Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei selkeesti oo varautunut oikein mihinkään mitä suur julkisuus tuo tullessaan ja kun lähimmässä crewssa on pelkästään kavereita joilla ei asiasta oo mitään kokemusta.... on varmaan aika yksin painimassa noiden ongelmien kanssa
Tämä on kyllä totta.
Varsinkin nyt kesällä kun tuntuu että levy yhtiö varmaan lomalla
Jotenkin toivon että esim. Matti, Etel ja Katri olis sellaisia ihmisiä jotka huomioi K jaksamista ja puuttuis asiaan jos huomaa ettei kaikki ole kunnossa. Matista ainakin tullut sellainen kuva että on huolehtivainen ja empaattinen tyyppi. Tuo ystävistä koostuva crew ei ole ehkä yhtään K paremmin valmistautunut tällaiseen pyöritykseen. Etel on ehkä nähnyt myös Samun kautta mitä pyöritys voi pahimmillaan olla
Vierailija kirjoitti:
My dads are gay!
Oon kallistunut näkökulmaan, jossa kevätkääryle viittaakin alullelaittamisen ajankohtaan, ja tämä kyseinen huudahdus kuului K:n sisältä. Kun kyseessä on Bojanin lapsi, niin tottahan se alkionakin puhuisi jo sujuvaa englantia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tollanen älytön keikkailu ja kiertue elämä oo aika raskasta kropalle ja kunnolle? Joutuukohan K alkaa käymään salilla yms pitämään huolta kunnostaan?
Nyt kesän aikana ainakin kropassa näkynyt kaikki
Kesäpötsi on yhtä kuin lonkeromassu.
K:lla näkyy usein lonkkupullo kädessä. Nää makeat hiilihappolimuviinat on pyykkilaudan tuho, mutta kyllähän ne kuuluu suomalaiseen kesään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestejä näköjään poistuu,kun sivumäärä pienenee .En tiedä millaisia,mutta sen kunniaksi
Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?
Kasvaa vaan lista 👍Eilen tuli uusia kiellettyjä sanoja, ainakin parijooga ja Rakas Pasi. Oisko tuo Bess kans?
Ja Slovenian matka. :)
Tavallisen festarikävijän juttua ja videoita K:sta 😊
https://twitter.com/angiehillmann/status/1682669391605792768
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei selkeesti oo varautunut oikein mihinkään mitä suur julkisuus tuo tullessaan ja kun lähimmässä crewssa on pelkästään kavereita joilla ei asiasta oo mitään kokemusta.... on varmaan aika yksin painimassa noiden ongelmien kanssa
Tämä on kyllä totta.
Jotenkin toivon että esim. Matti, Etel ja Katri olis sellaisia ihmisiä jotka huomioi K jaksamista ja puuttuis asiaan jos huomaa ettei kaikki ole kunnossa. Matista ainakin tullut sellainen kuva että on huolehtivainen ja empaattinen tyyppi. Tuo ystävistä koostuva crew ei ole ehkä yhtään K paremmin valmistautunut tällaiseen pyöritykseen. Etel on ehkä nähnyt myös Samun kautta mitä pyöritys voi pahimmillaan olla
Mutta noi tanssijathan ei oo niin usein messissä keikoilla ja reissuilla
Itse uskon, että Wild Youthin Conor on Bojanille paljon läheisempi ja tärkeämpi kuin Käärijä. B on ystävä myös Conorin puolison kanssa. Viesteilevät paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen festarikävijän juttua ja videoita K:sta 😊
https://twitter.com/angiehillmann/status/1682669391605792768
Siellä on myös hyvä kommentti joltain mieheltä ja näkyy vikassa videossa kuinka Matti oli kovassa vedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää ollu jo, että Bojanin on bongattu poistelevan K:hon liittyviä kommentteja postauksistaan 😮😮
Ei tokikaan. 🙄
No näin kerrotaan Jodelin puolella. Ei nää ihan tyhjästä yleensä lähde.
Jos pyörit siellä Jodelissa niin voisitko samalla oikaista tuon perättömän huhun, ettei se lähde paisumaan turhaan. Ne molemmat kommentit siis näkyi ihan normaalisti eilen, mitään ei oltu poistettu.
Voisi nuo Käärijä-kommentti kyllä jättää laittamatta B:n kuviin, alkaa mennä jo kiusaamisen puolelle ne.
Ihan oikeasti, en tajua. Miten joku voi roikkua tässä ketjussa, eikä ole voinut katsoa Tavastia-matskua, koska pitää sitä muka niin nolona ??????????????????????????????????????????????????????
Tipuin nyt kyllä aivan täysin. K&B fiilistelyketju???? K & B, helouuuuuuuu
Mä voisin katsoa lisää sitä samaa 365/7, jos jostain vain materiaalia (uutta siis) tipahtelis :) Mun mielestä se on koko tämän jutun ydin, toki Viisut olivat, mutta itse en silloin seurannut.
Tietenkin, jos on VAIN Kärtsä-fani, ei ehkä "saanut mitään" Tavastiasta (Bojanin osuudesta), mutta siinähän on sitten missannut aika paljon! 💚💛
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että Wild Youthin Conor on Bojanille paljon läheisempi ja tärkeämpi kuin Käärijä. B on ystävä myös Conorin puolison kanssa. Viesteilevät paljon.
Mikä ihmeen kilpailu Bojanin ystävyys muka on? Ihmisellä voi olla paljon ystäviä, tiedätkös, jotka on kaikki ihan yhtä tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö hassuja puhut, K on yksi B:n parhaimpia ystäviä ja viestejä ja puheluitta on heidän välillään päivittäin 💚💚💚💚💚💚💚 koska niin ystävät tekee!
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nähnyt heidän yksityistä viestittelyään? Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kilpailu Bojanin ystävyys muka on? Ihmisellä voi olla paljon ystäviä, tiedätkös, jotka on kaikki ihan yhtä tärkeitä.
Tää on tää yks Conor jankkaaja, ei kannata siitä kauheesti välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
My dads are gay!
Oon kallistunut näkökulmaan, jossa kevätkääryle viittaakin alullelaittamisen ajankohtaan, ja tämä kyseinen huudahdus kuului K:n sisältä. Kun kyseessä on Bojanin lapsi, niin tottahan se alkionakin puhuisi jo sujuvaa englantia.
Tämähän se selittää myös, miksi Kääryleen pötsi vaan kasvaa kasvamistaan!!! Vauvamasu ja masuasukki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta.
Mutta noi tanssijathan ei oo niin usein messissä keikoilla ja reissuilla
Ei olekaan mutta ehkä just siksi ne vois huomata jos väsy alkaa painaa. Pointtina just se etteivät kuulu K vanhaan lapsuudenkaverista koostuvaan posseen vaan katsovat hommaa vähän ulkopuolelta. Ovat kuitenkin tutustuneet hyvin UMK ja viisujen aikana
Vierailija kirjoitti:
K:n mouruvaihe on tarttunut jo Jukkaankin.😃
T: En ole Jukka-jankkaaka
Musta on kyllä nyt tullu Jukka-fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on tää yks Conor jankkaaja, ei kannata siitä kauheesti välittää.
Se on se yks ja sama ankeuttaja-trolli, joka huolestuu ja trollaa joka päivä eri jutuista ja poistelee viestejä. Sillä ei ole minkäänlaista elämää vissiin.
Työnnä se kusinen conor poikittain perärööriisi. Terveisin Muumimamma
????????????????????????????????????????????????
Nehän oli kesän paras tapahtuma, asia, kaikkea!
Tarkistusnumeroni on tälle 333! Eli C'est vrai