Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tää on vähän ot, mut en oo kauheesti käyny keikoilla ja kaverit ei oo Joker Out musan fiilistelijöitä, joten oon menossa keikalle yksin. Oon myöskin aika stereotyyppinen suomalainen jöröttäjä (sori) ja harvoin tanssin tms. Oonko tunnelman pilaaja keikalla jos vaan kuuntelen jäykkänä keikkaa muiden keskellä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jesse tulossa tavastialle, kun kommentoi B postaukseen
Kyllähän se siltä kuulostaa eli Jesse ainakaan ei olisi lähdössä Israeliin? 🤔 Vai eikö ole vielä varmistunut meneekö K sinne vai ei? En kyllä käsitä mitä "teknisiä ongelmia" voi olla esteenä kun K tarvitsee vain mikrofonin jos vetää dueton Noan kanssa.
Bojan on se tekninen ongelma/este Israelin vierailulle😉
Pitikö se siis paikkansa, että B oli kertonut fanille ettei näe K:ta ennen lokakuuta vai oliko fanin sepitystä?
Sehän puhui niistä ausseista, eikä K:sta. Sanoi vielä them.
Mutta että I miss him. Ota tästä selvää huoh.
Vierailija kirjoitti:
Uhmallanikin toivotan hyvää huomenta!
Ei ole kourimista löytynyt, mutta aivan päinvastaista löytyy eli mukava hetki lapsen kanssa. 😍
https://www.tumblr.com/king-krisu/723498128623501312/your-honour-hes-si…
Tää on ihana. Kuvassahan on K:n kummityttö (eli Miken tyttö), joka oli eilen Tiksissä myös lavan takaosassa fiilistelemässä setänsä keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole B kommentoinut Jessen kommenttia. Tykkäyksiä ei näe.
Näkee. Ei ole tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän ot, mut en oo kauheesti käyny keikoilla ja kaverit ei oo Joker Out musan fiilistelijöitä, joten oon menossa keikalle yksin. Oon myöskin aika stereotyyppinen suomalainen jöröttäjä (sori) ja harvoin tanssin tms. Oonko tunnelman pilaaja keikalla jos vaan kuuntelen jäykkänä keikkaa muiden keskellä? :D
Nostele välillä kättä ylös ja liikehdi vähän. Ei ole pakko hulluna moshata ja kiljua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee. Ei ole tykännyt.
Miten sen näkee, mun Android ei ainakaan avaa noita yksittäisten kommenttien tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se siltä kuulostaa eli Jesse ainakaan ei olisi lähdössä Israeliin? 🤔 Vai eikö ole vielä varmistunut meneekö K sinne vai ei? En kyllä käsitä mitä "teknisiä ongelmia" voi olla esteenä kun K tarvitsee vain mikrofonin jos vetää dueton Noan kanssa.
Ajattelin B:tä enemmän logistisena ongelmana, johon voidaan seuraavaksi vedota mikäli tekaistut tekniset ongelmat saadaan ratkaistua 😀
Vierailija kirjoitti:
Et oo, kukin fiilistelee keikoilla tavallaan, ihan sallittua vaan seisoa paikoillaan, jos siltä.tuntuu. Sanoisin, että toi on jopa suht tyypillinen suomalainen tapa toimia keikoilla. 😂 Itse taas tykkään jammailla, niin menen suosiolla jonnekin vähän taaemmas missä on enemmän tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö se siis paikkansa, että B oli kertonut fanille ettei näe K:ta ennen lokakuuta vai oliko fanin sepitystä?
Eikö B fanin mukaan sanonut että I miss all of them kun oli puhuttu sekä K:sta että Voyagerista?
7.05 Helsingistä Ljubljanaan lähtenyt lento alkaa olla kohteessa.Vahingossa tsekkasin kun varasin työmatka lippuja Helsink Oulu välille 🤣
Kumman kanssa halailusta täällä puhutaan, tanssija-Jessen vai kaveri-Jessen? Eikö ole kaksi Jesseä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee. Ei ole tykännyt.
Miten sen näkee, mun Android ei ainakaan avaa noita yksittäisten kommenttien tykkäyksiä.
Mulla kanssa Android. Painamalla pohjaan kyseisen kommentin sydänmäärää tulee ainakin mulle näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Kumman kanssa halailusta täällä puhutaan, tanssija-Jessen vai kaveri-Jessen? Eikö ole kaksi Jesseä?
Kaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö B fanin mukaan sanonut että I miss all of them kun oli puhuttu sekä K:sta että Voyagerista?
Joo näin oli, ei fanin raportin mukaan sanonut "miss him".
Vierailija kirjoitti:
Tanssija lähti heti viisujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri-Jessen, tanssija-Jesseä ei oo viisujen jälkeen näkyny, on kai Hollannissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee. Ei ole tykännyt.
Mulla kanssa Android. Painamalla pohjaan kyseisen kommentin sydänmäärää tulee ainakin mulle näkyviin.
Aina oppii jotain uutta. Kiitos. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä jo täällä? Fani sai sairaskohtauksen ja B ja Conor auttoivat häntä ja B antoi oman hupparinsa fanille. On ne vaan niin ihania 🥰
https://twitter.com/oliviaskellern/status/1682323377644613633?s=61&t=jM…Kuinkahan monta "sairauskohtausta" Suomen keikoilla tulee olemaan? Helppo huomionhakukikka.
Todellakin toivon, ettei kukaan feikkaa sairaskohtausta tai pyörtymistä vain hakeakseen huomiota.
Samaa minäkin toivon. Mutta eihän sitä koskaan voi tietää mitä fani saa päähänsä saadakseen idolinsa nostamaan hänet takaisin tolpilleen.
Jossain mainitaan UK-keikoista "Bojan took my sign onstage and Kris hung it on his microphone". En ole kauheasti ehtinyt katsella keikkakuvia ja -videoita, kellään havaintoa mikä tämä kyltti oli?