Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat puhuvat toisistaan!😍
https://www.tumblr.com/korvessa/723790259832438784/jere-talking-about-b…
Siis pitiks tässä olla äänet? Jos ei niin 🥴
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7258401501943581978?is_from_…
Oon mä tän nähnyt, nyt oli kyse siitä missä pojat molemmat, oliko siinä ääniä? Jos ei niin 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulipa tuokin nyt selville, että hyvinhän siellä keikkabussissa on uni maistunut, vastoin kaikkia odotuksia. Nuorenahan toikin on mahdollista. Kiinnostais tietää oliko pappa G samaa mieltä, näin ikätoverina. 😆
Keikkabussissa? Kotonaan se varmaan on ollut.
No totta kai se niin sanoo, ei kai se nyt haastattelussa voi alkaa valittamaan, että en kyllä yhtään saanut nukuttua siellä bussissa ja kauhee väsy jäi jne. Älkää nyt aina ottako noita pelkkänä totuutena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulipa tuokin nyt selville, että hyvinhän siellä keikkabussissa on uni maistunut, vastoin kaikkia odotuksia. Nuorenahan toikin on mahdollista. Kiinnostais tietää oliko pappa G samaa mieltä, näin ikätoverina. 😆
Huoh. Pahoittelen etten ymmärtänyt laittaa viittausta tuohon haastatteluun edelliseltä sivulta, että olisit ymmärtänyt mun tarkoittavan uk kiertuetta. 🙄
Miksi et lainannut? Miksi oletat muiden heti muuten tietävän, mistä puhut?
Jos tarkoitit tuota vaaleanpunaisen sävyistä thumbnail -haastattelua, niin itse säästän sen parempaan kohtaan katsoa.
Kannattaa tosiaan ihan lainata se viesti, johon viittaa.No voi myös ottaa selvää mihin itse on kommentoimassa, tai jättää kommentoimatta jos ei ihan ymmärrä. Simple as that. En aio jatkossakaan vaivautua tekeen mitään lainauksia vain että sä ymmärtäisit. 🤎
No mähän kysyin. Että meinaatko, että Bojan on nyt ollut keikkabussissa. Ainoa, joka et nyt ihan tajua, olet sinä. Eikä taida reaktioistasi päätelken olla ihan eka kerta. . . niin suututtaa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Pahoittelen etten ymmärtänyt laittaa viittausta tuohon haastatteluun edelliseltä sivulta, että olisit ymmärtänyt mun tarkoittavan uk kiertuetta. 🙄
Jos tarkoitit tuota vaaleanpunaisen sävyistä thumbnail -haastattelua, niin itse säästän sen parempaan kohtaan katsoa.
Kannattaa tosiaan ihan lainata se viesti, johon viittaa.No voi myös ottaa selvää mihin itse on kommentoimassa, tai jättää kommentoimatta jos ei ihan ymmärrä. Simple as that. En aio jatkossakaan vaivautua tekeen mitään lainauksia vain että sä ymmärtäisit. 🤎
Itsepähän sitten tulet helposti ymmärretyksi väärin, mut pidä ihmeessä toi, jos se ei sua lainkaan haittaa 🤭
Oon kyllä pettynyt, miten fanit kohtelee JO:ta ja mikä mahti some tosiaan on.
Nyt täällä sit riidellään taas keskenämme kun tilanne ajautunut kriisiin JO-leirissä. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mähän kysyin. Että meinaatko, että Bojan on nyt ollut keikkabussissa. Ainoa, joka et nyt ihan tajua, olet sinä. Eikä taida reaktioistasi päätelken olla ihan eka kerta. . . niin suututtaa 🤭
Mitäs mulla tosta nyt jäi tajuamatta? 😀 Saithan sä siinä vastauksen äkykkääseen kysymyksees.
Vierailija kirjoitti:
Bojan antaa faneille nyt sitä, minkä ansaitsevat. Kiitos fanaattiset Gregor-vihaajat tästä. Somessa tosi ikäviä juttuja ja meemejä G:sta. Bojan ottanut varmasti raskaasti syytökset jne.
Hyvä ratkaisu Bojanilta tämä. Saa myös levätä toivottavasti itse rauhassa.
B on fiksu ja älykäs. Ei todellekaan katsele sivusta maalittamista, vaan teki asialle se mikä oli viisainta tuossa tilanteessa. Itse katsoi tarpeelliseksi sulkea kanavan että saavat tehdä työtään rauhassa. Eivät ehkä niinkään lepoa kaipaa, vaan rauhaa tehdä työtään ilman hulluja faneja.
Vierailija kirjoitti:
B aikoo siis "deactivate" tilinsä, tarkoittaako se sitten, että tyhjentää kokonaan sometilinsä vai mitä? Mun mielestä ihan hyvä veto pitää pieni paussi, on ollut hänkin aikamoisessa ryöpytyksessä euroviisujen jälkeen. Kyllä JO tilit jatkaa normaalisti, ja paljon tulee some/keikkakontenttia yleisöltä.
Tarkoittaa että kaikki piilotetaan: profiili, kuvat, tykkäykset, kommentit.
Tätä se siis tiesi. Jotain isompaa (hyvää tai pahaa) oli tulossa, viime viikolla tätä ennusteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mulla tosta nyt jäi tajuamatta? 😀 Saithan sä siinä vastauksen äkykkääseen kysymyksees.
