Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käärijä on tosi hyvä mutta en ymmärrä tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Onko Klla huomenna keikka? Saadaankohan välispiikeissä roustaus hää stalkkereille
Minä arvelen ettei se huomannut niitä. Luulis että se ois jotain jo laittanut stooriin kun sen verran vakava asia kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Pojat puhuvat toisistaan!😍
https://www.tumblr.com/korvessa/723790259832438784/jere-talking-about-b…
Oliks teillä äänet noissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Klla huomenna keikka? Saadaankohan välispiikeissä roustaus hää stalkkereille
Minä arvelen ettei se huomannut niitä. Luulis että se ois jotain jo laittanut stooriin kun sen verran vakava asia kyseessä
Joku täällä taas sanoi että olisivat menneet aika lähelle
Vierailija kirjoitti:
Ette saa, tajua jo, että olivat max vähän imarreltuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se viesti ainakaan kaikille mene perille jos vaan keikalla olevaa yleisöä roastaa
Voisiko joku kertoa meille, jotka ovat vain tämän palstan varassa, että mitä B on postannut? Jää pois somesta toistaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa meille, jotka ovat vain tämän palstan varassa, että mitä B on postannut? Jää pois somesta toistaiseksi?
Kunnes taas tekee uuden biisin albumille. Siihen asti ei ole igssa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulipa tuokin nyt selville, että hyvinhän siellä keikkabussissa on uni maistunut, vastoin kaikkia odotuksia. Nuorenahan toikin on mahdollista. Kiinnostais tietää oliko pappa G samaa mieltä, näin ikätoverina. 😆
Keikkabussissa? Kotonaan se varmaan on ollut.
Huoh. Pahoittelen etten ymmärtänyt laittaa viittausta tuohon haastatteluun edelliseltä sivulta, että olisit ymmärtänyt mun tarkoittavan uk kiertuetta. 🙄
Miksi et lainannut? Miksi oletat muiden heti muuten tietävän, mistä puhut?
Jos tarkoitit tuota vaaleanpunaisen sävyistä thumbnail -haastattelua, niin itse säästän sen parempaan kohtaan katsoa.
Kannattaa tosiaan ihan lainata se viesti, johon viittaa.
Mä toivon että Käärijältä tulee jossain vaiheessa joku kirja Euroviisuista ja sen jälkeisestä elämästä kaikkine ilmiöineen. Saataisiin näkökulma somekuplan toiselta puolelta, miltä tuntuu joutua yhtäkkiä massiivisen huomion keskelle ja miten ihmiset tulkitsevat jokaisen somepostauksen syvintä olemusta, puhumattakaan kaikista fanart ja meemijutuista.
B aikoo siis "deactivate" tilinsä, tarkoittaako se sitten, että tyhjentää kokonaan sometilinsä vai mitä? Mun mielestä ihan hyvä veto pitää pieni paussi, on ollut hänkin aikamoisessa ryöpytyksessä euroviisujen jälkeen. Kyllä JO tilit jatkaa normaalisti, ja paljon tulee some/keikkakontenttia yleisöltä.
Vierailija kirjoitti:
Bojan antaa faneille nyt sitä, minkä ansaitsevat. Kiitos fanaattiset Gregor-vihaajat tästä. Somessa tosi ikäviä juttuja ja meemejä G:sta. Bojan ottanut varmasti raskaasti syytökset jne.
Hyvä ratkaisu Bojanilta tämä. Saa myös levätä toivottavasti itse rauhassa.
No ei ole kyllä yhtään hyvä!!!!!! Mä olisin ainakin halunnut, että voi edes odottaa, oisko alkanut lähentyä vähän Kärtsän kaa meille shippaajille päin!!! Mua ainaskin harmittaa ihan sikana.
Vierailija kirjoitti:
Siis pitiks tässä olla äänet? Jos ei niin 🥴
Vierailija kirjoitti:
Ja Twitterissä porukka ei vieläkään näe omaa osuuttaan. Well done. Kaikkea saavatkin aikaiseksi.
Tämä vtuttaa eniten. On ne saatanan tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes taas tekee uuden biisin albumille. Siihen asti ei ole igssa .
Kiitos. Tauko on varmasti viisasta. Tämä valtava huomio ja muut ikävät asiat vaatii veronsa ja kenen tahansa mielenterveys rasittuu väkisinkin. Ja nyt on merkkejä fyysisestä väsymisestäkin. Paljon rakkautta ja jaksamista meidän ihanalla Balkanin prinssille, jaksamme odottaa paluutasi! 💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulipa tuokin nyt selville, että hyvinhän siellä keikkabussissa on uni maistunut, vastoin kaikkia odotuksia. Nuorenahan toikin on mahdollista. Kiinnostais tietää oliko pappa G samaa mieltä, näin ikätoverina. 😆
Keikkabussissa? Kotonaan se varmaan on ollut.
Huoh. Pahoittelen etten ymmärtänyt laittaa viittausta tuohon haastatteluun edelliseltä sivulta, että olisit ymmärtänyt mun tarkoittavan uk kiertuetta. 🙄
Miksi et lainannut? Miksi oletat muiden heti muuten tietävän, mistä puhut?
Jos tarkoitit tuota vaaleanpunaisen sävyistä thumbnail -haastattelua, niin itse säästän sen parempaan kohtaan katsoa.
Kannattaa tosiaan ihan lainata se viesti, johon viittaa.
No voi myös ottaa selvää mihin itse on kommentoimassa, tai jättää kommentoimatta jos ei ihan ymmärrä. Simple as that. En aio jatkossakaan vaivautua tekeen mitään lainauksia vain että sä ymmärtäisit. 🤎
Opetteleeko B suomen k:n takia vai suomen keikkaa varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pitiks tässä olla äänet? Jos ei niin 🥴
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7258401501943581978?is_from_…
Vierailija kirjoitti:
Opetteleeko B suomen k:n takia vai suomen keikkaa varten
Missä on ollut, että opettelee suomea?
No en oo tyytyväinen, se ei liity Bojaniin siis mitenkään, vaan itseeni. Mun mielestä Bojan saa vaikka lopettaa uransa jos haluaa, en silti ois hyvilläni enkä tyytyväinen.
Mua harmittaa myös hänen puolestaan se, että kaikki ei selkeästikään ole kunnossa hänellä, koska haluaa toimia noin ja se ihan väkisinkin huolestuttaa minua. Olen aika kova huolestumaan heti, jos jollakulla on mitä tahansa ikävän oloista näkyvissä.
Mutta oma harmitukseni ei tietenkään liity siihen mitenkään, mutta olisi tarpeetonta kieltää se itseltään. Sekään kun ei tässä kantaudu Bojanin korviin millänlailla.