Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
B katselemassa klippejä itsestään Tiktokissa 😄
https://twitter.com/kurooscoffee/status/1682120972520890369?t=0VLwjwXaT…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti jos joku täältä on käynyt kirjottamassa Bojanin instaan jotain Ksta, kävisitkö itse ne poistamassa sieltä, kiitos!
Mä en halua edes tietää, että mitä siellä lukee.🙈
Ihan vaarattomia tekstejä. Kuviin, joissa on aurinkolasit, joihin on kirjoitettu *Bojans bitch* (ja mm B itse pitää niitä) joku on kommentoinut *Bojan, your Bitch is in Finland*, minusta ihan aiheellinen muistutus fanien toiveista 😄
eli haluat että he julkaisisivat performatiivisesti shippaajien mieliksi jotain?? B on muutenkin jo leimattu K:n puppy-puppelipöö-husbandiksi, kun hän yrittä tehdä vakavaa musiikkiuraa! Älä pliiiis ikinä kommentoi mitään heidän kuviinsa
Hei vähän ot, mut kertoiko kukkapaita ikinä uusimmalta keikalta fiiliksiään?
Vierailija kirjoitti:
Eilen kertoi joku 100 sivua sitten :D
Nyt oon kyllä niin pettynyt muutamiin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ei kuulunut mitään, epäiltiin jo, että K on kidnapannut sen. Sitten selvisi, että K olikin vaan osoitellut sitä sormella!
Vierailija kirjoitti:
Sivu 2285
Mä haluun nähä sen kourinnan! Jere kourimassa Jessee tai toista päin.
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on tilit kaikilla somealustoilla, voisitteko kaivella eikö löytyiskö Urheilujätkää tältä päivältä, kun oletettavasti se Jesse-tilanne ois sen yhteydessä?
Voisko joku tiiviistää parilla lauseella tän päivän Jesse-kourinnan? Lukematta edelliset päivät, enkä oikeen tiedä, miltä sivulta löytyis. Koitin haravoida edellisiä sivuja, muttei osunut silmään. Ihanaa, että keskustelu rullaa ja sitä riittää täällä!
Kuumalle kourinnalle peukkuja pitäen...
Tää on eilistä B:tä, puppy kiehnää
Vierailija kirjoitti:
Mua v ituttaa suuresti noi kommentoijat,kun juuri niiden takia K ja B eivät voi olla avoimesti ystäviä. Shipata voi,mutta ei ikinä mennä henkilökohtaisiin someihin tai heille sitä muuten tuputtaa.Tää palsta on pieni murhe noiden rinnalla.
Tämäpä. Monta kertaa todistettu vastaavissa tosielämän shippauksissa, että ollaan menty liian fanaattiseksi ja sen myötä pilattu jopa välejä. Toivottavasti K ja B sentään pysyvät ystävinä vaikka eivät materiaalia laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua v ituttaa suuresti noi kommentoijat,kun juuri niiden takia K ja B eivät voi olla avoimesti ystäviä. Shipata voi,mutta ei ikinä mennä henkilökohtaisiin someihin tai heille sitä muuten tuputtaa.Tää palsta on pieni murhe noiden rinnalla.
Tämäpä. Monta kertaa todistettu vastaavissa tosielämän shippauksissa, että ollaan menty liian fanaattiseksi ja sen myötä pilattu jopa välejä. Toivottavasti K ja B sentään pysyvät ystävinä vaikka eivät materiaalia laita.
Mä kohta toivon, etteivät edes pysyisi ystävinä näiden typerien kommentoijien takia.
Oliko tämä jo täällä? Fani sai sairaskohtauksen ja B ja Conor auttoivat häntä ja B antoi oman hupparinsa fanille. On ne vaan niin ihania 🥰
https://twitter.com/oliviaskellern/status/1682323377644613633?s=61&t=jM…
K sai aventuriini kiven yleisöstä Sieravuoressa.
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273359470403584?t=QNtOXRqT…
Eikä B sanonut eilen fanille, että hän ikävöi k:ta
Suihkur***nkkaus se toimii aina.
T. Miesten mies
Joko se tämänpäiväinen JO konsertti meni?
Valitettavasti ketju on vienyt mun intoa tosi paljon, mutta muualta tykkään lukea tarot luennat. Omalla kutkuttavalla tavalla olisi kiehtovaa jos ne olisi totta. Pidän enemmän mystiikasta kuin suorasta toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Joko se tämänpäiväinen JO konsertti meni?
On paraikaa menossa! Mutta liveä tai muuta en ole nähnyt.
Siis eikö tästä nyt ole mitään videoa?? J ja J!!