Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
58841/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:sta huokuu onnellisuus! 💚 Ja kiitos keikalla olleille raporteista, on kyllä huippu show ollut!😊

https://www.tumblr.com/vikmi/724586231965564928/my-first-gig-went-well?…

Tämä just. Hänestä näkee, että asiat ovat loksahtaneet kohdalleen ja hän on onnellinen!

No niin minustakin. Ihmettelin joidenkin väitteitä kaks plussan puolella siitä, että Käärijästä huokuu surumielisyys. Minusta asia on taas päinvastoin, Kärtsä vaikuttaa tosi onnelliselta ja seesteiseltä.

Ehkä se surumielisyys on juuri sitä onnea. Nehän eivät ole tunnetiloina kaukana toisistaan.

Minustakin hänestä on ollut kuvia, joissa näyttää jotenkin surulliselta. Vakavalta ja herkältä, ihan kuin olisi yhtäkkiä havahtunut siihen, mitä minä teen ja missä minä olen. Ehkä koko hommaa on vaikea käsittää ja hiljaisena hetkenä havahtuu siihen. Ja ehkä niissä kuvissa on Jere, Käärijä on sitten se riehakas ja iloa pursuava "toinen mies".

Tietysti toivon sitä, että surumieli olisi Bojan-ikävää tai ainakin ikävää iloisiin Liverpoolin päiviin. Paluuta johonkin, johon sitä ei enää ole.

Tämä surumielisyys on taas jotakin omaa shippilasi tulkintaasi, koska niin kovasti toivot hänen kaipaavan Boitsua. Se minkä tulkitset surumielisyydeksi, voi olla esim. vain K:n pohtiva ilme.

Olen se, joka kirjoitti surumielisyydestä. Toki Kärtsä oli tosi onnellinen ja iloinen keikalla, mutta silti näin mielestäni rivien välissä jotain surumielistä (niin rivien välissä että ajattelin, että ehkä vain kuvittelen sen) ja muutama muukin oli kokenut samoin. Enkä väitä sen liittyvän Bojaniin mitenkään! Sanoin että se voi olla ihan vaan sitäkin, että paikalla oli Käärijän lisäksi paljon Jereä ja että herkissä ihmisissä on hyvin usein jotain surumielistä.

Mä en näe sitä surumielisyytenä vaan minusta hän on onnellisen liikuttunut. Sen liikuttuneisuuden tuntee, mutta ei se suruun liitty vaan onnellisuuteen. Ehkä kyse on siitä, että koemme nämä termit eri tavoin.

Mielestäni emme puhu samasta asiasta, vaan tarkoitan ennemminkin sitä, että minusta Jeressä ihmisenä on häivähdys jotain surumielistä, pidemmällä aikavälillä kuin pelkkä eilisilta. Enkä sano että se liittyisi mitenkään mihinkään ihmissuhdejuttuun, ei välttämättä liity ollenkaan, vaan enemmän yleiseen herkkyyteen ihmisenä.

Vierailija
58842/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Jessen rooli muuten nykysiin on? Kerran on melkein joka keikalla mukana vaikka urheilujätkää ei tulisikaan. Taisi olla eilenkin ja mielestäni sielläkään ei liven perustella urheilujätkä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58843/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58844/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:sta huokuu onnellisuus! 💚 Ja kiitos keikalla olleille raporteista, on kyllä huippu show ollut!😊

Tämä just. Hänestä näkee, että asiat ovat loksahtaneet kohdalleen ja hän on onnellinen!

No niin minustakin. Ihmettelin joidenkin väitteitä kaks plussan puolella siitä, että Käärijästä huokuu surumielisyys. Minusta asia on taas päinvastoin, Kärtsä vaikuttaa tosi onnelliselta ja seesteiseltä.

Ehkä se surumielisyys on juuri sitä onnea. Nehän eivät ole tunnetiloina kaukana toisistaan.

Minustakin hänestä on ollut kuvia, joissa näyttää jotenkin surulliselta. Vakavalta ja herkältä, ihan kuin olisi yhtäkkiä havahtunut siihen, mitä minä teen ja missä minä olen. Ehkä koko hommaa on vaikea käsittää ja hiljaisena hetkenä havahtuu siihen. Ja ehkä niissä kuvissa on Jere, Käärijä on sitten se riehakas ja iloa pursuava "toinen mies".

