Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K+A häät tulossa 😂😂
https://vm.tiktok.com/ZGJqdEXuS/Ei toiminut linkki. On ilmeisesti king.krisun tiktok tili mutta äkkiseltään en löytänyt sieltä kyseistä videota.
Kyllä se tulee heti toisena esille krisu tiktok (profiilikuvana käärijä pupun korvat päässä), mutta aukeaa siis tuosta linkistä.
Toisena on se pukukuva eikä siinä kyllä alessandraa mainita vaan linnan juhlat. Ekana se barbie, tokana puku ja kolmantena yhtä vailla be like. Ja ei auennut linkistä vaan lukee vaan että sivua ei ole käytettävissä.
Mutta noh olkoon ehkä se sinne joskus ilmaantuu.
Voi ei! Minulla näkyy kaikki viisi tarinaa, ja kuvassa siis oli lataajan kommentti K:n pukuvideossa, jossa oli tägättynä alessandra ja teksti "Is this the wedding suit?" ja Alessandra oli vastannut "Yes" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K+A häät tulossa 😂😂
https://vm.tiktok.com/ZGJqdEXuS/Ei toiminut linkki. On ilmeisesti king.krisun tiktok tili mutta äkkiseltään en löytänyt sieltä kyseistä videota.
Löytyy "tarinat" -kohdasta. oli viimeisin tarina kun linkkasin :)
Siis king krisu kuitenkin? Mulla ei näy mitään tarinat kohtaa vai pitääkö olla kirjautunut? Vain videot ja tykätty näkyy. Ensimmäinen video on se Bojan this whole summer barbie juttu.
Tämä on muistaakseni ensimmäinen tiktok mikä ei ole näkynyt.
Itse olen kirjautunut, niin en tiedä miten ei-kirjautuneille näkyy.. Minä näen ensimmäisenä (kiinnitettyjen alapuolella) ruudun, jossa lukee "stories (5)", ja siitä kun painaa, näkyvät hänen tarinoima julkaisemansa sisältö
Johtuu sitten varmaan siitä että tuonne ei ole vielä tiliä.
Voisiko Jokerit tehdä sen Britney coverin Käärijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.
Siltsu minkään ikäisenä mainittuna Bojanin yhteydessä, apua!
En ota nyt kantaa siltsuun, mutta näin ei-bojanistina voin sanoa, että kaikki eivät näe B:tä jumalaisena taikaolentona. Minulle hän näyttää perus, suht. komealta mieheltä, jollaisia löytyy n. 5 jokaiselta luokalta koulussa. Hän on kyllä luonteeltaan mukava, ja erityisesti K:n kanssa hauska ja leikkisä (en tiedä kameran ulkopuolella). Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ulkonäöstä eikä luonteesta, mutta joillekin täällä hän vaikuttaa olevan yli-ihminen, mikä kuulostaa aika hauskalta omaan korvaani :D
Hän ei vain täällä vaikuta olevan yli-ihminen, hän oikeasti on sitä. Kaikki mihin hän koskee muuttuu kullaksi. Koskihan hän Kärtsääkin, ja katso: hän on nyt B:n kulta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Ct4Ql0YNfLV/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
The Boys
Siellä se Jan on taas kuuluisan katseensa kanssa.
Oho, täällä ei saa sanoa, että ei ole bojanisti ja ei pidä häntä jumalaisena olentona.. Mitä laitetaan listalle? Bojan näyttää nuorelta siltsulta?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidatonriehuja
https://twitter.com/koppitules/status/1683161524402110467
Paidaton B
Ihana kuva Bojanista! Miten joku voikin olla noin täydellinen!
Mä niin haluaisin nähdä sen saman, minkä te näette, mutta en vaan näe. Minusta hän on tavallisen näköinen, tosi söpö kuitenkin. Kun hän on Jeren vierellä niin aistin sen heidän välisen upean kemian ja karisman, mutta yksinään Bojan on aika tylsä.
Ja mä taas en näe Kssa mitään mitä te näette. Ja tiedän, että minut kivitetään seuraavaksi.
Ketkä me? Älä oleta kiitos.
Anteeksi! En tarkoittanut!
Tarkoitin vain, että suurin osa täällä kuitenkin näkee Kssa jotain mitä minä en.Kenen kyr**ä oikein tarkoitat? Putosin kärryiltä.
Et putoa kärryiltä, jos vaivaudut lukemaan kommenttiketjua ja erityisesti viimeisintä kommenttia, johon itse kommentoit. Niin yksinkertaista se on.
