Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54381/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään 0.15 lukee mut ei sitten tiedä.

No mitä alapeukutat, käy katsomassa itse.

Vierailija
54382/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä luulin että nää ns. antibojanistit Twitterissä heittää oikeasti vaan huonoa läppää. Olette siis ihan tosissanne siellä vai?

Ei se ole ok, että me annetaan kaikkemme jollekin bändille, eikä saada takaisin mitään.

Tuota, minkä ikäinen oot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54383/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Qstock-keikasta puskan takaa alueen ulkopuolelta kuultua ja hieman myös screenin kautta nähtyä:

-Alussa toivotti Hyvää huomenta, Oulu! Koska oli kuulemma herännyt tunti sitten

- Oulun miestä Jukkaa (Sorsa) kovasti kehui, vaikka Jukka on kuulemma vaatimaton kaveri, eikä haluaisi kovin huomiota. Jukka ei halua muuttaa pois Oulusta, koska Oulussa on parhaimmat pizzeriat. Käärijä aikoo yrittää saada sen kuitenkin vielä muuttamaan pois Oulusta. Toim. huom. Jukka on alunperin Vaalasta

- Käärijällä on paljon sukulaisia Oulussa (yleisössä vissiin kyllä nousi vähän ylimääräisiäkin käsiä tässä kohtaa)

-Yhtenä vuonna Käärijän lähes kaikki keikat (3 kpl) oli Oulun Basso-klubilla, eli oululaiset on oikeestaan luoneet Käärijän

-Puolessa välissä kyseli, että eikö hänellä oo nyt mennyt jo aika hyvin, kun ei oo mitään rumia sanoja hirveesti päästellyt toistaiseksi (lapsikatsojat)

- Dissasi vippejä ja influenssereita. Kysyi, onko katsomossa influenssereita ja tokas yhdelle tyypille, että "Sinä nyt et ainakaan oo" ja matki sen humalaista olotilaa

- Paidan otti ensimmäisten joukossa pois joku pidempihiuksinen timmissä kunnossa oleva mies (näkyi screenilläkin), ja K huusi siihen tyyliin, että "Hitto mikä Oulun Tarzan!"

- Mulla meni ohi tuo hiljainen hetki Mikille, koska siinä kohtaa just yks tuttu tuli juttelemaan. Mutta se pidempihiuksinen nahkatakkimies, joka oli B:n seurassa Helsingissä, oli mukana laulamassa kertsin

-Häärijää tai Jesseä en nähnyt screeniltä

-Vippejä piti käskeä kyykkyyn v-sanan kera, kun eivät vissiin totelleet ensin

- Keikka kesti tällä kertaa selvästi alle tunnin jostain syystä. Minusta ei soittanut esim. Klo 23 ja Fantastista ollenkaan. Saattoi kyllä meni ohikin.

-Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä meno ja veto (huom. klo 13!) välittyi alueen ulkopuolelle puskiinkin.

-Olin tässä välissä saanut 50 euron sakon pysäköimisestä, niinkuin oli aika moni muukin. Mutta oon käynyt nyt yhdellä ilmaiskeikalla ja kahdesti kuullut keikan porttien ulkopuolelle, joten ehkä tästä pitää jotain jo maksaakin!

Välillä kaikki välispiikit ei kuuluneet kauheen hyvin, joten pardon me, jos oon kuullut jotain väärin. :D

Mikä vttu siinä on kun ei kyykätä kun käsketään? Toiset on olleet polvillaan jo viimeistään toukokuusta...

Aika kauheaa, jos oikeasti kyykytetään ihmisiä. Minä polvivammaisena en enää pääsis ylös.

Ainakin jollain keikalla Kärtsä mainitsi, ettei tietenkään tartte kyykistyä, jos ei pysty, on joku terveydellinen syy tms.

En halua nyt sanoa tätä ankeuttajana mutta tää kyykytys/kaikki ylös-juttu alkaa olla aika hiton kulunut gimmick keikoilla, kaikki artistit tekee sitä ja on tehnyt viimesen kymmenen vuotta. Käärijä vois näppäränä poikana keksiä nyt jonkun uuden oman jutun

Vierailija
54384/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha julkaisu.

Vierailija
54385/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä luulin että nää ns. antibojanistit Twitterissä heittää oikeasti vaan huonoa läppää. Olette siis ihan tosissanne siellä vai?

