Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti nyt! Tämä iltako oli tän ketju tuho! Yhdet postaa jatkuvasti samoja mukahauskoja viestejä uudelleen ja uudelleen, sitä mukaa kun toiset poistaa niitä. Eivät kykene tuottamaan itse mitään uutta. Onko tää teistä oikeasti hauskaa? Muutama yrittää puhua asiaa, muutama kiusaa ja toiset tekee pilkkaa sloveeneista tulvan kourissa. En ois uskonu, että näinki pohjalle päästään.
Tuo poistaja poistattaa ihan asiallisiakin viestejä. Hän ei kestä yhtään shippausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelän tanssi ei kyllä yhtään sovi lava kokonaisuuteen kun Katri ja Häärijä tanssii CCC koreografiaa ja Etel vaan hyppii ja riehuu lavalla :D
Erikoista jos yhtä biisiä varten otetaan tanssijat ulkomaan kiertueelle. Saakohan ne palkkaa suomen keikoista
Pakkohan niiden on saada. Ei ne voi millään näkyvyydellä tehdä omaa työtään. Niin hyviä kuin ovatkin, niitä ei kyllä todellakaan tarvita ulkomaiden keikoille. Siellä tuntuu pyörivän muitakin joiden panos itse esitykseen on sen verran vähäinen, ettei missään nimessä kannata kustantaa mukaan. Käärijää sinne tullaan katsomaan, ja ehkä häärijää.
Olikos se Katri tänä vuonna TTK:ssä opettajana? Se skaba alkaa syyskuussa, joten sillä ei taida olla kauheasti ylimääräistä aikaa Käärijän keikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö täällä laitetaan miestä seinälle? Eli viestejä poistuu yhtenään?
Vissiin joo eli laitetaan miestä seinälle 😂
https://www.tumblr.com/korvessa/724367844857495552/alrightyy?source=sha…
Noniin ja taas mennään. Toisto. Toisto. Toisto. 😭🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti nyt! Tämä iltako oli tän ketju tuho! Yhdet postaa jatkuvasti samoja mukahauskoja viestejä uudelleen ja uudelleen, sitä mukaa kun toiset poistaa niitä. Eivät kykene tuottamaan itse mitään uutta. Onko tää teistä oikeasti hauskaa? Muutama yrittää puhua asiaa, muutama kiusaa ja toiset tekee pilkkaa sloveeneista tulvan kourissa. En ois uskonu, että näinki pohjalle päästään.
Huonoja päiviä on nähty ennenkin, mutta onhan tää ollu pahin pohjanoteeraus tähän mennessä.
Aaltoliikettä mitä täällä ollut aiemminkin. Kyllä tästä vielä päästään tyynemmille vesille.
T. Shippilaivan kapteeni N
Vierailija kirjoitti:
Olisko vielä linkkiä Kaivohuoneen videoon, missä Jesse sanoo "Ei ei!" K:lle, kun se aikoo mennä yleisön joukkoon? Mielellään ei-Tumbler tai sitte semmonen mikä näkyy myös ei-kirjautuneille. :)
Minäkin haluaisin nähdä klipin.. Näkyikö ko. Tilanne siinä koko keikan kattavassa videossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoja päiviä on nähty ennenkin, mutta onhan tää ollu pahin pohjanoteeraus tähän mennessä.
Se on sellainen 3000 sivun kriisi.
Jokereiden paluu Suomen kaukaloihin (=lavoille) on tunteellinen asia kannattajille, sanottiin urheiluruudussa just äsken. Niinpä.
Olispa Kärppyli jossain tosi-tv- ohjelmassa. Vaikka just Tanssii Tähtien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.
Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.
Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.
No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.
Menossa olen. Luulen, että teiniosasto joutuu pitelemään kylttiä "I'm too young to be JO fan", sillä meitä viehättäviä aikuisia alkaa olla suurin osa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden paluu Suomen kaukaloihin (=lavoille) on tunteellinen asia kannattajille, sanottiin urheiluruudussa just äsken. Niinpä.
Kun kaikki muistuttaa hänestä 😅
Vierailija kirjoitti:
Olispa Kärppyli jossain tosi-tv- ohjelmassa. Vaikka just Tanssii Tähtien kanssa!
