Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Minusta Bojan sanoo tuossa videossa selvästi mun nimen ja kertoo, että haluaa kanssani treffeille. Tämä on fakta, ei mielipideasia.
Vierailija kirjoitti:
Joku fani ilmeisesti pyytänyt Jania sylkemään päälleen meet&greetissä. Ymmärrän tarpeen, mut menee jo vähän yli kasvotusten sanottuna...
https://twitter.com/StaceysDemoni/status/1681296166238187520?t=6bseM9of…
No kieltämättä. Ihmisillä on aika alkukantasia haluja. Miettikää jos Jan olis sylkenyt.
Vierailija kirjoitti:
"I know what you are doing"?
Mun mielestä tuo on yhdenlaista kiusaamista onkia Bojania väkisin sanomaan Käärijä kun sehän tuossa tytöillä oli taustalla. Alkaa näyttää välillä jo ahdistuneelta fanien kanssa. Voi olla että pojat kohta eivät enää jaksa olla niin läheisissä tunnelmissa ja fanitapaamiset hoidetaan jostain suojasta pöydän takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"I know what you are doing"?
https://twitter.com/yugoslayvian/status/1680012755116478464?s=46
https://www.instagram.com/reel/Cu2sJUTtRmv/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jofancams Instan storeissa viihdyttävää matskua 😍
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo on yhdenlaista kiusaamista onkia Bojania väkisin sanomaan Käärijä kun sehän tuossa tytöillä oli taustalla. Alkaa näyttää välillä jo ahdistuneelta fanien kanssa. Voi olla että pojat kohta eivät enää jaksa olla niin läheisissä tunnelmissa ja fanitapaamiset hoidetaan jostain suojasta pöydän takaa.
Siinäkin pätkässä missä Bltä kysytään shrek-elokuvasta, B näyttää todella vaivaantuneelta. Eivät varmaan jaksa kauaa vastailla tuon tasosiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sen tytön nimi kuulosti ihan Käärijältä joten mikä ihme se oli että B sitä ihmetteli.
Tämä. Ja fani haluaa kertoa, että hänen nimensä kulostaa ihan Käärijältä. Bojan ei itse yritä yhtään vääntää siitä Käärijää, vaan sen tekee fani.
A-aa! Tuossa aiemmin selitettiin tämä kymrin sana, jota fani yritti sanoa, ja vinkki: se ei ollut käärijä ;)
Ja ihan vain "sattumalta" piti tuon neidon nimi tuoda esiin ja sitä opettaa Bojanille.Kyllä fanit olivat hieman miettineet, mitä päätyivät tekemään.Olisihan nimi voinut olla vaikka Lilybet, mutta eipä ollut.Täysin harkittu teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin pätkässä missä Bltä kysytään shrek-elokuvasta, B näyttää todella vaivaantuneelta. Eivät varmaan jaksa kauaa vastailla tuon tasosiin kysymyksiin.
Mikä se Shrek-juttu on?
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika taas. Kyllä se Bojan on niin ressukka 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raukka riepu omien faniensa uhri :(((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Shrek-juttu on?
https://twitter.com/janpeteh/status/1681433528871927810?s=46
Joksujen ig-livessä joku kysyi miks Bojan itki Novi Valin aikana, ja Kris luki kysymyksen, jolloin Bojan jatkoi yhä jotain lauleskeluaan kiinnittämättä huomiota asiaan, ja Nace sanoi "Bojan, why did you cry?" ja Bojan edelleen jatkoi laulamistaan, ja lopulta sano et oli niin liikuttunut ympärillä olevasta tunnelmasta, ja jatkoi jotain muuta juttua muina miehinä.
Vähän sama ku se pituuskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raukka riepu omien faniensa uhri :(((
Vois fanit kyllä miettiä mitä kyselee. Jostaki shrekistäki!🤯
Voi ny vee voisko joku kertoa mitä B sanoo Shrek-videossa, mulla ei tuu ääntä tohon jostain syystä? Kiitän ja kumarran etukäteen.
Yks vihreä hattuinen lisää.Carbe Diem 🤣
https://www.instagram.com/reel/Cs_mnU9JfZA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Joksujen ig-livessä joku kysyi miks Bojan itki Novi Valin aikana, ja Kris luki kysymyksen, jolloin Bojan jatkoi yhä jotain lauleskeluaan kiinnittämättä huomiota asiaan, ja Nace sanoi "Bojan, why did you cry?" ja Bojan edelleen jatkoi laulamistaan, ja lopulta sano et oli niin liikuttunut ympärillä olevasta tunnelmasta, ja jatkoi jotain muuta juttua muina miehinä.
Vähän sama ku se pituuskysymys.
Jännä siinä mielessä, että B:tä täällä aina kehutaan niin tyylikkääksi ammattilaiseksi, ja nuo kysymykset on aika odotettavia faneilta.. Jotenkin ei ole hyvä kuva, jos esittää ettei kuule ja vaivautuu sitten lopulta vastaamaan.. Ei siis mitään kritiikkiä häntä kohtaan, voivat olla arkoja aiheita, mutta ei kumpikaan noista kysymyksistä mielestäni mitenkään vallattoman invasiivisia ole. B on ollut todella kauan julkisuudessa, joten odotan ehkä häneltä, että olisi valmistautunut ko. tilanteisiin ja osoittaisi mielenkiintoa ja vastaisi faneille kunnolla.. noh, tuosta on jo aikaa ei kai sillä mitään väliä tässä vaiheessa ole
Eli eilinen painimatsiko päättyi tasan?
Okei pitäskö käydä läpi sitten jokerit? Kuka voittaa ja kenet?
Nace on isokokoinen, mut ehkä hidasliikkeinen?Vahva? Jan luultavasti yllättää, varmaan sitkeä, ja ehkä myös Jure on yllättävän voimakas? Kris saattaa olla heikoin lenkki?