Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51741/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijä myös Kotkassa! Twitter kertoo.

Vierailija
51742/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin paljon random kommenttia, että palataan myöhemmin puutarhurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51743/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijä myös Kotkassa! Twitter kertoo.

Kohta tulee syyte ilman housuja liikkumisesta.

Vierailija
51744/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuota Qstock esiintyjä listaa ja siellä on kyllä paljon taas mourunta kohteita K:lle.

Tuo Olavi on kyllä vaarallinen kun monella keikalla yhtäaikaa. Pitäisikö noita miespuoleisia alkaa jo järkijään laittaan listalle? Johannes parka pääsee onneksi karkuun,kun keikat eri päivinä.

Mutta Pikkujouluissa tuskin pääsee...😄

Qstock lauantai on kyllä mielenkiintoinen. Olavilla oma konsertti eri lavalla ennen K:ta, niin ehtis kyllä tulla kurkkaamaan K:ya lavalla.

💙 Johannes 💙

Älkää sörkkikö nyt mehiläispesää.

-Johannes -jankkaaja

Vierailija
51745/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi tulla ilmoituksia liputon palvelusta että on vapautunut JO lippuja Tavastian keikoille.

Oli mennyt heti. Yritin ostaa :(

Joo, niitä on tullut välillä yksittäisiä myyntiin mutten koskaan ehdi. 😭

Mä sain! Ikävää, että osa kokee tarpeelliseksi luopua lipustaan tän Gregor-keissin takia, mutta hyvä meille, joita ei kesäkuussa onnistanut... Sit kun vielä Tampereelle saisi.

Aika erikoista, jos jotkut ostajista luopuvat näistä erityisen halutuista lipuista Gregorin takia.Onko sitten kyseessä ostajia, ketkä ovat ostaneet useampia lippuja keikalle ja nyt hieman protestoivat paskaa kohtelua? Minä en luovu lipustani Tavastialle, vaikka koen epäkohtia kohtelussa, mutta en kuitenkaan tiedä totuutta.Voihan olla myös niin, että Gregor itsekin halusi isomman porukan nyt bändin taakse, kun pohjatyö on tehtynä. Kuka meistä tietää?

Jo aiemmissa viesteissä oli siitä, että tuo kolmen hengen crew on ollut kasassa jo pidempään, vaikka se nostettiin nyt julkisuuteen. Myös Krisin veli Maks näyttää olevan mukana crewssa

On pyörinyt mukana juu ja sen yhden livepätkän kuvasi keikalta, mut kai hänkin jotain soittaa osaa? Ois kova duo Krisin kanssa...

Soittaakohan Maks myös kitaraa? Ja varmaan osaa laulaakin.

Onks hän se Krisin pikkuveli? Joku samannäköinen oli Belgraden keikalla lavan takana, jonkun biisin lopussa näkyi.

Hän on pikkuveli juu.

Vierailija
51746/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan g itse ohjeistanut tuon viestin kirjoittamisessa? Noin niinku viimeisenä pr-työnä heille?

Jotenkin oireellista ettei koko asiasta ole esimerkiksi bändin instassa mitään, vain ainoastaan tuolla twitterissä. Ja bändi on kieltämättä hyvin hiljaa, vaikka lomalla ovatkin. Yleensä niiltä tulee sisältöä silloinkin.

Kyllä tää varmaan aika kova juttu niille on. Ihan siis jo käytännön asioista lähtien, koska g on hoitanut niitten ulkomaan keikat. Jos eivät saa jotakuta siihen nopeasti, ei varmaan uusia keikkoja heti tule. Entisestään kasvanut crew ja kaikki logistiikka ja sopimustekniset vaativat kyllä osaamista ja työaikaa.

Heillä on muut ihmiset hoitamassa tuota keikkabuukkausta ja logistiikkaa, joten eiköhän uusia keikkapäivämääriä putkahtele vaikka G onkin poissa kuvioista.

Vierailija
51747/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ohiksena, olisin kyllä halunnut K:n ellie Gouldingin tilalle pääesiintyjäksi Qstockkiin. Olisi ollut upea kunnianosoitus hänelle. Mutta varmaan on ajateltu lapsiyleisöä, joka tulee katsomaan K:ta kun sellaista on juorujen mukaan paljon liikkeellä.

Miksi aina nuo isot tähdet peruvat Suomen keikat? Ymmärrän kyllä että ollaan ns. Euroopan p-reikä, mutta ei sitä näin tarvitsisi hieroa naamaan.

Vierailija
51748/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaahan! Ensinnäkin terveisiä Barbiemaasta! Suosittelen lämpimästi! Emansipoiduin ja voimaannuin. Olin huomaamattani luisunut sivuosaan omassa elämässäni, mutta nyt olen taas pääosassa!

Ja tehän tiedätte kuka katsoi elokuvan myös! Sanokaa mun sanoneen, kun Bojan palaa, hän onkin Bojan 2.0. Rokimpi Bojan ja rokimpi Jokerit tulee vielä lyömään koko maailman polvilleen ja todellakin heistä tulee yhtä kuuluisia kuin Beatleseista. Bojan oli jo tähti ennen taukoaan, mutta nyt se vain kirkastuu! Valmistautukaa!

