaavaa.

Vierailija
60472/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, mistä tälläinen tieto? Ja oliko syy se hänen perussairautensa?

En mä enää muista mistä se oli (ehkä joku podcast) mutta täältä palstalta siitä luin että 6/7 lääkäriä oli kieltäny. Varmaan siis joo perussairaus syynä, siellähän on vähän huonoa ja epäsäännöllistä se ruoka välillä.

Vierailija
60473/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tänään ylennyksen saanut kapteenimme!

https://twitter.com/JokerOutPics/status/1687511252526931995

Kapteenin kelpaa hymyillä. Olen niin ylpeä tulevasta miehestäni.🥰

Vierailija
60474/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On K jotenkin rento ollut viime päivinä. Tietää että jotain hienoa on tapahtumassa eli matka kullan luo Sloveniaan.

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1687206172426981376

Pääsee mouruava kolli vihdoin kehräämään oman Boitsun kainaloon.

Eihän niitä saa sitten irti toisistaan ollenkaan. Eikä kukaan pääse edes yrittämään niitä erilleen, kun Kapteeni Nace ja Perämies Jure ovat vahtivuoroissa 😂

Awww ... juoksevat toistensa syliin lentokentällä ja eivät irrota otettaan hetkeksikään .

Tarvitaan koko JO, että pojat saadaan käänneltyä ja väänneltyä auton takapenkille .

Poisti prkele tämän etten itse ehtinyt edes nähdä. Otetaanpa uudestaan.

Kiitos tästä olin välillä poissa ja olisi jäänyt mm. tuhannen sonnin voimat lukematta jos kukaan ei olisi säästänyt tätä. Jatkakaa hyvää työtä!

Siellä pojat kasaa niinkuin tetristä tätä pariskuntaa takapenkille. Yksityishenkilö voi toimia tunkkina.

N: Jere let go of Bojan

J: No!

N: Bojan let go of Jere

B: No!

N: Just a few seconds.

J&B: No!

N: Jan help us out

Joku kysyi tätä ketjua.

No niin aletaanpa autoa purkamaan.

Ensin takaovet auki. Jos kohteet ovat liimautuneet toisiinsa yritetään heidät ujuttaa ovesta yhtenä levynä. Jos irroitus on pakko tehdä voi yrittää Janin tunkkia väliin.

B : What was that it hurts ?

J : It was my private person you need to let go of Jere .

B : No

N: Well then we use private person. Jan do something.

Jan vääntää tuhannen sonnin voimalla, mutta eivät irtoa. No sitten viedään levynä.

Pojat olalle ja hissiin autosta. Jan menee portaita koska painoraja tulee yksityishenkilön kohdalla vastaan.

Ja taas mennään.

Nace tukee kaksikkoa hississä joiden huulet ovat liimautuneet toisiinsa. Hissin oven avautuessa Jan odottaa ja taas kaksikko olalle.

Minne tämä pariskunta nyt laitettaisiin pojat miettivät. No sänky varmaan paras paikka, mutta miten näiltä saa ullovaatteet pois.

Rakastavaiset näkevät silmäkulmastaan sängyn ja muuta ei tarvita. Vaatteet lentelevät.

Nace ja Jan poistuvat ja huikkaavat mennessään, nähdään viikon päästä . Liian pian huutaa kaksikko ennenkuin sulavat toistensa syliin.

Kannatan ketjun lukemista <3

Ihana

Vierailija
60475/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti nyt! Tämä iltako oli tän ketju tuho! Yhdet postaa jatkuvasti samoja mukahauskoja viestejä uudelleen ja uudelleen, sitä mukaa kun toiset poistaa niitä. Eivät kykene tuottamaan itse mitään uutta. Onko tää teistä oikeasti hauskaa? Muutama yrittää puhua asiaa, muutama kiusaa ja toiset tekee pilkkaa sloveeneista tulvan kourissa. En ois uskonu, että näinki pohjalle päästään.