Tietysti toivon sitä, että surumieli olisi Bojan-ikävää tai ainakin ikävää iloisiin Liverpoolin päiviin. Paluuta johonkin, johon sitä ei enää ole.

Tämä surumielisyys on taas jotakin omaa shippilasi tulkintaasi, koska niin kovasti toivot hänen kaipaavan Boitsua. Se minkä tulkitset surumielisyydeksi, voi olla esim. vain K:n pohtiva ilme.

Olen se, joka kirjoitti surumielisyydestä. Toki Kärtsä oli tosi onnellinen ja iloinen keikalla, mutta silti näin mielestäni rivien välissä jotain surumielistä (niin rivien välissä että ajattelin, että ehkä vain kuvittelen sen) ja muutama muukin oli kokenut samoin. Enkä väitä sen liittyvän Bojaniin mitenkään! Sanoin että se voi olla ihan vaan sitäkin, että paikalla oli Käärijän lisäksi paljon Jereä ja että herkissä ihmisissä on hyvin usein jotain surumielistä.

Mä en näe sitä surumielisyytenä vaan minusta hän on onnellisen liikuttunut. Sen liikuttuneisuuden tuntee, mutta ei se suruun liitty vaan onnellisuuteen. Ehkä kyse on siitä, että koemme nämä termit eri tavoin.

Mielestäni emme puhu samasta asiasta, vaan tarkoitan ennemminkin sitä, että minusta Jeressä ihmisenä on häivähdys jotain surumielistä, pidemmällä aikavälillä kuin pelkkä eilisilta. Enkä sano että se liittyisi mitenkään mihinkään ihmissuhdejuttuun, ei välttämättä liity ollenkaan, vaan enemmän yleiseen herkkyyteen ihmisenä.

No kyse oli nyt siitä, kun osa porukasta on sitä mieltä, että Jere on surumielinen sen takia, että kaipaa Bojania. Sitä minä kritisoin, enkä tarkoittanut Jeren persoonaa millään tavalla. Ymmärsit väärin kommenttini.

Vierailija
58845/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos raportista, Kukkis ja toinen agentti! Hyvää yötä Kukkapaita.

Vierailija
58846/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan älyttömän kaunis kuva Kaivohuoneelta J:stä, ei K:sta vaan tää on niin J 😍😍😍😍

https://twitter.com/arendellepeach/status/1686884670565187584

Vierailija
58847/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee vastaan siitä L kommentista videota niin laittakaa linkkiä. Ei siitä dj vaan K.

Seurasin instassa olevaa liveä ja kuulin K:n vaan kertovan finaaliyöstä tyyliin, että "Mua niin vitutti, kun se L voitti ja mä olin ihan tuhannen kännissä". Tän jälkeen yleisö alkoi huutaa voittajaa. Tässä kohti kertoi siis Miken Liverpooliin tuomasta fanikirjeestä, kun klo 6 aamulla kauheessa kanuunassa sieltä kuoresta tipahti 500 e sen mahan päälle. Ainakaan livessä ei kuulunut kyllä muuta.

Vierailija
58848/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä olit se, joka kirjoitti Kärtsän surumielisyydestä, niin miksi sitten toisella palstalla väitit sen liittyvän siihen, että Kärtsä ikävöi Bojania.

Vierailija
58849/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee vastaan siitä L kommentista videota niin laittakaa linkkiä. Ei siitä dj vaan K.

Seurasin instassa olevaa liveä ja kuulin K:n vaan kertovan finaaliyöstä tyyliin, että "Mua niin vitutti, kun se L voitti ja mä olin ihan tuhannen kännissä". Tän jälkeen yleisö alkoi huutaa voittajaa. Tässä kohti kertoi siis Miken Liverpooliin tuomasta fanikirjeestä, kun klo 6 aamulla kauheessa kanuunassa sieltä kuoresta tipahti 500 e sen mahan päälle. Ainakaan livessä ei kuulunut kyllä muuta.

Live pätkäisi ilmeisen kriittisellä hetkellä.

Vierailija
58850/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta twitteristä.

Eilen oli lukemani mukaan ollut TODELLA hyvä keikka.

Käärijä oli tanssinut yleisön seassansa. Ihan hullua. Laulanut monta vanhaa biisiä esim: Siitä Viis. Kertonut vihaavansa kuvien pyytäjiä. Kertonut että on tehnyt uutta musiikkia. (Jes!!!) Häärijä on ollut iki onnellinen keltaisesta bolerosta. Hänelle oli laulettu synttärilaulu.

