Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää tajua mitään. Joka toinen viesti nyt koskee Käärijän kyykytyksiä ja polvivammoja .. toinen Bojanin kusetusoperaatiota ja Twitteriä ..
Sitten on vielä keskustelut Krisistä seassa.Onko polvivammoista jo keskusteltu täällä? (Hankala selailla tuhansien kikimaki viestien läpi)
Itelläni juuri kys vamma ja kyykkäys ei onnistu, ellen mee sit kontille maahan oikein huolella. Eikä ylösnousukaan käy kuin oravalta.
Joten pitänee jättää keikka väliin.
Joo polvivammaset joutuu kyykkäämään lavalla ja lopuksi yleisö ja k nauraa heidän vaivoilleen.
Mulla näkyy 29.7. lauantai tossa Jokeroutsubissa.
Olin töissä ja tulin nyt takaisin. Siis mitä täällä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy 29.7. lauantai tossa Jokeroutsubissa.
Keikka alkoi vasta yöllä, eli tämän päivän puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää tajua mitään. Joka toinen viesti nyt koskee Käärijän kyykytyksiä ja polvivammoja .. toinen Bojanin kusetusoperaatiota ja Twitteriä ..
Sitten on vielä keskustelut Krisistä seassa.Onko polvivammoista jo keskusteltu täällä? (Hankala selailla tuhansien kikimaki viestien läpi)
Itelläni juuri kys vamma ja kyykkäys ei onnistu, ellen mee sit kontille maahan oikein huolella. Eikä ylösnousukaan käy kuin oravalta.
K kertoo kyllä, että terveyssyiden vuoksi ei tarvitse kyykätä.
Kiva siellä sit huutomerkkinä. Ei oo juu mun juttu.
Huoli pois, ei se nyt yksittäisille pystyyn jääjille rupea siellä vittuilemaan, on sillä tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Bojanin kusetus ilmenee?
Bojan poistui IG:stä, tämä on kuulemma tuen osoitus G:lle🤣🤣🤣
Mitä muuta se on, kerro?
No tottakai se on. Juuri sitä. Mitä kuvittelitte? Että on Bojanille ihan ok kun puhutte pas*Kaa Gregorista ja jaatte vääriä tietoja ja syytöksiä siitä? Että Bojan kiittää teitä kauniisti kaikesta mitä ootte saaneet aikaan?
No ei tarvitsisi faneja vastaan kääntyä. Kuka tekee niin?
Mitä faneja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta se on, kerro?
No tottakai se on. Juuri sitä. Mitä kuvittelitte? Että on Bojanille ihan ok kun puhutte pas*Kaa Gregorista ja jaatte vääriä tietoja ja syytöksiä siitä? Että Bojan kiittää teitä kauniisti kaikesta mitä ootte saaneet aikaan?
Kaipa mustavalkoisessa maailmassa asiat voi noinkin nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta se on, kerro?
Mulla on eri käsitys faneista, tuo mitä te teette, ei ole fanitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kertoo kyllä, että terveyssyiden vuoksi ei tarvitse kyykätä.
Kiva siellä sit huutomerkkinä. Ei oo juu mun juttu.
Näkisit kyllä sitten paremmin. Tosin niin taitavat nähdä kyykkääjätkin verrattuna siihen että kaikki seisoisivat. Ja ainahan voi valita reunapaikan niin ei ole niin näkösällä. No, elämä on valintoja.
Alkukesän keikoilla tätä ei muuten tehty joten jäi vielä itseltänikin välistä vaikka todellakin olisin ollut valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kusettaja. Maks ja Kiki on suojelukohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä luulin että nää ns. antibojanistit Twitterissä heittää oikeasti vaan huonoa läppää. Olette siis ihan tosissanne siellä vai?
Ei se ole ok, että me annetaan kaikkemme jollekin bändille, eikä saada takaisin mitään.
Tän on pakko olla päivävuoron rölli. Älkää menko halpaan.
Eihän se kerro mistään fanien vastaan kääntymisestä, jos pois ig väliaikaisesti, tekee biisejä, kuten kertoo, ei sen kautta tarvitse kenenkään toivottavasti elää, onhan JO virallinen ig kuitenkin
No jos joku saa tietoonsa et tänään live, infoaa varmaan ilman eri käskyä, missä ja koska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä luulin että nää ns. antibojanistit Twitterissä heittää oikeasti vaan huonoa läppää. Olette siis ihan tosissanne siellä vai?
Ei se ole ok, että me annetaan kaikkemme jollekin bändille, eikä saada takaisin mitään.
Tän on pakko olla päivävuoron rölli. Älkää menko halpaan.
En menisi vannomaan. Tommosia ne on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kerro mistään fanien vastaan kääntymisestä, jos pois ig väliaikaisesti, tekee biisejä, kuten kertoo, ei sen kautta tarvitse kenenkään toivottavasti elää, onhan JO virallinen ig kuitenkin
Jotain se kertoo siitä, kenen puolella ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kusettaja. Maks ja Kiki on suojelukohde.
Eli kavereiden kesken Kiks.
Ette te mitään faneja ole. Sekasin te olette.
Jos B saisi päättää niin se ei jäisi kaipaamaan ainuttakaan teistä "twitterfaneista", valitettavasti fanejaan ei voi valita.
Kyllä meitä normaalejakin faneja riittää keikkalippuja ostamaan, meitä jotka haluavat koko bändille ja Gregorille pelkästään hyvää ja meitä jotka haluamme Joker Outtia kiittää koko sydämestämme ihanista biiseistä ja keikoista jotka ovat rikastuttaneet elämäämme ja koskettaneet meitä.
Ymmärrämme että Joker Out ei ole olemassa meitä varten vaan me olemme Joker Outia varten.
Joker Out ei ole meille mitään velkaa.
Nykyään fanit kokevat olevansa oikeutettuja idolinsa yksityiselämään, somehuomioon jne. Näkyy hyvin nuorten asenteet tuosta twitter-ongelmasta. Kenenkään ei tarvitse jakaa omasta elämästään mitään, mitä ei halua mistä tahansa syystä. Tuollaisia faneja JO ei tarvitse, toivottavasti löydätte toisen bändin jota voitte ahdistella.