Vierailija
51749/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perun aiemmat sanani. Kyllä, Kris nauttii tilanteesta nyt vähän liikaa. Uusin stoori.

Vierailija
51750/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/tommislusikka/status/1684218116237033487?t=dTSCAit7…

On tuolla ihan kotosuomenkin porukkaa joille tällainen toimintatapa on ihan ok.

Vierailija
51751/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaahan! Ensinnäkin terveisiä Barbiemaasta! Suosittelen lämpimästi! Emansipoiduin ja voimaannuin. Olin huomaamattani luisunut sivuosaan omassa elämässäni, mutta nyt olen taas pääosassa!

Ja tehän tiedätte kuka katsoi elokuvan myös! Sanokaa mun sanoneen, kun Bojan palaa, hän onkin Bojan 2.0. Rokimpi Bojan ja rokimpi Jokerit tulee vielä lyömään koko maailman polvilleen ja todellakin heistä tulee yhtä kuuluisia kuin Beatleseista. Bojan oli jo tähti ennen taukoaan, mutta nyt se vain kirkastuu! Valmistautukaa!

Bojan on jo Benough. 🧑

Vierailija
51752/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perun aiemmat sanani. Kyllä, Kris nauttii tilanteesta nyt vähän liikaa. Uusin stoori.

Antakaa nyt pojan nauttia!

Vierailija
51753/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän vitsailee. Hyvä, että jaksaa vetää vitsiä. Eikö siellä Milanossa tulvi?

Vierailija
51754/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Ainahan se jakaa noitten fanitilien itseään koskevia stooreja.

Vierailija
51755/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla löi tää myös vähän yli.

Vierailija
51756/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan g itse ohjeistanut tuon viestin kirjoittamisessa? Noin niinku viimeisenä pr-työnä heille?

Jotenkin oireellista ettei koko asiasta ole esimerkiksi bändin instassa mitään, vain ainoastaan tuolla twitterissä. Ja bändi on kieltämättä hyvin hiljaa, vaikka lomalla ovatkin. Yleensä niiltä tulee sisältöä silloinkin.

Kyllä tää varmaan aika kova juttu niille on. Ihan siis jo käytännön asioista lähtien, koska g on hoitanut niitten ulkomaan keikat. Jos eivät saa jotakuta siihen nopeasti, ei varmaan uusia keikkoja heti tule. Entisestään kasvanut crew ja kaikki logistiikka ja sopimustekniset vaativat kyllä osaamista ja työaikaa.

Heillä on muut ihmiset hoitamassa tuota keikkabuukkausta ja logistiikkaa, joten eiköhän uusia keikkapäivämääriä putkahtele vaikka G onkin poissa kuvioista.

Siis tähän päivään asti gregor oli nimenomaan yhteystiedoissa ulkomaan keikkojen yhdyshenkilönä. Kai se jotain sen eteen tekikin.

Vierailija
51757/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistosin elien Gregorin tilanteen ja aloin seuraamaan häntä instassa! Hyvä minä!

Vierailija
51758/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja Nace erityisesti fanittaa Beatlesiä, on inspiraation lähde. Bllä on ollut kaksi eri Beatles paitaa yllä kuvissa 👨🦱👨🦱👨🦱👨🦱

51759/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma näissä puskista huutamisissa ja tuomitsemisissa on se, että kun tarpeeksi kerätään syytteitä, alkaa uhri itsekin epäillä, onko hänen käytöksensä ollut kovin oikeanlaista. Harvan käytös somessa on täydellistä ja kestää jokaisen sanan punnitsemisen jälkikäteen. Ihan jo tästä ketjusta voisi kerätä melkoisen määrän arveluttavia kommentteja ja vääntää niistä jos jonkinlaista tulkintaa riippumatta siitä, mitä kukin kirjoittaja on oikeasti halunnut sanoa.

Metsäketo-tapauksessa ongelmallisinta oli se, että hän on ilmeisesti melkoinen flirtti ja ulospäinsuuntautunut, ja kun syytöksiä alkoi tulvia, joutui ihan paniikissa myöntämään, että ei aina välttämättä ole se käytös ollut kaikista korrekteinta. Siitä kuitenkin on järisyttävä matka siihen, että jotain hämärää olisi tapahtunut saatikka että puhuttaisiin laittomuuksista. Ja niin kuin sitten oikeudessa kävi ilmi, yhtään syytettä ei tullut Metsäketoa vastaan ja neljä fania sai siis tuomiot. Silti työkeikat peruuntuivat ja maineeseen tuli ikuisesti haittaa. Tämäkö on muka oikein?

