Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan näyttää kalpealta ja energiattomalta ja kyllästyneeltä. Loppuunkaluttu luu.
Ei haittaa. Minä hoivaan hänet kuntoon.
Ei ei ei! Minä hoidan!
T: Kärtsä
Bojan on täällä jo minun hoiteissani. T: Lado
Tulen pelastamaan! Otan Härtsän, Jukka Palmun ja Matin mukaan.
T: Kärtsä
Matti voi viedä Ladon Suomenlinnaan 😝
Paljo Kärtsän kello on?
200 ekee
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyyköhän K bussissa nukkumaan? Vai laittaako keikan jälkeisessä huumassa viestejä B:lle 😂
Laittaa.
Meille opetettiin äikän tunneilla, että ruokaa laitetaan, neulalla pistetään ja kaikkea muuta pannaan. Siis myös Bojania. Ei kun siis Bojanille piti sanoa. Sori not sori.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687026063501664256?t=rVMxNEn…
Miksi mulle tulee bojanista usein vahvat adhd-vibat?
Itselläni siis on adhd ja mielestäni näen monessa bojanin videossa itselleni tosi tutun keskittymisen herpaantumisen tai ajatuksen liian nopean lennon, jolloin varsinaiseen kysymykseen voi olla vaikea palata.Pakko vielä varmuuden vuoksi lisätä että adhd ei sellaisenaan ole oppimisvaikeus eikä este opinnoille, kun joku tähän kuitenkin tarttuu.
Sama. Just katselin sitä pätkää jossa niille näytettiin tyttöversioita itsestään, ja bojanilla karkaa keskittyminen heti kun puheenvuoro siirtyy Janille. Sehän nappaa välittömästi puhelimensa käteen! Kesken haastattelun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä iski kateus niille jotka pääsivät kaivohuoneelle 🥺💚 K näyttää tajuttoman onnelliselta ja rennolta.. veti biisejä, joita ei yleensä vedä keikoilla, lauloi synttärilaulun H:lle.. Kukkis&muut agentit, olitte niin onnekkaita! Onhan tuo ihan erilainen kuin festarikeikka, jo intiimin ympäristön vuoksi. Varmaan K tulee vetämään klubikeikkoja ihan vain tunnelman vuoksi vielä tulevaisuudessakin. Mitä hän sanoi uusista biiseistä? 👀 Vain että niitä on tehty?
Että on tehtytai tulossa, mutta ei vielä esitä niitä! Useammasta puhui ja sanoi, että kovia biisejä ok.
- Kukkis
Mulla rupes nyt ihan hirveästi huvittamaan tämän viestin luettuani, että pitääkö meidän nyt seuraavaksi olla huolissaan siitä, että onko Kukkis saanut levättyä tarpeeksi ja onko sillä vaikka tänään tai huomenna jo töitä. 🤭💚
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, tykkään K:n selästä, hartioista ja niskasta 😂
https://twitter.com/arendellepeach/status/1687029869102669826
Poistaja poistatti haaveet siitä, kuinka B:n kädet liukuisivat alas tätä selkää...välillä hieroo hartioita ja sitten siirtyy vähän alemmas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legendat boleroissa, Kärtsä ja Härtsä! 💛💚 Upea kuva!
https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1686987891933630464
Minkä värinen bolero Bojanille?
Mummonverhoboleroahan olen yrittänyt ehdottaa tällä viikkokausia. :D Voisi olla samantyylistä kangasta kuin vaikka viisupaita. Pitsikin kyllä käy...
- mummonverhobolerojankkaaja
Oih se tai musta kimallebolero olis kans hieno😍
Musta kimalle bolero olisi hieno.😊 Kukas väsäisi Jokereille omat? Yksi mummonpitsiverho, yksi musta glitter. Krisillä on usein reikäisiä vaatteita, joten reikäinen bolero hänelle? Mitäs ne kaksi muuta?
Oon vissiin yksin ajatuksineni, kun mun mielestä Jokereille tai Bojanille ei pitäisi tehdä niin minkäänlaista boleroa. Se kytkee heidät ja musiikkinsa taas Käärijään tavalla, jota he ei itsekään luultavasti halua.
