Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49322/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se K selvästi tietoinen on, mitä täällä tapahtuu. Et on toivottu pukukuvaakin jne, tulee usein kuin tilauksesta nää jutut siltä. Oikein poseeras siinä eikä pelleillyt jne edes. Mut hyvä niin, ihana oli puvussa(kin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49323/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin jotain unta, missä Bojan oli päivittänyt instagram stooriin kuvan, jossa näkyi et hän on puhunut K:n kanssa yli 3 tunnin puhelun. Harmi, että oli uni.

Minä en nähnyt unta pojista, mutta ajatukset pyöri...Ajattelin K:ta Helsingin lentoasemaala reppu selässä ja Bulbasaur kainalossa odottamassa ensimmäistä mahdollista konetta Ljubljanaan. Oli kiire B:n luokse 😊

Vierailija
49324/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereiden sanoitusten tekijöistä vielä... Genius-lyrics sivustolla luki, että myös kappaleen Dopamin sanat olisi kirjoittanut Kris. Näköjään samaa sanoo myös Spotifyn kappaleen tekijätiedot, eli Dopamin onkin Krisin biisi.

Ngvot tosiaan Spotifyn mukaan myös vain Krisin.

Umazane mislin ovat (Spotifyn mukaan) kirjoittaneet yhdessä Bojan ja Jan!

Vse kar vem ja Bele sanje niinikään olisivat yhdessä Bojanin ja Krisin sanoittamia.

Loput kappaleet sanoittanut Bojan Cvjetićanin.

Vierailija
49325/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallinen yhteistyö ,se pukuvideo on mainos ,mutta älyttömän hyvä ,ja varmaan olikin tuossa puvussa häissä.

Vierailija
49326/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se K selvästi tietoinen on, mitä täällä tapahtuu. Et on toivottu pukukuvaakin jne, tulee usein kuin tilauksesta nää jutut siltä. Oikein poseeras siinä eikä pelleillyt jne edes. Mut hyvä niin, ihana oli puvussa(kin).

Voi se olla kyllä halunnut itsekin sillä elvistelemään. Lisäksi oliko tuossa jonkinlaista mainosyhteistyön tynkää..? Saa varmaan myös suoria viestejä toiveista faneilta myös.

Vierailija
49327/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pliisnyvviitti....🙄Toi oli mainosyhteistyö Turon kanssa riippumatta siitä, mitä mamma numero xx manifestoi

Vierailija
49328/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojtsu on liian eteerinen ja heiveröinen keikkaelämään.

Vierailija
49329/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojtsu on liian eteerinen ja heiveröinen keikkaelämään.

No ei se kyllä oo kumpaakaan ja onhan se keikkaillut vuosia, vaikka toki eri tahtiin mitä nyt. Mut keikkaelämä ja kuuluisuus on rankkaa.

Vierailija
49330/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupallinen yhteistyö velvoittaa postaamaan.😉 Ei siihen meikäläiset liittynyt, vaikka huutoihimme sattumalta vastasikin.

Vierailija
49331/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hyvää mainosta tolle JO:n visiteeraamalle brunssiraflalle kun seuraava päivitys siellä käymisen jälkeen on tippaletkuista... 🙊

Vierailija
49332/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupallinen yhteistyö velvoittaa postaamaan.😉 Ei siihen meikäläiset liittynyt, vaikka huutoihimme sattumalta vastasikin.

Siitä huolimatta tietää kyllä mitä siitä kirjoitetaan. Googlettamalla itsensä pääsee aika hyvin tähänkin kyytiin. K itse tai lähipiiri lueskelee.

Vierailija
49333/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan eilen

Now we can finally rest.

4 days of *sydän emoji*

Vierailija
49334/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Miksi tuolla eilisessä nuorten olympiatapahtuman avajaisissa ei ollut yhtään ihmistä missään, eli ei yleisöä, kun Joker out esiintyi? 

Ja toivottavasti Bojan on saanut levättyä, nukuttua hyvin ja palautuu pian voimaan hyvin 💙

https://www.instagram.com/reel/CvDWeGJtBeH/

Olihan toki, keskikenttä tyhjä, mutta katsomossa maiden urheilijat. Suomesta 66 hlön joukkue. 💙💜

Vierailija
49335/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Kyllä K on hot puvussa. Ihanaa nähdä K jotain muuta päällä kuin Bess huppari ja ruskeat housut.

Vierailija
49336/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fiilis, että B haluaa pitää ystävyytensä K:n kanssa yksityisenä ja senki takia he Kummatkit ovat vähentäneet toisensa mainintoja instassa ja B on paljon julkisempi muiden viisu kavereiden kanssa.

Vierailija
49337/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä huolimatta tietää kyllä mitä siitä kirjoitetaan. Googlettamalla itsensä pääsee aika hyvin tähänkin kyytiin. K itse tai lähipiiri lueskelee.

Vierailija
49338/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaikki nettirepostelu ilmeistä tehtyine hidastuksineen on ollut myötävaikuttamassa uupumiseen. Ehkä se on jopa lisännyt alkoholin käyttöä. Ihan kiusaamista minusta. Miettikää nyt jos itse ihastut ja ehkäpä jopa sopimattomaan tyyppiin, niin yrität varmaan sen salata ihan lähipiiriltäkin. Mutta tässä tapauksessa jokainen vilkuilusi ja hihityksesi on hidastettuna ja zoomattuna ja imelillä rakkauslauluilla korostettuna ikuisesti netissä ja joudut antamaan aiheesta haastatteluja. :(

Vierailija
49339/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Må näin unta Joksuista. Olin jossain ulkomailla ihan räjähtäneen näköisenä ja olivat esiintymässä jossain ostoskeskuksen portaissa jonkun lastenteatteriesityksen jälkeen jota teeskentelln meneväni katsomaan. Mä sinne JO kytikselle tietenkin ja olin morkkiksessa kun toivoin itsekkäästi etteivät vaan peru kun B ollut sairaalassakin. Tulee uniinkin jo näistä pojista murehtiminen ja ristiriitaiset tunteet.

Vierailija
49340/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen kans että Bllä on nyt ollu niin kova tahti päällä että onkohan muistanut/ehtinyt syödä ja juoda kunnolla. Siihen päälle hirmu helteet mitä tuolla etelässä on nyt ollut niin ei se muuta tarvi, romahtas sitä moni muukin.

Lisäksi just kaikki stressi ja varmaan myös nettikirjottelut, eikö vasta esim sen painostakin kommentoitu? Sekin voi vaikuttaa siihen jos koettaa vähän kontrolloida painoa. Musta se jotenki näytti riutuneelta muutamassa kuvassa mitä nyt viikonloppuna oli.

Reppana. Toivottavasti sillä on joku joka passaa sitä nyt loman aikana.

Ketju on lukittu.