Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Voi helkutin helkutti. Mun raskaustesti oli postitiivinen.😱 Mitä nyt teen? Kenen Joksulaisen kuvalle olen raskaana? T: se eilinen lihaa syövä heteromies
Kenen kuvaa olet katsonut eniten?
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJg1AEL1/
Babe 🥺
Not my B kink at all mut kiva et hänessä on monta puolta
Vierailija kirjoitti:
Twitteristä päivää.
Aika moni Käärijä fani on nyt ostamassa lippuja Kaijo Koon Superstadion keikalle. Vaikka lippu maksaa 100 ja keikka kestää 30min. Eipä voi K hirveästi jaaritella tuolla keikalla.
Vetoavat siihen, että ovat ekoja, jotka on nähneet K n stadikalla, vaikka hänelle tulisi omakin keikka sinne joskus.
Vierailija kirjoitti:
Voi helkutin helkutti. Mun raskaustesti oli postitiivinen.😱 Mitä nyt teen? Kenen Joksulaisen kuvalle olen raskaana? T: se eilinen lihaa syövä heteromies
Ehkä voisi varata ajan lääkärille, koska miehen positiivinen raskaustesti voi viitata kivessyöpään... :O
Vierailija kirjoitti:
Kukkis mainitsi siitä uudesta myynnissä olevasta merchistä, onko tuo huppari mikä on Miken vaimon viimeisessä stoorissa? Jos on, niin minun on kyllä myös hankittava jostain, ihana! Tietääkö kukaan esim Kaivohuoneella ollut?
Just noita oli myynnissä, myös aikuisten kokoja!
Janin melalla saa raskaaks niin naiset ku miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja se ylettyy Sloveniasta Suomeen asti.
Vierailija kirjoitti:
Toimii myös tunkkina ja mittakeppinä jos tarvii puolta metriä mitata.
Siis muut jokerit shippaavat B&K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkis mainitsi siitä uudesta myynnissä olevasta merchistä, onko tuo huppari mikä on Miken vaimon viimeisessä stoorissa? Jos on, niin minun on kyllä myös hankittava jostain, ihana! Tietääkö kukaan esim Kaivohuoneella ollut?
Onko kuvaa? En tiedä mikä Miken vaimon insta on.
Poistaja jos olet kiusaamalla ajanut Ruusu rouvan pois saisit hävetä.
Kaipaan hänen iloisia ja huumorintajuisia viestejä. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvaa? En tiedä mikä Miken vaimon insta on.
suvituulisi
Turha kivittää tästä, julkinen profiili ja on yrittänytkin K n varjolla saada seuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Entä 89-vuotiaan Kyllikin?
Vierailija kirjoitti:
Tai Krisin perseellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se ylettyy Sloveniasta Suomeen asti.
No nythän löytyi helppo kävelyreitti Suomesta Sloveniaan.
Onko kukaan kiinnostunut hyvistä ficeistä muissa fandomeissa kuin K ja B? Haluaisin uutta luettavaa niin ottaisin ehdotuksia vastaan, jos kenelläkään on jotain hyvin kirjoitettua lempificciä linkata. Vastavuoroisesti voin laittaa linkkejä myös joihinkin lempparificceihini.
Vierailija kirjoitti:
Siis muut jokerit shippaavat B&K
Nace on jo nimetty kapteeniksi ja Jure perämieheksi, mites Kris ja Jan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi järkkäri käsiensä kanssa pienen K:n takana 😂
Ja onko Jesse siellä seuraamassa silmät tarkkana henkivartijan roolissa 💚
https://www.tumblr.com/dreams-of-peril/724706705644093440/hes-so-tiny-v…
Tuo kuva!?!? 🥺🥺💚 K on niin pienen näköinen vartijan sylissä 😭 tuliko uusi poikkis listalle? Ja tuo kyllä näyttää Jesseltä, mutta en ole 100% varma...
On se Jesse, oli paikalla. Siks Urheilujätkän skippaaminen vähän yllätti.
Siis Jesse on joka keikalla nykyään.
Mietin tätä jo aiemmin että mikä on nykyisin Jessen rooli?
Järkkäri/ystävä/tukihenkilö, varmaan kaikkea mahdollista. Sitten toisinaan Urheilujätkää tai kitaraa. Musta ihana, että K lla on Jesse mukana.
Kaivolla Jesse myös ääneen vastusti sitä, että K oli menossa yleisön sekaan. Kävi varmaan kauhukuvat mielessä.Mitä se sanoi siitä asiasta?
Jere ei ei ja pudisteli päätä. Oli kyllä haudanvakavana, että melkein nauratti. Toki ymmärrän oikeasti huolen tässä, onneksi oli tosi kunnioittavat fanit!
Ihana Jesse!