Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jann listalle asap!
Kyllä. Kaiken sen meuhkaamisen jälkeen siitä, että Jannin ois ehdottomasti pitänyt edustaa tänä vuonna Puolaa, menin katsoon sen Gladiator-vedon. Ja olin ihan, että mitä ihmettä ne kaikki meuhkaajat tässä esityksessä näkee. Jätti erittäin kylmäksi 🤣
Mitä hittoa? sehän on todella hyvä lavaesiintyjä.. todella viettelevä ja pilkettä silmäkulmassa. Huomattavasti parempi kuin Bejba. Olisi ollut yksi ennakkosuosikeista. Se biisikin on hyvä, kuten striimausluvuista huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestittelen uuden miehen kanssa, ja hän kysyi, mitä yleensä teen vapaa-ajalla. Teknisesti ottaen en kai pahasti valehtele, jos kerron, mitä minulla oli tapana tehdä ennen tätä kevättä?
"Harrastan laivoja ja puutarhoja". :)
Kudon sukkaa yksityishenkilölle.🤔
Mites muuten ne villasukkaprojektit? Olis niin lämmin ajatus ja lahja heille kaiken tämän pa..kan jälkeen, Suomi, kiitos welcome, lovejuu💞💞💞💞💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jann listalle asap!
Kyllä. Kaiken sen meuhkaamisen jälkeen siitä, että Jannin ois ehdottomasti pitänyt edustaa tänä vuonna Puolaa, menin katsoon sen Gladiator-vedon. Ja olin ihan, että mitä ihmettä ne kaikki meuhkaajat tässä esityksessä näkee. Jätti erittäin kylmäksi 🤣
Jätti kylmäksi? Varmaan ongelma sinussa eikä Jannissa 🤔 hänen esityksensä olis ollut K:n jälkeen ehkä kakkosena omalla listalla i, todella hyvä ja karsimaattinen esiintyjä! Haastatteluissakin todella symppis
Joo taisi twitter ajojahdin tekijät nyt menettää meet&Greetit hyvin pitkäksi aikaa :DD
Big thanks for your long comments an review of the gig LadySLO! <3
Tuo Jannin Gladiator vaati mulle pari kuuntelua ennen kuin se iski, no itse asiassa niin teki myös CCC ja Carpe Diem.
Toivottavasti suomen keikoilla ei heitetä lavalle tavaroita...
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan villasukkia!
Thanks LadySLO, have been waiting for your report all day, great to read your insights as usual. :) Anyway as a woman in my forties I know the feeling, going out till late and paying the price the next day. 😂 It used to be so much easier 20 years ago...
Oli kyllä valjaat vähän ylilyönti... Jotkut fanit ovat niin tiukasti kiinni fanikulttuurissa, että eivät ymmärrä rajaa oikean maailman ja fanikulttuurin välillä
Vierailija kirjoitti:
Thanks LadySLO, have been waiting for your report all day, great to read your insights as usual. :) Anyway as a woman in my forties I know the feeling, going out till late and paying the price the next day. 😂 It used to be so much easier 20 years ago...
100%!😂😂😂
Kun katson Jania, niin ymmärrän, että mitä termi tukkajumala tarkoittaa. Hitsi miten paksut ja tuuheat ne on. Joksuista 4/5 on todella upeat ja hyvinvoivan näköiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jann listalle asap!
Livevedossa laulu on minustakin tosi heikkoa, enkä saa kyllä itse laulustakaan (esim. kertsi) oikeen otetta. Jää kummallinen vaikutelma. Kommenttien perusteella toki odotti jotain tajunnanräjäyttävää, mikä myös vaikutti asiaan. Joku viisuasiantuntija myös totesi viisujen jälkeen, että tietää, että tämä on unpopular opinion, mutta hän uskoo, että Jann ois itse asiassa sijoittunut Bejbaa huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein itekin aikanaan noita suosittuja mehujäähidastuksia munakoisojen kera.
Mut Kärtsä on kyllä ennenkaikkea tolla typerällä, nollatason piiloaggressiivisella lavalouskutuksellaan kuivattanu tunnelmat tehokkaasti. Eikö myöskään tuo huoltsikanreiskan onepäkki paljon villitse hiipunutta liekkiä.
Hyvä, jää meille muille enemmän <3
Vierailija kirjoitti:
Tällä videolla puhutaankin ko.aiheesta K:n, Arttu Wiskarin ja Olli Halosen kanssa. Fiksuja miehiä kaikki kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä videolla puhutaankin ko.aiheesta K:n, Arttu Wiskarin ja Olli Halosen kanssa. Fiksuja miehiä kaikki kolme.
Mikä video?
Ihanaa kun meillä on täällä näitä agentteja raportoimassa. Kiitos LadySLO! Seuraavaksi taisi olla kukkapaidan vuoro keskiviikkona? :D
Luluxan uuutta K-taidetta 💚💚💚
https://www.tumblr.com/luluxa/724288800305676288/encore-prints-redbubbl…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jann listalle asap!
Livevedossa laulu on minustakin tosi heikkoa, enkä saa kyllä itse laulustakaan (esim. kertsi) oikeen otetta. Jää kummallinen vaikutelma. Kommenttien perusteella toki odotti jotain tajunnanräjäyttävää, mikä myös vaikutti asiaan. Joku viisuasiantuntija myös totesi viisujen jälkeen, että tietää, että tämä on unpopular opinion, mutta hän uskoo, että Jann ois itse asiassa sijoittunut Bejbaa huonommin.
Jättäisin asiantuntijat omaan arvoonsa.. Bejbaa äänestettiin internet-meemin takia, se biisi oli surkea. Jannin suosio olisi antanut hänelle yleisöääniä
Mulle ei toi Jann iskenyt ainakaan vielä, kuuntelin vasta kerran, enkä muita kappaleita
Ei ne slovenialaisetkaan fanit aina osu oikeaan :O