Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54361/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterin eli teidän takianne Bojan deaktivoi instansa, sekö oli kusettamista?

Vierailija
54362/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jotenkin Krisiin, siihen sen "haltija"-olemukseen ja kauniisiin kasvoihin jne, mut siinä on jotain s h a d y a. En osaa sanoa mitä. Mut jotain epäluotettavaa. Onko se ne nauravat (ihanat kyllä) silmät, jotka ei oikeasti naurakaan vai joku muu, joku teennäisyys, tai "paremmuus" .. ?

Mulla nousee samat fiilikset. Eikä hän välttämättä ole tietenkään sellainen, mutta olemuksesta tulee vain esille sellaiset fiilikset.

Jotenkin olen joillakin keikoilla kiinnittänyt huomiota siihen, että Nace ja Jan "pelleilevät" enemmän Bojanin kanssa kuin Kris.Erityisesti Nace hymyilee usein Bojanille ja on hyväntuulisen oloinen.En tiedä, haluaisiko Kris olla jotain enemmän kuin nyt on ja on ehkä vähän mustis Bojanille.En tiedä, mutta sellainen tunne on herännyt.

Kyllä löytyy myös paljon materiaalia, missä Bojan ja Kris söpöstelevät yhdessä (tuo ensimmäinen pätkä on erityisen hot 🔥)

https://vm.tiktok.com/ZGJb1waA2/

https://vm.tiktok.com/ZGJb1Eoaw/

https://vm.tiktok.com/ZGJbJ2vVc/

Ja tämä, missä Krisin söpöä "rasittava pikkuveli"-energiaa 💕

https://vm.tiktok.com/ZGJb1v7ad/

Oi tämä on niin hellyttävä 😭. Bojanin pikku nyökkäyskin Krisille, että "Joo, joo, saa koskea". Rakastan!

Ovat he ihania yhdessä! Vihaajat pysykööt twitteristä (ja sieltäkin saa mielellään lähteä, ei tuu ikävä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54363/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Qstock-keikasta puskan takaa alueen ulkopuolelta kuultua ja hieman myös screenin kautta nähtyä:

-Alussa toivotti Hyvää huomenta, Oulu! Koska oli kuulemma herännyt tunti sitten

- Oulun miestä Jukkaa (Sorsa) kovasti kehui, vaikka Jukka on kuulemma vaatimaton kaveri, eikä haluaisi kovin huomiota. Jukka ei halua muuttaa pois Oulusta, koska Oulussa on parhaimmat pizzeriat. Käärijä aikoo yrittää saada sen kuitenkin vielä muuttamaan pois Oulusta. Toim. huom. Jukka on alunperin Vaalasta

- Käärijällä on paljon sukulaisia Oulussa (yleisössä vissiin kyllä nousi vähän ylimääräisiäkin käsiä tässä kohtaa)

-Yhtenä vuonna Käärijän lähes kaikki keikat (3 kpl) oli Oulun Basso-klubilla, eli oululaiset on oikeestaan luoneet Käärijän

-Puolessa välissä kyseli, että eikö hänellä oo nyt mennyt jo aika hyvin, kun ei oo mitään rumia sanoja hirveesti päästellyt toistaiseksi (lapsikatsojat)

- Dissasi vippejä ja influenssereita. Kysyi, onko katsomossa influenssereita ja tokas yhdelle tyypille, että "Sinä nyt et ainakaan oo" ja matki sen humalaista olotilaa

- Paidan otti ensimmäisten joukossa pois joku pidempihiuksinen timmissä kunnossa oleva mies (näkyi screenilläkin), ja K huusi siihen tyyliin, että "Hitto mikä Oulun Tarzan!"

- Mulla meni ohi tuo hiljainen hetki Mikille, koska siinä kohtaa just yks tuttu tuli juttelemaan. Mutta se pidempihiuksinen nahkatakkimies, joka oli B:n seurassa Helsingissä, oli mukana laulamassa kertsin

-Häärijää tai Jesseä en nähnyt screeniltä

-Vippejä piti käskeä kyykkyyn v-sanan kera, kun eivät vissiin totelleet ensin

- Keikka kesti tällä kertaa selvästi alle tunnin jostain syystä. Minusta ei soittanut esim. Klo 23 ja Fantastista ollenkaan. Saattoi kyllä meni ohikin.

-Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä meno ja veto (huom. klo 13!) välittyi alueen ulkopuolelle puskiinkin.

-Olin tässä välissä saanut 50 euron sakon pysäköimisestä, niinkuin oli aika moni muukin. Mutta oon käynyt nyt yhdellä ilmaiskeikalla ja kahdesti kuullut keikan porttien ulkopuolelle, joten ehkä tästä pitää jotain jo maksaakin!

