Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis muut jokerit shippaavat B&K
Nace on jo nimetty kapteeniksi ja Jure perämieheksi, mites Kris ja Jan?
Janin yksityishenkilö voi toimia vaikka risteilyaluksena.
Nämä Jan jutut on oikeasti tosi typeriä ja mauttomia, mutta silti repeän niille useasti. Tälle repesin totaalisesti.🤣
Vierailija kirjoitti:
Voi helkutin helkutti. Mun raskaustesti oli postitiivinen.😱 Mitä nyt teen? Kenen Joksulaisen kuvalle olen raskaana? T: se eilinen lihaa syövä heteromies
Join the club, bro. Veikkaan Jania. Ulottuvuudet jne, ymmärrät. Mulla ollut 3 kk ovulaatio päällä joten saakeli mulle tulee kolmoset eih! Saakelin Jokerit! Ja voi olla että yksi näistä on myös K:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janin melalla saa raskaaks niin naiset ku miehetkin.
Ja se ylettyy Sloveniasta Suomeen asti.
No nythän löytyi helppo kävelyreitti Suomesta Sloveniaan.
Nyt Kärde lenkkarit jalkaan ja äkkiä kipaiset.
Vierailija kirjoitti:
Shippaavat vain julkisuusmielessä.
Vierailija kirjoitti:
Twitteristä päivää.
Aika moni Käärijä fani on nyt ostamassa lippuja Kaijo Koon Superstadion keikalle. Vaikka lippu maksaa 100 ja keikka kestää 30min. Eipä voi K hirveästi jaaritella tuolla keikalla.
Puolen tunnin keikka? Onko mitään järkeä? Ja varsinkin kun seurasi sitä Kaivohuoneen liveä niin olihan siellä nyt ihan eri tunnelma kuin vaikka festareilla tai ikärajattomissa ainakin ruudun läpi katsottuna. Tosin tähän voisi vaikka Kukkis antaa tuomionsa kun on ollut sekä festarikeikalla että Kaivohuoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Jan jutut on oikeasti tosi typeriä ja mauttomia, mutta silti repeän niille useasti. Tälle repesin totaalisesti.🤣
Nauratti ehkä noin tuhat sivua sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitteristä päivää.
Aika moni Käärijä fani on nyt ostamassa lippuja Kaijo Koon Superstadion keikalle. Vaikka lippu maksaa 100 ja keikka kestää 30min. Eipä voi K hirveästi jaaritella tuolla keikalla.
Puolen tunnin keikka? Onko mitään järkeä? Ja varsinkin kun seurasi sitä Kaivohuoneen liveä niin olihan siellä nyt ihan eri tunnelma kuin vaikka festareilla tai ikärajattomissa ainakin ruudun läpi katsottuna. Tosin tähän voisi vaikka Kukkis antaa tuomionsa kun on ollut sekä festarikeikalla että Kaivohuoneella.
En oo Kukkis mut can confirm 100%. Kärtsä itsekin sanoi et hänet on tehty klubeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin risteilyohjuksena 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti ehkä noin tuhat sivua sitten.
Mua naurattaa vielä seuraavankin tuhannen sivun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin risteilyohjuksena 🤣
No eikö tämä ole sopivampi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitteristä päivää.
Noo ei se Kaivohuoneen musiikkipitoinen osuus ollut paljon tuota pidempi. 😀 Stadionilla K ei ehdi joista.
Shippaamista vielä kestän just just, mutta jotku viestit on niin typeriä, lapsellisia ja imeliä, että joutuu koko ajan putsaan läppäriä ja puhelinta oksennuksesta. Se ei oo kiva. Yksityishlöviestit puolestaan useimmiten uppoaa!👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mulla oli juuri teams palaveri Nacen kanssa ja yhdessä suunnittelimme seuraavaa ficciä.
Voin vahvistaa. Chättäilin aiheesta Krisin kanssa viime yönä viideltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kiinnostunut hyvistä ficeistä muissa fandomeissa kuin K ja B? Haluaisin uutta luettavaa niin ottaisin ehdotuksia vastaan, jos kenelläkään on jotain hyvin kirjoitettua lempificciä linkata. Vastavuoroisesti voin laittaa linkkejä myös joihinkin lempparificceihini.
Mitkä fandomit kiinnostaa?
Noniin. Ketju on toiseksi pisin tällä alustalla🍾 jos kaikki poistetut viestitkin laskettaisiin, olisi varmaan jo ykkösenä.
Olin pari tuntia pois, joko se studion omistaja löyty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mulla oli juuri teams palaveri Nacen kanssa ja yhdessä suunnittelimme seuraavaa ficciä.
Usko vaan siellä on Jure huutelemassa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K oli koskenut ja Kukkis vasta sen jälkeen. Ennen kun joku tulee herppaamaan.
Kukkis, saataisko tästä vähän tarkempaa kuvausta kiitos :)
Kyllä, luin aiemmat Kukkiksen viestit mutta tarvitsemme vielä tarkemman kuvauksen.