Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
55741/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Hello hello everybody!

Late nights are starting to get to this old lady! Hahaha! I didn't have an ounce of alcohol, why do I feel hangoverish today? Oh yeah, maybe going to sleep at 3am has something to do with it? :D

Anywaaaaay, great great night! We arrived to Ptuj a bit early to walk around the lovely town and find the place where the concert was. 2 hours before they started letting people in, the girls were already queuing.  We found a lovely cafe and had some iced coffee and drinks before heading back to the market place at about 8.30. We got in about 10th row, right in the centre of the stage. It was supposed to start at 9pm local time, and I thought the other band, Dan D was going to perform first, but at 9.30 JO showed up. Just like last time, I was blown away how good looking they all are. Photos and video don't do them justice, especially Jan and Nace.

They started with Katrina and Ne bi smel as usual. The concert lasted about 1h40 which I think was a little shorter than in Žička kartuzija. If my memory serves me right, they played 2 songs more in Žička. 

The people overdid throwing stuff on stage this time. I normally think if it's done in good fun, and if the guys have fun with it, then I think it's okay (if we ignore the environmental aspect), but this time, they really overdid it. Jure got a stuffed alpaca and he seemed amused by it, and Nace picked up a rose and put it in his guitar,  and Jan put a tiara on, but the bracelet and sunglasses thing got out of hand. B even commented on it, he said "Thanks for the 2 or 3 shops of worth if bracelets and sunglasses." and then they threw on some more, and he said "Wow, you really came prepared!" And it wasn't just young girls throwing them on, there was a guy, he had to be at least 35 standing near me, he threw a bracelet on the stage as well. What the heck?? lol

And then at the end, I think it was either during Novi val or Carpe diem, someone threw on something leathery looking on stage. I couldn't see very well, it was on the very left side, it either looked like something BDSM or a dog harness. Not sure which is worse.  B looked at it in disbelief and shook his head. I am surprised nobody recorded this as I was sure it would be all over Twitter today! (cont)

Ei ne slovenialaisetkaan fanit aina osu oikeaan :O 

Vierailija
55742/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jann listalle asap!

Kyllä. Kaiken sen meuhkaamisen jälkeen siitä, että Jannin ois ehdottomasti pitänyt edustaa tänä vuonna Puolaa, menin katsoon sen Gladiator-vedon. Ja olin ihan, että mitä ihmettä ne kaikki meuhkaajat tässä esityksessä näkee. Jätti erittäin kylmäksi 🤣

Mitä hittoa? sehän on todella hyvä lavaesiintyjä.. todella viettelevä ja pilkettä silmäkulmassa. Huomattavasti parempi kuin Bejba. Olisi ollut yksi ennakkosuosikeista. Se biisikin on hyvä, kuten striimausluvuista huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55743/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen uuden miehen kanssa, ja hän kysyi, mitä yleensä teen vapaa-ajalla. Teknisesti ottaen en kai pahasti valehtele, jos kerron, mitä minulla oli tapana tehdä ennen tätä kevättä?

"Harrastan laivoja ja puutarhoja". :)

Kudon sukkaa yksityishenkilölle.🤔

Mites muuten ne villasukkaprojektit? Olis niin lämmin ajatus ja lahja heille kaiken tämän pa..kan jälkeen, Suomi, kiitos welcome, lovejuu💞💞💞💞💞

Vierailija
55744/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jann listalle asap!

Kyllä. Kaiken sen meuhkaamisen jälkeen siitä, että Jannin ois ehdottomasti pitänyt edustaa tänä vuonna Puolaa, menin katsoon sen Gladiator-vedon. Ja olin ihan, että mitä ihmettä ne kaikki meuhkaajat tässä esityksessä näkee. Jätti erittäin kylmäksi 🤣

Jätti kylmäksi? Varmaan ongelma sinussa eikä Jannissa 🤔 hänen esityksensä olis ollut K:n jälkeen ehkä kakkosena omalla listalla i, todella hyvä ja karsimaattinen esiintyjä! Haastatteluissakin todella symppis

Vierailija
55745/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo taisi twitter ajojahdin tekijät nyt menettää meet&Greetit hyvin pitkäksi aikaa :DD

Vierailija
55746/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big thanks for your long comments an review of the gig LadySLO! <3

Tuo Jannin Gladiator vaati mulle pari kuuntelua ennen kuin se iski, no itse asiassa niin teki myös CCC ja Carpe Diem.

