Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49081/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis tieto, että Gregor lähtenyt?

Mä olen ainakin aivan pudonnut kärryiltä koko keskustelun suhteen. On tainnut palstalaisilta nyt vaan lähteä lapasesta.

JO on twiitannut Euroopan kiertueen crew jäsenet ja Gregor ei oo mukana

Ja tätä edelsi siis nuorten fanien agitoima avoin ajojahti twitterissä jossa ko henkilöä syytettiin ties mistä kuten paidan koon neuvonnasta t-paitapisteellä myymässä. Bändi ilmoitti "perehtyvänsä asiaan" ja nyt fanit saivat tahtonsa läpi ja ko henkilö ei ole 23-24 rundilla mukana. Kukaan ei tiedä onko tehnyt mitään tai mitä jos on tehnyt mutta yhteistyö ainakin kv tuurilla ei jatku JO kanssa. Uusi JO crew tili myös perustettu instaan. Twitterissä potkuja vaatinut porukka myös kuolaa uutta, nuorempaa ja söpömpää crewn jäsentä.

Tällä hetkellä näin keski-ikäisenä suht uuvuttavaa olla tän porukan kanssa samassa fandomissa. 😳

Me olemme kuulkaa pojille breath of fresh air kun he syksyllä Suomeen saapuvat. Estronaudat ei olekaan mikään toksinen canceloiva fanilauma, vaan hyvänmielen nautalauma villasukkatuliaisineen.

Todellakin! Hei pidetään huolta että jokereille jää mahdollisimman hyvä fiilis Suomen keikoista! Ehkä just vähän vanhemman fanikunnan näkeminen ois heille kivaa vaihtelua, eli estronaudat rohkeasti eturiviin!

Mun sieluun sattuu, kun mä en tiedä, kehtaanko mennä Turun keikalle. En voi mennä, enkä voi jäädä pois. 😔Mikähän on ehdoton yläikäraja, jolloin pitää ymmärtää poistua takavasemmalle. Mä olen jo alkanut miettiä lahjoja pojille, tämmöistä ei ole tapahtunut koskaan ikinä. Sen pitäisi olla jotain fiksua. Jotain mulla on jo mielessä, Bojanille. Voiko lahjoja jättää jotenkin huomiota herättämättä. Samoin voiko sinne saliin livahtaa viimeisenä huomiota herättämättä.🙄

Ei ole mitään yläikärajaa, vaikka olisit 90v. mummo rollaattorin kanssa, niin keikalle vaan jos siltä tuntuu. Ja jos itsellesi on helpompi, niin tule vaan sisään vähän ennen konserttia, mutta voi olla ettei silloin enää pääse kovin lähelle lavaa.

Tuskin edes kehtaisin olla lähellä lavaa, joten se ei haittaa. Minne päin siellä kannattaa itsensä sijoittaa, jotta ei joutuisi keskelle innokkainta ja riehuvinta yleisöä. Vai onko tapauskohtaista.

No takariviin reippaasti vaan. Ei noilla keikoilla varmaankaan erityisemmin muutenkaan riehuta.

Vierailija
49082/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B fanien kanssa Liverpoolissa

https://www.instagram.com/reel/Cu4O1hagZC6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Memory Lane

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49083/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkääryle se olikin

Vierailija
49084/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko takaperin käytiin kiivaita keskusteluja K:n spiikeistä lavalla. Mielestäni hauskoja mutta mulla on valitettavasti myös pelko, että loukkaa jotain tahattomasti ja paisuu iso juttu. Mulla on perhepiirissä henkilö joka on kirjolla. Äärimmäisen mukava ihminen, mutta jos ulkopuolinen sattuu kommentoimaan vitsillisesti vaikka hänen omaperäisempiä vaatteita tai koruja, niin voi sanoa että tekee elämänsä mokan. Autismin takia ei ihan ymmärrä vaikka miten sanoisi että kukaan ei tahallaan sano. Hän pitää päänsä ja alkaa vihoittelemaan. Se paisuu helposti suuriin mittakaavoihin. Aletaan kertomaan totuutta henkilöstä ihan lähipiirille. Ei auta mikään ja aikuinen ihminen ja omassa kodissa on. Ei tässä pahemmin mitään voi tehdä. Tykkää käydä kuuntelemassa festareilla lempi bändejään. Toistaiseksi onnistunut välttämään Käärijän keikat mutta voi kuule jos niin käy ja K sattuu sanomaan niin en halua tietää. Alkaisi varmasti pommittamaan K.ta ja pyytämään korvauksia ja korvauksia levy-yhtiöltä ja festareilta jne. 

