Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Älkää lähtekö väittelemään tämän yhden itsensä kanssa keskustelevan trollin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kiva olla kun on positiivista.. Aina kun tulee nuo K:n solvaajat räyhäämään, alkaa mennä maku JO:n poikiin vastareaktiona D: Ollaan kiltisti, jooko!
En minäkään tykkää ilkeilystä, mutta jos joku typerys täällä haukkuu muita, miten se on Jokereiden vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kiva olla kun on positiivista.. Aina kun tulee nuo K:n solvaajat räyhäämään, alkaa mennä maku JO:n poikiin vastareaktiona D: Ollaan kiltisti, jooko!
Enkä usko, että JO kaipaa faneja, jotka haukkuu heidän ystäväänsä.
Ja päinvastoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tän fanin kommentit, jota B oli pyytänyt sanomaan että kaipaa K:ta (+ Voyagerin tyyppejä), koska fani näkee heidät ennen Bojania (lokakuussa). Eli tästä vois päätellä että mitään kesävierailuja Sloveniaan ei ole tulossa?
https://twitter.com/HanTheHippy/status/1682090096994951187?t=tSEam86dTJ…
Joten, onko Kääryle vain valehteleva aikapömmi.Aika paska maku jää, jos näin on.
Mun silmissä on. Onneks ei tartte enää pettyä tästä. huoh.
Jos ei mene Bojanin kanssa enää mihinkään, niin sitten on täysi luuseri.Voitteko edes olla toista mieltä?
En, ja toivon, että tää shippi loppuis jo. Toivon, ettei K enää venytä tätä ksetustaan. Ihmisiltä loppuu kohta työt kun kaikki aika menee tällaiseen.
Voi älä kuule huolehdi ainakaan minun töistä.Koko ajan tulee lisää ja kunnon loma on vasta marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päinvastoin!
Täällä ei kukaan ole käyttänyt mitään niin ilkeitä sanoja B:stä, kuin jotkut huutelee K:sta.san
Vierailija kirjoitti:
Olisi oikeasti outoa ja epäkohteliasta, jos Kärtsä ei vierailisi heidän Tavan konsertissa yllätysesiintyjänä. En millään usko, etteivätkö he olisi jo sopineet asiasta.
Mielestäni se ei olisi mitenkään epäkohtaliasta, koska varmasti K haluaisi myös nauttia vain keikasta. Tietenkin jos JO itse ottaa sen esille uudelleen niin tuskin kieltäytyisi menemästä. Tuntuu että täällä ihmiset pahoittavat mielensä nykyään ihan kummallisista asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tän fanin kommentit, jota B oli pyytänyt sanomaan että kaipaa K:ta (+ Voyagerin tyyppejä), koska fani näkee heidät ennen Bojania (lokakuussa). Eli tästä vois päätellä että mitään kesävierailuja Sloveniaan ei ole tulossa?
Joten, onko Kääryle vain valehteleva aikapömmi.Aika paska maku jää, jos näin on.
Jos ei mene Bojanin kanssa enää mihinkään, niin sitten on täysi luuseri.Voitteko edes olla toista mieltä?
En, ja toivon, että tää shippi loppuis jo. Toivon, ettei K enää venytä tätä ksetustaan. Ihmisiltä loppuu kohta työt kun kaikki aika menee tällaiseen.
Voi älä kuule huolehdi ainakaan minun töistä.Koko ajan tulee lisää ja kunnon loma on vasta marraskuussa.
Tarkoitinkin, että kun eivät selviä töistään. Ja arjestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää ilkeilystä, mutta jos joku typerys täällä haukkuu muita, miten se on Jokereiden vika?
Ei olekaan, tulee vain sellainen inha olo, kun niiden fanit on tuollaisia solvaajia täällä.. reaktio lähtee selkäytimestä, enkä voi sille mitään.