Niin siis nuo ehdotukset ovat ihan pelkkää sarkasmia vai luulitko oikeasti, että joku on tekemässä boleron tai villasuojan Janin yksityishenkilölle? Kunhan leikkimielisesti ehdotellaan täällä eri asioita. Näitä juttuja ei kannata ottaa noin tosissaan.
Ihan mielenkiinnosta odotan, että mitä suomalaiset heittää lavalle. Toivottavasti jotakin oikeasti kivaa ja spesiaalia. En tosin innostu näistä tavaroiden heitoista, mutta jos niitä pitää heittää lavalle, niin ei päin ketään.
Minä heittäydyn itse sinne. Lupaan etten satuta ketään. Tarvittaessa otan tukea yksityishenkilöstä kaksin käsin.
Seiska: Vauva palstan lukijat valtasivat Jokereiden keikkabussin, eivätkä suostuneet lähtemään pois. Tarrasivat kaikkeen kiinni kaksin käsin.
Ai niin. Joku olisi voinut silloin aikoinaan vastata Rekolle, ettei se ole ollenkaan sama, että mille Jokereiden Suomen keikalle sitä menee. Tottakai yleisö haluaa juuri Tampereelle, koska siellä Jokerit joutuvat esiintymään alasti. Kaikki vaatteet on jo revitty riekaleiksi Hesassa ja Turussa. Mitään ei jää jäljellä Turun keikan jälkeen, vain yksinäinen munabolero lojuu lavalla onnettomana.
Repesin munabolerolle.🤣
Munabolerosta tarvitsisi sellaisen meemikuvan, että "How would Janin yksityishenkilö wear a bolero? Like this? Or like this?"
Voi ei. Nyt vaan pyörii mielessä miten se prinssi albert istuu sinne boleroon.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni siis on adhd ja mielestäni näen monessa bojanin videossa itselleni tosi tutun keskittymisen herpaantumisen tai ajatuksen liian nopean lennon, jolloin varsinaiseen kysymykseen voi olla vaikea palata.Pakko vielä varmuuden vuoksi lisätä että adhd ei sellaisenaan ole oppimisvaikeus eikä este opinnoille, kun joku tähän kuitenkin tarttuu.
Jos tämä on Madrid, kun on tuo kukkapaita, niin ajatus voi olla ihan jossain muissa suunnitelmissa...💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummonverhoboleroahan olen yrittänyt ehdottaa tällä viikkokausia. :D Voisi olla samantyylistä kangasta kuin vaikka viisupaita. Pitsikin kyllä käy...
Musta kimalle bolero olisi hieno.😊 Kukas väsäisi Jokereille omat? Yksi mummonpitsiverho, yksi musta glitter. Krisillä on usein reikäisiä vaatteita, joten reikäinen bolero hänelle? Mitäs ne kaksi muuta?
Oon vissiin yksin ajatuksineni, kun mun mielestä Jokereille tai Bojanille ei pitäisi tehdä niin minkäänlaista boleroa. Se kytkee heidät ja musiikkinsa taas Käärijään tavalla, jota he ei itsekään luultavasti halua.
Niin siis nuo ehdotukset ovat ihan pelkkää sarkasmia vai luulitko oikeasti, että joku on tekemässä boleron tai villasuojan Janin yksityishenkilölle? Kunhan leikkimielisesti ehdotellaan täällä eri asioita. Näitä juttuja ei kannata ottaa noin tosissaan.
Ihan mielenkiinnosta odotan, että mitä suomalaiset heittää lavalle. Toivottavasti jotakin oikeasti kivaa ja spesiaalia. En tosin innostu näistä tavaroiden heitoista, mutta jos niitä pitää heittää lavalle, niin ei päin ketään.
Minä heittäydyn itse sinne. Lupaan etten satuta ketään. Tarvittaessa otan tukea yksityishenkilöstä kaksin käsin.
Seiska: Vauva palstan lukijat valtasivat Jokereiden keikkabussin, eivätkä suostuneet lähtemään pois. Tarrasivat kaikkeen kiinni kaksin käsin.
