Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
59301/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se keikka oli Johanneksen kanssa samassa paikassa ?

Tänään. Kuumaan keikka on myöhemmin tänään, K:n oli jo.

Ja K:lla ei mikään kauhea kiire ole seuraavalle keikkapaikalle...

Johannes parka keikkabussissa verhojen takana piilossa. Daddy mouruaa ovella kostohepenissä Ladon takia 🤣

Kun muuten esiintyy jo bolerossa, niin mietin mitä ne kostohepenet sitten on? 🤔😊 Se jossain aiemmin mainittu kostomekko?

Vierailija
59302/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanko poistaja uudestaan; K laittaa B:n seinälle ja vähän siinä samalla tenttaa Ladosta.

En oo poistelija, mutta nää ne vasta jonnejuttuja onki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59303/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko sanoa, että mä olen todella ylpeä suomalaisista K:n faneista ja K:sta. Noi eiliset klipit Kaivohuoneelta K yleisön seassa ja halaamassa faneja on jotain niin <3 "Tuu sitten halaa saat^na" jne. läppää! Eilinen meno ei ikinä onnistuisi monessa muussa Euroopan maassa. Jotkut klipit JO:n keikoilla UK:n joistain faneista antoi aika rääväsuisen ja tungettelevan kuvan. En nyt yleistä, mutta vertailun vuoksi suomalaiset fanit käyttäytyvät tosi hienosti ja kunnioittavat artistin tilaa. Todellakin uskon, että esim. JO kattelee noita Kärtsän keikkaklippejä mielenkiinnolla jo ihan tuon spesiaalin menon takia. Eikä niihin voi olla törmäämättä, kun K on tehnyt jotain spessua :D Lueskelin noita ulkomaalaisten kommentteja eri julkaisuissa, niin monet oli aika ihmeissään Kaivohuoneen menosta. 

Vaikka täällä vitsaillaan yksityishenkilöistä ja munaboleroista, niin emme kuitenkaan koskaan alkaisi oikeasti häiritsemään artisteja. Jos Jokerit soittaisivat meidän keskellämme, niin tuskin meistä kukaan oikeasti menisi koskemaan heitä ilman lupaa. Kunnioittaisimme heidän tilaa ja antaisimme heidän soittaa rauhassa. Minusta sekin oli hienoa, että Johannes uskalsi yleisösurffata. Se kertoo paljon suomalaisesta yleisöstä. Aina kaikki ei mene hyvin, mutta pääsääntöisesti kuitenkin.

Eikö B haaveillut yleisö surffauksesta vai muistanko väärin?

Vierailija
59304/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se keikka oli Johanneksen kanssa samassa paikassa ?

Tänään. Kuumaan keikka on myöhemmin tänään, K:n oli jo.

Ja K:lla ei mikään kauhea kiire ole seuraavalle keikkapaikalle...

Johannes parka keikkabussissa verhojen takana piilossa. Daddy mouruaa ovella kostohepenissä Ladon takia 🤣

Kun muuten esiintyy jo bolerossa, niin mietin mitä ne kostohepenet sitten on? 🤔😊 Se jossain aiemmin mainittu kostomekko?

Yes, yes.

Vierailija
59305/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja Jere trendaa taas twitterissä

Se siitä teoriasta että shippaus loppuu jos B ei palaa instaan.

Joo eihän maailmassa muita Jerejä ja Bojaneita oo, joista puhutaan.

Se mainittu trendaava Jere on tuolla listalla ykkösenä nimellä Käärijä. Niitä ei maailmassa montaa ole. Kakkosena on Bojan, joka on kyllä Käärijää yleisempi nimi, mutta yllättäen sekin trendaa Suomi-twitterissä juuri silloin, kun siellä kirjoitellaan JO:n solistista.

Ei trendaa mulla ainakaan Jere ja Bojan Suomi-Twitterissä, ei taida näkyä kaikille samanlaisena.

Vierailija
59306/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanko poistaja uudestaan; K laittaa B:n seinälle ja vähän siinä samalla tenttaa Ladosta.