Hänen persoonansa kyllä valloittaisi tuollaisessa ohjelmassa kansan 💚🥰
Vierailija kirjoitti:
Btw rakastan sitä mihin kaikkiin lempinimiin Käärijä vääntyy, on Kärtsää, Käärylettä jne. :3
Vierailija kirjoitti:
Esim.minun viestini joka meni näin poistettiin
Kaikista komein fanipoika odottaa Kärdeä Sloveniassa.
Mitä pahaa tuossa oli? Pitäisikö täällä yhden tyypin antaa sanella mistä saa puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö täällä laitetaan miestä seinälle? Eli viestejä poistuu yhtenään?
Vissiin joo eli laitetaan miestä seinälle 😂
https://www.tumblr.com/korvessa/724367844857495552/alrightyy?source=sha…
Noniin ja taas mennään. Toisto. Toisto. Toisto. 😭🥵
Välillä käy kyllä myös Taisto mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltoliikettä mitä täällä ollut aiemminkin. Kyllä tästä vielä päästään tyynemmille vesille.
T. Shippilaivan kapteeni N
Ei taida enää onnistua. Jäävuoreen on osuttu ja puolet on jo veden alla. Tätä ei taida pelastaa edes se eeppisin ja legendaarisin ovi-viesti! Käykääpä etsimässä se, viimeinen oljenkortemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n Lontoon keikalla on seisomalipuista 1. Kerroksen liput loppuneet, istumalipuissa "last few left"... Pian on varmaan loppuunmyyty! Circle balconyllä enää ja kymmenkunta istumispaikkaa 💪 sitten on koko kiertue loppuunmyyty!
Vihdoinkin asiaa tähän ketjuun liittyen.En jaksa edes lukea mitään solvauksia toisia ketjulaisista ja kirjoittajia kohtaan. Nyt, oikeasti vain keskittymistä näihen kahteen hurmuriin, kiitos.
Voisitteko vihdoinkin lukea ketjun otsikon ja pysyä sen sisällössä.Täällä on ihan todella outo meininki ja toivoisin, että tajuatte missä ketjussa olette."Rakastan" molempia kundeja sillä tietyllä tavalla ja toivoisin, että ketjulaisetkin ymmärtäisivät, että tämä on kuitenkin hyvän mielen ketju eikä mikään vihoitteluketku.Sitä varmaan Boitsutkin toivoisivat, jos tietäisivät tästä.
Ja kuka pelle tuon yhden alapeukun voi taas tästäkin antaa.Toivoisin saavani tästä jonkun edes "lähes järkevän"perustelun alapeukulle, tai muuten never come back, pliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia se Matti jäi muuten Suomenlinnaan? Muistaako joku?
Eikö se vaan kaikessa tohinassa unohdettu sinne kun ilmeni, ettei Bojan olekaan sivistyneellä museokierroksella vaan baarissa tenuamassa?
Välillä täällä on niin kova vauhti päällä että menee lapsi pesuveden mukana tai jää Matti Suomenlinnaan. 🤷🏻
Auta armias, onko se Matti vieläkin siellä?
Joo ei oo ekaa kertaa laitettuna seinälle varmaan Kärtsy beebe. 😏 Asento tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko vielä linkkiä Kaivohuoneen videoon, missä Jesse sanoo "Ei ei!" K:lle, kun se aikoo mennä yleisön joukkoon? Mielellään ei-Tumbler tai sitte semmonen mikä näkyy myös ei-kirjautuneille. :)
Minäkin haluaisin nähdä klipin.. Näkyikö ko. Tilanne siinä koko keikan kattavassa videossa?
Ei mun mielestä ainakaan siinä, jonka linkkasin tänne aamulla. Käärijäsupporters oli siellä tosin kans ja vähän eri kohdassa (ehkä enemmän juuri lavan toisella reunalla) kuin se toisen videon kuvannut, se on monesti laittanu pidempää pätkää kans Youtubeen. En oo kyllä nyt käyny kattoo oisko jo. Pidetään peukkuja että sen videolle on tarttunut.