Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ehtikö siirtolapuutarhaan muka tulla? Ei ainakaan vielä silloin ollut tullut kun itse luin. Käväisin ulkona ja ketju oli hävinnyt.
tämän ketjun olisi sietänyt enemmänkin poistaa, kuin muita jotka oli mielestäni asiallisempia. itse lähden tältä palstalta ennemmin muille maille keskustelemaan kun jään tänne jossa harrastetaan tällaista poistopolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaan ketjuun ei laiteta minkäänlaisia linkkejä jne.
se on vain ajan kysymys milloin niitä linkkejä tulee. trollaajatkin voi tahalleen niitä laittaa.
Ne voi aina ilmiantaa ja sanoa, ettei liity aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana hanuristi!
https://twitter.com/slimyporko/status/1663195695212380162?s=46&t=Cpy9z3…Tämäkin vielä! Onko oikeesti mitään, mitä hän EI osaisi?
Ei taida olla!
On kyllä uskomaton lahjakuus! Löysin just tänne.
Plussalla keskusteluissa on ainakin alaosasto, johon voi kirjoittaa eroottisia tarinoita. Ei jää ainakaan epäselväksi, onko joku totta vai ei.😂
Tai voisiko vaan jatkaa tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Ehtikö siirtolapuutarhaan muka tulla? Ei ainakaan vielä silloin ollut tullut kun itse luin. Käväisin ulkona ja ketju oli hävinnyt.
En ymmärrä yhtään tätä poistopolitiikkaa. Saako kuka tahansa siis pyytää poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai voisiko vaan jatkaa tässä ketjussa?
Poistuu kohta.
Vierailija kirjoitti:
Hah, oliko edellisessäkään? Näin ekoja sivuja ja mistään muusta ei jankattu yhtä paljon kuin EI LINKKEJÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään tätä poistopolitiikkaa. Saako kuka tahansa siis pyytää poistamaan.
Jep ja joku trolli täällä kertoi ohjeet siihen. Voit sillä tavoin ilmiantaa yhtä ketjua vaikka miljoona kertaa jos jaksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, oliko edellisessäkään? Näin ekoja sivuja ja mistään muusta ei jankattu yhtä paljon kuin EI LINKKEJÄ!!!
Lopussa niitä oli aika paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli, luulen että se oli yksi syy, miksi ketju lähti.
Ei se niistä linkeistä johdu vaan siitä, että sisältö ei vastaa otsikkoa. On täälläkin linkkejä
Ei linkit ole syy. Tätä vaan nyt jahdataan.
Minne ryhmä, fb?
Onkohan tällä ketjulla paremmat mahdollisuudet selviytyä 🙄 kilsoja jo takana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja joku trolli täällä kertoi ohjeet siihen. Voit sillä tavoin ilmiantaa yhtä ketjua vaikka miljoona kertaa jos jaksat.
Piti lisätä, että jos joku oikeasti haluaa olla kiusanhenki, niin lentotila liittyy tähän. Normaaleilla ihmisillä tuskin on tarvetta tehdä noin.
Onko Käärijä ja Bojan jo edenny suuteluun ja pettingiin?
En ymmärrä miksi tämä ketju saa olla mutta kasviaiheiset eivät? Eikö kaikkien kannalta ole parempi että keskustelua ei käydä oikeilla nimillä? Ne poistetaan koska kasviaiheiset eivät liity otsikkoon?
Oliko teistä muuten joku tähtitieteilijä?