Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblr reagoi 😂😂
https://www.tumblr.com/follivora/723563504051896320/oh-god-hes-in-a-hea…
Ja epäilijöille ettei JO halua osallistua possujunaan! 😂
https://www.tumblr.com/jokaarija/723563196468936704/joker-out-and-wild-…
Viidakkorummut taas soi :D Hyvä possujuna :D
Eli useampaan otteeseen lauloivat uk kiertueella ccc:ta😏
Kenen julkaisema toi video sitten on?
Se joka puhui siellä suomeksi, että anna mennä. Kuka hän oli? Ettekö tunnista oikeasti ääntä? Kuunnelkaa uudestaan ja miettikää tarkkaan.
Kovin porukat oli sitä mieltä, että se oli sen toisen bändin jäsen joka samaan aikaan auko suuta taustalla mutta puhui englantia ja se kuulosti vain siltä. Muakin häiritsee että mitä hän sitten sanoi jos ei suomea? :D
Puhuu suomea ja on tuttu henkilö meille palstailijoille (ei kuitenkaan itse Jere vaan).
Jatketaanko tätä jankkausta nyt kello 23 vai?
No jollain on pakkomielle latistaa tunnelmaa ja hukuttaa iloiset ihanat viestit turhan jankutuksen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblr reagoi 😂😂
Se joka puhui siellä suomeksi, että anna mennä. Kuka hän oli? Ettekö tunnista oikeasti ääntä? Kuunnelkaa uudestaan ja miettikää tarkkaan.
Kovin porukat oli sitä mieltä, että se oli sen toisen bändin jäsen joka samaan aikaan auko suuta taustalla mutta puhui englantia ja se kuulosti vain siltä. Muakin häiritsee että mitä hän sitten sanoi jos ei suomea? :D
Puhuu suomea ja on tuttu henkilö meille palstailijoille (ei kuitenkaan itse Jere vaan).
Mikähän teoria sulla on tulilla? Miksi kukaan sanoisi B:lle suomeksi mitään, kun ei B osaa suomea...
Sille toiselle kuvaajalle sanotaan, että anna mennä.
No siis näin mäkin tulkitsin tilanteen, kun näin sen kyseisen videon. Kuvaajalle tosiaan sanotaan, että anna mennä. En mä kuitenkaan sitä ääntä tunnista. Tunnistaako muka joku? Ei saa kiusata muita noin vakavalla aiheella.🤣 Nyt mua vaivaa se ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblr reagoi 😂😂
Jatketaanko tätä jankkausta nyt kello 23 vai?
Tänään meikän yksiössä paukkuu kuplaviini
Meno märkä pakkaa matkaan kumpparit ja juhlafiilis
Ei midii turhaa iisii vikat ruplat punnat kiinni
Pidän auki mun oviini kutsu messiin tuttaviisi
Tanssilattialla väestö bailaa jukkabiittii Meikä suuntaa
Rinkiin tiskijukka pumppaa hittii Ja moshaan tukkaa ettei
Naapureille tuu paniikki koska sanon et ollaa kello 23 turpa kiinni
Käärijä
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä toi tili, jolta K on jakanu ton kielenlirputustarinan (kaarijan_7) Lainailee huolettomasti Twitteristä kaikki eturivin keikkavideot ja kreditit päin pehvaa
Mitä alapeukutatte. Tottahan tuo on. Tiiän omasta kokemuksesta, että vmäistä nähdä omat sydänverellä kuvatut videot luvattomasti eteenpåin välitettyinä
Joka päivä syntyy uusi jankkaaja maailmaan. Tänään olemme saaneet keskuuteemme anna mennä -jankkaajan 💚
Vierailija kirjoitti:
I love you my Bojći yes yes.We marry and then put baby oil to your body.One room one bed yes yes.
Ja ankeuttajia ketuttaa 😛 kun karmit kaulassa Kärde kaapista tupsahtaa
Tuo kn rallienglanti on todellinen seksintappaja. Joissaki ficeissäki tunnelma menee heti pilalle, ku tulee tuota sönkötystä.
Vierailija kirjoitti:
Korussa luki Bojci tai kukkapai(ta)
Eipäs levitetä väärää tietoa, kun palstailijaa tuntuu korun teksti kiinnostavan. Kyse siis Käärijän rannekorusta, jossa lukee RAKAS. Tämä on hyvin helposti nähtävissä Tiia Öhman Instassa 14.7. Porvoon viinijuhlilla hänen ottamastaan kuvasta, jossa K kaataa vettä päälleen. Oikeassa ranteessa tuo koru, josta näkee tekstin selvästi, kun suurentaa kuvaa. Luulen, ettei ole g f:n tekemä. Lienee fanin tekemä? Ihan harmiton juttu.
Nyt niitä samanlaisia hidastuksia Janista possujunassa. Näytti sen verran tykkäävän.
Niin voisiko joku antaa mulle koosteen viime päivistä, kun en ole ollut täällä.
Kiitos ja tnx sm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I love you my Bojći yes yes.We marry and then put baby oil to your body.One room one bed yes yes.
Ja ankeuttajia ketuttaa 😛 kun karmit kaulassa Kärde kaapista tupsahtaaSitten kutsuu häämatka, mihin otetaan mukaan sukkanauhat, sisäkön asu ja syödään persikoita kuunnelleen Olavia ja Kuumaa.
Mää jo äkkiseltään luin että se Olavikin otetaan sinne mukaan ja meinasin innostua. 😂
Kiitos universumi, peräti 2 tuntia annoit mun olla ajattelematta K:ta ja B:ta Johanneksen ansiosta ja nyt olikin jo aika kiskoa mut takaisin shippiin näillä videoilla 🙄
Vierailija kirjoitti:
Harrastelija muusikkona olen tehnyt joitakin vierailuja suhteellisen nimekkäiden artistien kokoonpanoihin. Järkytyin ketjun sisällöstä. Laitoin oman Instagramin tilini yksityiseksi, vaikka en mitenkään Käärijään liitykään. Ahdistava ajatus, että mäkin saatan olla jonkun toisen artistin fanien seurauslistalla ja pohdintojen kohteena. Tarkoitan näitä yksityiselämään liittyviä asioita, että näkyykö artistia tai onko tietyt pippalot menossa.
No tuskinpa olet..
Kannattaa opetella yhdyssanat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ankeuttajia ketuttaa 😛 kun karmit kaulassa Kärde kaapista tupsahtaaSitten kutsuu häämatka, mihin otetaan mukaan sukkanauhat, sisäkön asu ja syödään persikoita kuunnelleen Olavia ja Kuumaa.
Mää jo äkkiseltään luin että se Olavikin otetaan sinne mukaan ja meinasin innostua. 😂
Olavi ei ehdi ,nai Johanneksen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt niitä samanlaisia hidastuksia Janista possujunassa. Näytti sen verran tykkäävän.
Tässä on yksi possujuna hidastus.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Koon Kaija? ..joten anna mennä.. 🎶
Selittäisi ainakin miksi Jokereilla oli korkkarit kattoon -meno päällä
Kyllä K aika hyvältä nätiltä valkoisessakin häitä ajatellen :)
https://twitter.com/koppitules/status/1682829687167262721/photo/1
Siellä bussissa kukaan mitään suomeksi hölissyt, se Callum siinä räkäisellä äänellään sanoo jotain mikä kuulosti "anna mennä". Okei, kuulosti yllättävän paljon suomelta, myönnetään.