Meitä ihmisiä on moneen lähtöön ja osa ei edes voi mitään, koska ei vaan kykene ymmärtämään. :/

Vierailija
49085/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin aivan pudonnut kärryiltä koko keskustelun suhteen. On tainnut palstalaisilta nyt vaan lähteä lapasesta.

Ja tätä edelsi siis nuorten fanien agitoima avoin ajojahti twitterissä jossa ko henkilöä syytettiin ties mistä kuten paidan koon neuvonnasta t-paitapisteellä myymässä. Bändi ilmoitti "perehtyvänsä asiaan" ja nyt fanit saivat tahtonsa läpi ja ko henkilö ei ole 23-24 rundilla mukana. Kukaan ei tiedä onko tehnyt mitään tai mitä jos on tehnyt mutta yhteistyö ainakin kv tuurilla ei jatku JO kanssa. Uusi JO crew tili myös perustettu instaan. Twitterissä potkuja vaatinut porukka myös kuolaa uutta, nuorempaa ja söpömpää crewn jäsentä.

Tällä hetkellä näin keski-ikäisenä suht uuvuttavaa olla tän porukan kanssa samassa fandomissa. 😳

Me olemme kuulkaa pojille breath of fresh air kun he syksyllä Suomeen saapuvat. Estronaudat ei olekaan mikään toksinen canceloiva fanilauma, vaan hyvänmielen nautalauma villasukkatuliaisineen.

Todellakin! Hei pidetään huolta että jokereille jää mahdollisimman hyvä fiilis Suomen keikoista! Ehkä just vähän vanhemman fanikunnan näkeminen ois heille kivaa vaihtelua, eli estronaudat rohkeasti eturiviin!

Mun sieluun sattuu, kun mä en tiedä, kehtaanko mennä Turun keikalle. En voi mennä, enkä voi jäädä pois. 😔Mikähän on ehdoton yläikäraja, jolloin pitää ymmärtää poistua takavasemmalle. Mä olen jo alkanut miettiä lahjoja pojille, tämmöistä ei ole tapahtunut koskaan ikinä. Sen pitäisi olla jotain fiksua. Jotain mulla on jo mielessä, Bojanille. Voiko lahjoja jättää jotenkin huomiota herättämättä. Samoin voiko sinne saliin livahtaa viimeisenä huomiota herättämättä.🙄

Hei siellä, meikä lähentelee kuuttakymmentä ja liput Tampereelle on hankittuna. Ja parille Käärijän keikalla, enkä todellakaan aio jättää väliin.

👏👏👏 Just näin! Täällä mittarissa kohta 50.

"Nautin elämästä, nautin vapaudesta, enkä paikalleni jää.." Biisi on saanut ajattelemaan, että kannattaa käydä keikoilla ja riemuita muiden mukana. Kyllä sitä sitten vanhana ja raihnaisena saa kökkiä paikallaan mutta siihen saakka nautitaan elämästä!

Vierailija
49086/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan Janin surffailevan mun päälle. B raukka ei pääsisi eturiviä pidemmälle kun se revittäis kappaleiksi.Siellä voi surffailla B Kärtsyn kanssa ihan kahdestaan 😛

💚🌹🌹

Ps.paidaton Olavi ei kyllä nyt sytytä 🤣

Mää näin just Olavin Tammerfesteillä. Kovin jännitysmomentti on aina se, että valahtaako sillä ne sen lannefarkut jossain kohtaa niin, että näkyy jo vähän liikaakin. 😇

Vierailija
49087/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä suomalainen koskaan tavannut Gregoria? Mistä syytti häntä?

Ei ollut, mutta huuteli aktiivisena Twitterissä näitä muiden lausumia syytöksiä ja puhui todella rumasti. En muista nimimerkkiä, alkoi A kirjaimella ehkä ja oli K:n kuva profiilikuvana. Suomenlippu nimimerkin perässä.