Et tajua, ettei kommenteistasi tuollalailla välttämättä ymmärretä, mihin haluat niillä viitata. Jos luulet, että se jotenkin haittaa meidän elämäämme, niin sääli. Mä koin vain oikaisevani sinua, en, että olisin jäänyt jostain ihmeellisen ylimaallisesta viisaudesta paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B hän käytti tuossa tarinassa yhteistä Pokemonkoodia!! K han tota on käyttäny stoorissaan.
K on varmasti lähettänyt rakastavia ja lämpimiä ajatuksia Bojtsulle ja niitä on Bn hyvä nyt käpertyä sulattelemaan Pokepesäänsä.
Juu jos B ei haluaisi mitenkään tulla yhdistetyksi Käärijään/Jereen, niin ei kyllä käyttäisi pokemonpalloa :)
Jatkaa vaan hulluja kuvitelmianne, niin Kin sulkee somen. Tämä ketju kaipaa todellisuutta, sekopäisten ihmisten mielikuvitusta aivan liikaa. Yhdistävät asioita mielessään mielensä ja toiveidensa mukaisesti, ja vielä kehtaavat kirjoittaa niitä tänne. Vaikka mitään ikävää niissä kommenteissa ei ole, niin siirappiset kuvitelmat ovat kyllä yhtä vaivaannuttavia ja inhottavia kuin negatkin, myös niiden kohteiden (K, B, JO) mielestä. Rajansa kaikella.
Sekopäistä on lähinnä tää sun kommentti. Miten sä kehtaat kirjoittaa tämmöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B aikoo siis "deactivate" tilinsä, tarkoittaako se sitten, että tyhjentää kokonaan sometilinsä vai mitä? Mun mielestä ihan hyvä veto pitää pieni paussi, on ollut hänkin aikamoisessa ryöpytyksessä euroviisujen jälkeen. Kyllä JO tilit jatkaa normaalisti, ja paljon tulee some/keikkakontenttia yleisöltä.
Tarkoittaa että kaikki piilotetaan: profiili, kuvat, tykkäykset, kommentit.
😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat puhuvat toisistaan!😍
https://www.tumblr.com/korvessa/723790259832438784/jere-talking-about-b…
Siis pitiks tässä olla äänet? Jos ei niin 🥴
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7258401501943581978?is_from_…
"... siin tuns heti, että täs on jotain meidän välillä ..."
Kiitos koko haastiksen linkkaamisesta. En muistanutkaan miten hyvä tämä on. Kiva kuunnella fiksun nuoren miehen kypsää puhetta. Kannattaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se siis tiesi. Jotain isompaa (hyvää tai pahaa) oli tulossa, viime viikolla tätä ennusteltiin.
Minä ennustan että huomenna sataa, paistaa tai on pilvistä. Huomenna saan todeta teille, että minähän ennustin ja tiesin. Minulla on kova tarve olla näissä asioissa oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä osa voivottelee ja osa kiukuttelee, miten epäreilu ratkaisu tämä on Bojanilta (vapauttaa itsensä vastuusta ja kääntää heille selkänsä, kun hiljenee, eikä anna julkista kommenttia Rekoon liittyen).
On nää kyllä hulluja nyt. Ja yksikään ei edes mieti itse olleensa aiheuttamassa tilannetta. Heidän silmissään Reko on se, joka vei Bojanin terveyden ja mielenterveyden.
Itsekeskesyyden huipentuma noilla lynkkäysteineillä. Mietityttää kyllä minkälaisia aikuisia heistä kasvaa, kun nyt tuntuu kaikki pyörivän oman napansa ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä osa voivottelee ja osa kiukuttelee, miten epäreilu ratkaisu tämä on Bojanilta (vapauttaa itsensä vastuusta ja kääntää heille selkänsä, kun hiljenee, eikä anna julkista kommenttia Rekoon liittyen).
On nää kyllä hulluja nyt. Ja yksikään ei edes mieti itse olleensa aiheuttamassa tilannetta. Heidän silmissään Reko on se, joka vei Bojanin terveyden ja mielenterveyden.
"Ja yksikään ei edes mieti itse ollessaan aiheuttamassa tilannetta." Niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tajua, ettei kommenteistasi tuollalailla välttämättä ymmärretä, mihin haluat niillä viitata. Jos luulet, että se jotenkin haittaa meidän elämäämme, niin sääli. Mä koin vain oikaisevani sinua, en, että olisin jäänyt jostain ihmeellisen ylimaallisesta viisaudesta paitsi.
Mee nyt katsoon se video vaan, kun sulla siinä tätä aikaa tuntuu olevan, niin tiedät mistä puhutaan. Pitääkö linkata?
Eli kaikki on fine, vaikken oo paikal ku patsas
Enkä mä tukota seinii, vaikka mun taivaal on raskast
Tää nettigeimi on leikkii, eikä tää Käärijä leiki
Nää klikit ja liket täl seitillä ei lämmitä meitsiä (ei)
Lämmitä klikkaamaan, jos tuote ei nappaa tippaakaan
Noi liket o haippii ja haippi on niinku sipsipussi: täyn ilmaa
Enkä mä tsiigaa
Linssin kaut auringonlaskui punasii
Tai tilahummerii, että mä saisin kuvan siit
Mä oon alright
Vaikka matkasin merten taa ilman nettii
Mä oon alright
Ja pistän tulee pullopostii sulle kuha ehdin
Mä oon alright (mä oon alright)
Hei, mä oon alright (mä oon alright)
Vaikken oo online (vaikken oo online)