Ei se ole ok, että me annetaan kaikkemme jollekin bändille, eikä saada takaisin mitään.

Vaaditteko vielä palkkiota siitä, että saitte heidän managerinsa lähtemään. Ei jumal auta.

54386/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Qstock-keikasta puskan takaa alueen ulkopuolelta kuultua ja hieman myös screenin kautta nähtyä:

-Alussa toivotti Hyvää huomenta, Oulu! Koska oli kuulemma herännyt tunti sitten

- Oulun miestä Jukkaa (Sorsa) kovasti kehui, vaikka Jukka on kuulemma vaatimaton kaveri, eikä haluaisi kovin huomiota. Jukka ei halua muuttaa pois Oulusta, koska Oulussa on parhaimmat pizzeriat. Käärijä aikoo yrittää saada sen kuitenkin vielä muuttamaan pois Oulusta. Toim. huom. Jukka on alunperin Vaalasta

- Käärijällä on paljon sukulaisia Oulussa (yleisössä vissiin kyllä nousi vähän ylimääräisiäkin käsiä tässä kohtaa)

-Yhtenä vuonna Käärijän lähes kaikki keikat (3 kpl) oli Oulun Basso-klubilla, eli oululaiset on oikeestaan luoneet Käärijän

-Puolessa välissä kyseli, että eikö hänellä oo nyt mennyt jo aika hyvin, kun ei oo mitään rumia sanoja hirveesti päästellyt toistaiseksi (lapsikatsojat)

- Dissasi vippejä ja influenssereita. Kysyi, onko katsomossa influenssereita ja tokas yhdelle tyypille, että "Sinä nyt et ainakaan oo" ja matki sen humalaista olotilaa

- Paidan otti ensimmäisten joukossa pois joku pidempihiuksinen timmissä kunnossa oleva mies (näkyi screenilläkin), ja K huusi siihen tyyliin, että "Hitto mikä Oulun Tarzan!"

- Mulla meni ohi tuo hiljainen hetki Mikille, koska siinä kohtaa just yks tuttu tuli juttelemaan. Mutta se pidempihiuksinen nahkatakkimies, joka oli B:n seurassa Helsingissä, oli mukana laulamassa kertsin

-Häärijää tai Jesseä en nähnyt screeniltä

-Vippejä piti käskeä kyykkyyn v-sanan kera, kun eivät vissiin totelleet ensin

- Keikka kesti tällä kertaa selvästi alle tunnin jostain syystä. Minusta ei soittanut esim. Klo 23 ja Fantastista ollenkaan. Saattoi kyllä meni ohikin.

-Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä meno ja veto (huom. klo 13!) välittyi alueen ulkopuolelle puskiinkin.

-Olin tässä välissä saanut 50 euron sakon pysäköimisestä, niinkuin oli aika moni muukin. Mutta oon käynyt nyt yhdellä ilmaiskeikalla ja kahdesti kuullut keikan porttien ulkopuolelle, joten ehkä tästä pitää jotain jo maksaakin!

Välillä kaikki välispiikit ei kuuluneet kauheen hyvin, joten pardon me, jos oon kuullut jotain väärin. :D

Hienoa, että Käärijä huomioi Miki Liukkosen! (Hautajaiset tänään siellä Oulussa - tieto oli varmaan jo esillä täällä, mutta olen lukemassa takaperin kommentteja).

Hyvältä kuulosti keikka kokonaisuudessaan.

Vierailija
54387/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nacen ig 😊 Heillä on onneksi hauskaa.

Vierailija
54388/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jotenkin Krisiin, siihen sen "haltija"-olemukseen ja kauniisiin kasvoihin jne, mut siinä on jotain s h a d y a. En osaa sanoa mitä. Mut jotain epäluotettavaa. Onko se ne nauravat (ihanat kyllä) silmät, jotka ei oikeasti naurakaan vai joku muu, joku teennäisyys, tai "paremmuus" .. ?

Mulla nousee samat fiilikset. Eikä hän välttämättä ole tietenkään sellainen, mutta olemuksesta tulee vain esille sellaiset fiilikset.