Entä sitten? Jonne tai Anna-Liisa, ihan se ja sama.

Vierailija
59308/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko sanoa, että mä olen todella ylpeä suomalaisista K:n faneista ja K:sta. Noi eiliset klipit Kaivohuoneelta K yleisön seassa ja halaamassa faneja on jotain niin <3 "Tuu sitten halaa saat^na" jne. läppää! Eilinen meno ei ikinä onnistuisi monessa muussa Euroopan maassa. Jotkut klipit JO:n keikoilla UK:n joistain faneista antoi aika rääväsuisen ja tungettelevan kuvan. En nyt yleistä, mutta vertailun vuoksi suomalaiset fanit käyttäytyvät tosi hienosti ja kunnioittavat artistin tilaa. Todellakin uskon, että esim. JO kattelee noita Kärtsän keikkaklippejä mielenkiinnolla jo ihan tuon spesiaalin menon takia. Eikä niihin voi olla törmäämättä, kun K on tehnyt jotain spessua :D Lueskelin noita ulkomaalaisten kommentteja eri julkaisuissa, niin monet oli aika ihmeissään Kaivohuoneen menosta. 

Vaikka täällä vitsaillaan yksityishenkilöistä ja munaboleroista, niin emme kuitenkaan koskaan alkaisi oikeasti häiritsemään artisteja. Jos Jokerit soittaisivat meidän keskellämme, niin tuskin meistä kukaan oikeasti menisi koskemaan heitä ilman lupaa. Kunnioittaisimme heidän tilaa ja antaisimme heidän soittaa rauhassa. Minusta sekin oli hienoa, että Johannes uskalsi yleisösurffata. Se kertoo paljon suomalaisesta yleisöstä. Aina kaikki ei mene hyvin, mutta pääsääntöisesti kuitenkin.

Eikö B haaveillut yleisö surffauksesta vai muistanko väärin?

Ehkä saattaa onnistua sitten, kun yleisössä on muitakin kuin kiljuvia nuoria naisia.

Vierailija
59309/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko B ettei aio tulla enää instaan ? Anteeksi kysely, mutta en jostain syystä pääse tik tokiin.

Mainitsi jotain, ettei ehkä palaa ollenkaan, mutta täydensi sitten, ettei ainakaan hetkeen palaa. Sanoi olevan vapauttavaa, ja että on olemassa ilman instaakin. Rennon ja hyvävointisen oloinen oli.

Hassua, että tuon keikan jälkeen täällä jotkut huuteli miten väsyneeltä/humalaiselta/huonovointiselta B vaikuttaa ja nyt ihastellaan miten pirteän ja hyvinvoivan oloinen hän on juuri ennen kyseistä keikkaa kuvatussa videossa 😂😂😂

Eikö tuo ollut se perjantain keikka? Kun en vieläkään tajua miten se jonkun mielestä siellä oli kännissä ja surkea.

Lauantain keikkaa en tietty päässyt seuraamaan kokonaan mutta ne vähäiset pätkät näytti ihan erilaiselta. Vähemmän hymyjä, vähemmän kontaktia yleisön kanssa, ja enemmän sitä makoilua. Ja siltäkö keikalta sitten tuli twitteriin niitä bändärisyytöksiä? Kyllä se taisi kamelin selkä silloin taittua.

Vaikka nyt kun väitän näin niin tietenkin se sairausloma onkin jonkun kitaristin känsien takia eikä bojanilla olekaan mitään hätää.

Katsoin sen perjantain livelähetyksen ja myöhemmin tiktokista videoita lauantain keikasta. Ihan kuin eri tyyppi olisi ollut laulajana! Bojan todella makoilee useaan otteeseen lavalla pitkiä aikoja ja Novi Valin aikana se istui! Kris sitten kyykisteli siinä vierellä, nace tais istuskella vahvistimen päällä jne mutta oli siis aivan erilainen kuvio kuin millään muulla saman biisin keikkavideolla. Eiköhän tuossa vaiheessa ole ollut bändikavereille selvää että nyt homma seis, jos tyyppi ei jaksa edes viimeisen biisin ajaksi nousta seisomaan.

