Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä veto Bojanilta asettaa rajoja!
Oliko tää jo täällä?
Seal daddy <3 Poitsut odottaa kovasti Nordic touria.
Hauska muuten, kun pojat eivät maininneet Ruotsia tuossa, kun kysyttiin keikkamaista :D Vaan Norjan ja Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä veto Bojanilta asettaa rajoja!
Oliko tää jo täällä?
Seal daddy <3 Poitsut odottaa kovasti Nordic touria.
Janilla näyttäisi olevan samanlainen mutta eri värinen plektra-kaulakoru kuin B:llä. Joku fanilahja?
Siellähän olikin tervehdys teille, jotka kaipasitte Bojanin laittavan jotain!
Voi eihh sen kanssa nyt 🤯
Bojanilla on varmasti yksityistili, jolla seurailee tuttujensa menoa someissa vaikka omansa poistaisi/kirjautuisi ulos. Julkkiksilla on sellaisia mutta niitä ei pysty tunnistamaan.
Vierailija kirjoitti:
B hän käytti tuossa tarinassa yhteistä Pokemonkoodia!! K han tota on käyttäny stoorissaan.
K on varmasti lähettänyt rakastavia ja lämpimiä ajatuksia Bojtsulle ja niitä on Bn hyvä nyt käpertyä sulattelemaan Pokepesäänsä.
Juu jos B ei haluaisi mitenkään tulla yhdistetyksi Käärijään/Jereen, niin ei kyllä käyttäisi pokemonpalloa :)
Vaikka postaus toivottaa hyvää yötä, niin minä toivotan hyvää huomenta!
Ja nommnommmmnooommm😋
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1683616722501222400
Lähettääköhän B laulusanoja K:lle luettavaksi😍
Ja Twitterissä porukka ei vieläkään näe omaa osuuttaan. Well done. Kaikkea saavatkin aikaiseksi.
Tuskin tästä nyt mikään loputtoman pitkä kuukausien sometauko seuraa.Toi poika on niin kasvanut kiinni tohon puhelimeensa. Ja vaikka olisikin yksityistili jolla seurailla incognito, niin se kuitenkin elää niin myös siitä kontaktista faneihinsa, ettei se pysty. 😄 Ja eiköhän hällä niitä lyriikoita ole jo puhelimen muistiot täynnä, ne vaan vaatii koontia ja viimeistelyä. Uskoisin, että nordic tourin aikaan viimeistään palailee.
Pojat puhuvat toisistaan!😍
https://www.tumblr.com/korvessa/723790259832438784/jere-talking-about-b…
Ei mulle kyllä nyt oo ihan ok toi Bojanin veto, ts. tietyllä tapaa on, suon hänelle kaiken sometauon ja rauhan vain olla, mitä kaipailee ja elämän ysärillä, mutta siis. . . miten pitkästä tauosta voi olla kysymys? Until I write songs for the new album???? Sehän voi olla pari kuukauttakin, helposti. Musta vasta juuri tuli kunnolla Bojanisti toissapäivänä, ja nytkö mun pitäis tyytyä katselemaan vain sitä mitä Joker out official julkaisee? Mitenköhän ne valokuvaajat? Dean Grainer ja Vita Orehek, julkaiseekohan ne vielä kuvia. . .
Ei ole kyllä nyt täysin tasapainossa Bojan sitten ollut ei. . . Mä luulen, että osa faneista on ollut myös inhottavia häntä kohtaan ja myös odottanut liikoja. Jos mielellään täytät muiden toiveita se on voinut käydä ylitsepääsemättömäksi. Ehkä siitä tiputukseen joutumisesta seurasi Bojanille jotain hyvääkin. Tajusi, että hän voi vaikka sulkea somen kokonaan hetkeksi, jos häntä huvittaa.
Mutta silti kun olinpa totuttautunut siihen, että hän julkaisee jotain, niin kai tämä aiheuttaa jonkinasteista ikävöintiä, vaikkakin olen sitä mieltä, että ei ne julkaisut sinänsä nyt ole mitään (minulle elämässäni) muuttaneetkaan. Kun ei oo ollut K:ta. . . hyi paha minä
Mutta, uusia sanoituksia kärsivällisesti odotellessa.
Ihan sama mitä kommentoi, aina yksi alapeukuttaa
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on varmasti yksityistili, jolla seurailee tuttujensa menoa someissa vaikka omansa poistaisi/kirjautuisi ulos. Julkkiksilla on sellaisia mutta niitä ei pysty tunnistamaan.
En usko että B:llä on kun käyttää tuota tiliä nyös ei-julkkiskavereidensa kanssa viestimiseen.
Vierailija kirjoitti:
No tulipa tuokin nyt selville, että hyvinhän siellä keikkabussissa on uni maistunut, vastoin kaikkia odotuksia. Nuorenahan toikin on mahdollista. Kiinnostais tietää oliko pappa G samaa mieltä, näin ikätoverina. 😆
Keikkabussissa? Kotonaan se varmaan on ollut.
Bojanin olemus lavalla viime keikalla oli niin nuupahtanut että en ihmettele taukoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulipa tuokin nyt selville, että hyvinhän siellä keikkabussissa on uni maistunut, vastoin kaikkia odotuksia. Nuorenahan toikin on mahdollista. Kiinnostais tietää oliko pappa G samaa mieltä, näin ikätoverina. 😆
Varmaan viitattiin tuohon haastatteluun.
Onko Klla huomenna keikka? Saadaankohan välispiikeissä roustaus hää stalkkereille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Pahoittelen etten ymmärtänyt laittaa viittausta tuohon haastatteluun edelliseltä sivulta, että olisit ymmärtänyt mun tarkoittavan uk kiertuetta. 🙄
Näen jo kaikki syynäämässä uusia biisien sanoituksia, että onko siellä mitään Jereen ja heidän väleihin viittaavaa rakkausluritusta 😎