Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö video ja söpöt reaktiot videolla jokatapauksessa, ei kai sen tunnustaminen ole keneltäkään pois. Kyllä mun jo valmiiksi hyvä fiilis otti tästä vähän lisää nousua. Iltaa odotellessa!
- Kukkapaita
Oletko jo klo19 paikanpäällä, kun festarialue aukeaa?
Ja eikös täällä ollut joku toinen menossa?
Itse olen ainakin menossa joo heti, kunhan alue aukeaa. Odottavan aika on erityisen pitkä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo on yhdenlaista kiusaamista onkia Bojania väkisin sanomaan Käärijä kun sehän tuossa tytöillä oli taustalla. Alkaa näyttää välillä jo ahdistuneelta fanien kanssa. Voi olla että pojat kohta eivät enää jaksa olla niin läheisissä tunnelmissa ja fanitapaamiset hoidetaan jostain suojasta pöydän takaa.
En nyt sanoisi kiusaamiseksi.. Tämä on se hinta, mikä B:n pitää maksaa siitä miten hän korotti julkis-statustaan. Hän ei varmasti osannut ennustaa miten pitkälle homma manisi fandomissa, mutta olihan meno jo aika kovaa ennen tavastiaa, Kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön... Nyt hän on tehnyt voitavansa himmaillakseen shippajia, parittajia ja fandomia, mutta tilanteen korjaamiseen menee hieman aikaa.
Vuoden kuluttua B ja K ovat vaipuneet unholaan ja ihmiset ovat löytäneet uusia kasvoja shipattavaksi esim. vaikka Leilan ja Gregorin. Joo, no pointti on se, että jos Jokerit haluavat suosiota, niin sillä on aina kääntöpuolensa. Ihan hirveetä ajatella, miten heidän tulevia treffikumppaneitaan, puolisoitaan jne. tullaan kohtelemaan. Vielä saavat ovat rauhassa, mutta ei välttämättä enää kauan.
Vakavien suhteiden solmiminen on kyllä ihan mahdotonta, kun on noin suuri julkisuusrumba ympärillä. Yrittäjiä riittää monenmoisilla perusteilla, ja kehen voi luottaa ja kehen ei.
Jos suosio säilyy tuolla tasolla, voi olla, ettei Bojankaan pääse isäksi 28-29-vuotiaana, kuten jossain haastattelussa sanoi toivovansa.
Olikos niin, että vain Kris on tällä hetkellä varattu?
Krisin lisäksi siitä Nacesta en tiedä, muut taitaa olla sinkkuja tai hyvin ainakin salaavat jos ovat suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"I know what you are doing"?
https://twitter.com/yugoslayvian/status/1680012755116478464?s=46
Sen kun syytätte ankeuttajaksi, mutta mulla menee yli tuon slut sanan käyttö.
Joo samaa mieltä, tuo on nyt normalisoitu somessa kielenkäyttöön samalla tavalla kuin nuoret tytöt Suomessakin voi kutsua toisiaan kasuaalisti huo*iksi kaverien kesken. Huono kehitys.
Mä kutsuin mun kavereita eri variaatioilla vastaavista nimikkeistä jo 15 vuotta sitten, kun oltiin teinejä.
Benjamin Peltonen kutsuu fanejaan sanoilla s l u t ja h o r o t, eikä siitä ole kukaan ainakaan mun kuullen koskaan pahastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samaa mieltä, tuo on nyt normalisoitu somessa kielenkäyttöön samalla tavalla kuin nuoret tytöt Suomessakin voi kutsua toisiaan kasuaalisti huo*iksi kaverien kesken. Huono kehitys.
Mä kutsuin mun kavereita eri variaatioilla vastaavista nimikkeistä jo 15 vuotta sitten, kun oltiin teinejä.
Benjamin Peltonen kutsuu fanejaan sanoilla s l u t ja h o r o t, eikä siitä ole kukaan ainakaan mun kuullen koskaan pahastunut.
Typerää se on silti. Turha tehdä alunperin loukkaavista sanoista yleiskieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää K kylpytynnytissä kuva jo ollut? 💚
https://www.tumblr.com/follivora/723219766970580992/be-cute-in-the-tags…
Sinne mahtuu hyvin vaikka koko haaremi.