Tässä vain pieni osa.

Kyllä se valitti kuvien pyytäjistä, mutta lähinnä, kun hän on _vapaalla_ ja aikuinen esim. lapsen varjolla tulee pyytämään kuvaa ja vielä samalla lässyttää jotain ylimääräistä (esim mittn kova fani se lapsi on, vaikka on selvästi itse) ja vie hänen aikaansa.

Sanoi se sit kans että vaikka ärtyneenä valittikin, niin kyllä hän itse on silti ok.

Olenkin epäillyt tämmöistä lapsityövoiman hyväksikäyttöä. Hemmetti mammat nyt menkää itseenne

Vierailija
58851/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olin livessä mutta muistan vaan sen voittaja, voittaja huudon. Jos se ei tuon enempää sanonut niin sitten olen voinut vaan ohittaa sen koska eihän tuo ole mitään kovin merkityksellistä ja tuo vtutus on ollut tiedossa jo ennestäänkin.

Vierailija
58852/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä huomannut K:ssa mitään surumielisyyttä ainakaan eilisellä keikalla. En nyt toisen tunteista voi mitööb sanoa, mutta siis ihan yhtä haipeissa vaikutti olevan, kuin kaikki muutkin paikalla olijat.

- Kukki

Vierailija
58853/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Live pätkäisi ilmeisen kriittisellä hetkellä.

Sanallinenkin tarkempi kertomus asiasta riittäisi.

Vierailija
58854/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos keikka raporteista.🙏💚 Toivottavasti joku jaksaa syyskuussa tehdä niitä myös Jokereiden keikoista sekä jakaa linkkejä tänne. Asun Pohjois-Suomessa, enkä saa siihen ajankohtaan vapaata (anoin parikin kertaa ja pyysin jopa palkatonta), se harmittaa vietävästi.

Se Lado näyttää jatkavan shippausta ja Käärijän roastausta.😂

Mitä jos sulle iskee valitettava vatsatauti just Logomon keikan aikana. Myös pe pakko vielä toipua...

Oikeasti tuntuu helv kohtuuttomalta ettei edes palkatonta saisi järjestettyä kun hyvissä ajoin pyytää!!! Mikä työnantaja on noin p askamainen??

Vierailija
58855/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Vaasasta saatais edes jotain pientä K & Johannes juttua, vaikka B:hän se on K:n ykköspoju ja tulee aina olemaan.

Vierailija
58856/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä olit se, joka kirjoitti Kärtsän surumielisyydestä, niin miksi sitten toisella palstalla väitit sen liittyvän siihen, että Kärtsä ikävöi Bojania.

En ole väittänyt niin. 

Vierailija
58857/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä huomannut K:ssa mitään surumielisyyttä ainakaan eilisellä keikalla. En nyt toisen tunteista voi mitööb sanoa, mutta siis ihan yhtä haipeissa vaikutti olevan, kuin kaikki muutkin paikalla olijat.

- Kukki

Nimimerkki vaan lyhenee lyhenemistään. Kohta olet pelkkä K 😂😂

Vierailija
58858/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos keikka raporteista.🙏💚 Toivottavasti joku jaksaa syyskuussa tehdä niitä myös Jokereiden keikoista sekä jakaa linkkejä tänne. Asun Pohjois-Suomessa, enkä saa siihen ajankohtaan vapaata (anoin parikin kertaa ja pyysin jopa palkatonta), se harmittaa vietävästi.

Se Lado näyttää jatkavan shippausta ja Käärijän roastausta.😂

Mitä jos sulle iskee valitettava vatsatauti just Logomon keikan aikana. Myös pe pakko vielä toipua...

Oikeasti tuntuu helv kohtuuttomalta ettei edes palkatonta saisi järjestettyä kun hyvissä ajoin pyytää!!! Mikä työnantaja on noin p askamainen??

Itselleni ainakin iskisi tuossa tapauksessa. Mikähän lie (teko)syynä ettei muka edes palkatonta saa.

Vierailija
58859/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ollut sen pahempaa "dissausta".

- paikalla ollut

Vierailija
58860/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne näkee siellä muutenkin kaikki niin oudosti.

Mä en yhtään tykkää sellaisesta, kun siellä spekuloitiin Jessen luonteella ja sillä, että miten hän otti Bojanin vastaan. Kummallisia väitteitä Jessen persoonasta.

Ketju on lukittu.