Patrushev kaavailee kolmen päivän erikoisoperaatiota Puolaan
Onko Venäjän eliitillä peräpukamia, kun ovat noin kiukkuisia?
Kommentit (11)
Ei se Bryssel Puolassa sijaitse. Puolan kautta kulkee kyllä materiaalia.
Patrun mielestä Puola lakkaisi olemasta 2-3 päivässä. Eikö Ukrainakin pitänyt hoidella muutamassa päivässä?
No siinä karhun turkki pöllyää jos hyökkää NATOn kimppuun
Miksi Venäjä ei kehity? Samaa paskaa vuosisadasta toiseen.
Jaa niinkuin Ukraina? Minun laskujen mukaan siellä on mennyt 4.5 vuotta nyt eikä loppua näy.
Putoaa noilta uhoamisilta pohja kun vertaa puheita ja tuloksia...
Vierailija kirjoitti:
Miksi Venäjä ei kehity? Samaa paskaa vuosisadasta toiseen.
Liikaa vodkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa niinkuin Ukraina? Minun laskujen mukaan siellä on mennyt 4.5 vuotta nyt eikä loppua näy.
3 päivää kestävä sotilaalinen erikoisoperaatio on kestänyt yli 1600 päivää ja etenee aikataulussa ja suunnitelmien mukaan. Tilanne on toveri Putlerin hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 päivää kestävä sotilaalinen erikoisoperaatio on kestänyt yli 1600 päivää ja etenee aikataulussa ja suunnitelmien mukaan. Tilanne on toveri Putlerin hallinnassa.
Ukraina pärjää hyvin vaikka Lillukan parlamenttiryhmä ei haluakaan tukea Ukrainaa.
Vierailija kirjoitti:
Patrun mielestä Puola lakkaisi olemasta 2-3 päivässä. Eikö Ukrainakin pitänyt hoidella muutamassa päivässä?
Nykyinen Puola on Venäjälle aivan liian vahva vastustaja.
Jaajaa... siellä Patrushev haaveilee Venäjän sankarin arvonimestä ja kymmenistä miljoonista kuolleista maanmiehistä
Ohhoh