Johannes, Olavi, Tauski, Frederik jne.?
Onko tuo teidän mielestä oikeasti kiihottava ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö video ja söpöt reaktiot videolla jokatapauksessa, ei kai sen tunnustaminen ole keneltäkään pois. Kyllä mun jo valmiiksi hyvä fiilis otti tästä vähän lisää nousua. Iltaa odotellessa!
- Kukkapaita
Itse olen ainakin menossa joo heti, kunhan alue aukeaa. Odottavan aika on erityisen pitkä tänään.
No varmasti, mutta odotus palkitaan, luvassa on kova show 😊
Nace ilmeisesti eronnut hiljattain tyttöystävästään, vain Kris varattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kukkapaita
No varmasti, mutta odotus palkitaan, luvassa on kova show 😊
Eikös tämä ollut k18? :D Ne on yleensä parempia kaikilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on itseasiassa hyvä kehitys ja vie pois sitä sanan haukkuma-arvoa. Jota vielä yleensä käytetään ilman oikeita perusteita.
Bojan ja mikrofoni. En tiedä näkyykö kirjautumatta tai oliko tämä jo täällä.
https://www.tumblr.com/kurooscoffee/723209771552030720/either-hes-reall…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin Peltonen kutsuu fanejaan sanoilla s l u t ja h o r o t, eikä siitä ole kukaan ainakaan mun kuullen koskaan pahastunut.Ehkä tämä on itseasiassa hyvä kehitys ja vie pois sitä sanan haukkuma-arvoa. Jota vielä yleensä käytetään ilman oikeita perusteita.
No mun mielestä noiden sanojen käyttö on hölmöä enkä haluaisi yleistyvän kun muutenkin ihmiset on niin epäkohteliaita nykyään. Mut mielipiteitä on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää K kylpytynnytissä kuva jo ollut? 💚
https://www.tumblr.com/follivora/723219766970580992/be-cute-in-the-tags…
Sinne mahtuu hyvin vaikka koko haaremi.
Johannes, Olavi, Tauski, Frederik jne.?
Onko tuo teidän mielestä oikeasti kiihottava ajatus?
Se on hauskaa ja nokkelaa sanailua haa haa haa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä olis sitten tarpeellista kisutella serbigenetiikan perään, eikä sloveeni? Kesälomareissut Serbiaan? 😆
Bn geenit äidin puolelta Serbia, siellä se mummokin. Isällä sloveeni ja monta muuta Balkanin maata geeneissä. En nyt muista, mut oli yx haastis Sloveniassa tvssä, jossa sanottiin, et "B on kotoisin kaikkialta" 🤩.
Bojan's mom Serbian half from Banja Luka (city in Bosnia and Herzegovina, Republika Srpska where mainly lives Serbian population and half from Lebane (southern Serbia). Bojan's dad from Slovenia, Croatia, Serbia. Born in Bihac (Bosnia) near the border with Croatia. There was also mention of Bosansko Petrovo Selo, but I'm not sure from which side. There was also interesting interview of B's dad from 2015 in which he talks a lot about war. And also about his job. As a Serbian it's surprising how much of that interview I actually understood. More than Bojan when he speaks Slovenian.😂
Vierailija kirjoitti:
I kääriääd juu
Vierailija kirjoitti:
Laitoin lisää ficiä AO3, suomeksi.
Mango
Kai kirjoitat tuota tarinaa lisää vielä monta lukua, se on tosi ihana!
Vierailija kirjoitti:
Ja näkyy olevan myös youtubessa jos joku ei näe muuten. Noin 30s kohdalla jos ei mene suoraan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaisen kotitaustan ja koulutustaustan kotien tytöt vain. Rahvasta porukkaa on aina ollut, ällötty puhetyyli vain vahtelee.
Sitten tuossa fanien kanssa lähekkäin kommunikoinnissa on sekin riski että fanitkin sekoaa välillä.. Onhan sitä täälläkin nähty että joillain menee yli ja suututaan. No, JO oppii sen varmasti kantapään kautta ennen pitkää ja sitten siellä on ne turvamiehet.