Näin Novi valista kaksi yleisöstä kuvattua videota, eri puolilta lavaa. Toisessa näkyy just kuinka b istuu ja mun silmiin kris tulee siihen viereen melkeinpä tarkistamaan että onko kaikki ok, että voisitko nousta. Toisessa videossa näkyy lähinnä ne kolme muuta, ne pääasiassa seisovat ja pyrkivät jotenkin normaaliin suoritukseen. Bojan ei ilmeisesti noussut edes kappaleen lopussa ylös, koska siitä ei näy mitään siinä vaiheessa kun muut tekee sydämiä.

Suoria linkkejä ei valitettavasti ole mutta itse löysin ne tiktokista haulla joker out ptuj. Oli tosi eri meno kuin perjantain keikalla, josta välittyi se pahasti rätisevä video. Lauantain videoilla kuului selvästi miten bojanin puhti oli aivan poissa. Laulu oli kyllä puhdasta ja sinänsä ei mitään pielessä, mutta esimerkiksi plastikasta puuttui kaikki kiihko ja särmä. B ei yksinkertaisesti jaksanut, vaikka veti silti keikan alusta loppuun.

Vierailija
59310/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mainittu trendaava Jere on tuolla listalla ykkösenä nimellä Käärijä. Niitä ei maailmassa montaa ole. Kakkosena on Bojan, joka on kyllä Käärijää yleisempi nimi, mutta yllättäen sekin trendaa Suomi-twitterissä juuri silloin, kun siellä kirjoitellaan JO:n solistista.

Ei trendaa mulla ainakaan Jere ja Bojan Suomi-Twitterissä, ei taida näkyä kaikille samanlaisena.

Minulla näkyin aiemmin ykkösenä Jere kakkosena bojan. Nyt näkyy vain käärijä

Vierailija
59311/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pikku k ja pikku H Häärijän Tiktokista on kyllä niin söpöt :)

https://www.tumblr.com/kaarijalovebot/724647810523430913/this-is-so-cur…

Vierailija
59312/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kippistetään sille Jonnet. K laittaa B:n seinälle ja vähän siinä samalla tenttaa Ladosta

Vierailija
59313/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla trendaa kyllä molemmat, ykkösenä nyt tosin Mika Aaltola.

Vierailija
59314/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä, että B laittaa selän kuntoon ennen K:n Slovenian vierailua. Toisaalta voihan se laittaa K:n tekemään kaiken rankemman työn.

K laittaa B:n seinälle ja vähän siinä samalla tenttaa Ladosta.

Sit B työntää K:n sängylle, istuu päälle ja tenttaa, mitä se K puuhaili sen palmun kanssa Kaivohuoneella .

Hiljainen hetki myös tälle.

Vierailija
59315/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei näy Käärijä, Bojan eikä Jere Finland trendseissä.

59316/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687026063501664256?t=rVMxNEn…

Miksi mulle tulee bojanista usein vahvat adhd-vibat?

Itselläni siis on adhd ja mielestäni näen monessa bojanin videossa itselleni tosi tutun keskittymisen herpaantumisen tai ajatuksen liian nopean lennon, jolloin varsinaiseen kysymykseen voi olla vaikea palata.

Pakko vielä varmuuden vuoksi lisätä että adhd ei sellaisenaan ole oppimisvaikeus eikä este opinnoille, kun joku tähän kuitenkin tarttuu.

Jos tämä on Madrid, kun on tuo kukkapaita, niin ajatus voi olla ihan jossain muissa suunnitelmissa...💚

Joo, otin tämän vaihtoehdon kyllä huomioon 😄. Oli silti vaan niin hyvä esimerkki, kun itselleni on käynyt usein juuri noin. Olen asiantuntijatyössä ja usein työhön kuuluu vähän tuollainen haastattelumainen vastailu (ilman suurta julkisuutta kuitenkin) ja kerran jos toisenkin lause on jäänyt ihan täysin kesken, kun ajatus on ehtinyt paljon pidemmälle kuin suu, ja siinä on sitten jotenkin asiallisesti pystyttävä palauttamaan sekä kysymys että ne omat siihenastiset sanat mieleen ja pelastettava mitä pelastettavissa on. Tuossahan bändikaverit tarttuivat heti kysynykseen, mutta ei bojan vaikuttanut kovin vakuuttavalta siinä kompatessaan että juujuu la zarra.

