Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

44242/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä keskustelua herättää yhä K:n ja B:n "divorce" sekä mahdollinen neljän hengen avioliitto Alessandran ja miehensä kanssa. :P

No, ei mikään ihme, sehän nillä onkin, ero, niin kuin me heidän oikeaan rakkaustarinaan uskoneet asian näemme. 

En tiedä mikä palstan keski-ikä on, mutta nuorena voin sanoa, että koko fandomin nämä "divorce" -jutut, kommentit, joissa sanotaan jotain "What about Bojan!??! (itkuhymiö)" ovat 100% vitsillä kirjoitettuja.

Noin minäkin ajattelen / luulen (vaikka en olekaan nuori). Mutta tietävätkö B ja K. Mitä he mahtavat ajatella miettiessään kaikenlaisia asioita ihan itsekseen kumpikin tahoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44243/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa kuohuu :D

https://www.tumblr.com/kaarijalist/723198901480538112?source=share

Voitko kertoa, mistä on kyse? Jostain syystä en näe tuota juttua, vaikka yleensä näen.

Se oli ihan K-aiheinen meemi/kuvasarja.. itselläni linkki toimii

Varmaan k18 kamaa? Ne taitaa vaatia kirjautumisen että näkyy?

Tumblr-käyttäjä voi myös kieltää tilinsä näkymisen muille kuin sisäänkirjautuneille.

Vierailija
44244/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44245/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä keskustelua herättää yhä K:n ja B:n "divorce" sekä mahdollinen neljän hengen avioliitto Alessandran ja miehensä kanssa. :P

No, ei mikään ihme, sehän nillä onkin, ero, niin kuin me heidän oikeaan rakkaustarinaan uskoneet asian näemme. 

En tiedä mikä palstan keski-ikä on, mutta nuorena voin sanoa, että koko fandomin nämä "divorce" -jutut, kommentit, joissa sanotaan jotain "What about Bojan!??! (itkuhymiö)" ovat 100% vitsillä kirjoitettuja.

Noin minäkin ajattelen / luulen (vaikka en olekaan nuori). Mutta tietävätkö B ja K. Mitä he mahtavat ajatella miettiessään kaikenlaisia asioita ihan itsekseen kumpikin tahoillaan.

Voivat kuule miettiä/keskustella/naureskella ihan keskenään puhelimen välityksellä.

Vierailija
44246/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu ihan peruskommentit taas hohhoijaa.

Vierailija
44247/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen JO:n Insta liven Youtubesta ja se pituuskysymys kieltämättä veti Bojanin hiljaiseks ja muuthan siinä heti alkoi heittää vitsiä et Bojan on parimetrinen jne, eikä B itse reagoinut mitenkään, edes kavereiden vitsailuun, vaan luki seuraavan kysymyksen jo puhelimestaan. Selvästi vaivaantunut oli. 😔

Eihän B ees oo lyhyt, 178cm on tosi hyvä pituus. Mut jos hänellä jotain ongelmia on pituutensa suhteen ni toivottavasti K:n hälläväliäasenne omaan pituuteensa ois tuonu B:lle vähän itsevarmuutta.

Mut ei se ole edes 178. Lähempänä 170. Tästä on keskusteltu täällä ennenkin. Ja tietty muut jokerit on kaikki oikeesti pitkiä, paitsi Jure on ns. keskinkertainen, et varmasti voi vaivata Bojania itseään. Vaikka tuskin muita haittaa. Bändikaverit kuitenkin selvästi tiesi et vaivaantuu asiasta, koska vastasivat sen puolesta heti vitsillä.

Ei ole lähemmäs 170 cm.. K on sen pituinen ja B on huomattavasti pidempi.. Tässä on se fani, joka kohtasi B:n siellä festareilla, ja B lähti kuultuaan CCC:n:

https://www.tiktok.com/@alisa_saljnikov/video/7246557019153501446?is_fr…

Tuossa on heistä kuva yhdessä.. Kun selaa kommentteja, joku kysyi kuinka pitkä B on. Hän vastaa: olen itse 175 cm, ja hän oli minua pidempi. Veikkaisin 180-185 cm. 

Bojan 180-185? No ei todellakaan ole 😂

Mitä ihmettä!

Ei B nyt ainakaan ole 5 cm lyhyempi kuin tuo fani! Joku täällä väitti että olisi lähempänä 170 cm

APUA! Nyt Kärtsärikin on jo kohta alle 160cm näitten spekulointien perusteella.Pistäkääs nyt kattoo B ja K vierekkäin, niin ehkä selviää, jos selviää.

Hei mää oon tasan 160cm. Voin mitata (kröhöm) Kärtsän, jos joku muu käy mittaan sen Bojanin. Tai no tietty mä voin siihenkin uhrautua, jos ei vapaaehtoisia löydy. 🤔

Minä menen mielellään mittaamaan Bojania, voisiko joku myydä Tampereenlippunsa mulle?

Vierailija
44248/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen JO:n Insta liven Youtubesta ja se pituuskysymys kieltämättä veti Bojanin hiljaiseks ja muuthan siinä heti alkoi heittää vitsiä et Bojan on parimetrinen jne, eikä B itse reagoinut mitenkään, edes kavereiden vitsailuun, vaan luki seuraavan kysymyksen jo puhelimestaan. Selvästi vaivaantunut oli. 😔

Eihän B ees oo lyhyt, 178cm on tosi hyvä pituus. Mut jos hänellä jotain ongelmia on pituutensa suhteen ni toivottavasti K:n hälläväliäasenne omaan pituuteensa ois tuonu B:lle vähän itsevarmuutta.