No jos joku käyttää kirjainta k, niin mistä sitä voi tietää, että mistä puhutaan. Varsinkin kun kommentointi koski Bojania.
Ei tuossa ketjussa näy kukaan käyttäneen kirjainta k. Näyttää olleen joka kerta K. Ja ketjussa on mainittu sekä B että K. Kun ryhmä on K&B fiilistelyketju pitäisi sinunkin tietää K tarkoittavan Käärijää ja B Bojania. Välttyisit turhilta kommentoinneilta.
Kuka tämä nimimerkkiä käyttävä huumorintajuton ankeuttaja on?
Sen kun tietäisin...todella todella raskas tyyppi ja tylyttää muita minkä ehtii. Jos hänen sokelluksiinsa ja virhepäätelmiinsä puuttuu, saa vihat niskoilleen. Ryhmä on muuttunut huonompaan suuntaan tämän kirjoittajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Bojanille?
Voi ku tietäis! Maksaisin vaikka mitä, jos vaan saisin tietää!
Tää on lempikuva Bojanista.
https://www.instagram.com/p/CuJKUEpI3_J/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.
Siltsu minkään ikäisenä mainittuna Bojanin yhteydessä, apua!
En ota nyt kantaa siltsuun, mutta näin ei-bojanistina voin sanoa, että kaikki eivät näe B:tä jumalaisena taikaolentona. Minulle hän näyttää perus, suht. komealta mieheltä, jollaisia löytyy n. 5 jokaiselta luokalta koulussa. Hän on kyllä luonteeltaan mukava, ja erityisesti K:n kanssa hauska ja leikkisä (en tiedä kameran ulkopuolella). Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ulkonäöstä eikä luonteesta, mutta joillekin täällä hän vaikuttaa olevan yli-ihminen, mikä kuulostaa aika hauskalta omaan korvaani :D
Hän ei vain täällä vaikuta olevan yli-ihminen, hän oikeasti on sitä. Kaikki mihin hän koskee muuttuu kullaksi. Koskihan hän Kärtsääkin, ja katso: hän on nyt B:n kulta.
I agree to disagree :D
Vierailija kirjoitti:
Kippis Lasse Kurki.🥂
Eikun se on nykyään: Lasse anna mennä. 🍻 Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Oho, täällä ei saa sanoa, että ei ole bojanisti ja ei pidä häntä jumalaisena olentona.. Mitä laitetaan listalle? Bojan näyttää nuorelta siltsulta?
Kuka on kieltänyt? En vain ymmärrä miksi hoet sitä jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidatonriehuja
Paidaton B
Mä niin haluaisin nähdä sen saman, minkä te näette, mutta en vaan näe. Minusta hän on tavallisen näköinen, tosi söpö kuitenkin. Kun hän on Jeren vierellä niin aistin sen heidän välisen upean kemian ja karisman, mutta yksinään Bojan on aika tylsä.
Ja mä taas en näe Kssa mitään mitä te näette. Ja tiedän, että minut kivitetään seuraavaksi.
Tarkoitin vain, että suurin osa täällä kuitenkin näkee Kssa jotain mitä minä en.Kenen kyr**ä oikein tarkoitat? Putosin kärryiltä.
Et putoa kärryiltä, jos vaivaudut lukemaan kommenttiketjua ja erityisesti viimeisintä kommenttia, johon itse kommentoit. Niin yksinkertaista se on.
No jos joku käyttää kirjainta k, niin mistä sitä voi tietää, että mistä puhutaan. Varsinkin kun kommentointi koski Bojania.
Ei tuossa ketjussa näy kukaan käyttäneen kirjainta k. Näyttää olleen joka kerta K. Ja ketjussa on mainittu sekä B että K. Kun ryhmä on K&B fiilistelyketju pitäisi sinunkin tietää K tarkoittavan Käärijää ja B Bojania. Välttyisit turhilta kommentoinneilta.
Sen kun tietäisin...todella todella raskas tyyppi ja tylyttää muita minkä ehtii. Jos hänen sokelluksiinsa ja virhepäätelmiinsä puuttuu, saa vihat niskoilleen. Ryhmä on muuttunut huonompaan suuntaan tämän kirjoittajan myötä.
Vastaa myös varmaan "moderoinnista" ja yksinäisistä alapeukuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidatonriehuja
Paidaton B
Vastaa myös varmaan "moderoinnista" ja yksinäisistä alapeukuista.
Juu, kyllä mä näin otaksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?