Esim.minun viestini joka meni näin poistettiin

Kaikista komein fanipoika odottaa Kärdeä Sloveniassa.

Mitä pahaa tuossa oli? Pitäisikö täällä yhden tyypin antaa sanella mistä saa puhua?

Epäilen että poistatetaan kun onhan nämä tällaiset viestit yliannostuksena ihan helkkarin ärsyttäviä lässynlääviestejä. Myös nuo viestit toisissaan kiinni olevista BK:sta. Anteeksi! Olen pitkän matkan ketjulainen mutta tänään alkaa ärsyttää kaikki. Liiasta shippaamisen/parituksen lukemisesta voi näköjään vihdoin saada yliannostuksen.

Tuohon on helppo ratkaisu: poistu ketjusta ja tee jotain muuta sen sijaan että roikut täällä ärsyyntymässä.

Niin teenkin, sinällään hyvä katkasta tähän kun tottumuksesta käynyt täällä. Tänään (vasta!) iski tajuntaan että onhan tämä sivutolkulla saman asian jankuttamista kuukaudesta toiseen. Että voi sitä ihminen paremminkin aikansa käyttää.

Vierailija
60476/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme jo kuollu Sloveniassa maanvylrymissä. Muutama viikko sitte kuoli 4 myrskyssä. Voi tätä meidän maapalloparkaa.

Tais kuolla ukkoseniskuun ne hollantilaiset.

Four people died as a result of a storm that hit several Balkan countries on Wednesday afternoon.

Two people have died in Zagreb, Croatia, one in Bled, Slovenia, and one in Brcko, Bosnia-Herzegovina.

In Bosnia it was reported that 20 people sought medical help, while in Zagreb it was reported that eight people were injured.

Katsoin niitä kuvia, niin voi ei, ihan kamalaa 😩😥

Vierailija
60477/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais kuolla ukkoseniskuun ne hollantilaiset.

Four people died as a result of a storm that hit several Balkan countries on Wednesday afternoon.

Two people have died in Zagreb, Croatia, one in Bled, Slovenia, and one in Brcko, Bosnia-Herzegovina.

In Bosnia it was reported that 20 people sought medical help, while in Zagreb it was reported that eight people were injured.

Katsoin niitä kuvia, niin voi ei, ihan kamalaa 😩😥

Onko se nyt tuo sama myräkkä mitä ne oottaa tänne maanantaiksi?

Vierailija
60478/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vttu tää lopu koskaan. On kyllä mielikuvitusköyhää laittaa noita samoja vitsejä viikosta toiseen. En yhtään ihmettele, että poistuvat. Tekee kohta itelläki mieli painaa nappia.

Vierailija
60479/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HELLUREI HELLUREI VÄÄNTÖ ON HURJAA

ja taas mennään

Ja poistui ei kun uudestaan

Mouruava kolli Neitsyt Marian suojeluksessa olevaa casual nöpötystä himoitsee. Lentokentällä toistensa syliin juoksevat ja tarrautuvat mussukat kantaa autoon Jokeripojat.

Tetristä kootaan takapenkille yksityishenkilöä tunkkina apuna käyttäen.

Matti on haettu Suomenlinnasta mukaan Ladoa harhauttamaan, että murusemme saavat rauhassa pötkötellä formulalakanoissa katsellen toisiaan silmiin ja kehräten.

Ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun ja laivamatka ei loppunut koskaan.

Sen pituinen se (50cm)

Ja biisinä soi Julia Michaels - Issues

Taitaa jollain muullakin olla joku issue täällä.

Oi uljas kebab-soturini, ihailen kestävyyttäsi, kiitos kun taistelet rohkeasti etulinjassa😉💚!

Vierailija
60480/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vttu tää lopu koskaan. On kyllä mielikuvitusköyhää laittaa noita samoja vitsejä viikosta toiseen. En yhtään ihmettele, että poistuvat. Tekee kohta itelläki mieli painaa nappia.

Sanopa poistelijalle.

Heti loppuu tykitys kun hän lopettaa.

Ketju on lukittu.