Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko jossain vaiheessa puhuttu, mutta törmäsin twitterissä linkkiin tähän nimenomaiseen ketjuun, aiheena siis tämä G case. Linkannut henkilö, joka asiasta puhui, ei ole suomalainen, ja "tiedossa" oli, että täällä ketjussa puolustetaan G:tä. Maine kiirii, kohta ollaan maailmakuuluja.
Ooh vauuu! Vauva.fi 🤭😅
YES YES HELLO STALKERS WE ARE BABY.FI, WORLDWIDE FORUM FROM FINLAND
Ai kamala. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään JO keikasta livestriimaus.
Edelleen puuttuu se tieto, eli missä?
IG Jokeroutsubs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö joku tahallaan meitä? Itse ilmoitin tänne heti eilen, kun näin striimauksesta, nyt en ole nähnyt sellaista. Kyllähän tällaset pitäs jakaa kaikille, jos jollain on parempaa tietoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IG Jokeroutsubs
Tarkottaa eilistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä mietitty myös, että ehkä pojat on somessa niin hiljaa, kun suunnittelevat heille jotain isoa yllätystä.
Juu no. Voi että ootte tyhmiä. Täysin sokeita itse jårjwstämälleen tilanteelle.Siis, ketä noi tyypit oikein on ja minkä ikäisiä? Toivottavasti ei suomalaisia.Mistä syystä ne nyt mollaa Bojania ja siinä sivussa Kärtsyä?
Sama porukka, kun savusti G:n ulos. Ikähaarukka 14-23v suurinpiirtein.
Täällä stoorissa on paljon klippejä eiliseltä
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3157309262672329646?utm_source…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko jossain vaiheessa puhuttu, mutta törmäsin twitterissä linkkiin tähän nimenomaiseen ketjuun, aiheena siis tämä G case. Linkannut henkilö, joka asiasta puhui, ei ole suomalainen, ja "tiedossa" oli, että täällä ketjussa puolustetaan G:tä. Maine kiirii, kohta ollaan maailmakuuluja.
Ooh vauuu! Vauva.fi 🤭😅
YES WE STAN FOR GREGOR
JUSTICE FOR GREGOR
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näkisin B:n aivan hyvin jonkun miesten tuoksun kasvona. Lähikuva vaan kasvoista, vakavana, ei voi väittää etteikö tulisi hyvä. Ok, olen bojanisti mutta silti. 😀
Ai helvetti. Tulis! Mä haluaisin nuuhkasta sitä nyt just. Nace suukottanut eilen sitä kaulalle ja varmaan B tuoksunut taivaalliselta (vaikka luultavasti vähän myös kaljalta?)....
Ai että! Sanoisin kuitenkin että kokikselta tuoksui eilen. 😉 Kärtsältä pitäisi kysyä jossain q&a:ssa mitä tuoksua se käyttää kun eikö wiwibloggsin William sanonut että se tuoksui kukkaiselle (niissä hikisissä nahkapökissään kuitenkin oli). 🌻
Oi KOSTO tai julkinen kuritus/nöyryytys olis nyt poikaa! (jos JO suunnittelee jotain!). Ai että, taas on mitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä näkisin B:n aivan hyvin jonkun miesten tuoksun kasvona. Lähikuva vaan kasvoista, vakavana, ei voi väittää etteikö tulisi hyvä. Ok, olen bojanisti mutta silti. 😀
No tästä oon samaa mieltä, usein käytetään hyvännäköisiä julkkiksia tuoksu- tms. kamppisten kasvoina ammattimallien sijaan. Catwalk-malliksi sen sijaan sopisi Kris, ei Bojan. Ja olen myös 100% bojanisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IG Jokeroutsubs
Tämän päivän keikasta kyseltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh vauuu! Vauva.fi 🤭😅
Ai kamala. 🤭
Jotenkin kauhistuttaa, et tää ketju tai palsta sais maailmanlaajuista julkisuutta. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai helvetti. Tulis! Mä haluaisin nuuhkasta sitä nyt just. Nace suukottanut eilen sitä kaulalle ja varmaan B tuoksunut taivaalliselta (vaikka luultavasti vähän myös kaljalta?)....
Ai että! Sanoisin kuitenkin että kokikselta tuoksui eilen. 😉 Kärtsältä pitäisi kysyä jossain q&a:ssa mitä tuoksua se käyttää kun eikö wiwibloggsin William sanonut että se tuoksui kukkaiselle (niissä hikisissä nahkapökissään kuitenkin oli). 🌻
Kukkaiselle? Kääryle? Oho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksun nimi on Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh vauuu! Vauva.fi 🤭😅
Ai kamala. 🤭
Jotenkin kauhistuttaa, et tää ketju tai palsta sais maailmanlaajuista julkisuutta. 😅
Lävähtäs yhtäkkiä kaikkien meidän naamat ja hlötiedot johonkin BBC -uutisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh vauuu! Vauva.fi 🤭😅
YES WE STAN FOR GREGOR
JUSTICE FOR GREGOR
#FREEGREGOR
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh vauuu! Vauva.fi 🤭😅
Toi kuulostaa muuten söpöltä toi BABY.FI
Juuri Bojanille sopiva paikka.
https://twitter.com/cheeseonttoast_/status/1685077157855272960?s=46
Yks esimerkki näistä pituusjutuista. En kyllä saa tosta mitään muuta kuin kiusaamista, vaikka kuinka yritän. Ilmeisesti toi postaaja on fani kuitenkin.
Siis, ketä noi tyypit oikein on ja minkä ikäisiä? Toivottavasti ei suomalaisia.Mistä syystä ne nyt mollaa Bojania ja siinä sivussa Kärtsyä?