Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaahan! Ensinnäkin terveisiä Barbiemaasta! Suosittelen lämpimästi! Emansipoiduin ja voimaannuin. Olin huomaamattani luisunut sivuosaan omassa elämässäni, mutta nyt olen taas pääosassa!
Ja tehän tiedätte kuka katsoi elokuvan myös! Sanokaa mun sanoneen, kun Bojan palaa, hän onkin Bojan 2.0. Rokimpi Bojan ja rokimpi Jokerit tulee vielä lyömään koko maailman polvilleen ja todellakin heistä tulee yhtä kuuluisia kuin Beatleseista. Bojan oli jo tähti ennen taukoaan, mutta nyt se vain kirkastuu! Valmistautukaa!Bojan ja Nace erityisesti fanittaa Beatlesiä, on inspiraation lähde. Bllä on ollut kaksi eri Beatles paitaa yllä kuvissa 👨🦱👨🦱👨🦱👨🦱
Viimex ei kelvannu tonttupoikaemojit, nyt ei muutkaan...oletetut, haamuja tuli taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaahan! Ensinnäkin terveisiä Barbiemaasta! Suosittelen lämpimästi! Emansipoiduin ja voimaannuin. Olin huomaamattani luisunut sivuosaan omassa elämässäni, mutta nyt olen taas pääosassa!
Ja tehän tiedätte kuka katsoi elokuvan myös! Sanokaa mun sanoneen, kun Bojan palaa, hän onkin Bojan 2.0. Rokimpi Bojan ja rokimpi Jokerit tulee vielä lyömään koko maailman polvilleen ja todellakin heistä tulee yhtä kuuluisia kuin Beatleseista. Bojan oli jo tähti ennen taukoaan, mutta nyt se vain kirkastuu! Valmistautukaa!Bojan on jo Benough. 🧑
Nyt siitä tuleekin just se mitä se haluaa olla!🔥🔥🔥
Niitä listoja on jo alettu poistaa twitteristä. Docsit on varmaan vielä olemassa mutta ne tviitteihin kerätyt syntilistat häviää. Ainakin se tanskan tyyppi, joka mm sitä Janin housuvideota piti gregorin aiheuttamana seksuaalisena hyväksikäyttönä, sanoikin jo että varmuuden vuoksi poistaa ne viestit ettei joudu pulaan.
Mun mielestä ei välttämättä ole niin että just Gregoria kaivataan, vaan kritisoidaan tuota että somejoukko voi saada jonkun eroamaan vaikkei edes tiedetä mikä on totuus.
K Euran keikasta osa 1 ja 2
https:
https:
Väilyönnit pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perun aiemmat sanani. Kyllä, Kris nauttii tilanteesta nyt vähän liikaa. Uusin stoori.
Mulla löi tää myös vähän yli.
Täällä valitetaan, että nuoriso loukkaantuu liian helposti ja pitäisi kasvattaa paksumpi nahka, mutta te loukkaannutte jostain ig-stoorista?
Vierailija kirjoitti:
Niitä listoja on jo alettu poistaa twitteristä. Docsit on varmaan vielä olemassa mutta ne tviitteihin kerätyt syntilistat häviää. Ainakin se tanskan tyyppi, joka mm sitä Janin housuvideota piti gregorin aiheuttamana seksuaalisena hyväksikäyttönä, sanoikin jo että varmuuden vuoksi poistaa ne viestit ettei joudu pulaan.
Toivottavasti on jo myöhäistä poistaa. Sylettää, että voi tehdä näin ja sitten päästä kuin koira veräjästä.
Alma vois Oulussa laittaa tuon meidän kollin kuriin ja myös Olavin jos kovin höntyilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on jo myöhäistä poistaa. Sylettää, että voi tehdä näin ja sitten päästä kuin koira veräjästä.