Kiki on uusi Reko. Reko2.0.
Kiki on kiertueteknikko. Esim Janin laitteisto-ongelmat (olikohan Manchesterin keikalla) osoittivat että on tarpeen tuollainen tyyppi kiertueella.
Janin laitteisto-ongelmat. 🥵😛 Ja minä olen se, jonka mielestä eilen Kikissä on jotain samaa näköä ja tyyliä kuin Käärijässäkin. Mutta toki K on kaikessa karismaattisuudessaan silti ykkönen.
Minäkin kiinnitin huomiota näihin Janin laitteisto-ongelmiin.🙈 En vaan kehdannut kirjoittaa siitä mitään.
Minä oon nyt nostanut pöydälle täysin ujostelematta sekä Bojanin pullottavan etumuksen (eilinen kuva) että Janin laitteisto-ongelmat. 😋 Nyt on aika pitää palstalta pieni breikki varmaan.
Jätetään Bojan baby näiden etumusjuttujen ulkopuolelle?😄
Onko hänen etumus jossakin Neitsyn Marian pyhässä suojeluksessa vai? Miten se eroaa Janin vastaavasta?
No sen verran mulla pipo kiristää, että minusta miesten etumusjutut täällä palstalla on yhtä halventavia kuin vaikkapa miesten harrastamat tissijutut naisista. Janin etumusjuttujen suhteen olen jo luovuttanut, niitä ei kai täältä millään saa enää pois.😄
Onko täällä puhunut joku etumuksesta? Yksityishenkilöstä täällä keskustellaan ja jos sä alat sen jälkeen näkemään etumuksia joka paikassa, niin se on sun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Bojanille?
Voi ku tietäis! Maksaisin vaikka mitä, jos vaan saisin tietää!
Eiköhän hän laita jotain elonmerkkejä itsestään, kunhan on saanut ensin levättyä. Nace näyttää ainakin olevan jo lomailemassa.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan voi uskoa että Suomessa JO:n fanikunta on herkästi hermostuvaa teiniyleisöä vaan pääosin aikuisia.
Somessa ainakin merkittävä vähemmistö ääalaikäisiä valitti siitä keikkojen ikärajasta.. en tiedä oliko kauhean paljon, mutta itselleni tuli sellainen olo että mihin hoploppiin mä oon menossa 😂
Mutta kyllä ne ikärajalliset keikatkin myi loppuun minuuteissa.
Joo ja mulla on sellainen kutina että esim. Tavastian ikärajatonkin meni suurelta osin aikuisille. Mä perustan sen että en myöskään usko JO:n fanien Suomessa olevan leimallisesti teinejä siihen että ainakaan pk-seudulla teinit ei pääosin kuuntele tuollaista musiikkia. Se on jotain Gettomasaa, Ibeä tai sitten jotain angloamerikkalaista. Ei tuo heidän balkanilainen melankolia vaan ole mitään teinimusiikkia täällä.
Nimenomaan näin ja olin ihan järkyttynyt kun ekan kerran kuulin että JO on ihan teinibändi kotimaassaan. Kunnes näin ekoja keikkataltiointeja ja tajusin vähän paremmin 😅🙈 itse olen aivan rakastunut heidän musaansa ja koko bändiin enkä tietty ole immuuni B:n valovoimalle. Ja K&B yhteys on ehkä ihaninta mitä tässä pskassa maailmassa on hetkeen- ei vaan tosi pitkään aikaan - tullut vastaan. T. N45
JO is not a teenager band in Slovenia. Not sure how many time I've already explained this.
It just seems on YouTube videos that their gigs in Slovenia are full of "kickingscreamingthrowingup" teenage girls. :D But nice if that's not the case.
Ok - again:
gigs in Slo can be attended by 14+ plus. Alone. No parent or guardian. Gigs are in small towns, in the town market usually. At 9pm and over at 11. It's summer. So yes, teenagers go to these concerts! And they are in the first rows.
Now lets compare London for example.
Gig is 18+. JO go on stage at cca 11pm.
Of course, there are no 14 year olds anywhere, how could they be?
Besides, if you want to see JO fan base, check the video where they perform Carpe diem for the first time on national tv. They have girls on stage with them. It's girls their age and that's their fan base.
Olisi fantsua jos Bojan ja Kärtsä laulaisivat yhdessä
"Tahdon olla sulle hyvin hellä" , kun tulevat Suomeen.
Taattu menestys
Kippis Lasse Kurki.🥂