Mut ei se ole edes 178. Lähempänä 170. Tästä on keskusteltu täällä ennenkin. Ja tietty muut jokerit on kaikki oikeesti pitkiä, paitsi Jure on ns. keskinkertainen, et varmasti voi vaivata Bojania itseään. Vaikka tuskin muita haittaa. Bändikaverit kuitenkin selvästi tiesi et vaivaantuu asiasta, koska vastasivat sen puolesta heti vitsillä.

Ei ole lähemmäs 170 cm.. K on sen pituinen ja B on huomattavasti pidempi.. Tässä on se fani, joka kohtasi B:n siellä festareilla, ja B lähti kuultuaan CCC:n:

https://www.tiktok.com/@alisa_saljnikov/video/7246557019153501446?is_fr…

Tuossa on heistä kuva yhdessä.. Kun selaa kommentteja, joku kysyi kuinka pitkä B on. Hän vastaa: olen itse 175 cm, ja hän oli minua pidempi. Veikkaisin 180-185 cm. 

Bojan 180-185? No ei todellakaan ole 😂

Mitä ihmettä!

Ei B nyt ainakaan ole 5 cm lyhyempi kuin tuo fani! Joku täällä väitti että olisi lähempänä 170 cm

APUA! Nyt Kärtsärikin on jo kohta alle 160cm näitten spekulointien perusteella.Pistäkääs nyt kattoo B ja K vierekkäin, niin ehkä selviää, jos selviää.

Hei mää oon tasan 160cm. Voin mitata (kröhöm) Kärtsän, jos joku muu käy mittaan sen Bojanin. Tai no tietty mä voin siihenkin uhrautua, jos ei vapaaehtoisia löydy. 🤔

Minä menen mielellään mittaamaan Bojania, voisiko joku myydä Tampereenlippunsa mulle?

Ei onnistu! Mullon lippu ja mitatki pakattu valmiiksi!

Vierailija
44249/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jolla oli kolmen päivän kriisi ilmoittaa kaikki sellaiset kommentit asiattomiksi, joissa puhutaan positiivisesti K:sta tai K/B:n suhteesta.

Vierailija
44250/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän jolla oli kolmen päivän kriisi ilmoittaa kaikki sellaiset kommentit asiattomiksi, joissa puhutaan positiivisesti K:sta tai K/B:n suhteesta.

Täällä joku poistelee kaikki positiiviset viestit, koskien jokereitaki.

Vierailija
44251/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa kuohuu :D

https://www.tumblr.com/kaarijalist/723198901480538112?source=share

Voitko kertoa, mistä on kyse? Jostain syystä en näe tuota juttua, vaikka yleensä näen.

Se oli ihan K-aiheinen meemi/kuvasarja.. itselläni linkki toimii

Varmaan k18 kamaa? Ne taitaa vaatia kirjautumisen että näkyy?

Mä en tajunnu tuota vitsiä noissa kuvapareissa. Joku k-fani siis ymmärtääkseni oli saanu For You ehdotuksiinsa jonkun hedelmällisyyssivuston julkaisun että "8 vihjettä siitä, että hänen sp*rmansa ei ehkä ole optimaalista". Ja sitten näitä peruslistauksia, istumatyö, alkoholi, tiukat housut, liika saunominen, läski, ....

Ja sit K:n kuva. 🤷 Ei nyt oikein vitsi auennu. Taitaa olla jotain 15 vuotiaiden juttuja taas

Vierailija
44252/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44253/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni ainakin B on hyvin perillä fandom-kulttuurista ja nuorten tavasta kommunikoida netissä. Hän luultavasti tietää, että viestit ovat vitsejä, ja hyvin tyypillinen tapa fandomille reagoida vastaavassa tilanteessa toisissa fandomeissa. Ehkä se huolestuttava osa on ko. viestien määrä tai osuus kaikista hänen someissaan olevista viesteistä.. Terv. sama :)

Vierailija
44254/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku poistelee kaikki positiiviset viestit, koskien jokereitaki.

Poistajalla taitaa olla moden oikeudet. Mäkin oon koettanu saada jotain välillä kokeeksi poistetuks, ei lähe

Vierailija
44255/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tätä jumalaisen seksikkään miehen kuvia ei ole poistanut! 😂

https://twitter.com/dailykaarija/status/1681289642459426818

Vierailija
44256/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sulonen. 💚

https://www.instagram.com/p/CukkHd5IJCu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Musta on vähän kovanaama tossa

Vierailija
44257/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäileekö Käärijä usein toisten insta stooreista? Oli tykännyt mun kaverin stoorista

Vierailija
44258/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen Bojanin sais mitattua huomaamatta? Ettei se ihmettele tai pahota mieltään, et joku mamma mittanauhan kanssa häärää vieressä tai viivottimen ... ? Mittanauha parempi toki et saa reisien ympärysmitatkin ....

Vierailija
44259/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tätä jumalaisen seksikkään miehen kuvia ei ole poistanut! 😂

https://twitter.com/dailykaarija/status/1681289642459426818

Sovittaisko, että jumalainen jätetään vaan bojanille!

Vierailija
44260/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni ainakin B on hyvin perillä fandom-kulttuurista ja nuorten tavasta kommunikoida netissä. Hän luultavasti tietää, että viestit ovat vitsejä, ja hyvin tyypillinen tapa fandomille reagoida vastaavassa tilanteessa toisissa fandomeissa. Ehkä se huolestuttava osa on ko. viestien määrä tai osuus kaikista hänen someissaan olevista viesteistä.. Terv. sama :)

Ainakin se flippas silloin kun kirjautui TikTokiin (mikä siis ON B:n oma tiktok??) Ja sen for you page oli täynnä edittejä itsestään ja hyvin todnäk myös K:sta

Ketju on lukittu.