Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Eilinen galluppi
Tää on varmaan tämänhetkinen tilanne 😂
Yläpeukuta jos olet edelleen shippilaivassa, alapeukkua jos tykkäät ankeuttaa.
ylös 81
alas 4
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Mitä katsoin keikkaklippejä niin Lontoo ok, mutta jostain syystä olisin tunnelman puolesta halunnut olla siellä 💙 Glasgown 💙 keikalla. . . Kaikki näytti siellä olleen vain niin täydellistä, sopivan ärhäkkää, silti rennon mukavan oloista bändiä ja ihmeellinen ihana miljöö. No, kaikkea ei vain voi saada! 🧡💛
Kris piti eilen kyllä keikalla mun hänen lempipaitaa!! Tosin Glasgowssa oli paidatta! 😘
Olin kans kyllä ihan että ahaa, täällä JO-keikalla voi olla vierailijoitakin, hmmmmm. . .
Mae siis. (oliko ne karvajalat siis hänen sitten?)
Se oli Maen biisi, jonka ne veti, eikö?
Jäin miettimään, onko vastaavaa suunnitteilla K:n kanssa. Silti vähän epäilen. . . Tuossa se oli musiikillisesti täysin luontevaa, joskin esitys sai minut muuten vähän vaivautuneeksi (ne klipit joita näin). Siis eniten siksi koska kaikista oli varmasti kiva nähdä poikien esc-ystävä ihan lavalla saakka esiintymässä, mutta muuten yhteistyö ei mielestäni sopinut esitykselle niin hyvin. Mutta mitäs siitä, yksi biisi aina mukaan mahtuu.
Mutta Kärtsän kanssa sen pitäis tuntua tunnelmaa kohottavana, en haluais mitään *Bojanin viisulover haluttiin lavalle koska niillä oli bromance ja emme tiedä miten lopettaa ratsastamalla asialla* -tyyppistä tunnetta siihen.
Lontoon keikka näytti ihanalta, olisipa voinut olla siellä. Live katkesi ainakin hetkeksi ennen Novi valia niin lopetin katsomisen siihen. B tekee instassa sen hauskan Hello b*tchin Rylanin kanssa.. ettei vaan olis ollut tuo Rylan joka on kosinut ja tarjonnut asuntoa Lontoosta. 😀
Vierailija kirjoitti:
Eilinen galluppi
Tää on varmaan tämänhetkinen tilanne 😂
Yläpeukuta jos olet edelleen shippilaivassa, alapeukkua jos tykkäät ankeuttaa.
ylös 81
alas 4
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Entäs siinä myöhemmässä joka tehtiin sen fanin B ei näe K:ta ennen lokakuuta jälkeen? 😒 Vai onko tää jo se?
Vierailija kirjoitti:
Olin kans kyllä ihan että ahaa, täällä JO-keikalla voi olla vierailijoitakin, hmmmmm. . .
Jäin miettimään, onko vastaavaa suunnitteilla K:n kanssa. Silti vähän epäilen. . . Tuossa se oli musiikillisesti täysin luontevaa, joskin esitys sai minut muuten vähän vaivautuneeksi (ne klipit joita näin). Siis eniten siksi koska kaikista oli varmasti kiva nähdä poikien esc-ystävä ihan lavalla saakka esiintymässä, mutta muuten yhteistyö ei mielestäni sopinut esitykselle niin hyvin. Mutta mitäs siitä, yksi biisi aina mukaan mahtuu.
Mutta Kärtsän kanssa sen pitäis tuntua tunnelmaa kohottavana, en haluais mitään *Bojanin viisulover haluttiin lavalle koska niillä oli bromance ja emme tiedä miten lopettaa ratsastamalla asialla* -tyyppistä tunnetta siihen.
No Bojan laulaa aina sitä Cha Cha Chata muutenkin, onhan se pakko nyt joskus saada lavalle asti duettona eikä vain ratsastuksena. :) Eiköhän muillekin Jokereille keksi tekemistä, jos ei heitä halua possuiksi junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Kärtsän kanssa sen pitäis tuntua tunnelmaa kohottavana, en haluais mitään *Bojanin viisulover haluttiin lavalle koska niillä oli bromance ja emme tiedä miten lopettaa ratsastamalla asialla* -tyyppistä tunnetta siihen.No Bojan laulaa aina sitä Cha Cha Chata muutenkin, onhan se pakko nyt joskus saada lavalle asti duettona eikä vain ratsastuksena. :) Eiköhän muillekin Jokereille keksi tekemistä, jos ei heitä halua possuiksi junaan.
