Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Bojansstories igstä löytyy se osa, missä B lavan edessä, muttei sitä pitempää versiota. On B kyllä niin ihana söpöläinen.
Joksuilla kyllä iloinen meininki tossa crewssa ja kaikessa (muussa!). Jotenkin vaikuttaa sellaselta hauskalta kaveriporukalta. Vähän niinkuin Käärijänkin tiimi, "perhe".
Vierailija kirjoitti:
Joksuilla kyllä iloinen meininki tossa crewssa ja kaikessa (muussa!). Jotenkin vaikuttaa sellaselta hauskalta kaveriporukalta. Vähän niinkuin Käärijänkin tiimi, "perhe".
Niinpä! K:n crewta kritisoidaan siitä ,että ovat ystäviä, mutta mielestäni se on hyvä artisteille, että tulevat juttuun. Kun ovat kiertueella jne. niin saa tukea ja turvaa toisistaan. Jokereillakin on ystäviä ja perhettä crewssa <3
Siellä se on nyt postattuna se video crew sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! K:n crewta kritisoidaan siitä ,että ovat ystäviä, mutta mielestäni se on hyvä artisteille, että tulevat juttuun. Kun ovat kiertueella jne. niin saa tukea ja turvaa toisistaan. Jokereillakin on ystäviä ja perhettä crewssa <3
Kun crew koostuu tärkeistä ihmisistä jotka tuntee hyvin, niin niille voi vähän kiukutellakin huonona päivänä, ja ne ymmärtää silti. 😄
Vierailija kirjoitti:
Siellä se on nyt postattuna se video crew sivulla.
Siis mikäköhän juttu oli poistaa ja nyt uudelleen laittaa?
Ekasta versiosta puuttuu tekstitys, uudemmassa tekstitettynä englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli tekstitys ekassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tekstitys ekassa.
Tä. Ei mulla ollu.
Kummatkin B ja K tuovat toisensa parhaat puolet esiin ja voihan B ikävöidä K:ta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tekstitys ekassa.
Tä. Ei mulla ollu.
Mulla kanssa oli. Hymyilytti toi Maksin heppainnostus jo siinä.
Näkyy olleen tekstitys edellisessä, kun katsoo tota, minkä bojannstories jakoi tunti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tekstitys ekassa.
Tä. Ei mulla ollu.
Mulla kanssa oli. Hymyilytti toi Maksin heppainnostus jo siinä.
🥺
Vierailija kirjoitti:
Näkyy olleen tekstitys edellisessä, kun katsoo tota, minkä bojannstories jakoi tunti sitten.
Näköjään. Ja minä keskityin sitte johonki muuhun, ku en niitä huomannu. Bojanin hymyn, ilmeet, eleet ja joka hiussuortuvan kyllä esimerkiksi panin merkille.
Joo oli tekstit ekassakin. Oliko joku muu juttu mikä vaatikin varmistelua, et vahingossa tullut videoon tms. Mut melkosta sähläämistä.
Ai jessus Pöyhösen por notehdas. 😅
Vierailija kirjoitti:
Joo oli tekstit ekassakin. Oliko joku muu juttu mikä vaatikin varmistelua, et vahingossa tullut videoon tms. Mut melkosta sähläämistä.
Hyvä että latasivat uudestaan, mutta eilisen poistetun stoorin jälkeen ei kovin hyvä look. Noh, rennommat fanit eivät varmaan edes huomanneet.
K... vain... K...
https://www.tumblr.com/thirstyforjere/724463432918761472/i-need-him-in-…
Mä näin tän saman. Tosin siitä kuvasta missä Jan oli muokattu naiseksi: ihan kuin nuori Kirsi Salo!