Ai niin. Joku olisi voinut silloin aikoinaan vastata Rekolle, ettei se ole ollenkaan sama, että mille Jokereiden Suomen keikalle sitä menee. Tottakai yleisö haluaa juuri Tampereelle, koska siellä Jokerit joutuvat esiintymään alasti. Kaikki vaatteet on jo revitty riekaleiksi Hesassa ja Turussa. Mitään ei jää jäljellä Turun keikan jälkeen, vain yksinäinen munabolero lojuu lavalla onnettomana.
Hyvä pointti! Onneksi mulla on liput Tampereelle. Mä voin säädyllisyyden nimissä mennä peittämään yksityishenkilön käsilläni. Tarvitaan vielä 16 muutakin uhrautuvaista, jotta tuo onnistuu. Vapaaehtoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Just katselin sitä pätkää jossa niille näytettiin tyttöversioita itsestään, ja bojanilla karkaa keskittyminen heti kun puheenvuoro siirtyy Janille. Sehän nappaa välittömästi puhelimensa käteen! Kesken haastattelun!
No sille tuli äkkiä joku hauska juttu mieleen, mikä heti piti kertoa Kärtsälle. Muuten unohtuu jos ei heti kerro.
Estronaudan t issit hoitelee yhden Ladon. Ihan sen miehen ja rakennuksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä...💚
Mua ihmetyttää yhtäkkiä jonkun slovenialaisen koomikon alkaa postata k:sta yhtäkkiä ja yrittää tehdä hänet mustasukkaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa olen pohdiskellut itsekin. ADHD täällä myös. Nuo nopeat havainnoinnit ja reagoinnit, tavaroiden hävittäminen, totaalinen innostus uudesta ihmisestä tai asiasta jne. Ja kun Krisiä on kuvattu pidättyväiseksi ja tosi järjestelmälliseksi, niin varmaan ovat monessa asiassa vastakohtia, joiden ei aina ole helpointa olla jatkuvasti yhdessä. Vaikka tykkäisivät toisistaan tosi paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti! Onneksi mulla on liput Tampereelle. Mä voin säädyllisyyden nimissä mennä peittämään yksityishenkilön käsilläni. Tarvitaan vielä 16 muutakin uhrautuvaista, jotta tuo onnistuu. Vapaaehtoisia?
Minä voin tuoda puolijoukkueteltan. Tarvitaan siis enää 6 uhrautujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, tykkään K:n selästä, hartioista ja niskasta 😂
https://twitter.com/arendellepeach/status/1687029869102669826
Poistaja poistatti haaveet siitä, kuinka B:n kädet liukuisivat alas tätä selkää...välillä hieroo hartioita ja sitten siirtyy vähän alemmas...
Tuon viestisi jälkeen katosi adislöinen kyssärini enkuksi LadySlolle, ilm ärsytti tsi liikaa emojeita Metuljiin🦋🦋 haikeisiin sanoihin. Olisin kysynyt, kun mainittiin 2019 bändin nettisuosio, että sanoiko B, että ovat Facebookissa, mutteivat instagramissa. Ajattelin vaan, mitä kaikkea on nyt sitten tullut netistä..😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin haluaisin nähdä Krisin samalla tavalla, kuin häneen ihastuneet, mutta en vaan näe. Hän on ainoa Jokereista, josta en pidä. Kaikkien muiden persoonasta ja ulkonäöstä tykkään tosi paljon. Krisin pikkuveljestä taas tykkään, on aivan valloittava tapaus.
Mäkin ihan morkkiksissa melkein kun en vaan myöskään näe. Mitä ihmettä häneen projisoin kun koen näin.
No mä projisoin ainakin sitä et Kris vaikuttaa (huom. ei välttämättä ole!) mun tavoin olevan usein vaivaantunut, ei rento, vähän tekohymyllä liikkeellä. Introvertti ja kontrollinhakuinen. Minä siis, näen hänessä itseni ja epämukavuuteni.