Välillä kaikki välispiikit ei kuuluneet kauheen hyvin, joten pardon me, jos oon kuullut jotain väärin. :D

Mikä vttu siinä on kun ei kyykätä kun käsketään? Toiset on olleet polvillaan jo viimeistään toukokuusta...

Aika kauheaa, jos oikeasti kyykytetään ihmisiä. Minä polvivammaisena en enää pääsis ylös.

Ainakin jollain keikalla Kärtsä mainitsi, ettei tietenkään tartte kyykistyä, jos ei pysty, on joku terveydellinen syy tms.

Vierailija
54364/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokeroutsub ig tänään klo 24.15 taas live.

Eikö keikka ala 22?

Vierailija
54365/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää tajua mitään. Joka toinen viesti nyt koskee Käärijän kyykytyksiä ja polvivammoja .. toinen Bojanin kusetusoperaatiota ja Twitteriä ..

Sitten on vielä keskustelut Krisistä seassa.

Vierailija
54366/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä luulin että nää ns. antibojanistit Twitterissä heittää oikeasti vaan huonoa läppää. Olette siis ihan tosissanne siellä vai?

Vierailija
54367/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän keikka meni Oulussa oikein hyvin, hehkutti Jukkaa kun se on täältä kotoisin. Meinas vähän pala nousta kurkkuun ja itku tosin tulla kun pitivät hiljaisen hetken Mikin muistolle ja omistivat Urheilujätkän hälle. 😢 (Oon tarkoituksella tänään yrittäny vältellä kaikkia lehtijuttuja yms aiheesta kun tiiän että alkaa itkettään.)

Ihana K :( vähän vakavampaa myös K:n suunnalta siis saa, ihana että kunnioitti Mikin muistoa. 

Käärijän genre tosin taitaisi olla turhinta hapatusta runoilijan maailmankuvassa, mutta kaunis ele silti.

Ovat samaa ikäluokkaa, syvissä vesissä kulkeneita luovia ihmisiä, paljonkin yhteistä.

Vierailija
54368/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, se on eilinen keikka. Tänään keikka alkaa klo 22.

Vierailija
54369/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö keikka ala 22?

Tuolla sivulla on noin, onko sitten virhe.

Vierailija
54370/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa eilistä keikkaa, postattu 23 h sitte.

Vierailija
54371/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Qstock-keikasta puskan takaa alueen ulkopuolelta kuultua ja hieman myös screenin kautta nähtyä:

- Oulun miestä Jukkaa (Sorsa) kovasti kehui, vaikka Jukka on kuulemma vaatimaton kaveri, eikä haluaisi kovin huomiota. Jukka ei halua muuttaa pois Oulusta, koska Oulussa on parhaimmat pizzeriat. Käärijä aikoo yrittää saada sen kuitenkin vielä muuttamaan pois Oulusta. Toim. huom. Jukka on alunperin Vaalasta

- Käärijällä on paljon sukulaisia Oulussa (yleisössä vissiin kyllä nousi vähän ylimääräisiäkin käsiä tässä kohtaa)

-Yhtenä vuonna Käärijän lähes kaikki keikat (3 kpl) oli Oulun Basso-klubilla, eli oululaiset on oikeestaan luoneet Käärijän

-Puolessa välissä kyseli, että eikö hänellä oo nyt mennyt jo aika hyvin, kun ei oo mitään rumia sanoja hirveesti päästellyt toistaiseksi (lapsikatsojat)

- Dissasi vippejä ja influenssereita. Kysyi, onko katsomossa influenssereita ja tokas yhdelle tyypille, että "Sinä nyt et ainakaan oo" ja matki sen humalaista olotilaa

- Paidan otti ensimmäisten joukossa pois joku pidempihiuksinen timmissä kunnossa oleva mies (näkyi screenilläkin), ja K huusi siihen tyyliin, että "Hitto mikä Oulun Tarzan!"

- Mulla meni ohi tuo hiljainen hetki Mikille, koska siinä kohtaa just yks tuttu tuli juttelemaan. Mutta se pidempihiuksinen nahkatakkimies, joka oli B:n seurassa Helsingissä, oli mukana laulamassa kertsin

- Keikka kesti tällä kertaa selvästi alle tunnin jostain syystä. Minusta ei soittanut esim. Klo 23 ja Fantastista ollenkaan. Saattoi kyllä meni ohikin.

-Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä meno ja veto (huom. klo 13!) välittyi alueen ulkopuolelle puskiinkin.

-Olin tässä välissä saanut 50 euron sakon pysäköimisestä, niinkuin oli aika moni muukin. Mutta oon käynyt nyt yhdellä ilmaiskeikalla ja kahdesti kuullut keikan porttien ulkopuolelle, joten ehkä tästä pitää jotain jo maksaakin!