Eikös tuo ole Madridin preparty. Kyllä olivat Bojanin ajatukset varmaan ihan muualla. Ei tue tämä adhd:ta.

Mainittakoon, että aikuisten add/adhd-diagnostiikka on siksi vaikeampaa kuin lasten ja nuorten, kun oireiden pitää olla alkanut jo alle kouluiän. Nyt on ikärajaa ilmeisesti hieman nostettu aikuisten kohdalla. Oireita pitää esiintyä ainakin kahtaalla eli lapsilla ja nuorilla yleensä päiväkodissa / koulussa ja kotonana. Jos kotona ei ole (niihin on totuttu, eivät häiritse siellä), voi oireita tulla esim. lääkärin vastaanotolla, neuvolassa.

Monilla add/adhd:hen liittyy oppimisvaikeuksia, mutta usein be ovat lievähköjä, kapea-alaisia.

Raja "normaaliin" on monesti "kuin veteen piirretty viiva", kun on kyse lievistä add/adhd- oireista. Sellaisista tapauksista, joilla ei ole diagnoosille mitään tarvetta, silloin dg voi jättää asettamatta ja jäädä seuraamaan tilannetta.

Add/adhd lääkehoito on parantanut monen lapsen ja nuoren elämää hyvin oleellisesti. Parhaimmillaan koulusta opettajien palaute on ollut: "Nyt tämä on ihan toinen poika".

T. Työssään add/adhd lapsia ja nuoria hoitanut lastenneurologian erikoislääkäri

Vierailija
59317/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bojantokris igssä hyvin näkyy se kostopaidassa venyttely ja ig-asia. Nämä sanat sopii just hänelle:

Eli kaikki on fine, vaikken oo paikal ku patsas

Enkä mä tukota seinii, vaikka mun taivaal on raskast

Tää nettigeimi on leikkii, eikä tää Käärijä leiki

Nää klikit ja liket täl seitillä ei lämmitä meitsiä (ei)

Lämmitä klikkaamaan, jos tuote ei nappaa tippaakaan

Noi liket o haippii ja haippi on niinku sipsipussi: täyn ilmaa

Enkä mä tsiigaa

Linssin kaut auringonlaskui punasii

Tai tilahummerii, että mä saisin kuvan siit

Mä oon alright

Vaikka matkasin merten taa ilman nettii

Mä oon alright

Ja pistän tulee pullopostii sulle kuha ehdin

Mä oon alright (mä oon alright)

Hei, mä oon alright (mä oon alright)

Vaikken oo online (vaikken oo online)

(Mä oon alright)

Eli älä stressaa

Jos en oo tavotettavis

En jaksa snäppää (en)

Enkä tekstaa

Vaik en oo online, oon silti alright (alright)

Vaik en oo online, oon silti alright

Vaik en oo online, oon silti alright (alright)

Vaik en oo online, oon silti alright

Ja sä et saa mua kii

Mul on nyt parempaa tekemistä

En mä millää jaksa raportoida teille mun menemistä...jatkuu

-Käärijä

Vierailija
59318/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei Bojanista voi tulla seuraavaa presidenttiä, olisi parempi kuin Aaltola. :)

Vierailija
59319/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa nousee Vaasan lavalle 21.30 eli on K:lla ollut aikaa puuhastella Johanneksen kanssa, paitsi jos on ukaasia tullut B:ltä heidän päivän puhelun aikana.

Vierailija
59320/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Jonne tai Anna-Liisa, ihan se ja sama.

Tuittuileeki niinku jonne: entä sitten.

Ketju on lukittu.