Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ihana Jokeroutsubsin uusi postaus
https://www.instagram.com/reel/CvaAiA0Nd4U/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen Kris/Maks studiolla, samat vaatteet. Siis kumpi se nyt oikein on? Mä yritin katsella tota kuvaa, mutta en kyllä varmaksi uskalla sanoa.
Onko siis joku uusi kuva? Missä? Kyllä todella vaikea sanoa siitä eilisestä mustavalkoisesta kuvasta, että kumpi. Vähän kallistuisin Krisin suuntaan hiusten perusteella, mielestäni näyttää, että niissä olisi vähän vaaleeta, eikö Maksin hiukset olisi tuollaisessa kuvassa ihan mustat? 🤔
Studion instassa. Ei näy kasvoja, mutta samat vaatteet, kun eilen. Joku fani oli myös napannut yhteiskuvan tänään sieltä (ei sentään studion sisällä). Ei ole Maks.
Selvä Krishän se.
Ei todellakaan ole. Vaan Maks.
Tuolissa istuu Kris. Mut ne uudemman stoorin jalat kuuluvat Maksille.
Vedän takaisin ton kelle jalat kuuluu, ei ole Maks vaan joku muu crewsta. Mut tuolissa Kris. Katsokaa tarkempaa.
Ei ne veljekset niin samannäköisiä ole että Krisiä siinä kuvassa voisi Maksiksi luulla.
Jännä että monissa Markin kuvaamissa mustavalkokuvissa Kris näyttää Maksilta. Huomasin tuon jo jossain uk-kiertueen kuvissa, kun ihmettelin ensin mitä Maks tuolla tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tästä menostahan on tullut täällä silkkaa hulluutta! Ei kai nyt kukaan oikeasti oleta bändin yhtäkkiä hajoavan sen perusteella, että terveyssyiden takia perutaan pari keikkaa. Kun on niin täysi keikkakalenteri kuin JO niin ihan varmasti jonkun keikan joutuu joskus perumaan/siirtämään juuri tällaisesta syystä, niin tekevät muutkin bändit/artistit.
Ero muihin tässä on ehkä se, että moni bändi/artisti tiedoittaa selkeästi ja joskus jopa pahoittelee asiaa erikseen omilla kanavillaan, juuri sillä "kohta taas mennään"-mentaliteetillä. Olen varma, että myös JO tekisi näin, ellei olisi nyt tällainen tilanne päällä, että kaikkea vääristellään ja ylianalysoidaan.Mutta eivät he nyt eroamassa ole, kaikki viittaa ihan päinvastaiseen (uusi crew-insta + crewn esittely, lisäkeikkoja, maininta uusista valmistuneista biiseistä, nimenomaan nyt perutun keikan SIIRTÄMINEN [eikä edes hirveän paljon myöhempään ajankohtaan] jne). Kyllä kaikki tämä viittaa vain aikalisään, että saa rauhassa toipua ja kerätä voimia hirveän pyörityksen jälkeen plus kasata vähän rivejä ehkä taustajoukoissa ja sopia kuka nyt sitten vastuussa mistä.
Kiitos järjenäänestä. Ei lähdetä tuohon Twitter ym. hulluuteen. Kaikki JO pojat varmaan ovat ihan tyytyväisiä tähän huilaustaukoon. Pitkä keikka syksy kuitenkin edessä ja matkustelua tulossa. Saavat kaikki keskittyä omiin juttuihinsa tai vaihtoehtoisesti voivat myös hengata yhdessä ja tehdä musiikkia. Ei vaivuta nyt mihinkään masiksiin vaan luotetaan poikiin, että tekevät mikä heille on tällä hetkellä tärkeintä.
Allekirjoitan! Enkä usko minäkään, että bändi hajoamassa. Kovasti ihmettelen tällaista outoa lietsontaa ja myös tätä "Oi, toivottavasti B palaa yliopistoon". Ei hän sinne halua, sanoi niin ihan äskettäin haastattelussakin, että se sosiologian professori-juttu on nyt tämän kevään myötä kuopattu (en nyt muista mikä, ehkä joku muu muistaa?). Siinä muutkin pojat totesivat, että ovat nyt täysillä tässä mukana, eikä kenelläkään ole enää mitään B-suunnitelmaa (pun unintended).
Tajuatteko, että nuo ovat joidenkin ihmisten mielipiteitä??? En siis niitä puolustele, vaan ihmettelen, että miksi se hetkauttaa teitä, jos joku on tuollaista mieltä???? Ei vaikuta minun mielipiteisiini ainakaan millään tasolla.
Mielipiteet ovat kuin se kuuluisa p*rsereikä; jokaisella on omansa.
Ei tarvitse noteerata ns. vääriä mielipiteitä 💅
Ääh en kai mä nyt vaan ala pitää Kikiä hottiksena. 😔 Sen igssa ihan kivoja kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ääh en kai mä nyt vaan ala pitää Kikiä hottiksena. 😔 Sen igssa ihan kivoja kuvia.