En oo ennen kuunnellut WY, ihan hyvältä kuulostaa. Kyllä livenusiikkia aina mielellään kuuntelee. Muistuttaa paljon 1975.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää kyllä jättää tämä palsta ensitilassa, jos ei voi toimia omassa arjessaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi oikeasti outoa ja epäkohteliasta, jos Kärtsä ei vierailisi heidän Tavan konsertissa yllätysesiintyjänä. En millään usko, etteivätkö he olisi jo sopineet asiasta.
Mielestäni se ei olisi mitenkään epäkohtaliasta, koska varmasti K haluaisi myös nauttia vain keikasta. Tietenkin jos JO itse ottaa sen esille uudelleen niin tuskin kieltäytyisi menemästä. Tuntuu että täällä ihmiset pahoittavat mielensä nykyään ihan kummallisista asioita.
No, ei kovin romanttistakaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää kyllä jättää tämä palsta ensitilassa, jos ei voi toimia omassa arjessaan!
Monihan tahtoisi, mitta ei pysty.
Eikö se ole ihan se ja sama meneekö K Sloveniaan vai ei. Eihän se kuitenkaan ole ns. mitään todellista vaan parhaimmillaan faneille materiaalin tarjoamista.
No minä käytän koiraa s onnalla ja onko täällä joku hätä jo? Ei hätäillä turhaan,kun mikään ei ole varmaa.Rakastetaan meidän poitsuja ja ollaan kilttejä toisillemme ja asiat kyllä menee niinkuin pitääkin.Kyllä universumi ja Gregor hoitaa 😉
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ihan se ja sama meneekö K Sloveniaan vai ei. Eihän se kuitenkaan ole ns. mitään todellista vaan parhaimmillaan faneille materiaalin tarjoamista.
On ihan sama, se vaan, että vois tää shippauskin sitten saman tien hajaantua, ei tässä ole enää mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päinvastoin!
Täällä ei kukaan ole käyttänyt mitään niin ilkeitä sanoja B:stä, kuin jotkut huutelee K:sta.san
Luulen, että ilkeilijät ei oo kummankaan faneja. Tulevat vaan tänne haastamaan riitaa.
MITÄ IHMETTÄ? Keskustelun perusteella voisi kuvitella, että kenelläkään ei ole koskaan mennyt omassa elämässään suunnitelmat uusiksi aikataulujen tai oman jaksamisen kanssa. Kukaan ei valehtele yhtään mitään jos ovat keväällä puhuneet tapaamisista. Tuskin etenkään K missään kohtaa tajusi kuinka täysi festarikesä tulee olemaan. Keikkoja on varmasti tungettu vanhojen joukkoon lisää. Hetkeäkään en epäile etteikö K ihan oikeasti haluaisi nähdä B:tä tai mennä hänen luokseen Sloveniaan mutta aikataulullisesti vaikea sanoa tapahtuuko oikeasti syksyllä. Toivottavasti K:lle tulisi joskus keikkaa Sloveniankin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinun odotuksesi ovat väärät. He ovat aitoja ystäviä, ja aidoille ystäville on tavallista tavata. Siinä ei ole mitään epäaitoa tai väärää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää nyt K:n vika muka on? Hänhän kommentoi vastikään konsertissaan kuinka Bojan on ihana ja Sloveniaan pitäisi mennä, mutta ei ole kutsua kuulunut. Molemmilla ura kovassa nosteessa, joten kyllä se menee nyt tapaamisen edelle, tietenkin, vaikka ikävältä tuntuukin. Ja suunnitelmat muuttuu, kun keikkakalenteri elää koko ajan. Uskon silti, että he ehtivät jossain vaiheessa näkemään livenä vaikka se ei olisi nyt kesällä.
Kutsuhan on ollut jo Liverpoolin ajoista voimassa ja jos kutsuun ei vaivauduta vastaamaan, niin sitten on kyllä täys p....tai ehkä jopa idiootti, mutta ehkäpä joskus herätään, kun ei oltu aikanaan hereillä.
Kiitos, yleensä minä ole Tumblr-jankkaaja :D löysit oikein ihania otteita tumblrista!