Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
48661/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että eilen jotkut fanit oli menneet Jaakon hääpaikalle?

On, ja siellä oli myös kuvattu. Aivan järkyttävää.

Vierailija
48662/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan K käskenyt/pyytänyt et tanssijat oikeesti nuolee sen mahaa lavalla? Vai ovatko itse keksineet? Päivän polttava kysymys, kun ei muutakaan riideltävää tähän väliin oo. Mä en ehkä pystys ihmisen hikistä ihoa nuolla. Edes Kärtsärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48663/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan K käskenyt/pyytänyt et tanssijat oikeesti nuolee sen mahaa lavalla? Vai ovatko itse keksineet? Päivän polttava kysymys, kun ei muutakaan riideltävää tähän väliin oo. Mä en ehkä pystys ihmisen hikistä ihoa nuolla. Edes Kärtsärin.

Mä voisin tarjoutua kuolemaan milloin vain.

Varmaan on pyytänyt, koska tää on uus juttu.

Vierailija
48664/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko, Jukka, Jesse ja Jere, yhdessä kirjoitettuna (kun kaikki J:llä) ihan w t -nimet. Jonne vaan puuttuu. Vaimot sitten Jessica, Jasmin ja Jade.

Vierailija
48665/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas. Nuolemaan siis.

Vierailija
48666/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne yhdessä noita suunnittele, tuskin ketään pakotetaan mihinkään. Saattaahan siinä esityksen tuoksinnassa myös lähteä vähän lapasesta, ensin ollut tarkoitus esittää nuolevansa ja sitten huomaakin oikeasti lipaisevansa. 😅 Itsellenihän näin ei tokikaan voisi ikinä käydä, kröhöm.

Vierailija
48667/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät mineraalithan siitä vaan saa 😛

Vierailija
48668/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Cu9LOOBNjJW/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Goofy höpönassu höpönpöppöö pikkukulta baby boo!

Vierailija
48669/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just FYI: Callum McAdam is in a long term relationship and engaged to be married (to a woman), so it's pretty unlikely he's trying it on with Bojan. Unless of course you think every straight man instantly turns gay upon meeting him (or maybe they do, actually..? 😂😂🤔)

https://extra.ie/2023/04/29/entertainment/music/cal-mcadam-wedding

Vierailija
48670/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt noin vähästä järkyty.

Vierailija
48671/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just FYI: Callum McAdam is in a long term relationship and engaged to be married (to a woman), so it's pretty unlikely he's trying it on with Bojan. Unless of course you think every straight man instantly turns gay upon meeting him (or maybe they do, actually..? 😂😂🤔)

Nuo ruskeat hiukset käy sille kyllä paremmin.

Vierailija
48672/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/ckb1077/723597056909934592/so-bojan-and-mikkes-i…

Olisi ihanaa päästä Käärijän ja Bojanin pitämään kielikylpyyn. Niin siis tarkoitan Italiaa, Espanjaa jne. T: viisugay

Mä muuten yritin liikuttaa kieltäni yhtä nopeasti kuin K ja B, mutta ei siitä tule mitään. Taidan tosiaan tarvita opetusta sillä saralla.

Tunnustan, kokeilin myös! Ei onnistunut, varsinkin Kääry vielä koukkii samanaikaisesti 😳

Hot lizard man 🔥

Vierailija
48673/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plessed are the gay people that he's straight ...

Vierailija
48674/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joltain keikalta oli sivusta video/kuvaa tuosta tilanteesta ja ne nuoli siis ilmaa siinä lähellä, edestä päin näyttää että nuolis mahaa. (Sori jos pilasin jonku elämän tällä kommentilla)

48675/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme tietenkään voi tietää, kenen idea tämä on. Ovat halunneet tuoda esitykseen uutta kivaa.

Vierailija
48676/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/ckb1077/723597056909934592/so-bojan-and-mikkes-i…

Olisi ihanaa päästä Käärijän ja Bojanin pitämään kielikylpyyn. Niin siis tarkoitan Italiaa, Espanjaa jne. T: viisugay

Mä muuten yritin liikuttaa kieltäni yhtä nopeasti kuin K ja B, mutta ei siitä tule mitään. Taidan tosiaan tarvita opetusta sillä saralla.

Tunnustan, kokeilin myös! Ei onnistunut, varsinkin Kääry vielä koukkii samanaikaisesti 😳

Olin sanomassa jotain muuta köhköh mutta sitten iski omaehtoinen sensuuri.

Mutta joo, kielikylpyyn voisin kyllä minäkin lähteä. 😅

Vierailija
48677/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme tietenkään voi tietää, kenen idea tämä on. Ovat halunneet tuoda esitykseen uutta kivaa.

Se oli kyllä hyvä, kun Kärtsä vähän nuoli Bojania Tavastialla :D En voi lakata nauramasta kun ajattelenkin sitä tämän valossa

Vierailija
48678/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on siis susta ok?

Vierailija
48679/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo toi ensimmäinen järkyttyjä mut onhan toi nyt oikeesti kamalaa. Jotkut entovieraat pöhelöt siellä pörrää toisten häissä napsimassa jotain salakuvia. Poliisiasia.

Varmaan seuraavassa seiskassa on lukijan kuvina. 😓 (Toivottavasti oikeesti ei oo!)

Vierailija
48680/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on siis susta ok?

Miksi mua kiinnostais? En mä siellä ollut kummankaan roolissa, enkä ikinä tule tuollaiseen tilanteeseen joutumaankaan. Miksi ihmeessä moraalivouhottaisin asiasta?

Ketju on lukittu.