Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46521/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siis toi Rylan on?

Kyseleekö joku ihan tosissaan, että kuka on Rylan?!?

JOO! En mäkään tiennyt.

Miksi kenenkään yleissivistykseen kuuluisi edes tietää kuka hän on?

Vierailija
46522/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt miten muut jokerit ovat huomanneet B ihastuksen K:hon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46523/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt miten muut jokerit ovat huomanneet B ihastuksen K:hon

Ja K:n ihastuksen B:hen?

Vierailija
46524/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua heräsin just. Näin unta, että olin jotenkin onnistunut saamaan olohuoneeseeni Kn ja Bn. K oli seurannut minua bussista kotiin, kun oli ensin taluttanut ilmeisen sairaanoloisen äitinsä kotiin. Vaikka se oli outoa, olin salaa tyytyväinen tilanteeseen. No, sitten aloin pitää jotein ihme kyselytuntia pojille ja selvisi, että molemmat ovat avoimesti n a t s e j a. Kysyin heiltä, onko heidän mielestä oikein syrjiä joitakin? B vastasi, että käärmeitä ja Klla oli jokin pitempi lista, mutten muista enää mitä. Kun kysyin, että onko joitakin joita EI saa syrjiä, alkoi pitkä hiljaisuus ja heräsin. Ai kauheaeta!

🤣🤣 Käärmeitä voi syrjiä!! 😆😁👌

Vierailija
46525/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siis toi Rylan on?

Normaaleille on hei noloa tietää liikaa tai liian hyvin näitä vähän vähemmän oleellisia euroviisuihmisiä, joten, joo-o.

Vierailija
46526/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.

Tavastialla oli kyllä kovempi meno.

Vierailija
46527/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua heräsin just. Näin unta, että olin jotenkin onnistunut saamaan olohuoneeseeni Kn ja Bn. K oli seurannut minua bussista kotiin, kun oli ensin taluttanut ilmeisen sairaanoloisen äitinsä kotiin. Vaikka se oli outoa, olin salaa tyytyväinen tilanteeseen. No, sitten aloin pitää jotein ihme kyselytuntia pojille ja selvisi, että molemmat ovat avoimesti n a t s e j a. Kysyin heiltä, onko heidän mielestä oikein syrjiä joitakin? B vastasi, että käärmeitä ja Klla oli jokin pitempi lista, mutten muista enää mitä. Kun kysyin, että onko joitakin joita EI saa syrjiä, alkoi pitkä hiljaisuus ja heräsin. Ai kauheaeta!

Unessasi B:n vastaus, että on oikein syrjiä käärmeitä tarkoittaa sitä, että valheita levittävät ihmiset ovat inhottavia ja heitää saa syrjiä. (PS. olen lähipiirissäni tunnettu ja luotettu unien tulkitsija.)

muistan psykan tunnilta, että Freud taisi pitää näitä myös erään elimen symbolina :D Onneksi mun oma tuska siitä unesta vaihtui hillittömään nauruun.

B:n mielestä käärmeitä saa syrjiä = internalisoitua homofobiaa siis!

Vierailija
46528/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen lento.

JO on jo matkalla Sloveniaan.

Vierailija
46529/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unessasi B:n vastaus, että on oikein syrjiä käärmeitä tarkoittaa sitä, että valheita levittävät ihmiset ovat inhottavia ja heitää saa syrjiä. (PS. olen lähipiirissäni tunnettu ja luotettu unien tulkitsija.)

muistan psykan tunnilta, että Freud taisi pitää näitä myös erään elimen symbolina :D Onneksi mun oma tuska siitä unesta vaihtui hillittömään nauruun.

B:n mielestä käärmeitä saa syrjiä = internalisoitua homofobiaa siis!

Kyllä mäkin tulkitsin tuon käärmeen heti petturi-tyyppiseksi henkilöksi. Niin K:kin (biisissä siitä viis).

Vierailija
46530/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikainen lento.

Bojan metrossa. (Gregorin insta) H*tto kun tulis toi naama aamulla metrossa ihan kasuaalisti taakse 🤪

Vierailija
46531/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siis toi Rylan on?

JOO! En mäkään tiennyt.

Miksi kenenkään yleissivistykseen kuuluisi edes tietää kuka hän on?

Yleissivistyksestä paha sanoa mitään, mutta oletus on, että tämänkin ketjun porukka roikkuu netissä todella paljon. Luulisi, että viimeistään euroviisujen aikana olisi törmännyt miehen tekemiin haastatteluihin. Aika tunnettu tyyppi ja tv-kasvo on kyseessä.

Vierailija
46532/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mutta tuo Maen esityksen olisi voinut jättää väliin. Kaamea esitys eikä mitään kipinöitä. Yleisökään ei messissä. Olisipa yksi pottatukka ollut näyttämässä mallia.

Vierailija
46533/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tosi paljon brittilehtiä netissä eikä silti ollut Rylan tuttu. Mutta turha jankata tästä.

Vierailija
46534/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen tosi paljon brittilehtiä netissä eikä silti ollut Rylan tuttu. Mutta turha jankata tästä.

Lue enemmän! Miehellä on instassa vaivaiset 1,7 miljoonaa seuraajaa, mm yksi Bojan.

Vierailija
46535/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta tuo Maen esityksen olisi voinut jättää väliin. Kaamea esitys eikä mitään kipinöitä. Yleisökään ei messissä. Olisipa yksi pottatukka ollut näyttämässä mallia.

K:tä dissataan siitä, kun antaa kavereiden pyörittää uraansa, mutta sitten Jokerit esiintyvät useamman C-luokan viisu"staran" kanssa. :P

Vierailija
46536/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikainen lento.

Eikä! Kaikkea sitä täällä kerrotaankin!!!

Vierailija
46537/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä esitys se oli ja yleisö innolla mukana Maen biisissäkin. Ei meidän täällä tarvitse latistaa ja luulla että vain Tavastialla voi olla kova meno.

Vierailija
46538/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Luken vanhemmat myös jotain varakkaita vai miten hänellä on varaa asua Lontoossa? Joo tiedän, tyhmä kysymys, voi kai siellä asua vaikkeivät olisikaan, mutta kun Luke on myös sellainen vähän sen oloinen. Kun siis tiedättehän ihmisiä, joille ihanan joutilas elämä on mahdollinen perheen / suvun varakkuuden vuoksi. Sekin on ihan kivaa.

Vierailija
46539/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä esitys se oli ja yleisö innolla mukana Maen biisissäkin. Ei meidän täällä tarvitse latistaa ja luulla että vain Tavastialla voi olla kova meno.

Niinpä.. eikö briteissä pidetty heidän omasta biisitään.. varmaan oli mukava yllätys yleisölle 🙏 onhan tuo B:n vierailu Suomessa keikalla objektiivisesti oudompaa, ja sekin toimi 😅

Vierailija
46540/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Luken vanhemmat myös jotain varakkaita vai miten hänellä on varaa asua Lontoossa? Joo tiedän, tyhmä kysymys, voi kai siellä asua vaikkeivät olisikaan, mutta kun Luke on myös sellainen vähän sen oloinen. Kun siis tiedättehän ihmisiä, joille ihanan joutilas elämä on mahdollinen perheen / suvun varakkuuden vuoksi. Sekin on ihan kivaa.

En tiedä Lukesta mitään.. mutta kuulin jostain että hän omistaisi leipomon Lontoossa.. eli ei tee vain musiikkia elantonsa eteen 🤔

Ketju on lukittu.