Kyllä Gregorilla on kaikki nimet ja viestit tallessa ihan varmasti! Tää ei jää tähän! Näin annettiin bändille työrauha, mutta Gregor jatkaa tästä kohti oikeutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt kidutin itseäni ja kävin lukemassa sen Gregorin syntilistan Twitterissä. Siinä ei ole mitään muuta mitä edes miettisi enempää paitsi se Israelin tapaus naisen seuraamisesta ja suutelun yrityksestä jos se on totta. Nyt siellä on näillä aktiivisimmilla tulilla että tuota Israel-juttua pitäisi selittää, eli tiesivätkö pojat, ja siitä yhdestä slovenialaisesta artistista Omar Naberista pitäisi irtisanoutua ja JO:n lopettaa seuraaminen somessa.
Noniin. Olihan se arvattavissa, että G:n poispotkiminen ei riitä, vaan seuraavaksi pitäisi tehdä sitä, tätä ja tuota, jotta ovat heidän mielestään tarpeeksi woke. On slippery slope jos alkaa faniporukan määräiltäväksi, ei tuu vaatimuksille loppua.
Ai jumaleisson, kun sylettää tuo touhu.
Itse aikaisemmin pohdin Bojanin/bändin hajoamista lähinnä useamman vuoden päästä. Ei käynyt mielessäkään että mitään sellaista olisi nyt tapahtumassa. Pojillahan menee lujaa ja hauskaa yhdessä. Uutta musiikkia ja nostetta tulossa. Lähinnä ajattelin, että ehkäpä vanhemmiten jokaisella vielä enemmän kehittyy ja muovautuu oma musiikillinen suunta. Voi syntyi ristiriitoja musiikillisesti tai elämät vie eri suuntaan. Siksi helposti voisi kuvitella myös Bojanin päätyvän tulevaisuudessa vielä enemmän omalle soolouralle. Tai mistä meistä kukaan tietää mitä tapahtuu. Bojankin hakee lääkikseen ja ryhtyy lääkäriksi. :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cu4_xqqNVu4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jan 🔥
Ihana raukea ihmissuteni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Gregorilla on kaikki nimet ja viestit tallessa ihan varmasti! Tää ei jää tähän! Näin annettiin bändille työrauha, mutta Gregor jatkaa tästä kohti oikeutta!
Oikeudessa tavataan!
Terveisin, Gregor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaistosin elien Gregorin tilanteen ja aloin seuraamaan häntä instassa! Hyvä minä!
Onko Gregor päivitellyt omaan instaansa mitään tilanteesta? Itse en näe, koska en seuraa.
Ei, ja tuskin päivittää. Parempi niin.
Illan iloksi vielä K:n selkää....🔥
https://pbs.twimg.com/media/F14VFAhWAAYvdf-?format=jpg&name=large
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaistosin elien Gregorin tilanteen ja aloin seuraamaan häntä instassa! Hyvä minä!
Onko Gregor päivitellyt omaan instaansa mitään tilanteesta? Itse en näe, koska en seuraa.
Ei oo laittanu mitään. Tuhat seuraajaa vähemmän nyt, ku eilisaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa, että G oikeustieteen kandina oli noin provokatiivinen somessa eikä ymmärtänyt pitää paremmin rajoja. Ehkä hän vain oli ehta "boomer" ei oikein ymmärtänyt nykyajan räyhähenkistä sosiaalista mediaa ja miten herkästi wokefanaatikot ja teinit riehaantuu kaiken maailman mukavääryksistä.
On voinu vaan innostua huomiosta ja bändin nosteesta, noin on käyny monelle että lähtee meemit ja viestit vähän laukalle. Liiallinen tuttavallisuus kostautuu melkein aina.
Itse en aio täällä kertoa yhtään mitään, mitä instaansa Reko jakaa. Kuitenkin täälläkin epäilemättä on ainakin yksi sieltä Twitter mayhemista.
Näin on myös tumblrssa, suomiyhteisöjen jodel ja tämä ketju oikeastaan ihan ainoita paikkoja jotka puolustelee Gtä. itse en oikein ymmärrä managerin perään itkemistä enkä myöskään toisaalta twitterkulttuuria. asialla on monta puolta, mutta itsellä päällimmäisenä se että managerin pitäisi pysyä etäisempänä kuin mitä G on ollut. jos se ois ns normi manageri niin ei siihen kukaan olisi kiintynyt, mikä on itsessään pieni red flag. managerin vaihto ei ole suurta draamaa noin yleisesti.