Vierailija
55747/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti suomen keikoilla ei heitetä lavalle tavaroita...

Vierailija
55748/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan villasukkia!

Vierailija
55749/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thanks LadySLO, have been waiting for your report all day, great to read your insights as usual. :) Anyway as a woman in my forties I know the feeling, going out till late and paying the price the next day. 😂 It used to be so much easier 20 years ago...

Vierailija
55750/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä valjaat vähän ylilyönti... Jotkut fanit ovat niin tiukasti kiinni fanikulttuurissa, että eivät ymmärrä rajaa oikean maailman ja fanikulttuurin välillä

Vierailija
55751/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thanks LadySLO, have been waiting for your report all day, great to read your insights as usual. :) Anyway as a woman in my forties I know the feeling, going out till late and paying the price the next day. 😂 It used to be so much easier 20 years ago...

100%!😂😂😂

Vierailija
55752/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson Jania, niin ymmärrän, että mitä termi tukkajumala tarkoittaa. Hitsi miten paksut ja tuuheat ne on. Joksuista 4/5 on todella upeat ja hyvinvoivan näköiset hiukset.

Vierailija
55753/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jann listalle asap!

Livevedossa laulu on minustakin tosi heikkoa, enkä saa kyllä itse laulustakaan (esim. kertsi) oikeen otetta. Jää kummallinen vaikutelma. Kommenttien perusteella toki odotti jotain tajunnanräjäyttävää, mikä myös vaikutti asiaan. Joku viisuasiantuntija myös totesi viisujen jälkeen, että tietää, että tämä on unpopular opinion, mutta hän uskoo, että Jann ois itse asiassa sijoittunut Bejbaa huonommin.

Vierailija
55754/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein itekin aikanaan noita suosittuja mehujäähidastuksia munakoisojen kera.

Mut Kärtsä on kyllä ennenkaikkea tolla typerällä, nollatason piiloaggressiivisella lavalouskutuksellaan kuivattanu tunnelmat tehokkaasti. Eikö myöskään tuo huoltsikanreiskan onepäkki paljon villitse hiipunutta liekkiä.

Hyvä, jää meille muille enemmän <3

Vierailija
55755/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä videolla puhutaankin ko.aiheesta K:n, Arttu Wiskarin ja Olli Halosen kanssa. Fiksuja miehiä kaikki kolme.

Vierailija
55756/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä videolla puhutaankin ko.aiheesta K:n, Arttu Wiskarin ja Olli Halosen kanssa. Fiksuja miehiä kaikki kolme.

Mikä video?

Vierailija
55757/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun meillä on täällä näitä agentteja raportoimassa. Kiitos LadySLO! Seuraavaksi taisi olla kukkapaidan vuoro keskiviikkona? :D

Vierailija
55758/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
55759/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jann listalle asap!

Livevedossa laulu on minustakin tosi heikkoa, enkä saa kyllä itse laulustakaan (esim. kertsi) oikeen otetta. Jää kummallinen vaikutelma. Kommenttien perusteella toki odotti jotain tajunnanräjäyttävää, mikä myös vaikutti asiaan. Joku viisuasiantuntija myös totesi viisujen jälkeen, että tietää, että tämä on unpopular opinion, mutta hän uskoo, että Jann ois itse asiassa sijoittunut Bejbaa huonommin.

Jättäisin asiantuntijat omaan arvoonsa.. Bejbaa äänestettiin internet-meemin takia, se biisi oli surkea. Jannin suosio olisi antanut hänelle yleisöääniä

Vierailija
55760/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei toi Jann iskenyt ainakaan vielä, kuuntelin vasta kerran, enkä muita kappaleita

Ketju on lukittu.