Täsmälleen samaa siis menossa nyt JO:n kanssa. Todisteita ei ole yhtään, kukaan ei ole tehnyt rikosilmoitusta, on vain epämääräistä huutelua ja vihjailua, yksi kokonainen tarina ja kasa valheellisia ja taustastaan irrotettuja asioita kuten ne housujen riisumisvideo ja fanien jonotusvideot ja limaiset katseet. Ihminen on siis tuomittu siitä, että on asettanut ajoittain sanansa väärin, on ronski huumoriltaan ja on iäkkäämpi kuin fanien mielestä olisi suotavaa. Vaikka kuinka olisi syytön, niin ei voi mitenkään todistaa, etteikö olisi joskus laittanut vähän ronskia materiaalia someen. Ja siitä joutuu sitten miettimään, olisiko voinut tehdä toisin niin kuin useimmat muutkin elämässään ainakin jossakin vaiheessa. Ei siinä ole oikeasti syytä menettää työpaikkaansa.

Asiat pitää hoitaa ilman ristiinnaulitsemisia. Joukkovoima ei voi olla se, joka kivittää. Emme elä noin alkeellisella tasolla. Jos joku kokee oikeuksiaan loukatun, hänen pitää tehdä siitä virallinen ilmoitus ja odottaa tuomiota. Sen jälkeen asiaa voi käsitellä niin, että mahdollisesti syyllinen erotetaan. Nyt tämä ei mennyt oikein, ei ollut oikeudenmukaista eikä reilua kenellekään JO:n jäsenelle tai taustavoimille.

Ja kyllä, olen pettynyt, vaikka ymmärrän, että joukkolynkkausta vastaan on hyvin vähän keinoja. Silti odotin enemmän JO:lta.

Täsmälleen samaa mieltä! Toivon, että G itse ei jätä asiaa tähän, vaan vie sitä eteenpäin kuten Metsäketokin teki. Twitter-kampanjan näkyvimmät keskushenkilöt ja listojen kerääjät on helppo tunnistaa.

Tuskin G jättää asiaa tähän, onhan hänellä tutkinto oikeustieteestä, joten on tietämystä, miten toimia.

Muistatko / tiedätkö tarkemmin minkälainen, mikä oikeustieteen tutkinto G:llä on?

Onko tietoa, onko G:stä jo tehty rikosilmoitus? Yleensä se taitaa mennä siinä järjestyksessä. Tietojahan oli, että jossain maassa, jollsin keikalla olisi ollut selvempiäkin aineksia rikosilmoituksen tekoon.

G:lla on kandin tutkinto oikeustieteestä.

Ok. Hän on sitte ihan pätevä myös esim. lakimiehenä toimimaan. Ystäväni on oikeustieteen kandi ja tehnyt pitkän uransa lakimiehenä. Työoikeuksellisia tapauksia on hoitanut.

Jännä juttu, että G on ilmeisesti pidempäänkin toiminut managerina. Onkohan hän koskaan tehnyt tuon tutkintonsa mukaisia töitä? Ehkä nuorempana? Ei tartte noihin vastata. Kunhan mietin. Niistä ei ehkä tietoa. Tai tarvittaessa voi CV löytyä netistä. Mikä on Gn sukunimi?

Nilittäjä jatkaa. Oikeustieteen kandidaatti tarkoittaa siis muualla kuin Suomessa lyhyempää korkeakoulututkintoa (notaari kai?). Suomessa taas ainakin tosi pitkään oli oikeustieteiden pidempi tutkinto nimeltään oikeustieteen kandidaatin tutkinto, vaikka se sekoitti sitten asioita muualla maailmassa. En muista nyt, vaihtoiko oikeustieteellinenkin tuon maisterin tutkinnoksi, kun se joskus parisenkymmentä vuotta sitten vaihdettiin muilla aloilla, jotta ei menisi sekaisin nuo tutkinnot ulkomailla. Eli siis ystäväsi voi olla oikeustieteen kandidaatti ja tehnyt pitkän tutkinnon, mutta G on tehnyt lyhyen tutkinnon ja sillä ei siis voisi olla ainakaan Suomessa lakimies. Ehkä joku oikeustieteilijä osaa tähän paremmin selittää, voin olla väärässä, kun ei ole juuri oikeustieteestä suoraa kokemusta, mutta minulla on vahva epäilys, että tuo kandidaatin tutkinto on tosiaan alempi korkeakoulututkinto Sloveniassa.

Kiitos taas oleellisesta täsmennyksestä. Voit muuten ihan hyvällä omallatunnolla jättää tuon nillittäjä-lisänimen pois. Tämäkin kommenttisi on täyttä asiaa. Ne, joita tämä ei kosketa voivat ohittaa.

Kyllä tuo on hyvin todennäköisesti niin kuin epäilet, että Sloveniassa oikeustieteen kandi on alempi korkeakoulututkinto. Notaarin mainitsit. Siitä minulla ei oikein käsitystä, mitä notaari tekee, mutta netistä löytyy varmaan.

Suomessa on sekä oikeustieteen kandeja että maistereita. Ystävästäni minulla on käsitys, että hän on kyllä tehnyt sekä kandi-työn että gradun. Hän ei ollut katsonut vaan tarpeelliseksi ostaa maisterin sormusta ja osallistua niihin johonkin 'lyyra päähän' juhliin. Se ei ollut ilmeisesti pakollista ainakaan silloin, kun oli hänelle ajankohtaista. Erittäin pätevä hän on työssään.

Vierailija
51760/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.