Nehän vois tehdä siitä semmosen oman version, missä pääsis JO:n pojat soittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka siis toi Rylan on?
Se on Rylan Clark, TV-juontaja, taisi olla tän vuoden viisukommentaattori Briteissä.
Voisiko B mennä K:n synttäreille jos he eivät näe vasta lokakuussa
Tuleeko kellään muulla Maen biisistä mieleen Apiksen Lokin päällä lokki? 🤔
Onkohan JO jo lennolla kotiin, niillä on Sloveniassa konsertti tänään.
Pidetään peukkuja jos K kerkeäisi Sloveniaan?
ja jos tulisi jollekin joksujen Suomen keikalle? Tai ainakin näkisi niitä Suomenmatkan aikana.. sit jos näkisivät jossain K;n Euroopan kiertueen aikana? Ja eikös Jokerit tule joulukuussa uudestaan Suomeen (ehkä)?
L
Apua heräsin just. Näin unta, että olin jotenkin onnistunut saamaan olohuoneeseeni Kn ja Bn. K oli seurannut minua bussista kotiin, kun oli ensin taluttanut ilmeisen sairaanoloisen äitinsä kotiin. Vaikka se oli outoa, olin salaa tyytyväinen tilanteeseen. No, sitten aloin pitää jotein ihme kyselytuntia pojille ja selvisi, että molemmat ovat avoimesti n a t s e j a. Kysyin heiltä, onko heidän mielestä oikein syrjiä joitakin? B vastasi, että käärmeitä ja Klla oli jokin pitempi lista, mutten muista enää mitä. Kun kysyin, että onko joitakin joita EI saa syrjiä, alkoi pitkä hiljaisuus ja heräsin. Ai kauheaeta!
Vierailija kirjoitti:
Apua heräsin just. Näin unta, että olin jotenkin onnistunut saamaan olohuoneeseeni Kn ja Bn. K oli seurannut minua bussista kotiin, kun oli ensin taluttanut ilmeisen sairaanoloisen äitinsä kotiin. Vaikka se oli outoa, olin salaa tyytyväinen tilanteeseen. No, sitten aloin pitää jotein ihme kyselytuntia pojille ja selvisi, että molemmat ovat avoimesti n a t s e j a. Kysyin heiltä, onko heidän mielestä oikein syrjiä joitakin? B vastasi, että käärmeitä ja Klla oli jokin pitempi lista, mutten muista enää mitä. Kun kysyin, että onko joitakin joita EI saa syrjiä, alkoi pitkä hiljaisuus ja heräsin. Ai kauheaeta!
Nauroin ääneen. :D Onneksi vain unta.
Vierailija kirjoitti:
Unessasi B:n vastaus, että on oikein syrjiä käärmeitä tarkoittaa sitä, että valheita levittävät ihmiset ovat inhottavia ja heitää saa syrjiä. (PS. olen lähipiirissäni tunnettu ja luotettu unien tulkitsija.)
Vierailija kirjoitti:
Kuka siis toi Rylan on?
Kyseleekö joku ihan tosissaan, että kuka on Rylan?!?
Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unessasi B:n vastaus, että on oikein syrjiä käärmeitä tarkoittaa sitä, että valheita levittävät ihmiset ovat inhottavia ja heitää saa syrjiä. (PS. olen lähipiirissäni tunnettu ja luotettu unien tulkitsija.)
muistan psykan tunnilta, että Freud taisi pitää näitä myös erään elimen symbolina :D Onneksi mun oma tuska siitä unesta vaihtui hillittömään nauruun.
Sateista huomenta kaikille!
Täällä sataa. Siitä huolimatta otan raivaussahan ja lähden pajukkoa raivaamaan. Saan jotain aikaan ja samalla kunto ja lihasvoima pysyy. Kaiken lisäksi se on ihan älyttömän mukavaa, hiki tuo hyvän mielen.