Kai sitä nyt aikuista miestä saa kuumana pitää. I know I do.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen Kris/Maks studiolla, samat vaatteet. Siis kumpi se nyt oikein on? Mä yritin katsella tota kuvaa, mutta en kyllä varmaksi uskalla sanoa.
Onko siis joku uusi kuva? Missä? Kyllä todella vaikea sanoa siitä eilisestä mustavalkoisesta kuvasta, että kumpi. Vähän kallistuisin Krisin suuntaan hiusten perusteella, mielestäni näyttää, että niissä olisi vähän vaaleeta, eikö Maksin hiukset olisi tuollaisessa kuvassa ihan mustat? 🤔
Studion instassa. Ei näy kasvoja, mutta samat vaatteet, kun eilen. Joku fani oli myös napannut yhteiskuvan tänään sieltä (ei sentään studion sisällä). Ei ole Maks.
Selvä Krishän se.
Ei todellakaan ole. Vaan Maks.
Tuolissa istuu Kris. Mut ne uudemman stoorin jalat kuuluvat Maksille.
Vedän takaisin ton kelle jalat kuuluu, ei ole Maks vaan joku muu crewsta. Mut tuolissa Kris. Katsokaa tarkempaa.
Ei ne veljekset niin samannäköisiä ole että Krisiä siinä kuvassa voisi Maksiksi luulla.
No ei. Kris on myös selvästi pidempi raajaisempi. Tukka lyhempi. Kapeammat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päh, mitä selität? Selkeästi hiukset ovat lähempänä Maksin hiuksia kuvassa studiolta. Studion kuvan pojalla on ihan mustat hiukset.
Jos katsoo vaikkapa Krisin "London apparentally calling" -kuvaa ig:ssä ja Maksin tuoreinta kuvaa "Like and subscribe??" ja vertaa, niin Maksilla on just tuollainen viisto leikkaus korvan päällä ja mustat hiukset, Krisillä pitemmät, vaaleammat ja kiharammat hiukset.
Ööö...tämä kyllä meni jo, todettu aikoja sitten, että kyseessä Kris 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään se on ihan Kärtsä2 tummatukkaisena ja joku lippis tms päässä. Tosi paljon samaa energiaa niissä kuvissa. Ja onhan se kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne ei jaettaisi mitään Twitteristä, ei täällä edes tiedettäisi G n lähdöstä tai ajojahdista. G asiasta tiedotettu virallisesti vain ja ainoastaan siellä. Sitten täällä oiskin ollut ihmettelemistä, että mikä B tä nyt vaivaa ja miksi Jokereiden somenhallinta on niin sekavaa.
Asiallisia asioita voi kertoa, ei sitä, kun siellä joku v a j a k k i jauhaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päh, mitä selität? Selkeästi hiukset ovat lähempänä Maksin hiuksia kuvassa studiolta. Studion kuvan pojalla on ihan mustat hiukset.
Jos katsoo vaikkapa Krisin "London apparentally calling" -kuvaa ig:ssä ja Maksin tuoreinta kuvaa "Like and subscribe??" ja vertaa, niin Maksilla on just tuollainen viisto leikkaus korvan päällä ja mustat hiukset, Krisillä pitemmät, vaaleammat ja kiharammat hiukset.
Ööö...tämä kyllä meni jo, todettu aikoja sitten, että kyseessä Kris 😂😂😂
Onko täällä taas joku vänkäri keskuudessamme...hius-jankkari. Joo oisko tää asi nyt käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, saa mut näitä seurattava kuumiksia alkaa olla ihan liikaa.
KRIS
Asia loppuun käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, saa mut näitä seurattava kuumiksia alkaa olla ihan liikaa.
Sehän on rikkautta
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CvaAiA0Nd4U/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Listallakin on Jure valmis mihin vaan ,tuohon eka kysymykaeen viitaten 🤣 Ja meidän pikku B jännittää kakit housuissa 🥺
Vierailija kirjoitti:
Maks
Iltatrolli aktivoituu 😂
Siis tottakai Kikiä saa kuolata! Ainoa ongelma oli ne ajojahtilaiset, jotka puhui Rekosta kauheita juttuja ja samana päivänä Kiki ois kelvannut niiden makkariin. Tai Kiksiläiset. Niiltä kiellän kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CvaAiA0Nd4U/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Listallakin on Jure valmis mihin vaan ,tuohon eka kysymykaeen viitaten 🤣 Ja meidän pikku B jännittää kakit housuissa 🥺
kysymykseen
Tämä kris vai maks väittely muistuttaa kiistaa siitä ovatko krisin hiukset tummat vai vaaleat. Krisin hiukset on kuin se kuuluisa mekko, joka näyttää valkokultaiselta, mutta sitten kuitenkin sinimustalta.