Ongelma: lapsi jää huutamaan äidin perään ja isä ei suostu kuuntelemaan huutoa
Eli jos äiti eli minä lähtee jonnekin ja lapsi jää isän kanssa, niin lapsi alkaa itkemään perääni. Isä ei suostu kuuntelemaan sellaista itkua, joten ei suostu jäämään lapsen kanssa. Muiden tuttujen hoitajien kanssa lapsi ei juuri itke, koska nämä onnistuvat kiinnittämään lapsen huomion muualle kun alahuuli uhkaa alkaa väpättämään. Isä ei osaa tai viitsi. Joten jos minun pitää mennä jonnekin ei ole mahdollista jättää lasta isän kanssa kotiin.
Älkää sanoko, että kyllä isän vain pitää kestää, koska milläs pakotat kun ei suostu.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Itse olet soppasi keittänyt. Koita nalkuttamista se yleensä auttaa ihan kaikkeen.
Millä tavalla tämä minun syy nyt on?
Ap
Onneksi otat lapsen mukaan. Isän pitäisi osata lohduttaa lasta, jutella kivasti, halata varovasti. Lapsi ei luota isään kai.
NO miksi elät tuon isän kanssa? Oma asunto, oma elämä ja miehelle heippa, sillä tämä ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet soppasi keittänyt. Koita nalkuttamista se yleensä auttaa ihan kaikkeen.
Ap
Valitsit p.skan isän lapsellesi. Tosin jotkut miehet osaavat feikata niin hyvin, että ei sitä tiedä ennen kuin nakki napsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApValitsit p.skan isän lapsellesi. Tosin jotkut miehet osaavat feikata niin hyvin, että ei sitä tiedä ennen kuin nakki napsahtaa.
Mistä olisin voinut ennen omaa lasta tietää, että mies ei kestä oman lapsen itkua?
Ei hän muiden lasten itkuun reagoi mitenkään.
Ap
Mies voi olla lapsen kanssa sitten kun lapsi on 15. Eikä enää itke.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla lapsen kanssa sitten kun lapsi on 15. Eikä enää itke.
Lasta ei siinä vaiheessa kauheasti enää kiinnosta etäinen isä.
-ohis
Miksi sä olet kehitysvammaisen kanssa mennyt lisääntymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApValitsit p.skan isän lapsellesi. Tosin jotkut miehet osaavat feikata niin hyvin, että ei sitä tiedä ennen kuin nakki napsahtaa.
Kun kaksi aikuista, täysivaltaista ihmistä päättävät tehdä lapsen niin ihan perusolettama on, että kumpikin kantaa ihan itse vastuun omasta päätöksestään ja toimii sen mukaan.
Onko tämä se sama isä, joka ei muutama kuukausi sitten suostunut viemään lasta päiväkotiin samansuuntaisesta syystä.
Samaan aikaan tämän ohessa pyörii ketju, jossa syytetään naisia laskevasta syntyvyydestä. Todellinen syy on näissä lisälapseksi heittäytyvissä miehissä, jotka eivät kykene edes omaa lastaan hoitamaan. Kuka nainen uskaltaa pian lisääntyä, kun miesaines on näin heikkotasoista?
Lähdet sillai yllättäen ettei lapsi tai mies huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaksi aikuista, täysivaltaista ihmistä päättävät tehdä lapsen niin ihan perusolettama on, että kumpikin kantaa ihan itse vastuun omasta päätöksestään ja toimii sen mukaan.
Kyllä se kumppaninvalinta on tärkeä asia. Jollain ihmisillä on väärät kriteerit ja sitten tehdään lapsia. Jotkut painostaa lasten tekoon ja joku lopettaa seksin harrastamisen siihen paikkaan. Sitten ihmetellään miksi asiat menee niin kuin ne menee. Eri
No, kenenkäs p**sehedelmä sitten huutaa?
Itsepähän olet sen karasi maailmaan paskonut, tottapa hoidatkin.
Tämmöisestä tilanteestahan oli juttua iltasanomissa (se suomalainen "nanny") äiti tehnyt itsestään korvaamattoman lapselle, eikä antanut isälle tilaisuutta olla lapsen kanssa. Joten, ei ihmekkään ettei isää kiinnosta enää.
Miksi annat miehelle vaihtoehdon olla huolehtimatta omasta lapsestaan? Älä ole kynnymatto. En katsoisi tuollaista sekuntiakaan. Jos on lapsen tehnyt, siitä huolehditaan, vaikka se itkeekin. Ihan turha valittaa, kun lapsi itkee. Ei äidilläkään ole sellaista vaihtoehtoa, että en mä nyt haluakaan tätä lasta, kun en tajunnu että se voi itkeä. Ukaasi miesl*pselle, kanna vastuusi tai saapas heilahtaa saman tien.
Isä ei voi kieltäytyä hoitamasta omaa lastaan.
Niin, sinulla on tosiaan ongelma.
Se ongelma olet sinä itse, kun haluat olla miehellesi ehdomasti Kiltti Vaimo, joka ei vaadi lapsensa isältä mitään.
No mitä isä tekee jos vaan lähdet menemään? Jättää lapsen yksin kotiin huutamaan?