Välillä kaikki välispiikit ei kuuluneet kauheen hyvin, joten pardon me, jos oon kuullut jotain väärin. :D

Mikä vttu siinä on kun ei kyykätä kun käsketään? Toiset on olleet polvillaan jo viimeistään toukokuusta...

Aika kauheaa, jos oikeasti kyykytetään ihmisiä. Minä polvivammaisena en enää pääsis ylös.

Kyllä siellä kyykätään cha cha chan aikaan. Toki osa on pystyssä ja saakin olla jos on jotain vaivoja. Eikä se nyt mitään oikeasta kyykyttämistä ole, älä pelkää ja saat olla seisomassa.

Vierailija
54372/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok väärää tietoa ig:ssa.

Vierailija
54373/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jotenkin Krisiin, siihen sen "haltija"-olemukseen ja kauniisiin kasvoihin jne, mut siinä on jotain s h a d y a. En osaa sanoa mitä. Mut jotain epäluotettavaa. Onko se ne nauravat (ihanat kyllä) silmät, jotka ei oikeasti naurakaan vai joku muu, joku teennäisyys, tai "paremmuus" .. ?

Mulla nousee samat fiilikset. Eikä hän välttämättä ole tietenkään sellainen, mutta olemuksesta tulee vain esille sellaiset fiilikset.

Jotenkin olen joillakin keikoilla kiinnittänyt huomiota siihen, että Nace ja Jan "pelleilevät" enemmän Bojanin kanssa kuin Kris.Erityisesti Nace hymyilee usein Bojanille ja on hyväntuulisen oloinen.En tiedä, haluaisiko Kris olla jotain enemmän kuin nyt on ja on ehkä vähän mustis Bojanille.En tiedä, mutta sellainen tunne on herännyt.

Kyllä löytyy myös paljon materiaalia, missä Bojan ja Kris söpöstelevät yhdessä (tuo ensimmäinen pätkä on erityisen hot 🔥)

https://vm.tiktok.com/ZGJb1waA2/

https://vm.tiktok.com/ZGJb1Eoaw/

https://vm.tiktok.com/ZGJbJ2vVc/

Ja tämä, missä Krisin söpöä "rasittava pikkuveli"-energiaa 💕

https://vm.tiktok.com/ZGJb1v7ad/

Oi tämä on niin hellyttävä 😭. Bojanin pikku nyökkäyskin Krisille, että "Joo, joo, saa koskea". Rakastan!

Tuohan on siis vielä vähän läppää lyriikoiden suhteen, että kyseisessä Metuljin kohdassa lauletaan jotain "pitelen kättäsi, mutta emme kosketa". :P

Vierailija
54374/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän v ittua? Bojan k usettaa? Ja millähän lailla? Onko se k usettamista jos jää pois somesta tehdäkseen musiikkia teille epäkiitollisille "faneille" ? Bojan ei ole teille velkaa mitään. Voisitte tekin vähän mennä itseenne ja miettiä omaa käytöstänne ja sitä miten se vaikuttaa koko bändiin. Kiittämättömät p askiaiset.

Vierailija
54375/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä! K vielä korostaa, että jos jotain terveysongelmia on, niin ei tarvii. Mut muuten alas.

Ai niin, ja tässäkin muuten pyysi huomioimaan lapset ja peräänkuulutti muutenkin hyvin käyttäytymistä.

T. Raportin kirjoittaja

Vierailija
54376/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 0.15 lukee mut ei sitten tiedä.

Vierailija
54377/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä luulin että nää ns. antibojanistit Twitterissä heittää oikeasti vaan huonoa läppää. Olette siis ihan tosissanne siellä vai?

Ei se ole ok, että me annetaan kaikkemme jollekin bändille, eikä saada takaisin mitään.

Vierailija
54378/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Bojanin kusetus ilmenee?

Bojan poistui IG:stä, tämä on kuulemma tuen osoitus G:lle🤣🤣🤣

Vierailija
54379/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok väärää tietoa ig:ssa.

Ei ole väärää tietoa, et vaan tajunnut sen tarkoittavan eilistä.

Vierailija
54380/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää tajua mitään. Joka toinen viesti nyt koskee Käärijän kyykytyksiä ja polvivammoja .. toinen Bojanin kusetusoperaatiota ja Twitteriä ..

Sitten on vielä keskustelut Krisistä seassa.

Tällä palstalla nyt on ollut yksi jos toinenkin milloin kyykyssä, milloin polvillaan ja milloin viskottuna ties minne.

Ketju on lukittu.