Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt niitä samanlaisia hidastuksia Janista possujunassa. Näytti sen verran tykkäävän.
Tässä on yksi possujuna hidastus.
Semmoista kunnon lähikuvahidastusta odottelen.
Voitaisiinko sopia, että ei ihannoida jankkaamista, eli ei kutsuta omaa itseä jankkaajiksi, ei luokitella sitä jankkaamiseksi, jos jokin asia mainitaan noin kolme kertaa. . . jookos?
oikea jankkaaminen on asiaan kerta toisensa jälkeen palaamista, varsinkin, jos monta kommenttia on jo asiaa vastaan. Vai onko siinä siis jotain mitä haluatte ja jotain kovin ihanaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt niitä samanlaisia hidastuksia Janista possujunassa. Näytti sen verran tykkäävän.
Oli kyllä Jurekin innoissaan!
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korussa luki Bojci tai kukkapai(ta)
Eipäs levitetä väärää tietoa, kun palstailijaa tuntuu korun teksti kiinnostavan. Kyse siis Käärijän rannekorusta, jossa lukee RAKAS. Tämä on hyvin helposti nähtävissä Tiia Öhman Instassa 14.7. Porvoon viinijuhlilla hänen ottamastaan kuvasta, jossa K kaataa vettä päälleen. Oikeassa ranteessa tuo koru, josta näkee tekstin selvästi, kun suurentaa kuvaa. Luulen, ettei ole g f:n tekemä. Lienee fanin tekemä? Ihan harmiton juttu.
Päin helvettiä meni taas sun "päätelmät"
Johanneksen ajattelu pitää kyllä kaikki murheet kaukana. 💙 Suosittelen kaikille shippaajille maiseman vaihtoa, ainakin hetkellisesti 😏
-Johannes -jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jokerit aina noilla samoilla paikoilla vai vaihtelevatko niitä välillä?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko sopia, että ei ihannoida jankkaamista, eli ei kutsuta omaa itseä jankkaajiksi, ei luokitella sitä jankkaamiseksi, jos jokin asia mainitaan noin kolme kertaa. . . jookos?
oikea jankkaaminen on asiaan kerta toisensa jälkeen palaamista, varsinkin, jos monta kommenttia on jo asiaa vastaan. Vai onko siinä siis jotain mitä haluatte ja jotain kovin ihanaa?
Jankkaaminen best.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan sellainen lämminhenkinen meemi tässä keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä Jurekin innoissaan!
Jure on lukittu mun hj paikkaan, eikä hän pääse sieltä hetkeen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai ne paikkoja vaihtaa, vaihtelu virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikea jankkaaminen on asiaan kerta toisensa jälkeen palaamista, varsinkin, jos monta kommenttia on jo asiaa vastaan. Vai onko siinä siis jotain mitä haluatte ja jotain kovin ihanaa?Jankkaaminen best.
Jep. T: Käärijän hääasu jankkaaja
Ei kyl K voi olla mustis Callumin kaltaselle peikolle.
Luoja että nämä molemmat on ihania. Yhdessä tai erikseen, ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Bojan on ihan innoissaan. Jure ja Jan vaisumpina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäisin täällä gallupin pystyyn siitä, että mihin väliin itse menisit mieluiten? Mutta kun peukkuja on vaan kaksi.
Pikkuinen K ja tanssija siviilivaatteissa 😍
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1682764583973408769
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Bojan on ihan innoissaan. Jure ja Jan vaisumpina.
Wild Youthin rumpali on mukana ihan kypällä.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikea jankkaaminen on asiaan kerta toisensa jälkeen palaamista, varsinkin, jos monta kommenttia on jo asiaa vastaan. Vai onko siinä siis jotain mitä haluatte ja jotain kovin ihanaa?Jankkaaminen best.
Okke.
(Oon sit varmaan itse the real slim jankkaaja sitten, en aina niin hyvää vastaanottoa saanut. Mua huvittaa, kun nolla-vastustusta aiheisiinsa saaneet ovat silleen, että pliis, voinko olla tän aiheen jankkaaja, ja voitteko kutsua mua siksi, vaikkei aiheesta ole vielä edes jankattu)
Mutta en kysy keneltäkään, voinko palata milloinkin mihinkä aiheeseen, selvä :)
Milloinkohan B on alkanut opiskelemaan suomea
Käärijän musta glitter narubikinit hääasu. Jure ei ole ekaa kertaa pappia kyydissä, kun kyse on possujunasta.