Tarkoitti varmaan tätä. Hän on tanskalainen viisufani. Suomenlippu tarkoittaa että äänesti Suomea viisuissa.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1682834646487162880?s=46

Vierailija
49089/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan Janin surffailevan mun päälle. B raukka ei pääsisi eturiviä pidemmälle kun se revittäis kappaleiksi.Siellä voi surffailla B Kärtsyn kanssa ihan kahdestaan 😛

💚🌹🌹

Mää näin just Olavin Tammerfesteillä. Kovin jännitysmomentti on aina se, että valahtaako sillä ne sen lannefarkut jossain kohtaa niin, että näkyy jo vähän liikaakin. 😇

Surffailiko se sillon? Toivottavasti pysy byysat ainakin sillon päällä. Ois ollut ylläripylläri ku ois kikuli luiskahtanu ulos siellä yläilmoissa.

Vierailija
49090/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Kamala jos se olis vielä p ers paljaana surffaillut 🤣

Vierailija
49091/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha sä sit oikein oot? 🤔 Oletko huomiota herättävän ikääntynyt? Mut eihän se musiikki ikää katso. Liikkis ajatus tuo et oot miettinyt jo lahjojakin. 😭 Mene ihmeessä keikalla ja nauti. Kerranhan täällä vain eletään.

Mä oon vielä kymmenen vuotta vanhempi kuin täällä ilmoittautuneet. Mä oon 62 ja häpeä on nykyisin mun toinen nimeni. Mun täytynee nyt miettiä tää homma ihan uudestaan pohjia myöten.

Vierailija
49092/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo fanien seassa on todellisia sekopäitä, täälläkin se yksi veti herneet nokkaan Kn IG kuvasta häärijän kanssa ja tuhosi ja terrorisoi viikon kumpaakin ketjua, ihan totaalinen mielipuoli

Vierailija
49093/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Kamala jos se olis vielä p ers paljaana surffaillut 🤣

No se. Hyvä luoja sentään.

Vierailija
49094/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas mieleen se Lärvisen surffaus 🙈

Vierailija
49095/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olavin perssurfing.

Vierailija
49096/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän B

https://www.instagram.com/p/CvBLT-VtXi3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Meidän se on. 😍Mikähän tuo vaaleanpunainen koru on, joka nyt on kai vähän aikaa sitten kaulaan ilmestynyt.

Vierailija
49097/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha sä sit oikein oot? 🤔 Oletko huomiota herättävän ikääntynyt? Mut eihän se musiikki ikää katso. Liikkis ajatus tuo et oot miettinyt jo lahjojakin. 😭 Mene ihmeessä keikalla ja nauti. Kerranhan täällä vain eletään.

Mä oon vielä kymmenen vuotta vanhempi kuin täällä ilmoittautuneet. Mä oon 62 ja häpeä on nykyisin mun toinen nimeni. Mun täytynee nyt miettiä tää homma ihan uudestaan pohjia myöten.

Ei mee kuule ku hetki ku ollaan mekin 60.

Vierailija
49098/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CuEgAAOOJYU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Jan 🥰

Upea, upea Jan! Ketjun gayilla ei taatusti tullut tuosta huilusta mitään ajatuksia. Jos tuli, niin saa kertoa.

Vierailija
49099/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuista päätellen oli kiinnostusta tiktokeista :D täältä pesee:

https://vm.tiktok.com/ZGJVGHyKW/

https://vm.tiktok.com/ZGJVG981A/

https://vm.tiktok.com/ZGJVGbHoY/

https://vm.tiktok.com/ZGJVG3Nmx/

https://vm.tiktok.com/ZGJVGqaQU/

https://vm.tiktok.com/ZGJVGbXFr/

https://vm.tiktok.com/ZGJVGp7k6/

https://vm.tiktok.com/ZGJVGtGJD/

https://vm.tiktok.com/ZGJVG9qNb/

https://vm.tiktok.com/ZGJVGufux/

Oho, tuli muutama 🙈 nämä ovat paljolti viisuajalta. Menin kronologisessa järjestyksessä suosikkikansiotani.. minulla on näitä melkein 300 🙈🙈🙈

Vierailija
49100/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, että on magee kuva K:n instassa toi naamarikuva huh!

Se on nyt se Eyes wide shut.

Mehän manifestoitoitiin K ja B Eyes Wide Shut -teemalla jo viikkoja sitten. Manifestointi kannattaa!

Ketju on lukittu.