Jotenkin olen joillakin keikoilla kiinnittänyt huomiota siihen, että Nace ja Jan "pelleilevät" enemmän Bojanin kanssa kuin Kris.Erityisesti Nace hymyilee usein Bojanille ja on hyväntuulisen oloinen.En tiedä, haluaisiko Kris olla jotain enemmän kuin nyt on ja on ehkä vähän mustis Bojanille.En tiedä, mutta sellainen tunne on herännyt.

Kyllä löytyy myös paljon materiaalia, missä Bojan ja Kris söpöstelevät yhdessä (tuo ensimmäinen pätkä on erityisen hot 🔥)

https://vm.tiktok.com/ZGJb1waA2/

https://vm.tiktok.com/ZGJb1Eoaw/

https://vm.tiktok.com/ZGJbJ2vVc/

Tässä vielä se B ja Kris-juttu, josta aiemmin puhe:

https://vm.tiktok.com/ZGJb1wa8S/

Olikin "What's the kindest thing anyone's done for you?" Ovat muuten ihan haastatteluissakin puhuneet molemminpuoleisesta arvostuksesta toisiaan kohtaan. "Brothers by choice"-nimikettäkin käyttivät.

Vierailija
54389/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä ole 28.7?

Vierailija
54390/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Bojanin kusetus ilmenee?

Bojan poistui IG:stä, tämä on kuulemma tuen osoitus G:lle🤣🤣🤣

Mitä muuta se on, kerro?

54391/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää tajua mitään. Joka toinen viesti nyt koskee Käärijän kyykytyksiä ja polvivammoja .. toinen Bojanin kusetusoperaatiota ja Twitteriä ..

Sitten on vielä keskustelut Krisistä seassa.

Tarkkaavaisuutta vaatii. Mut eihän tuossa sentään ole kuin kolme eri juttua.

Vierailija
54392/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää tajua mitään. Joka toinen viesti nyt koskee Käärijän kyykytyksiä ja polvivammoja .. toinen Bojanin kusetusoperaatiota ja Twitteriä ..

Onko polvivammoista jo keskusteltu täällä? (Hankala selailla tuhansien kikimaki viestien läpi)

Itelläni juuri kys vamma ja kyykkäys ei onnistu, ellen mee sit kontille maahan oikein huolella. Eikä ylösnousukaan käy kuin oravalta.

Joten pitänee jättää keikka väliin.

Vierailija
54393/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte kaikkenne bändille? Ketkä te? Ja mitä? Haukutte, kiusaatte ja solvaatte bändin laulajaa? Teidän valheellisen ajojahdin seurauksena bändin monivuotinen manageri ja hyvä ystävä menetti työpaikkansa ja maineensa, bändi loistavan managerin! Ettehän te ole kuin kylväneet tuhoa.

Vierailija
54394/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatte musiikkia ja keikkoja. Sen pitäisi riittää.

Vierailija
54395/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin. Sezana 28.jul ja 23.15. Eli eilinen. Jokerout subs stoori.

Vierailija
54396/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko polvivammoista jo keskusteltu täällä? (Hankala selailla tuhansien kikimaki viestien läpi)

Itelläni juuri kys vamma ja kyykkäys ei onnistu, ellen mee sit kontille maahan oikein huolella. Eikä ylösnousukaan käy kuin oravalta.

K kertoo kyllä, että terveyssyiden vuoksi ei tarvitse kyykätä.

Vierailija
54397/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
54398/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nacen ig 😊 Heillä on onneksi hauskaa.

JO ig:ssä myös lisää. B näyttää kyllä ihan aidon iloiselta kaikissa, ihanaa 😍

Vierailija
54399/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Bojanin kusetus ilmenee?

Bojan poistui IG:stä, tämä on kuulemma tuen osoitus G:lle🤣🤣🤣

Mitä muuta se on, kerro?

No tottakai se on. Juuri sitä. Mitä kuvittelitte? Että on Bojanille ihan ok kun puhutte pas*Kaa Gregorista ja jaatte vääriä tietoja ja syytöksiä siitä? Että Bojan kiittää teitä kauniisti kaikesta mitä ootte saaneet aikaan?

Vierailija
54400/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kertoo kyllä, että terveyssyiden vuoksi ei tarvitse kyykätä.

Kiva siellä sit huutomerkkinä. Ei oo juu mun juttu.

Ketju on lukittu.