Totta hei, tuossa on paljon sitä mitä hänessä myös näen - Huom mitä ei välttämättä kuitenkaan ole! Ja ikävä kyllä mun on vaikeinta olla just kuvailemasi persoonatyypin seurassa. Tuntuu nimittäin että nuo tyypit koko ajan tarkkailevat ja tuomitsevat mitä ( tyhmää) teen, koska olen peilikuva. Vilkas, puhelias, vaikeissa tilanteissa aivan liikaa koska vaivaannun ja sitten pulisen ja olen super itsetietoinen itsestäni ja sitten jälkikäteen häpeän 😅 Ihan katastrofi-match siis. Käytännössä projisoin siis niin että kuvittelen että Kris hiljaisesti tuomitsee mut sieltä ruudun takaa 😅 jep. Hän on oikeasti varmaan ihan hyvä tyyppi, mutta vaan varautunut. Näin sitä oppii itsestäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
https://365.rtvslo.si/arhiv/jutranji-koncert-pri-andreju/174657653
For JO fans: I dont think this was shared before, another old old live performance at the morning radio show. From 2019. Enjoy!
Thank you!
Do you know when they changed their drummer, and why? They dont seem to miss the old one the same way they miss Martin.Apparently, Jure joined in 2021. I've never heard them talk about the old drummer or why he left.
Bojan talks about the line-up formation in this interview (at around 9-12 minutes in):
You get the idea that the original drummer was not good enough for their ambition, at least not as good as Jure is. To me it seems JO was and maybe still is very much Bojan's band (now that Martin has left anyway): he seems to be the one who's called the shots regarding the line-up, though they probably decide democratically.
It might be more democratic nowadays, as we now know that Jure is the Boss of the company
LadySLO do you understand serbian? In this video, does he say that serbian is his mother tongue as in his first language or that is his mothers tongue as in his mothers first language? The translation infers to the first option, but what he says after that makes me wonder if there is a mistake in translation or just a slight nuance difference, because he also says that serbian is not his primary language. Of course being bilingual doesnt mean that you can use both languages same way in every situation, and he is obviously very fluent in many languages, but this video made me wonder how he actually indentifies himself linguistically. Is serbian a language that he speaks with his family all the time or is it a language that he knows because of the family but doesnt really use in everyday life?
Hey, yes, I understand Serbian. I haven't seen this interview before, it was great, thanks to the person who shared it.
Yeah, he refers to Slovenian as his primary language. This makes sense as he talks about Serbian as his mother tongue in another video. This makes sense to me, as it's typical for families like his (both parents moved to Slovenia when they were adults) to speak Serbian at home, it's likely they still do. And then B as he was born in Slo, went to kindergarten and then school in Slo, he grew up basically to be bilingual - Slovenian being his primary language (the language he uses the most in his every day life) and Serbian his mother tongue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä huomannut K:ssa mitään surumielisyyttä ainakaan eilisellä keikalla. En nyt toisen tunteista voi mitööb sanoa, mutta siis ihan yhtä haipeissa vaikutti olevan, kuin kaikki muutkin paikalla olijat.
- Kukki
Samaa mieltä. Minusta Kärtsän silmät usein hehkuvat onnea ja pilkettä kyllä löytyy silmäkulmasta.😍 Minusta hänelle tulee sellainen vekkuli ilme kasvoille, kun hän aloittaa välispiikit ja etsii yleisöstä ns. sopivaa uhria.
Mä olen niin ujo, että laitan pään alas aina kun huomaan, että artisti hakee katsekontaktia yleisöön. Kärtsällä varsinkin on niin intensiivinen katse, etten kestä sen voimaa.🙈 En tiedä, miten selviän Jokereiden keikasta. Kauhea ajatella, jos Jan sattuisi vilkaisemaan minua. Joo ja olen outo, tiedän sen.🙈
Mulla sama. Kerran Depparien keikalla huomasin että Dave katsoo mua ja menin ihan paniikkiin ja käänsin katseen kengänkärkiini. Kun nostin katseeni niin se tuijotti mua edelleen, lähetti lentosuukon ja alkoi nauramaan 🙈😅
Hengasin 90-luvulla Sillanpään keikoilla ja opittiin tuntemaan toisemme. Hänellä oli "hauska" tapa heitellä välispiikkejä yleisöön ja suoraan minulle, joskus jopa ihan etunimeltä mainiten. Tokihan se imarteli, mutta oli se myös vaivaannuttavaa.
Siltsu - aikansa Käärijä! Ja taas tuli Sillanpää ketjuun 🙊
Tuosta kun napsuttelin eteenpäin, löytyy se spiikki missä mainitsi Loreenin, alla (jos toimii)
https://www.tiktok.com/@king.krisu/video/7263059605159152928?_t=8eWuCJ6…