Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49301/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan näyttää harvoin hämmentyneeltä. Kun se näyttää tolta kun nyt stoorissa, se tuo sitä inhimillistä puoltaan esille, ei se ole mikään ihmemies tai taruolento, vaan kuitenkin ihan lihaa ja verta. Tulee joskus näitä ikäviäkin juttuja. Tuli mieleen toi sama ilme sen silmissä ja kasvoilla, kun joku oli keikalla vahingossa (?) sitä raapassut (?) käsivarteen, ja haavaa sit joukolla ihmeteltiin ja hoitsu puhdisti sen jne. B oli jotenkin niin reppana, vaikka mitään isompaa ollutkaan.

Vierailija
49302/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa ristiriitainen olo, kun joka toisessa viestissä hehkutetaan jotain pukua ja joka toisessa toisessa surkutellaan sairastunutta B:tä. Tuntuu puku vähän toisarvoiselta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49303/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**** Breaking news ***** Bojanin insta! 😲

Ymmärsinkö oikein? Ja just kun täällä väännettiin, ettei Kääryle jaksa! Ja mä sanoin, että on noiden Joksujenkin aiktaulut aika mahdottomia.

Toki tuossa on voinut joku pöpökin iskeä! 😷🤒

Olisko nestehukka😕

Ehkä se näki Kn puvussa ja alko päässä heittää kummasti? Joo tiedän, vakavalla asialla ei sais vitsailla.

On ollut takaisin lavalla kuitenkin illalla. Voi babya.

Vierailija
49304/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi K:n puku. Herra mun vereni. Mietin kehtaanko ees tälläseen viestiin lisätä omaa allekirjoitusta.

- Kukkapaita

Siis tyrmäävä.

Mikä puku, apua apua, hirveä fearofmissingout!! Oon ollu 1,5 h poissa

Jumluta, 1.5 min on maksimiaika minkä voi olla poissa! Ei ihme että olet täysin pudonnut!

Vierailija
49305/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:llakin stoori! Ja oli Turolta :D omg

Oi miten tyylikäs! 

Vierailija
49306/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nymmä rakastuin tuohon Bojaniiin, auttakaa.... Toi liven katsominen olikin näemmä täys vikaveto 🥹 🎵 🔐

Vasta nyt?😄mä yritän jo keksiä jotain vastamyrkkyjä Bojaniin, mutta lippuja Kuumaan keikallekaan ei enää saanut.

.

Ei oo vastamyrkkyä eikä siihen auta mikään! Syvenee vaan päivä päivältä! Mutta en todellakaan valita!

t. Onnellinen B-kuplassaan

Kyllä Johannes olis auttanut unohtaan. Mä tiedän.

-Johannes -jankkaaja 💙

Voin vahvistaa tuoreen kokemuksen perusteella että auttaa. Vaikka olen hengannut täällä ketjussa alusta asti ja ajatellut K:ta ja B:tä 24/7 niin siitä asti kun Kuumaa astui lavalle 27 tuntia sitten en ole pystynyt ajattelemaan romanttisessa mielessä ketään muuta Johannesta 💙💙💙

On kyllä uskomatonta, jos näin on. 🙂En oo hetkeäkään kuvitellut että Bojaniin tehoaisi piiitkään aikaan mikään vastalääke, lievittää voisi ehkä. Riippuu tietysti taudin vaikeusasteesta itse kullakin.

Sit se pahimmoiseks postaa vielä olleensa sairaalassa!!! Just kun mä en ois riittävän liikuttunut kys herrasta!!!

Mut kunhan se herää uniltaan (tai ehti muuten ehkä just nähdä, kun se tuli niin samaan aikaan), niin Kärden hieno lookki varmaan helpotti oloa ainaskin vähän 😌 🧡🧡🧡 Ja Bojan voi nukahtaa onnellisempana.

Vierailija
49307/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleepa ristiriitainen olo, kun joka toisessa viestissä hehkutetaan jotain pukua ja joka toisessa toisessa surkutellaan sairastunutta B:tä. Tuntuu puku vähän toisarvoiselta..

Nämä tuli samaan aikaan, melkein minuutilleen. Älä viitsi.

Vierailija
49308/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Callumilta saanu jonku hyppykupan.

Vierailija
49309/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:llakin stoori! Ja oli Turolta :D omg

Oi miten tyylikäs! 

Ihan liian!!! 👍

Vierailija
49310/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan 😘

Vierailija
49311/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 years later.

Bojan ja Jere nimisten määrä 📈📈📈

Oi kun vielä voisi saada lapsia!

Vierailija
49312/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**** Breaking news ***** Bojanin insta! 😲

Ymmärsinkö oikein? Ja just kun täällä väännettiin, ettei Kääryle jaksa! Ja mä sanoin, että on noiden Joksujenkin aiktaulut aika mahdottomia.

Toki tuossa on voinut joku pöpökin iskeä! 😷🤒

Olisko nestehukka😕

Ehkä se näki Kn puvussa ja alko päässä heittää kummasti? Joo tiedän, vakavalla asialla ei sais vitsailla.

On ollut takaisin lavalla kuitenkin illalla. Voi babya.

On se kova. Sekin. Siis Bojan!

Vierailija
49313/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ollut lukenut vielä näitä sairaala viestejä, kun kommentoin pukua.🙈 Viimeiset sivut oli vielä lukematta.

Vierailija
49314/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomenta!!!!😍😍😍 Mukavaa päivää!

Aamun K viesti, tällä päästäänhyvään positiiviseen tunnelmaan.

On hassua K:ta😄

https://twitter.com/kafkae5que/status/1683188012631588864

On kuumaa K:ta🔥

https://twitter.com/MagdaleenaMia/status/1683279398349291520

Vierailija
49315/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hämmentävää, että superintensiivisen vuoristorataviikonlopun jälkeen päivän ensimmäinen viesti tänne tuli 7:40. :)

Vierailija
49316/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumavaa maananrai aamua!

Vietettäiskö semmonen kiva päivä, positiivinen päivä.

Varmasti B:kin voi hyvin, on saanut tukea läheisiltä ja onneksi on monta vapaapäivää.

Toivottavasti ei lähde reissaamaan, vaan ottaa ihan rauhallisesti ja lepäilee.

Vierailija
49317/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Miksi tuolla eilisessä nuorten olympiatapahtuman avajaisissa ei ollut yhtään ihmistä missään, eli ei yleisöä, kun Joker out esiintyi? 

Ja toivottavasti Bojan on saanut levättyä, nukuttua hyvin ja palautuu pian voimaan hyvin 💙

Vierailija
49318/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hämmentävää, että superintensiivisen vuoristorataviikonlopun jälkeen päivän ensimmäinen viesti tänne tuli 7:40. :)

Samoja fiiliksiä. On sinänsä mukavaa, että meri on selvästi tyynempi kuten aina viikonlopun jälkeen ja trollit jatkaneet matkaansa mitä toivottamimmin

Vierailija
49319/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja fiiliksiä. On sinänsä mukavaa, että meri on selvästi tyynempi kuten aina viikonlopun jälkeen ja trollit jatkaneet matkaansa mitä toivottamimmin<3

Ja jos niitä ilmestyy, höpisköön itsekseen.

Vierailija
49320/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin jotain unta, missä Bojan oli päivittänyt instagram stooriin kuvan, jossa näkyi et hän on puhunut K:n kanssa yli 3 tunnin puhelun. Harmi, että oli uni.

Ketju on lukittu.